• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Hoezo? Ik ook niet en jake ook niet xD]

    Jake Harper

    "Ja, ik dacht al dat je me smsje nog niet gelezen had toen je me net zag. Met Mineur is alles goed, blijkbaar miste hij me gewoon. Hij dacht dat ik hem verlaten had ofzo. Ik heb hem op de stal kunnen zetten waar ik ga werken zodat ik gewoon naar hem toe kan gaan wanneer ik wil" ik knik even. 'Gelukkig maar" antwoord ik. "Ah dus jij bent Esmée haar vriendje?" vraagt Matt. "Vriendje?" vraag ik lachend. "Daar weet ik nog niks vanaf maar daten..ja ik denk het wel"
    .


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Amy je bent echt te lief" zegt hij terwijl hij weer een zacht kusje op mijn wang geeft. "We kunnen je kat ook meenemen. Dan is hij of zij niet zo eenzaam, en dan ziet Jade ook weer eens wat van haar eigen soort dan alleen die lompe Dalmatiër. Geen zorgen, ze kan omgaan met andere katten, ze kwam er bij voor de oude, die jij waarschijnlijk nog kent, overleed." Ik knik. "Die ken ik nog wel. Ik zal eens kijken of ik haar in der reismand krijg dan" zeg ik dan grinnikend. Meestal betekende de reismand dat ze naar de dierenarts moest. Ik pak mijn telefoon en bel een taxi, aangezien ik hem niet kan dragen naar mijn huis. "De taxi is er over 10 minuten" zeg ik dan en ik drink mijn drinken op.

    Esmée Sophia Pearson
    Ik glimlach even en neem nog een slokje van mijn drinken "Ah, dus jij bent Esmée haar vriendje?" Ik verslik me bijna. Ik heb nooit gezegd dat hij mijn vriendje was. "Vriendje?" vraagt Jake lachend. Blijkbaar ziet hij er de humor wel van in. "Daar weet ik nog niks vanaf maar daten.. ja ik denk het wel" zegt hij dan. "Wou je nog helpen met inpakken?" vraag ik dan aan Jake. "Ik zal trouwens tegen mijn broer zeggen dat ie je weer eens moet bellen.. Volgens mij heeft ie dat al een tijdje niet gedaan.."

    Cedric Beckett

    "Die ken ik nog wel, ik zal eens kijken of ik haar in der reismand krijg." zegt Amy grinnikend en ik glimlach. Dan belt ze een taxi. "De taxi is er over 10 minuten" zegt Amy en ik grijns. "Oeh een middagje bij mij chillen. Dat is nog veel langer geleden" Ik grinnik weer even en dan kijk ik Felicity aan. "Red je het wel alleen? Waar slaap je?" vraag ik dan. Felicity glimlacht. "Tuurlijk, ga maar lekker naar huis. Oh en doe wel rustig aan en neem en bad" Ze kijkt me streng aan. "Ja baas" grinnik ik. "Ik slaap denk ik bij Jake, en weer thuis als mam en pap terug zijn, dat tot ik mijn eigen apartement heb gevonden" Ik knik even 'Dat is goed"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij grijnst "Oeh een middagje bij mij chillen. Dat is nog veel langer geleden" hij grinnikt even en vraagt dan aan Felicity of ze het wel alleen red. Ze leest hem nog even de les en zegt dat ze bij ene Jake slaapt, ik denk dat hun broer is. Hij knikt en zegt dat het goed is. "Ik zorg wel dat ie in bad gaat en het rustig aan doet." zeg ik dan tegen Felicity met een glimlach. "Kom op kreupele" zeg ik dan en ik sta grinnikend op. "Tijd om jou in bad te stoppen en om even te gaan liggen." zeg ik dan nog.

    Matthew Simon Collins

    Esmée lijkt zich te verslikken en Jake lacht even. "Vriendje?" vroeg hij lachend. "Daar weet ik nog niks vanaf maar daten..ja ik denk het wel" zei hij dan.
    Ah zoveel verschil is er nou ook weer niet.
    "Wou je nog helpen met inpakken?" vroeg Esmée dan aan hem. En daarna richt ze zich weer op mij. "Ik zal trouwens tegen mijn broer zeggen dat ie je weer eens moet bellen.. Volgens mij heeft ie dat al een tijdje niet gedaan.." zei ze en ik grijns lichtjes. "Ja is goed "zeg ik.
    Ergens wil ik wel eens Alex' reactie weten als hij doorheeft dat zijn zusje 'date'.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Ik zorg wel dat ie in bad gaat en het rustig aan doet" zegt Amy met een glimlach tegen Felicity die terug glimlacht en haar bedankt. "Kom kreupele, tijd om jou in bad te stoppen en om even te gaan liggen" zegt ze grinnikend. "Ja baas" lach ik. Ik sta op, loop even mank naar Felicity om haar een kus op haar hoofd te geven en te zeggen dat ze rustig aan moet doen en voorzichtig moet doen, dan betaal ik bij de balie en zeg tegen Jake dat ik naar huis ga en daar verzorgd word. "Ik ben er klaar voor" zeg ik dan tegen Amy


