• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall:

    Hij knikt en grijpt vlak daarna de stoel vast. Ik weet niet mega veerl, maar ik snap dat dat niet goed is. 'Ik weet zelf we wat ik het best kan doen' snauwt hij opeens. Ik slik even en mijn ogen volgen Liam die terug naar de kamer loopt. Wat heb ik gedaan? Zal ik achter hem aangaan? Ik weet niet of het verstandig is, maar ik wil wel weten wat ik heb gedaan. Ik loop onzeker richting de kamer. voor de deur beginnen er weer stemmen: Niet doen! Het heeft toch geen nut! Waarom zou hij jou vergeven?. Ik negeer ze en open de deur voorzichtig. Om het hoeje zie ik Liam. 'L-Li?' vraag ik zacht. Je kan nu nog ga-! 'Acht houd je mond!' roep ik boos tegen de stem. Dan richt ik me weer op Liam, de stemmen negerend. 'Niet jij hoor' verbeter ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis William Tomlinson.
    Harry sloeg zijn armen om me heen. 'Boo, je bent mijn beste vriend. Daar komt geen vervoersmiddel in voor en daarbij gaat het wel. Maar kan ik dat over jou ook zeggen? Met de misselijkheid dan?'
    Hij zette wankelend een stap, zodat hij naast me stond. 'Blijf alsjeblieft bij me?'
    Ik glimlachte geruststellend. 'Natuurlijk blijf ik bij je, Hazz. En met mij gaat het wel. Ik moet alleen niet aan eten denken, want dan kots ik de boel onder.'
    Ik pakte zijn hand en legde zijn arm over mijn schouders heen. Daarna legde ik mijn eigen arm om zijn middel, zodat hij wat ondersteuning had.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis glimlachte geruststellend. 'Natuurlijk blijf ik bij je, Hazz. En met mij gaat het wel. Ik moet alleen niet aan eten denken, want dan kots ik de boel onder.
    De jongen pakte mijn hand en legde mijn arm over zijn schouders heen. Daarna legde Louis zijn eigen arm om mijn middel, zodat ik wat ondersteuning had.
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Dankjewel voor alles, Boo. Zoals eerder gezegd heb ik geen idee wat zonder je te doen.'
    Heel langzaam zette ik een stap naar voren en hield Louis goed vast als ondersteuning. 'Daarbij zorgen we er dan toch voor dat je niet aan eten hoeft te denken.'
    Daar had ik nog wel een aantal manieren voor. 'Wil je eigenlijk naar buiten of naar de kamer?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Dankjewel voor alles, Boo. Zoals eerder gezegd heb ik geen idee wat zonder je te doen,' zei Harry met een glimlach op zijn gezicht. Hij zette heel langzaam een stap naar voren en hield mij goed vast. 'Daarbij zorgen we er dan toch voor dat je niet aan eten hoeft te denken. Wil je eigenlijk naar buiten of naar de kamer?'
    Ik glimlachte en dacht even na. 'Naar de kamer, dan kun jij even op bed gaan liggen.'
    Ik veegde met mijn vrije hand wat krulletjes uit Harry's gezicht, die tegen zijn bezwete voorhoofd geplakt zaten.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis glimlachte en dacht volgens mij even na. 'Naar de kamer, dan kun jij even op bed gaan liggen.'
    Hij veegde met zijn vrije hand wat krulletjes uit mijn gezicht, die tegen mijn bezwete voorhoofd geplakt zaten.
    'Je weer dat je niet speciaal voor mij naar de kamer hoeft,hé? Als je naar buiten wilt, ga ik mee, want daar zal ook wel zo'n bank staan.' Zei ik. Zo'n bank die je als gemak als bed kon gebruiken en waar je zo op in slaap kon vallen. Een gaap verliet mijn mond al bij die gedachten. 'Waarom zijn we hier eigenlijk?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Je weet dat je niet speciaal voor mij naar de kamer hoeft, he? Als je naar buiten wilt, ga ik mee, want daar zal ook wel zo'n bank staan,' zei hij en gaapte. 'Waarom zijn we hier eigenlijk?'
    'Ik weet dat jij dat vindt, maar jij weet ook dat ik dat toch doe, he? Dus we gaan naar de kamer. En op je laatste vraag kan ik helaas geen antwoord geven: Ik heb werkelijk geen flauw idee.'
