• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Amliandeq]
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles [q]Adnane

    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Europe
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Exposed

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - Faisean
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Curlies maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Situatie
    Iedereen is op het May Day festival.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    Afwezigen:
    Stylez - 28 juli t/m 26 augustus

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 4:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Aloha. Ik wil Zayn’s vriendin wel overnemen, maar ik heb niks gevolgd dus ik weet niet of het handig is.]

    Liam Payne
    Het zingen ging verrassend makkelijk. Ik danste wat vrolijk rond, Zayn vermijdend, en zong zuiver met maar 2 keer een iets glijdende noot ertussen. Toch werd ik wel steeds nerveuzer richting het einde van het concert en begon het doosje met de ring steeds zwaarder te voelen in mijn broekzak. Bij het een na laatste nummer kon ik niet veel meer dan wat heen en weer springen van de zenuwen. De laatste noot kreeg ik wat lastig uit mijn keel, maar gelukkig lukte het toch. Toen uiteindelijk de laatste toon van het nummer wegstierf keerde ik me naar het publiek. "Dat was het alweer bijna, guys." Een luide aw spoelde over me heen. "Maar voor we aan het laatste nummer beginnen moet ik eerst iets heel belangrijks doen. Marie-Anne, kan je een stap naar voren doen?" Ze hoefde alleen even uit de coulissen te stappen, meer niet, want midden op het podium zou ik het ook echt niet durven. Ik legde mijn microfoon neer en frummelde het doosje uit mijn zak voor ik richting de zijkant liep. Ik trok mijn oortjes uit mijn oren en glimlachte naar haar. Eenmaal aan de zijkant liet ik me voor haar op mijn knie zakken. "Marie-Anne Malik, wil je met me trouwen?" vroeg ik onverstekt terwijl ik het doosje met de ring opengeklapt voor haar hield.


