• Mededeling:

    Rider heeft toestemming van mij om de RPG te besturen. Ook heeft ze toestemming om een nieuwe topic aan te maken en de hogepriesteres te besturen. Dit wegens het feit dat ik heel weinig tijd heb omdat ik het super druk heb met werken.


    Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG want ik zal zoveel mogelijk proberen te beschrijven wat belangrijk is voor deze RPG.

    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux


    Regels:
    - Er geldt een minimum van 3 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Geen ruzie OOC, dat mag lekker via PB. Onderling ruzie met de personages mag natuurlijk wel, als het maar netjes blijft tussen de Quizlet leden zelf
    - Alleen ik maak een nieuw topic aan, tenzij je toestemming hebt gekregen
    - Als je iets in de RPG wilt zeggen dat OOC is, dan gebruik je deze tekens: () {} []
    OCC = Out Of Character

    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur

    Keuze vakken(je mag er meer als 1):
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek

    Leraren/vampier:
    Silvanaa - Ifigenia Crypsley(Hogepriesteres/Vampier Sociologie/Geschiedenis)


    Jongens:
    Silvanaa - James Daniel Stark(Affiniteitt: Nooit zijn doel missen)
    Lumineers - Michael Elliot Turner(Kracht: Onzichtbaarheid)
    Silvanaa - Aiden Josh Mccloud(Affiniteit: Lucht)
    Cuthalion - Hayden Dylan Morran(Kracht: Gedaanteverwisseling)
    Lumineers - Thomas Gabriel Mc.Down(Kracht: Kracht van een ander kopiëren)

    Meisjes:
    After - Sirene Harriet Doorson(Affinitiet: Lucht)
    Silvanaa - Audrey Lynn Winchester(Affiniteit: Geest)
    Rider - Raven Amayla Morana(Affiniteit: Visioenen)
    Cymry - Ashanti Fallora(Affiniteit: Buitenzintuigelijke waarneming)
    MaitePayne - Marith Megan Dorner(Affiniteit: Water)
    SpeedOfLove - Chantalle Emily Montaire(Affiniteit: Aarde)
    SecretlyACat - Lyra Jane Ismea(Kracht: Met katten communiceren)


    Als er nog vragen zijn over de RPG of als er iets niet duidelijk is, kunnen er altijd vragen gesteld worden. Ook wil ik graag dat niemand zonder toestemming een nieuwe topic opent. Ik zal elke dag goed controleren of het topic vol is of niet. Er hoeft niet gezeurd te worden dat er wel ééns een topic was over Het huis van de nacht, want die was er inderdaad maar is niet meer actief. Echter is dit dus een fanfiction dus is er geen enkel idee gestolen.

    Er zijn uiteraard nog rollen beschikbaar. Wil je meedoen? Klik dan hier voor de rollentopic.



    Prikbord bericht:

    Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt.


    Meisjesvertrek:
    Audrey Lynn Winchester & Sirene Harriet Doorson - K122
    Marith Megan Dorner - Lyra Jane Ismea K128
    Ashanti Fallora & Raven Amayla Morana - K134
    Chantalle Emily Montaire K123

    Jongensvertrek:
    James Daniel Stark - K126
    Thomas Gabriel Mc.Down & Aiden Josh Mccloud - K144
    Hayden Dylan Morran & Michael Elliot Turner - K23

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:19 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Er kwam een jongen naar de tafel toegelopen en hij ging naast Stark zitten die hem leek te kennen.
    'Ik ben Kian en dit is Amy,' Stelde de jongen zichzelf en zijn kat voor. Audrey sterlde haarzelf en Nala ook eens voor.
    "Hoi , ik ben Thomas ,aangenaam."stel ik mezelf voor met een glimlachje."En dat is Teal."zeg ik dan wijzend naar mijn witte kat.
    Ik neem nog een hapje van mijn broodje en kijk op als er nog iemand naar onze tafel komt.
    'Hoi Stark, zou je het leuk vinden als ik je een korte rondleiding zou geven na het eten?' vroeg het meisje meteen aan Stark en ik kijk haar even aan.
    Ze leek niet echt op te merken ,dat Stark hier niet alleen zat.
    Je kon zien aan hem dat hij zat te twijfelen.
    'Nou, ik dacht eigenlijk dat ik mest de rest het huis zou verkennen. Maar je kan mee als je wil, en de rest daar natuurlijk niks op tegen heeft?' vroeg hij dan aan ons. "Ik heb er niets op tegen."zeg ik met een zwak glimlachje en eet daarna verder van mijn broodje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (I'm back from Rome! Wat heb ik allemaal gemist? Ik zou een kleine samenvatting echt heel erg op prijs stellen :p )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (I'm back from Rome! Wat heb ik allemaal gemist? Ik zou een kleine samenvatting echt heel erg op prijs stellen :p )


