• ER KUNNEN NOG MENSEN MEEDOEN

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - Mamo
    - Hannah Kenningston - Junglefruit
    - Lore Marith Dorner - MaitePayne
    - Amy Lisa Parker - mismi
    - Rosie Vanderwaal - Mamo

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - Mamo
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - Junglefruit
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell
    - Matthew Simon Collins - Fleeko
    - Marcus Bell - LaSz

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!
    Speeltopic 3!
    Speeltopic 4!
    Praat- en rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 23:06 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rosie Vanderwaal
    Met een goed boek in mijn handen, liep ik the Brew binnen. Het was mooi weer, dus ik had besloten eerst een frappuccino te halen om mee te nemen en vervolgens buiten een bankje te zoeken waar ik mijn boek kon gaan lezen. Ik was ongeveer op de helft en ik moest en zou hem vandaag uitlezen. Ik bestel mijn frappuccino to-go en wacht even tot het op de bar wordt gezet, vervolgens betaal ik en loop ik met mijn frappuccino in mijn rechterhand en mijn boek in mijn linker, the Brew weer uit. Ik kijk even rond, op zoek naar een leuk plekje, tot ik Justin zie. Ik kende Justin niet zo goed, had wel eens met hem gesproken, sindsdien sprak ik hem altijd wel aan als ik hem tegenkwam. "Hey Justin!" zeg ik, "Ik had je helemaal niet zien zitten. Hoe gaat het?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cedric Beckett

    Amy streelt even met haar vingers over mijn wang "ik heb jou ook wel gemist" zegt ze dan en ik glimlach. "Dan heb ik een goede indruk achter gelaten" zeg ik knipogend. "Je hebt nu dus ee eigen bedrijfje, je werkt goed. Heb je naast je carrière nog andere dromen of wensen Amy? Aangezien die van toen nu allemaal zijn uitgekomen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Dan heb ik een goede indruk achter gelaten" zegt hij knipogend. Ik glimlach even. Hij weet wat voor indruk hij op mij heeft achter gelaten. "Je hebt nu dus een eigen bedrijfje, je werkt goed. Heb je naast je carrière nog andere dromen of wensen Amy? Aangezien die van toen nu allemaal zijn uitgekomen" Ik knik. "Vooral genieten van het leven" zeg ik dan. "Er zijn nog een aantal plekken waar ik graag heen wil en ik wil ook nog kinderen. Voor dat laatste heb je alleen een man nodig" zeg ik dan. "En jij? Je bent inmiddels al de beste, bekendste en waarschijnlijk ook rijkste advocaat van de wereld. Wat voor dromen heb jij nog?" vraag ik dan.

    Cedric Beckett

    "Vooral genieten van het leven, Er zijn nog een aantal plekken waar ik graag heen wil. En ik wil ook nog kinderen. Alleen voor dat laatste heb je wel een man nodig" zegt Amy. "Dat is waar" antwoord ik "en jij? Je bent inmiddels de beste bekendste en waarschijnlijk ool rijkste advocaat van de wereld, wat voor dromen heb jij nog?" Ik grijns even om het compliment. "Van de wereld is een beetje overdreven. Maar waarschijnlijk wel van New York" antwoord ik. "Dromen Tsjah. Ik heb bijna alles wat mijn hartje begeert" zeg ik schouder ophalend. "Maar ik zou wel heel graag een gezin willen met kinderen waarmee ik dit succes kan delen en vieren"

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 13:47 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Van de wereld is een beetje overdreven. Maar waarschijnlijk wel van New York" antwoord hij en mijn wenkbrauwen schieten omhoog. Ik schud even met een glimlach mijn hoofd. "Dromen Tsjah. Ik heb bijna alles wat mijn hartje begeert" zegt hij schouder ophalend. "Maar ik zou wel heel graag een gezin hebben met kinderen waarmee ik dit succes kan delen en vieren." Ik knik. "Het is niet makkelijk de juiste persoon te vinden" zeg ik dan. "Hoe ga jij zo eigenlijk thuiskomen? En hoe ga je koken in deze staat?" vraag ik dan. "Of heb je inmiddels personeel die dat voor je doet?" vraag ik dan. Hij had echt een super keuken en ik heb wel een paar keer gekookt toen.