    Bowties were never Cooler

    [Zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    "Dat was het alweer bijna, guys." hoorde ik Liam door de microfoon roepen. Vlak daarna volgde het al bekende aww geluid van het publiek. "Maar voor we aan het laatste nummer beginnen moet ik eerst iets heel belangrijks doen. Marie-Anne, kan je een stap naar voren doen?" voegde hij er aan toe. Nu komt het... Ik ben nu al nerveus voor hem, moet je nagaan hoe hij zich voelt. Ik zie hem richting de coulissen lopen waar Marie-Anne is. Ik begin vrolijk rond te springen en kijk naar de jongens om me heen. Eenmaal daar knielt hij neer bij Marie-Anne. Ik prik in de armen van de jongens naast me, niet wetend wie. "Marie-Anne Malik, wil je met me trouwen?" hoor ik hem vragen. Ik begin op mijn plek te trippelen en moet moeite doen om niet al te veel geluid te maken. Ik bedenk me dan dat het publiek er nog is. Hmm.. Ik ga er recht voor staan en maak een gebaar dat ze stil moeten zijn. Met mijn handen horizontaal beweeg ik ze omlaag en hurk nu zowat. Ik blijf zo staan maar kijk wel opzij. Uhg, zoe moet wel ja zeggen! Maar dat is mijn mening. Voor haar dan.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:03 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Het concert was bijna afgelopen en het ging best wel goed, tot nu dan. Ik zuchtte diep en probeerde mezelf te kalmeren, die verrassing bleef steeds door mijn hoofd spoken. Hoe groot kon het wel niet zijn dat ze op de vuist met elkaar gingen? Ik werd uit mijn dagdroom gehaald door Liam die me riep, fronsend liep ik wat naar voren en keek hem gepuzzeld aan. Hij trok zijn oortjes uit en glimlachte naar me, daarna knielde hij voor me. Ik slikte. Nee toch? Tranen begonnen al in mijn ogen te prikken door de gedachte en mijn hart begon sneller te kloppen. Mijn theorie werd bevestigd door de woorden die Liam uitsprak. Ik knikte hevig en tranen begonnen al sneller te vloeien over mijn wangen. ''Natuurlijk wil ik met je trouwen!'' riep ik en vloog hem om de hals. Ik was te blij, gewoon.. Overweldigend op een goede manier. Glimlachend drukte ik mijn lippen op de zijne en grijnsde van oor tot oor. Dit was zijn verrassing, dit was de ophef van alles. ''Ik houd zoveel van je, waarom zou ik nee zeggen?'' fluisterde ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Met een grijns blijf ik toekijken. ''Natuurlijk wil ik met je trouwen!'' zegt ze voor ze Liam om de hals vliegt. I said so! Ik kom omhoog met mmijn handen nog horizontaal en de ruggen naar de grond gericht. Het publiek snapt me en begint hard te juichen en fluiten. Tevreden laat ik mijn handen zakken en steek mijn duim op. Dan loop ik weer richting Liam. Ik zou eerst hem feliciteren, maar kom op ik ga hun moment niet verpesten. Ik kijk vertederend tloe, dit is zo geweldig! Ik heb echt de neiging om een opmerking te maken door de microfoon of iets dergelijks, maar dat hoort niet. Het is écht écht officieel nu. Wauw, het is zo mooi allemaal. Happy people make me happy.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 20:33 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik keek gespannen naar haar terwijl ik op mijn knie zat. De paar seconden voelden als uren. Mijn hart klopte als een bezetene. Toen ik haar zag knikken verscheen er een brede dolgelukkige glimlach op mijn gezicht die er waarschijnlijk de komende tijd niet vanaf zou gaan. Ik wilde opstaan om haar een knuffel te geven, maar ze was me voor en ik kukelde naar achter waardoor we plat op de grond lagen. Ik kuste haar even zacht terugen keek haar toen weer grijnzend aan. "Ik ben gewoon dolblij dat je het hebt gezegt." zei ik terug terwijl ik op de achtergrond gejuich hoorde. Ik ging zitten en zette haar voorzichtig op mijn schoot neer voor ik haar hand pakte. "Om het helemaal officieel te maken." zei ik voor ik de ring voorzichtig aan haar vinger schoof. Hij paste perfect en de kleine blaadjes glinsterden in het zonlicht. Ik tilde haar toen van mijn schoot af en ging staan voor ik haar optilde zodat ze ook stond. "Ik denk dat ik nog het concert moet afzingen." zei ik iets teleurgesteld. Natuurlijk hield ik van zingen, maar het liefst zou ik hier nog een tijdje uitgebreid met haar staan zoenen voor ook maar te bewegen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Het concert ging snel, te snel naar mijn mening. Hoe sneller het ging, hoe dichter we bij het huwelijksaanzoek van Liam kwamen. Het liedje waarbij hij haar ten huwelijk wou vragen liep af en inderdaad. Het drama begon. Het grootste drama wat ik maar kon bedenken op dit moment speelde zich nu voor mijn ogen af. Het hele cliché kwam erbij kijken, Liam op zijn knieën, Louis die veel té blij naast me stond te doen en irritant in mijn arm prikte en Marie-Anne die hem natuurlijk huilend in zijn armen viel en 'ja' zei. Ik schudde afkeurend mijn hoofd, maar niet te opvallend. De fans hoefde dit niet te weten. Ze hadden het nu toch te druk met schreeuwen en fluiten, maar dan nog. Ik knikte naar de band als teken dat ze konden beginnen met het laatste nummer. Ik wilde hier zo snel mogelijk weg. Ik was helemaal klaar met dit optreden. Ik zuchtte toen de band het laatste liedje inzette en zong braaf mijn tekst. Ik was blij toen het afgelopen was en snelde het podium af.
    'Gefeliciteerd zusje.' zei ik toen ik haar met tranen in mijn ogen op haar schouder tikte. Daarna liep ik naar Chay en pakte haar hand stevig vast.
    'Klaar om te gaan?' vroeg ik haar.

    [Sorry dat ik de rest geskipt heb, anders zou het een one-liner worden.. Hoop dat het zo goed is?]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 22:19 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Ik heb het hele concert goed gevolgd, van het eerste nummer tot het huwelijksaanzoek. Ik zag dat Zayn het er moeilijk mee had, natuurlijk. Ik zucht even als het laatste nummer is afgelopen en Zayn bijna gelijk naar mij liep. 'Klaar om te gaan?' vroeg hij terwijl hij me hand stevig vast pakte. Ik knik en druk een kus in zijn mondhoek. 'Natuurlijk Z.' glimlach ik en ik loop maar naar buiten terwijl ik hem mee trek. Ik kijk hem aan en knuffel hem. Ik was vreselijk in troosten, maarja. Dat wist hij ook...

    [Sorry als het kort is... Beetje inspiloos :/ ]


    El Diablo.

