• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    [mijn topics]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Raven Amayla Morana

    Verbaasd knipperde ik even, toen ik het duistere water om mij heen zag, zonder dat het mij leek aan te raken. Ik zweefde er weliswaar in, maar werd niet nat en had geen last van zuurstof tekort. Eigenlijk was het een best wel grappige ervaring, tot mijn ogen het grote gevaarte vonden dat van boven -waar overigens ook sporen van licht waren te zien- naar mij toe kwam. Met grote ogen keek ik hoe het voertuig, een grote bus met mensen, naar de bodem zonk. Het gegil van de mensen in de bus, dat zelfs nog door het water heen was te horen, vervaagde het grappige gevoel dat ik net nog had gehad. Een steek van angst ging door mij heen, maar ik bleef toch rustig toekijken. Ik kon immers niks doen. Met kippenvel over mijn hele lichaam en een naar gevoel, keek ik machteloos toe hoe de mensen één voor één verdronken, tot het stil werd en de bus ergens onder mij op de bodem terecht was gekomen. Ik nam het kenteken even goed in mij op en sloot daarna mistroostig mijn ogen.

    Mijn lichaam beefde, terwijl koude rillingen over mijn ruggengraat liepen. Ik wreef even in mijn waarschijnlijk lichtelijk rood geworden ogen en kwam overeind van het bed waar ik op had gelegen. Ik moest mijn vader bellen, zodat hij misschien kon voorkomen dat al die mensen verdronken. Wankelend stond ik op en strompelde naar de spiegel. Mijn gezicht was zoals gewoonlijk lijkbleek en mijn grijsblauwe ogen hadden een rode gloed gekregen. Het viel nog mee, ik had het doodgaan immers niet zelf ervaart, maar zoals gewoonlijk was ik net een wandelende dode.
    Zuchtend verliet ik de kamer en zwierf door de gangen, tot ik een rustige plek had gevonden. Daar haalde ik mijn mobiel uit mijn zak en toetste het nummer in van mijn vader in. Hij had redelijk veel macht, waardoor hij de grootste kans had er nog wat aan te kunnen doen. Hij vond het weliswaar belachelijk, maar hij wist dat ik gelijk had. Tegen de hogepriesteres had ik eigenlijk nooit iets verteld. Ze wist het waarschijnlijk wel, maar ik kende haar niet super goed en was dus ook niet van plan om dit soort dingen met haar te delen.
    'Amayla, wat is er nu weer,' klonk de stem van mijn vader aan de andere kant van de lijn. Ook hallo, ik heb u ook gemist. Ik verspilde geen energie en zei gewoon wat ik gezien had en noemde het kenteken op. Mijn vader noteerde het al morrend dat ik maar beter gelijk kon hebben en hing daarna op. Ik zuchtte diep en liet mij trillend neerzakken tegen de muur. Nou ja, meer kon ik niet doen toch?

    (Wie voor Raven?)


    Happy Birthday my Potter!

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'We moeten allemaal om 11:00 uur terug in onze slaapvertrekken zijn. De lessen startten morgen al om 20:00 uur.' zei ze en ik knikte even.
    'Dus waar willen jullie nu nog heen gaan?' vroeg ze dan en ik haalde even mijn schouders op. "Geen idee."zeg ik dan. Audrey zuchte diep en schudde met haar hoofd.
    'Dan maar weer terug naar binnen?' stelde ze voor.
    'Klinkt prima.' stemde Aiden met haar idee en beiden keken ze mij aan. "Euh ,ja is goed."zeg ik dan ,waarna ik met hun mee ging naar binnen.

    (Misschien kan Raven naar Audrey ,Aiden en Thomas komen ? Als @Silvanaa dat goed vind :3 Of naar Kian ^^)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 21:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kian zit nog steeds alleen, just saying. Die post staat op pagina 10]

    Bieberen schreef:
    [Kian zit nog steeds alleen, just saying. Die post staat op pagina 10]


    Marith kan naar hem toe gaan?