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Justin Benjamin Smith
    Ik glimlachte naar haar. "Ik ben ook echt heel blij met de vakantie. Even echt tijd voor de jongens." Ik keek naar de kleintjes in de speeltuin. "Ja hoor. Kom maar zitten." Ik vond het echt niet erg. Ze was heel aardig en ik vond het wel gezellig niet alleen te hoeven zijn. Ik keek even over mijn schouder bij haar vraag. "Aidan ziet al een tijdje monsters onder zijn bed en Dean is laatst van de trap gekukelt, maar alles is nu goed. Hopelijk kan ik vanavond wel gewoon doorwerken. " Ik keek naar het boek in haar handen. "Leuk boek?" vroeg ik voor ik verder knabbelde aan de muffin.


    Bowties were never Cooler

    Jake Harper

    Esmée verslikt zich waardoor ik weer even lach. "Wou je nog helpen met inpakken?" vraagt ze aan mij. Ik knik. "Ja dat is goed, als ik klaar ben met werken wel" Esmée en Matt beginnen een gesprekje en dan Komt Cedric aangehinkt. Hij verteld dat hij naar huis gaat en verzorgd word. Ik knik daarop. Daarna vraagt hij of Felicity bij mij slaapt en knik nogmaals. "Totdat Pap en mam terug komen uit Seattle met de spullen. Ze hebben al wat kleren bij mij gebracht voor haar" Hij knikt en gaat dan weg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosie Vanderwaal
    "Ik ben ook echt heel blij met de vakantie. Even echt tijd voor de jongens," zei hij. Ik knikte begrijpend. "Ja hoor. Kom maar zitten." Ik ga naast hem op het bankje zitten. "Aidan ziet al een tijdje monsters onder zijn bed en Dean is laatst van de trap gekukelt, maar alles is nu goed. Hopelijk kan ik vanavond wel gewoon doorwerken." Ik neem een slok van mijn frappuccino. "Arme kereltjes. Hoe oud zijn ze nu ook alweer?" vraag ik. "Leuk boek?" vraagt hij. Ik kijk even naar het boek dat ik in mijn handen had. Het was een boek over de Eerste Wereldoorlog. "Ja best wel, het is wel interessant," antwoord ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Amy Lisa Parker
    "Ja baas" zegt hij lachend. Hij loopt eerst naar Felicity om haar gedag te zeggen en dan naar de bar om te betalen. "Ik ben er klaar voor" zegt hij als hij weer bij me staat. Ik loop samen met hem naar buiten en stap in de taxi. We rijden naar mijn huis waar ik uitstap en ook Cedric help uitstappen. "We gaan zo met mijn auto" zeg ik dan. Ik betaal de taxi en loop met Cedric naar de voordeur. Ik ga naar binnen en loop naar de woonkamer. "Ga maar even op de bank zitten" zeg ik dan. Ik loop naar de keuken, waar ik de spullen verzamel voor het eten. Dan ga ik opzoek naar Kiara die ik in de slaapkamer op mijn bed vind. "Hey mies, wat dacht je van een uitstapje?" zeg ik dan. Ik til haar op en loop weer naar de huiskamer. Ik haal haar reismand tevoorschijn uit een kast en stop haar erin. Ze stribbelt wel een beetje tegen, maar heel moeilijk gaat het gelukkig niet. "En we kunnen weer.." zeg ik dan. Ik wacht tot Cedric is opgestaan en loop dan weer naar de voordeur die ik voor hem open houdt. Ik sluit de deur af en loop naar de auto. Ik zet Kiara op de achterbank en de tas met spullen ook en houd dan de deur van de bijrijdersstoel voor hem open. Als hij eenmaal zit ga ik ook zitten en rijd naar zijn appartement, naja penthouse. "Is de code nog steeds hetzelfde?" vraag ik dan.