    Cedric Beckett

    "Het is niet gemakkelijk de juiste persoon te vinden" Zegt Amy en zuchtend knik ik. "Hoe ga jij zo eigenlijk thuiskomen. En hoe ga je koken in deze staat. Of heb je inmiddels personeel die dat voor je doet" Ik grinnik. "Was het maar zo. Ik heb alleen iemand die schoonmaakt als ik aan het werk ben, meer niet helaas. en ehm, ja ik hoopte dat mijn lieve zusje of lieve broertje me een lift naar huis zou brengen. Anders moet ik hinkelen naar huis" Ik glimlach geamuseerd. "En jij?" vraag ik dan grappend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Ik kom wel thuis hoor. Ik ben niet degene die is aangereden door een auto" zeg ik dan. "Je kan ook met mij mee en dan eet je bij mij. Dan breng ik je straks wel naar huis.." stel ik voor. Als ie nu naar huis gaat ploft ie denk ik op zijn bed neer zonder te eten. Ik denk dat ie niet lang genoeg stil kan blijven staan om een maaltijd voor zichzelf klaar te maken.

    Cedric Beckett

    "Ik kom wel thuis hoor, ik ben niet degene die is aangereden door een auto" Ik glimlach weer even en grinnik. "Je kan ook met mij mee, dan eet je bij mij. Dan breng ik je straks naar huis" zegt Amy. Ik kijk haar beschaamd aan. "Volgens mij ken je mij te goed Ams" zeg ik en er verschijnt weer een glimlach op mijn gezicht. "Graag, dat zou ik fijn vinden" Dan schrik ik op. "Oh maar Spot en Jade moeten eten en spot moet uit gelaten worden.." ik denk even na. "We vinden wel een manier" zeg ik dan. "je kookt veels te lekker om dat af te slaan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fleeko schreef:
    Matthew Simon Collins

    "Het was maar een vraag ,meestal word het gedronken na het eten"mompelde Esmée
    De jongen had blijkbaar door dat we het over hem hadden en hij kwam onze kant op."Werd ik nou genoemd in een gesprek?"vroeg hij vrolijk en ik kijk hem even aan."Hij vroeg of ik je kende."antwoorde ze op zijn vraag. Daarna vroeg hij of we dat ongeluk gezien hadden. Vandaar dus die sirenes.Ik schudde even kort mijn hoofd en nam een slokje van mijn drankje.
    Ondertussen hadden ze al een gesprek begonnen,maar ik luister niet echt mee.
    "Wat is je naam eigenlijk?"vroeg ik de jongen dan."ik ben Matt stelde ik me dan eerst aan hem voort