    Do what you love, love what you do

    Chantalle Emily Montaire

    "Ja dat klopt allemaal" zei hij na een tijdje. Hij wilde het er duidelijk niet over hebben. "Heb jij al enkele keuzevakken uitgekozen?" vroeg hij nogal snel. "Ja, drama en muziek. Drama leek me altijd al interessant en ik speel al drie jaar piano." Ik hoorde een miauw naast me op de grond en merkte toen dat het Bones was. Ik pakte hem op en gooide hem om mijn schouder heen. "Heey oude vriend" Stark grinnikte een beetje. Bones leek wat minder gecharmeerd van mijn actie. "Hey, waar is Duchess eigenlijk?"


    It's darkest just before the dawn <3

    MaitePayne schreef:
    (...)

    Marith kan naar hem toe gaan?


    (Er was toch al gezegd dat dat goed was, of ben ik nu blind :')

    @Lumineers, dat wacht ik dan even af c: )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga nu alvast melden dat ik er niet ben van 5 tot 19 juli ,dus jullie mogen mijn personages dan besturen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [hoe moet ik beginnen?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben op vakantie van 6 Juli tot 26 Juli.
    - Waarschijnlijk wel WiFi -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hayden Dylan Morran

    'En ik hou meer van dingen ,die niet scherp zijn of me pijn kunnen bezorgen,' grinnikt Michael, reagerend op mijn eerdere opmerking.
    'Tja, ieder zijn ding,' zeg ik en eet ook maar gauw mijn bord leeg, als ik zie dat die van Michael al bijna leeg is. Het eten hier blijft echt verrukkelijk, het is dat ik echt vol zit, anders had ik nog wat gepakt.
    'Waar is Hugo eigenlijk?' vraagt Michael als hij zijn bord leeg heeft. Ik kauw nog even mijn laatste hap weg voor ik antwoord geef.
    'Ik denk dat hij nog op mijn bed ligt te pitten. En hij is nooit echt dol geweest op auto reizen, denk dat hij eerst een goede slaap nodig heeft, voor hij zich aan eten waagt. Het gebeurt wel vaker dat Hugo niet bij het eten is, als hij net gereisd heeft.' En ik heb in mijn tas nog wat kattenvoer liggen, voor het geval hij honger krijgt. al denk ik dat hij braafjes tot vanavond zal wachten.
    'Zullen we dan maar naar onze kamer gaan?' vraag ik dan. 'Het is al weer bijna tijd.'


    Stenenlikker

    James Daniel Stark:
    'Hey, waar is Duchess eigenlijk?' merkte Chantalle ineens op. Ik keek zoekend om me heen, maar kon de grote labrador nergens vinden.
    'Ik zou het echt niet weten.' mompelde ik. Tot mijn verbazing zag ik ineens Ifigenia, de hogepriesteres van het huis, aankomen lopen met Duchess aan haar zeiden.
    'Hallo Stark, Chantalle.' begroette ze ons beiden met een glimlach, echter zag ze er niet heel vrolijk uit. Ze straalde bedroefdheid uit. 'Stark, ik heb spijtig een vreselijke mededeling voor je.'
    Niet begrijpend keek ik de hogepriesteres aan. Het moest vast en zeker iets ergs zijn, want een hogepriesteres liet niet snel haar ware emoties zien. Ik knikte dat ze verder kon.
    'Het spijt me zeer om dit te moeten zeggen, maar je kamergenoot Kian is zojuist gestorven. Zijn lichaam heeft besloten de veranderingen op het laatste moment af te stoten.' Haar woorden kwamen als een zweepslag aan. Misselijkheid bekroop me en ik voelde me duizelig worden.
    'Hij- hij heeft het niet overleefd? Maar hoe kan dat?! Dit was zijn laatste jaar!' stamelde ik, ik kwam nauwelijks uit mijn woorden. Dit kon niet waar zijn, Kian had helemaal niet ziek geleken. Als een halfwas de veranderingen zou afstoten begon het vaak altijd met hoesten, en ik had Kian nog helemaal niet horen hoesten.
    'Het spijt me Stark, maar Nux zal vast wel een goede reden hebben om Kian plots op het laatste moment van ons weg te nemen.' probeerde ze me gerust te stellen. 'Hij is nu bij onze godin, en mogen Nux hem zegenen.'
    Dit kon niet waar zijn, ik was mijn kamergenoot nu al kwijt.