    (Thomas ,heeft een paar mensen ontmoet en de meesten zijn nu in de eetzaal.Chantalle stelde aan Stark voor om hem rond te leiden ,maar ze gaan met een groot groepje gaan denk ik ,misschien kan Raven dan mee ;3 Veel is er dus nog niet echt gebeurd :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rider schreef:
    (I'm back from Rome! Wat heb ik allemaal gemist? Ik zou een kleine samenvatting echt heel erg op prijs stellen :p )


    ( welcome back ^^ hoe was het? Ps ja precies wat Fleeko zegt)


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    ( welcome back ^^ hoe was het? Ps ja precies wat Fleeko zegt)


    (Het was echt super leuk! En ik schrijf denk morgen of vanavond laat dan wel wat, want ik zit nu hier op de bank met leuke mensjes, zoals hurtedheart ^^)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hayden Dylan Morran

    'Paardrijden en muziek,' beantwoordt Michael mijn vraag over zijn keuze vakken. 'We hebben tenminste 1 keuzevak samen,' zegt hij daarna met een glimlachje.
    'Gelukkig, maar kennelijk ligt onze smaak niet heel erg hetzelfde,' grap ik daarna. 'Nee, ik heb gewoon een voorliefde voor oude wapens, ook al is het wel heel erg gemoderniseerd.' Ik heb altijd al gehouden van allerlei dingen die met fantasy te maken hebben en dat is ook een van de redenen dat mijn haar wat langer is dan de gemiddelde jongen. En ik vind het zelf gewoon mooi staan. Dat ik nog wel eens een meisje werd genoemd door sommige etterbakken, heb ik nooit fijn gevonden, maar ik wist me er overheen te zetten en ze gewoon te negeren en er niks van aan te trekken. Ik moest doen, wat ik leuk vond, niet wat anderen wilden. Iets waar ik me nog steeds aan vast houdt.


    Stenenlikker

    Michael Elliot Turner

    'Gelukkig, maar kennelijk ligt onze smaak niet heel erg hetzelfde,' grapte hij 'Nee, ik heb gewoon een voorliefde voor oude wapens, ook al is het wel heel erg gemoderniseerd.' zei hij en ik knikte. "En ik hou meer van dingen ,die niet scherp zijn of me pijn kunnen bezorgen."grinnik ik.
    Nee ik en wapens ,was zeker geen match. Ik was veel te onhandig voor zo'n dingen.
    Ik eet de rest van mijn bord leeg en man wat was het heerlijk.
    "Waar is Hugo eigenlijk?"vraag ik Hayden ,dan want ik heb zijn kat hier nog niet gezien in de eetzaal.
    Misschien had hij geen honger in tegenstelling tot Catnip ,die verschillende dingen van mijn bord geplukt had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:
    'Ik heb er niets op tegen.' zei Thomas met een zwak glimlachje en at daarna verder van zijn broodje.
    'Ik ook niet.' deelde ik mee en keek even om naar Thomas die nog genietend zat te eten. Ik nam ook nog vlug een paar happen van mijn eten en was toen snel klaar.
    Kian was eigenlijk de enige die nog niks had gezegd, dus het was nog niet erg duidelijk of hij het wel goed vond dat Chantalle mee ging. Ik keek even naar de jongen om zijn reactie te pijlen. Niets.
    'Nou, ik denk dat ik anders even een wandeling ga maken, even het terrein verkennen. Who volunteers, may follow.' deelde ik mee en keek even de tafel rond om te kijken of er toevallig iemand mee wilde. Met een té grote groep lopen ging vaak toch nooit goed, en vooral nu was de spanning duidelijk te merken.


    "We accept the love we think we deserve."

    Chantalle Emily Montaire

    Ik zag hoe hij nadenkend op zijn lip beet. Goh wat zag hij er schattig uit als hij dat deed. "Nou ik dacht eigenlijk dat ik met de rest het huis zou verkennen. Maar je kan mee als je wil, en de rest daar natuurlijk niks op tegen heeft?" vroeg hij aan de anderen. Een onbekende jongen was de eerste die reageerde. "Ik heb er niks op tegen" zei hij. Daarna stemde Audrey er ook mee in. Ik wierp een korte blik naar Kian en zag hem een beetje geïrriteerd voor zich uit kijken. Goed, daar zette ik me overheen. Opeens voelde ik iets langs mijn been strijken. Mijn kat Bones was me blijkbaar toch naar de eetzaal gevolgd. Ik tilde hem op en stelde hem toen voor aan de groep. "Oh, dit is mijn kat trouwens, Bones." 'Nou, ik denk dat ik anders even een wandeling ga maken, even het terrein verkennen. Who volunteers, may follow.' zei Audrey. Ze leek me eigenlijk een ontzettend aardig meisje, een daarom stemde ik maar in. "Ik ga wel mee Audrey, by the way, welke keuzenvakken heb je?"
    (Silvana, hoe durf je me af te wijzen (N))

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 19:53 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Thomas Gabriel Mc.Down

    'Ik ook niet.'deelde Audrey mee. Ik eet de rest van mijn broodje op en hou nog wat ham over voor Teal ,die ik dan aan haar heef.
    'Nou, ik denk dat ik anders even een wandeling ga maken, even het terrein verkennen. Who volunteers, may follow.'
    Ik keek haar even aan en knikte. "Ik ga wel mee ,ben toch al klaar."zeg ik met een glimlachje ,waarna ik opsta en wacht of er nog andere mensen mee willen of niet.
    "Moet je die plateaus ergen leggen of?"vroeg ik hun dan. Ik voelde me echt een groentje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:
    'Ik ga wel mee Audrey, by the way, welke keuzenvakken heb je?' vroeg Chantalle.
    'Drama, paardrijden en boogschieten.' vertelde ik haar en keek even naar haar lieve kat die, blijkbaar, Bones heette. 'En jij?'
    'Ik ga ook wel mee ,ben toch al klaar.' zei thomas met een glimlachje ,waarna hij opstond. Ik volgde zijn voorbeeld.
    'Moet je die plateaus ergens leggen of?' vroeg Thomas ons. Ik grinnikte zachtjes om zijn onhandigheid.
    'Nee hoor, die kan je gewoon laten liggen.' zei ik lachend en tilde toen Nala op die klagend aan mijn benen begon te hangen. Toen niemand meer reageerde zei ik de twee achterblijvende jongens gedag en liep vervolgens met Thomas en Chantalle naar de uitgang.
    Eenmaal op het terrein merkte ik direct op dat de zon al zwak aan de hemel hing. Een ongemakkelijk gevoel bekroop me en ik had al direct de behoeften aan wat schaduw. Ik merkte een grote boom op die bij de hoge muur stond en liep er vlug naartoe, aangezien de schaduw van de grote eiken boom er erg aanlokkelijk uitzag.


    "We accept the love we think we deserve."

    Thomas Gabriel Mc.Down

    Het meisje ,waarvan ik nog steeds de naam niet weet ,wilde ook wel mee.
    'Nee hoor, die kan je gewoon laten liggen.' antwoorde Audrey dan op mijn vraag en ik knikte even,waarna ik de plateau ,dus gewoon maar liet liggen en Teal oppakte en daarna met Audrey en dat meisje meeging.
    Toen we op het terrein waren kneep ik even mijn ogen dicht. Vroeger hield ik van de zon en nu... Ergens vond ik het best wel spijtig ,maar dit had wel zijn nadelen. Erg veel nadelen ...
    Audrey liep naar een boom toe en ik volgde haar voorbeeld om dan zo onder de schaduw van een eikenboom te zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Audrey Lynn Winchester:
    'Pfff, ik wou dat ik wat minder last had van de zon. Ik vond het vroeger altijd heerlijk om in de zon te zitten. Ik genoot van de warme zonnestralen op mijn huid. Nu zorgt het alleen maar dat ik me erg ongemakkelijk ga voelen en een lichte hoofdpijn krijg.' jammerde ik en keek even om naar Thomas die me gevolgd was en samen met me naar de boom liep. Waar Chantalle was, Joost mocht het weten.
    Ik liep wat dichter naar de boom toe om er tegen aan te kunnen zitten, maar er sprong iets van achter de boom vandaan wat ervoor zorgde dat ik een gilletje slaakte en achterover met mijn kont op het gras viel. Nala siste kwaad en sprong direct uit mijn armen toen een grote Husky, blaffend, mijn kant op kwam gelopen.
    'Ugh, heb ik weer.' mompelde ik. De hond liep een rondje om me heen, maar kreeg al gauw Nala in het vizier die woest naar hem siste. De hond gromde terug naar de rode pluizen bol en rende toen zonder enige waarschuwing achter de kat aan.


    "We accept the love we think we deserve."

    Kian Sam Young

    Ik was nogal..in m'n gedachten gezonken en had dus ook bijna niet gegeten. Kennelijk was mijn blik niet al te charmant toen Chantalle me aan keek, en weer weg keek. Sommige hadden de tafel verlaten, dus ik stond zuchtend op.
    'Ik ben even lopen, if you did like to join, you are free to do that,' met deze woorden verliet ik de tafel en liep naar de deur toe. Ik duwde deze open en hield hem nog open zodat Amy er door kon glippen. Kennelijk was mijn eerste indruk op mensen niet goed, nou ja op Chantalle dan. Maar dat zou vast wel komen doordat ik daar straks zo afstandelijk deed.
    Het terrein om het huis heen was volgens mij best groot, zover ik me nog kon herinneren. Ik slofte naar een willekeurige deur, en gooide deze open. Ik sloot hem weer toen ik zag dat het een donkere ruimte was, waarschijnlijk iets als een washok.
    Amy rende vrolijk naar een openstaande deur, waar enkele lichtstralen doorheen kwamen. De zon was al niet mijn favoriet, maar ik zou er snel door heen lopen en ergens op een bankje gaan zitten. Ik volgde Amy naar de soort van overdekte gangen, waar ze plaats nam op een muurtje.
    Ik ging naast haar zitten en aaide over haar kopje heen, als gevolg dat ze luid begon te spinnen.

    [Wie voor Kian? c: Ik heb geen idee wie nu waar is, aangezien ik t nog maar half kan volgen haha :') ]

    Bieberen schreef:
    Kian Sam Young

    Ik was nogal..in m'n gedachten gezonken en had dus ook bijna niet gegeten. Kennelijk was mijn blik niet al te charmant toen Chantalle me aan keek, en weer weg keek. Sommige hadden de tafel verlaten, dus ik stond zuchtend op.
    'Ik ben even lopen, if you did like to join, you are free to do that,' met deze woorden verliet ik de tafel en liep naar de deur toe. Ik duwde deze open en hield hem nog open zodat Amy er door kon glippen. Kennelijk was mijn eerste indruk op mensen niet goed, nou ja op Chantalle dan. Maar dat zou vast wel komen doordat ik daar straks zo afstandelijk deed.
    Het terrein om het huis heen was volgens mij best groot, zover ik me nog kon herinneren. Ik slofte naar een willekeurige deur, en gooide deze open. Ik sloot hem weer toen ik zag dat het een donkere ruimte was, waarschijnlijk iets als een washok.
    Amy rende vrolijk naar een openstaande deur, waar enkele lichtstralen doorheen kwamen. De zon was al niet mijn favoriet, maar ik zou er snel door heen lopen en ergens op een bankje gaan zitten. Ik volgde Amy naar de soort van overdekte gangen, waar ze plaats nam op een muurtje.
    Ik ging naast haar zitten en aaide over haar kopje heen, als gevolg dat ze luid begon te spinnen.

    [Wie voor Kian? c: Ik heb geen idee wie nu waar is, aangezien ik t nog maar half kan volgen haha :') ]


    [Audrey, Thomas, Aiden en Chantalle zijn buiten, Stark is nog in de eetzaal en de rest weet ik niet xd]


    "We accept the love we think we deserve."