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    "Wat is je naam eigenlijk?" vraagt de jongen plotseling. "Ik ben Matt" zegt hij. "Jake aangenaam" zeg ik dan met een glimlach. Ik kijk Esmée en blijkbaar Matt even aan. Dan kijk ik even kort langs ze heen, er is een meisje naast Cedric komen en hij lijkt een stuk vrolijker dan daarnet. Ze is dan ook wel mooi. "Hoe was het thuis met je paard?" vraagt ik aan Esmée. "Sorry mijn telefoon is leeg kwam ik net achter"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Justin Benjamin Smith
    De jongens renden na het eten naar de speeltuin achter het bankje. Ik krabbelde rustig aan mijn tweede muffin. Er zou niet veel gebeuren. En anders waren ze met z'n tweeën. Ik keek op toen ik een bekende stem hoorde. "Rosie." zei ik vrolijk. "Het gaat prima. De jongens zijn in de speeltuin dus ik heb even rust." Ik haalde een hand door mijn pluizige haar en keek haar aan voor ik een slok koffie nam. "En hoe is het met jou leven?" Ik sprak haar niet vaak, maar als ik haar sprak was het altijd heel gezellig. Ik gaf haar een vriendschappelijke kus op haar wang en keek even naar de twee peuters die ik de speeltuin zich uitleefden. Het was echt heel leuk te zien om ze zo vrolijk te zien. Ze waren echt leuk bezig met de andere kindjes. Ik was trots op mijn zoons, al was ik wel bang dat zij te snel zelfstandig werden.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Amy Lisa Parker
    Hij kijkt me even beschaamd aan. "Volgens mij ken je me te goed Ams" zegt hij en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. "Graag, dat zou ik fijn vinden" zegt hij dan. Ik glimlach even en dan kijkt hij even verschrikt. "Oh maar Spot en Jade moeten eten en Spot moet uitgelaten worden." Zegt hij en ik zie aan zijn gezicht dat hij even nadenkt. "We vinden wel een manier. Je kookt veelste lekker om dat af te slaan." Zegt hij dan. "Ik laat Spot wel even voor je uit als ik je terug breng.. ik kan ook bij jou thuis koken.." zeg ik dan. "Dan bellen we zo een taxi en dan gaan we naar mijn huis en haal ik de spullen op en dan gaan we door naar jou..".

    Esmée Sophia Pearson
    Hij verteld dat de batterij van zijn telefoon leeg is en vraagt hoe het met mijn paard is. "Ja, ik dacht al dat je me smsje nog niet gelezen had toen je me net zag." zeg ik dan. "Met Mineur is alles goed, blijkbaar miste hij me gewoon. Hij dacht dat ik hem verlaten had ofzo. Ik heb hem op de stal kunnen zetten waar ik ga werken zodat ik gewoon naar hem toe kan gaan wanneer ik wil" vertel ik dan.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 16:39 ]

    Rosie Vanderwaal
    "Rosie!" zei Justin vrolijk. "Het gaat prima. De jongens zijn in de speeltuin dus ik heb even rust," zegt hij. Ik glimlach even. "En hoe is het met jouw leven?" Ik speel even met het rietje van mijn frappuccino, terwijl ik mijn boek onder mijn oksel geklemd houd. "Goed. Heb eindelijk vakantie, dus even geen stress meer gelukkig," antwoord ik. "Vind je het oké als ik naast je kom zitten?" vraag ik, knikkend naar de lege plek naast Justin op het bankje. "Hoe gaat het met de jongens?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Matthew Simon Collins

    "Jake aangenaam" stelde de jongen zich met een glimlach voor en daarna vroeg hij Esmée hoe het ging met haar paard.
    Ik neem nog een slok van mijn drankje en kijk even de Brew rond. Het was redelijk druk aan het worden hier.
    Dan pas krijg ik door dat emée eerder deze dag had gezegt dat haar vriendje Jake noemde.
    "Ah ,dus jij bent Esmée haar vriendje?"vraag ik hem dan.

    (sorry voor het korte stukje ^^' kan ik Matt anders naar iemand toesturen ,want hij weet niet echt veel over paarden af ^^' en waar zou Blake heen kunnen?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cedric Beckett

    "Ik laat spot wel even voor je uit als ik je terug breng ..ik kan ook bij jou koken. Dan bellen we zo een taxi en dan gaan we naar mijn huis en haal ik de spullen op en gaan we door naar jou" ik krijg weer een glimlach op mijn gezicht. "Amy je bent echt te lief" ik geef haar een zacht kusje op haar wang. "We kunnen je kat ook meenemen. Dan is hij of zij niet zo eenzaam, en dan ziet Jade ook weer eens wat van haar eigen soort dan alleen die lompe Dalmatiër. Geen zorgen, ze kan omgaan met andere katten, ze kwam er bij voor die oude, die jij waarschijnlijk nog kent, overleed"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]