    Cedric Beckett

    Amy loopt mee naar de taxi, we rijden door tot aan haar voordeur waar ze me weer helpt uitstappen. "We gaan zo met mijn auto" Ze betaald te taxi voor ik het kan doen en ik kijk haar even streng aan. We lopen naar binnen naar de woonkamer waar ze zegt dat ik even moet gaan zitten. Ik ga op de bank zittten. Amy loopt weg en ik hoor haar rommelen en spullen verzamelen. Ze komt terug met haar kat, die ze in de reismand wilt stoppen. De kat stribbelt een beetje tegen maar het gaat niet moeilijk. "En we kunnen weer" ik sta op en loop de voordeur die ze voor me open houd. "Dat hoor ik te doen" zeg ik nep-beledigd. Ze sluit de deur af en houd de portier voor me open. "Ook mijn taak" zeg ik pruillipperig. Ze zet de kat en de spullen op de achterbank en rijd dan naar mijn huis. "Is de code nog steeds hetzelfde?" vraagt ze. "Nog steeds hetzelfde" antwoord ik. Terwijl ik tegen de muur van de lift leun bekijk ik Amy even. Nog steeds een mooie meid.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Matthew grijnst even lichtjes en zegt dat dat goed is. Jake verteld dat hij wel wil helpen met inpakken. Dan komt Cedric aangestrompeld en verteld dat ie weg gaat. Ze hebben het nog over Felicity die blijkbaar bij Jake blijft slapen totdat de ouders van Jake en Felicity weer terug zijn. Wordt nog druk bij Jake als hij wil dat ik zo snel mogelijk intrek. Wie gaat dan waar slapen? Slaapt Felicity bij Jake of slaap ik bij Jake? "Stuur me maar een berichtje als je klaar bent met werken dan" zeg ik. Ik was wel van plan zo weer richting mijn kamer te gaan om alvast een begin te maken met inpakken.

    Amy Lisa Parker
    Ik negeer de hele tijd zijn afkeurende/beledigde blikken. Hij zegt dat de code nog steeds hetzelfde is. Ik toets de code in voor de garage en parkeer hem ergens. We lopen samen naar de lift waar hij tegen de muur aan leunt en me even bekijkt. "Wat?" vraag ik mompelend. Als de lift er is ga ik naar binnen en toets de code in. Het verbaasd me dat ik ze nog steeds allemaal weet. Blijkbaar heb ik een goed geheugen wat cijfers betreft.

    Cedric Beckett

    "Wat?" Mompelt Amy als ze merkt dat ik haar bekijk. We lopen de lift binnen en ze toetst de code in. De lift gaat direct omhoog. "Niks. Je bent gewoon..." Ik zwijg even. Glimlachend schud ik even mijn hoofd. "Je bent niet veel veranderd en ja" ik haal mijn schouders op als ik niet meer weet wat ik moet zeggen maar de glimlach blijft op mijn gezicht. Als de lift open gaat komt Spot nieuwsgierig aangelopen. Ik aai haar even en loop dan langs haar heen. "Nou welkom nog maals" zeg ik en ik draai me naar Amy om.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Niks. Je bent gewoon..." hij zwijgt even en schud glimlachend zijn hoofd. "Je bent niet veel veranderd en ja" hij haalt zijn schouders op en maakt de zin niet af. Ik glimlach even en merk dat ik een beetje begin te blozen. Als de lift open gaat komt er een Dalmatiër aangelopen. Cedric aait haar even en loopt dan verder. "Nou welkom nogmaals." zegt hij en draait zich naar me om. Ik glimlach even. Ik zet de reismand even op de grond neer zodat Spot even kan snuffelen. Kiara is ook nieuwsgieren en loopt naar het deurtje. "Nou, zij kan dus ook met honden omgaan" zeg ik dan. Ik open het deurtje en ze wandelt eruit. Nieuwsgierig kijkt ze om zich heen. Ze heeft hier veel meer ruimte om rond te lopen. Ik zal haar straks waarschijnlijk wel moeten zoeken. Ik draai me weer naar Cedric toe en loop dan richting de keuken. Ik zet de spullen weg en draai me dan weer om naar Cedric. "Lukt het om zelf in bad te komen?" vraag ik dan voor de zekerheid. Hij liep niet goed en volgens mij kon ie zijn knie niet zo goed buigen..

    Cedric Beckett

    Amy loopt binnen en zet de reismand op de grond. Spot snuffelt even en de kat lijkt ook nieuwsgierig. " Nou die kan dus ook met honden omgaan" ze opent het deurtje en nieuwsgierig wandelt de kat uit de reismand. Amy loopt naar de keuken waar ze de spullen weg zet. "Lukt het om zelf in het bad te komen?" Ze kijkt me onzeker aan en ik kijk even naar mijn eigen lichaam. " Ehm?" zeg ik twijfelend. Ik kijk even naar de bank en zie dat Spot er al op ligt en nieuwsgierig naar Amy. Jade ligt tussen haar poten en de kat van Amy loopt er stapje voor stapje nieuwsgierig naar toe. "Ehm, ja ik kan het altijd proberen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]