    Louis Tomlinson:

    Hij schuift de ring rond haar vinger en ik begin opnieuw te trippelen. Ookal is het nu al voorbij...Ik probeer mezelf in te houden. Ik blijf wel glimlachen, dat kan ik niet tegenhouden. Ik snap dat ik de drukste van de groep ben, maar ik wist niet dat ik nog redelijk veel moeite moet doen om me niet nog gekker te gaan gedragen. Voor ik het weet begint het volgende lied. Ik keer me weer naar het publiek en wacht tot ik moet zingen. Dan breng ik mijn microfoon naar mijn mond en begin voluit te zingen. Ik heb nog genoeg energie blijkbaar na het concert. Ik bedoel tijdens, we zijn natuurlijk nog bezig. Zodra het lied afgelopen is loop ik zo rustig mogelijk -voor mij- naar Liam en Marie-Anne. Eenmaal daar kan ik me niet meer inhouden. 'Gefeliciteerd!' roep ik met een big-smile. Dit is voor hun het begin van een nieuw hoofdstuk in hun leven.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Adnane schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Ik heb het hele concert goed gevolgd, van het eerste nummer tot het huwelijksaanzoek. Ik zag dat Zayn het er moeilijk mee had, natuurlijk. Ik zucht even als het laatste nummer is afgelopen en Zayn bijna gelijk naar mij liep. 'Klaar om te gaan?' vroeg hij terwijl hij me hand stevig vast pakte. Ik knik en druk een kus in zijn mondhoek. 'Natuurlijk Z.' glimlach ik en ik loop maar naar buiten terwijl ik hem mee trek. Ik kijk hem aan en knuffel hem. Ik was vreselijk in troosten, maarja. Dat wist hij ook...

    [Sorry als het kort is... Beetje inspiloos :/ ]


    Zayn Malik
    'Natuurlijk Z.' glimlacht ze en ze drukt een kus op mijn mondhoek. Daarna trekt ze me mee naar buiten. Onderweg trek ik mijn oortjes uit en gooi ze maar ergens neer aan de zijkant. Het kastje vliegt erachteraan. Ik bijt op mijn lip om de tranen in mijn ogen weg te krijgen, net zolang tot ik bloed proef. Chayenne loopt door naar buiten en als ze daar zijn kijkt ze me aan en slaat haar armen om me heen. Ik zucht en sla mijn armen ook om haar heen. Na een tijdje laat ik haar los en kijk haar met een zwakke glimlach aan.
    'Kom, we gaan naar huis. Dan krijg je je verrassing.' zei ik met dezelfde zwakke glimlach als die ik net had opgezet. Het was nep, niet gemeend. Een grote auto zou ons tussen de fans door loodsen en al snel konden we overstappen in mijn eigen auto om naar mijn appartement te rijden. Ik reed de hele tijd boven de toegestane snelheid, maar dat maakte me niet uit. Na een uurtje rijden waren we er en parkeerde ik de auto in de garage. Ik wachtte tot Chay was uitgestapt en liep naar boven met haar achter me aan. Ik plofte neer op de bank en zuchtte.
    'Mijn kleine zusje gaat trouwen Chay..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik hoorde de muziek starten en rende terug het podium op met een grote grijns op mijn gezicht. Ik zag de afkeur op Zayn's gezicht, maar nu kon het me even niets meer schelen. Ik sprong en zong en danste over het podium want ik was in de zevende hemel. Toen het afgelopen was liep ik het podium af en legde mijn spullen weg voor ik Marie-Anne in mijn armen trok en haar kuste. "Dank je." fluisterde ik in haar oor voor onze lippen elkaar weer vonden. Ik was zo dol gelukkig. Ik leek wel te ontploffen van extase en geluk. Mijn hart draaide overuren, mijn hoofd was verre van helder en de vlinders en de rest van het dierenrijk in mijn buik hielden een sloop het huis feestje. In een woord ik voelde me: FANTASTISCH!


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    Hij kijkt me met een zwakke glimlach aan als hij me los laat. 'Kom, we gaan naar huis. Dan krijg je je verrassing.' zegt hij. Ik kan zien dat de glimlach nep is, maar ik zeg er niks over. Het valt ook prima te begrijpen in zijn situatie. 'Is goed.' glimlach ik en ik stap in de grote auto. Al snel zijn we bij Zayn's auto en we rijden naar zijn appartement. Zodra we er waren liep ik hem achterna en ik plof naast hem op de bank. Ik kruip een beetje tegen hem aan, en kijk naar zijn ogen. 'Mijn kleine zusje gaat trouwen Chay..'. Ik knik lichtjes en denk na. 'Nu maar hopen op een lange verloving.' zucht ik en schud mijn hoofd even. 'Sorry, ik maak dit ook niet veel beter.' zucht ik...