    [Mededeling: Aangezien Kian is uitgeschreven, heb ik hem laten sterven. Dat betekent dus dat Kian niet meer deelneemt aan de RPG.]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 17:47 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    James Daniel Stark:
    'Hey, waar is Duchess eigenlijk?' merkte Chantalle ineens op. Ik keek zoekend om me heen, maar kon de grote labrador nergens vinden.
    'Ik zou het echt niet weten.' mompelde ik. Tot mijn verbazing zag ik ineens Ifigenia, de hogepriesteres van het huis, aankomen lopen met Duchess aan haar zeiden.
    'Hallo Stark, Chantalle.' begroette ze ons beiden met een glimlach, echter zag ze er niet heel vrolijk uit. Ze straalde bedroefdheid uit. 'Stark, ik heb spijtig een vreselijke mededeling voor je.'
    Niet begrijpend keek ik de hogepriesteres aan. Het moest vast en zeker iets ergs zijn, want een hogepriesteres liet niet snel haar ware emoties zien. Ik knikte dat ze verder kon.
    'Het spijt me zeer om dit te moeten zeggen, maar je kamergenoot Kian is zojuist gestorven. Zijn lichaam heeft besloten de veranderingen op het laatste moment af te stoten.' Haar woorden kwamen als een zweepslag aan. Misselijkheid bekroop me en ik voelde me duizelig worden.
    'Hij- hij heeft het niet overleefd? Maar hoe kan dat?! Dit was zijn laatste jaar!' stamelde ik, ik kwam nauwelijks uit mijn woorden. Dit kon niet waar zijn, Kian had helemaal niet ziek geleken. Als een halfwas de veranderingen zou afstoten begon het vaak altijd met hoesten, en ik had Kian nog helemaal niet horen hoesten.
    'Het spijt me Stark, maar Nux zal vast wel een goede reden hebben om Kian plots op het laatste moment van ons weg te nemen.' probeerde ze me gerust te stellen. 'Hij is nu bij onze godin, en mogen Nux hem zegenen.'
    Dit kon niet waar zijn, ik was mijn kamergenoot nu al kwijt.

    [Mededeling: Aangezien Kian is uitgeschreven, heb ik hem laten sterven. Dat betekent dus dat Kian niet meer deelneemt aan de RPG.]


    (Awh, poor Stark)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Awh, poor Stark)


    This.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Michael Elliot Turner

    'Tja, ieder zijn ding,' zei Hayden nog en daarna at hij ook verder.
    De mensen begonnen langzaamaan te vertrekken ,waardoor ik weet dat het bijna tijd is.
    'Ik denk dat hij nog op mijn bed ligt te pitten. En hij is nooit echt dol geweest op auto reizen, denk dat hij eerst een goede slaap nodig heeft, voor hij zich aan eten waagt. Het gebeurt wel vaker dat Hugo niet bij het eten is, als hij net gereisd heeft.' zei hij en ik knikte even. Catnip had dat niet ,aangezien hij vaak genoeg reist.
    'Zullen we dan maar naar onze kamer gaan?' vraagt hij ,waardoor ik even opkijk. 'Het is al weer bijna tijd.' Ik knik ,waarna ik opsta en Catnip oppak."Ja is goed"stem ik in ,waarna ik de al bijna lege eetzaal uitga samen met Hayden. Daarna wandelen we richting onze slaapvertrekken. Ik hoorde wat geroddel op de gang dat er een zesdejaars is overleden. Dat zou ik het ergste vinden ,juist wanneer je een vampier word sterven.Ook hoorde ik ook zijn naam vallen. Ik kende niet heel veel laatste jaars ,maar ik mocht Kian wel. "Kian is dood."mompel ik zachtjes tegen Hayden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH