• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne

    Vaag merk ik dat Niall bij me neerknielt. Hij pakt mijn schouders en draait me zo dat ik hem aankijk. Angstig kijk ik weg. Bewust van de trillende handen op mijn schouders. Die wel lijken te branden. Door mijn shirt. En voor blaren op mijn huid zorgen. Alsof er overal naalden worden gestoken. En ik krimp nog verder ineen.
    "Li? Het s-spijt me zo! Li? Rustig m-maar het komt wel goed eneeh." Vaag galmen deze woorden die stomp af worden gekapt mijn gehoorgang in. "Liam, je bent sterk, je kan dit aan!" voegt Niall eraan toe.
    Mijn lip trilt en met tranen in mijn ogen kijk ik hem heel even aan. Ik piep van angst. Bang voor wat er met me gebeurd. Dan draaien mijn ogen zich weg in mijn kassen, word mijn lichaam slap en is de wereld niets meer als een zwart gat.


    [ESMEE, YOUR NEW USERNAME!]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 20:50 ]


    Reality's overrated.

    MYxLoubear schreef:
    Beanies & Mouek, moet ik jullie uit jullie lijden verlossen en ze naar het kantoor sturen? (Slecht dat ik dat nu pas verzin...)
    :$


    [Haha, aan de ene kant vind ik dit wel leuk zo, LARRY <3, maar het is ook wel weer grappig als ze nu gestoord worden xD.
    Naomi (aka Beanies) mag kiezen :P]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis keek me een beetje onzeker aan. 'I hope so.'
    Ik stopte met kusje geven waarna ik de jongen recht in zijn ogen aankeek. Mijn hand legde ik tegen zijn wang en mijn duim maakte cirkeltjes op zijn huid.
    'Boo, je onzekerheid is nergens voor nodig. Ik zal niet meer van je zijde afwijken en nu al helemaal niet meer.' zei ik zachtjes. 'Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van jou en dan heb ik het over meerdere manieren.'
    Mijn handen gleden langzaam naar beneden en sloeg mijn armen uiteindelijk rond zijn middel, om hem zo dichter tegen me aan te trekken. 'Nee, dat zou ik nooit toestaan.' murmelde ik zachtjes.

    ( Het maakt mij echt niet uit)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall:

    Ik merk dat hij nog meer in elkaar krimpt als ik hem vasthoud. Voorzichtig laat ik los en kijk hem bezorgd aan. Ik zie dat zijn lip trilt en even zie ik dat zijn ogen geopend worden. Ik zie het waterige stofje en kijk hem hoopvol aan. Maar nee hoor, zijn ogen gaan dicht en ineens maakt hij geen bewegingen meer. 'Liam?!' Vraag ik bezorgd en ik schud hem door elkaar. In paniek schiet ik omhoog en kijk om en om naar de deur en dan naar Liam. Ik ren snel de deur uit. 'HELP! LIAM IS.. IS-' roep ik maar wat is hij eigenlijk? Gelukkig komt er al snel een begeleider of iets dergelijks die mij aan de kant duwt. Ik zie hem binnen vanalles proberen om Liam 'wakker' te maken. Ik barst ineens in huilen uit wat als hij het niet redt?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nou....nu moet ik kiezen? Gemeen hehe... Maar... Dan kunnen ze wel gewoon gestoord worden door een begeleider ofzo. Misschien kunnen die meisjes dan ook reageren?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Nou....nu moet ik kiezen? Gemeen hehe... Maar... Dan kunnen ze wel gewoon gestoord worden door een begeleider ofzo. Misschien kunnen die meisjes dan ook reageren?


    [Mij maakt het echt niet uit.]


    "Family don’t end in blood”

    [*Liam geeft geen sjoege*

    (Hoe ga je vanuit iemand schrijven die weet-ik-veel-wat-is-dat-had-ik-nog-niet-bedacht is?)]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    [*Liam geeft geen sjoege*

    (Hoe ga je vanuit iemand schrijven die weet-ik-veel-wat-is-dat-had-ik-nog-niet-bedacht is?)]

    (Uhm... Sorry ik snap het niet... :$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Uhm... Sorry ik snap het niet... :$ )


    [Ik weet niet wat ik moet reageren met een soort van bewusteloos (???) persoon, haha.]


    Reality's overrated.

    TIJD: 14:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR WORDEN OPGEHAALD DOOR 'BEGELEIDERS'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Maberu schreef:
    (...)

    [Ik weet niet wat ik moet reageren met een soort van bewusteloos (???) persoon, haha.]

    (Tja...anders heb je ook 1000X een wit licht, een vage stem met een echo, en dan is het weer zwart. Wil je dat ie dan ook een tijdje zo blijft of zo weer... 'Opstaat'. )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    (Tja...anders heb je ook 1000X een wit licht, een vage stem met een echo, en dan is het weer zwart. Wil je dat ie dan ook een tijdje zo blijft of zo weer... 'Opstaat'. )


    [Hmm, Liam blijft even zo. I think.
    Blegh, dat gaat het meest vage stukje ooit worden. Haha.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    Stipjes dansen door het witte licht. Zwarte stipjes. Mijn oogleden duwen op mijn ogen. Alsof ze die zo mijn kassen in willen drukken. Als ik ze open probeer te maken word het nog erger. Ik voel me alsof ik in een groot bad lijm rondzwem en langzaam naar beneden dwaal. Langzaam verstik. De stipjes dansen naar elkaar toe, vormen één grote stip en stoten elkaar dan weer af. Een druk rond mijn lichaam laat me voelen alsof ik steeds verder naar beneden word getrokken. Het lijkt alsof de papperige lijm zo mijn mond instroomt, mijn neus, mijn oren en vanbinnen begint te galmen. Me langzaam begint op te eten. Mijn hersencellen stukje bij beetje, cel voor cel, laat afsterven. Dat doet lijm. Bij lijmsnuivers sterven de hersencellen ook af. Er galmt iets in mijn hoofd. Een vaag gebrom. Het doet pijn aan mijn oren en ik wil het uitsluiten. De stipjes draaien steeds sneller rond. Verdwijnen. Komen terug met nog meerderen. En dansen dan weer verder.

    [O.o, I'm sorry. Dit is zo vaag.]


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    Liam James Payne

    Stipjes dansen door het witte licht. Zwarte stipjes. Mijn oogleden duwen op mijn ogen. Alsof ze die zo mijn kassen in willen drukken. Als ik ze open probeer te maken word het nog erger. Ik voel me alsof ik in een groot bad lijm rondzwem en langzaam naar beneden dwaal. Langzaam verstik. De stipjes dansen naar elkaar toe, vormen één grote stip en stoten elkaar dan weer af. Een druk rond mijn lichaam laat me voelen alsof ik steeds verder naar beneden word getrokken. Het lijkt alsof de papperige lijm zo mijn mond instroomt, mijn neus, mijn oren en vanbinnen begint te galmen. Me langzaam begint op te eten. Mijn hersencellen stukje bij beetje, cel voor cel, laat afsterven. Dat doet lijm. Bij lijmsnuivers sterven de hersencellen ook af. Er galmt iets in mijn hoofd. Een vaag gebrom. Het doet pijn aan mijn oren en ik wil het uitsluiten. De stipjes draaien steeds sneller rond. Verdwijnen. Komen terug met nog meerderen. En dansen dan weer verder.

    [O.o, I'm sorry. Dit is zo vaag.]


    [Wow, Noek, ik vind het juist mooi geschreven ;O]


    "Family don’t end in blood”

    (Vaag, misschien. Maar sws wat moet je anders doen? Ik vind het goed!...)
    Niall:

    Ik kan alen maat toekijken naar wat er gebeurt. Hij zal toch niet dood zijn? Nee toch?mik zou het echt niet weten. We hadden allemaal wel eens last van iets, maar net als de reden waarom we hier zijn: we weten niet wat. Ik zou het zo graag willen weten bij Li, dan kunnen we hem misschien helpen. Nu is het gewoon elke dag onderzoeken en maar afwachten of ze iets meer weten. No ik betwijfel het. Weer drukt een begeleider me aan de kant. Ik zie dat hij een soort shock machine mee heeft en meteen stap ik er op af. Ik probeer met een hopeloze actie de armen van de begeleider weg te trekken. 'Nee! Nee dat zal pijn doen!' Zeg ik. Willen ze dat ou echt gaan doen?! Ik ben te laat en ze beginnen al met schokken.

    (Kijk dit, dit is gewoon niks. Sorry maar ik weet het ff niet :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3