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Het leek allemaal zo cliché, maar ik vond het gewoonweg perfect. Liam zette me op zijn schoot en schoof de ring om mijn vinger heen, ik vond de ring prachtig. De blaadjes schenen mooi in het zonlicht en ja.. Ik vond het moment al helemaal perfect. "Tot zo dan maar." Glimlachte ik en drukte nog snel een kus op zijn wang. Mijn hart klopte nog steeds even hard als daarnet en ik was té nieuwsgierig om te kijken wat mensen op Twitter zeiden. De meesten waren wel blij, een paar vage mensen zonden haat naar me, maar ik was er ondertussen er al aan gewend en negeerde het volkomen. Ik zuchtte even en leunde tegen de muur aan. Het lied ging voor mij doen veel te langzaam. Toen het lied voorbij was kwam Zayn gelijk naar me toe om me te feliciteren, maar zijn ogen zeiden iets anders. "Dank je." Zei ik met een glimlach en keek naar Louis, waardoor mijn humeur alweer werd verbeterd. "Thanks Lou." Lachte ik en werd overweldigd door Liam die me in zijn armen nam en me kuste. Ik kuste hem maar al te graag terug en trok hem dichter tegen me aan. Zacht beet ik op zijn onderlip. "Ik zou nooit iets anders willen." Prevelde ik zacht tegen zijn lippen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Adnane schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Hij kijkt me met een zwakke glimlach aan als hij me los laat. 'Kom, we gaan naar huis. Dan krijg je je verrassing.' zegt hij. Ik kan zien dat de glimlach nep is, maar ik zeg er niks over. Het valt ook prima te begrijpen in zijn situatie. 'Is goed.' glimlach ik en ik stap in de grote auto. Al snel zijn we bij Zayn's auto en we rijden naar zijn appartement. Zodra we er waren liep ik hem achterna en ik plof naast hem op de bank. Ik kruip een beetje tegen hem aan, en kijk naar zijn ogen. 'Mijn kleine zusje gaat trouwen Chay..'. Ik knik lichtjes en denk na. 'Nu maar hopen op een lange verloving.' zucht ik en schud mijn hoofd even. 'Sorry, ik maak dit ook niet veel beter.' zucht ik...


    Zayn Malik
    'Nu maar hopen op een lange verloving.' zegt ze waarop ze meteen haar hoofd schud. 'Sorry, ik maak dit ook niet veel beter.' zucht ze. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar dichter tegen me aan. Ik leunde met mijn hoofd tegen haar hoofd en voelde haar warmte door mijn kleding heen. Ik sloot mijn ogen en zuchtte zachtjes. 'Het maakt niet uit schat.. Jij kan er ook niks aan doen.' zei ik zachtjes. 'Het is gewoon raar, mijn kleine zusje gaat trouwen met mijn beste vriend. En weet je, nu ik het zo zeg zou ik misschien juist blij moeten zijn, maar ik kan het gewoon niet..' zei ik, mezelf niet begrijpend. Mijn humeur werd langzaamaan wat beter toen ik dacht aan mijn verrassing voor Chayenne. Ik had met mijn buren geregeld dat ze mijn slaapkamer vol met kleine kaarsjes zouden zetten en rozenblaadjes op het bed zouden strooien. Het hele cliché, alleen om te vragen of ze hier wilde komen wonen. Ik liet haar los en een glimlach kwam op mijn gezicht. 'Tijd voor champagne, een film en mijn bed.' zei ik grijnzend toen ik een fles champagne en twee glazen pakte. Hierna rende ik op een drafje naar mijn slaapkamer waar alles precies goed klaar stond. Het was perfect. Ik zette de fles en de glazen op mijn nachtkastje en sloot de deur voorzichtig waarna ik terug naar Chayenne liep en haar overeind hielp. Mijn handen legde ik voor haar ogen zodat ze niks kon zien. 'Je mag niet kijken!' zei ik zachtjes in haar oor. Ik leidde haar voorzichtig naar mijn slaapkamer en duwde de deur open met mijn voet. Ik haalde langzaam mijn handen weg. 'Kijk..'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.