    Ik liep naar onze kamer, terwijl ik Harry zo goed mogelijk ondersteunde. Ik opende de deur en begeleidde Harry voorzichtig naar zijn bed.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Ik weet dat jij dat vindt, maar jij weet ook dat ik dat toch doe, he? Dus we gaan naar de kamer. En op je laatste vraag kan ik helaas geen antwoord geven: Ik heb werkelijk geen flauw idee.'
    Ik knikte langzaam als antwoord, aangezien ik geen zin had om mijn mond te openen. Daarna liep ik mee naar onze kamer, terwijl Louis zo goed mogelijk ondersteunde. Hij opende de deur en begeleidde me voorzichtig naar mijn bed. Ik was de jongen echt heel erg dankbaar voor dit, maar dat was volgens mij wel gebleken ook. Ik nam plaats op mijn bed en schoof zo dicht mogelijk naar de rand waarna ik Louis met grote ogen aankeek. 'Je zou bij me blijven toch?' Vroeg ik, doelende als dat hij ook moest komen zitten of liggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry knikte langzaam en liep mee naar onze kamer, waar hij plaats nam op zijn bed en zo dicht mogelijk naar de rand toeschoof, waarna hij me met grote ogen aankeek. 'Je zou bij me blijven toch?' vroeg hij.
    'Geen zorgen, Hazz. Ik hou me aan mijn woord.'
    Ik ging voorzichtig op de rand van Harry's bed zitten en keek hem even glimlachend aan. Ik nam zijn hand vast en streelde geruststellend met mijn duim over de rug van zijn hand. 'Je bent schattig als je zo kijkt,' zei ik, doelend op zijn grote ogen waarmee hij me net aankeek.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Geen zorgen, Hazz. Ik hou me aan mijn woord.'
    Louis ging voorzichtig op de rand van mijn bed zitten en keek hem even glimlachend aan. Hij nam mijn hand vast en streelde geruststellend met zijn duim over de rug van mijn hand. Ik kon het niet laten, om mijn armen rond zijn middel te wikkelen en hem achterover te trekken. Met als gevolg dat hij ook achterover op het bed lag. 'Je bent schattig als je zo kijkt,' zei hij, doelend op zijn grote ogen waarmee ik hem net aankeek. 'Ik ben gewoon schattig.' Zei ik met een onschuldige grijns. 'En dat komt doordat ik teveel omga met een jongen die heel erg schattig is. Zo ga je dingen overnemen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry wikkelde zijn arm rond mijn middel en trok me achterover, zodat ik naast hem op het bed lag. 'Ik ben gewoon schattig,' zei hij met een onschuldige grijns. 'En dat komt doordat ik teveel omga met een jongen die heel erg schattig is. Zo ga je dingen overnemen.
    Zonder dat ik het doorhad kwam mijn gezicht steeds dichter bij dat van Harry. 'Oh ja, wie dan? Want dan wil ik diegene ook wel eens ontmoeten,' fluisterde ik met een grijns.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis zijn gezicht steeds dichter bij dat van mij. Mijn ogen gleden over zijn gezicht en bleven uiteindelijk hangen bij zijn ogen. 'Oh ja, wie dan? Want dan wil ik diegene ook wel eens ontmoeten,' fluisterde Louis met een grijns. 'Dat ga ik jou niet vertellen, want het is niet de bedoeling dat jij het ook weet. Ik zeg alleen dat hij heel lief en schattig is en ik blij ben dat ik hem mijn beste vriend mag noemen.' Fluisterde ik zachtjes en veegde een paar plukjes haar uit zijn gezicht. 'Hoezo? Jaloers Boo?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Dat ga ik jou niet vertellen, want het is niet de bedoeling dat jij het ook weet. Ik zeg alleen dat hij heel lief en schattig is en ik blij ben dat ik hem mijn beste vriend mag noemen,' fluisterde Harry zachtjes en veegde een paar plukjes haar uit mijn gezicht. 'Hoezo? Jaloers Boo?'
    Ik knikte en grijnsde. 'Best wel, maar je kunt het goed maken,' zei ik zachtjes en sloeg mijn armen om zijn middel.
    'Diegene moet dan wel heel lief en schattig zijn, als je hem met niemand wil delen.'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis knikte en grijnsde. 'Best wel, maar je kunt het goed maken,' zei hij zachtjes en sloeg mijn armen om mijn middel.
    'Diegene moet dan wel heel lief en schattig zijn, als je hem met niemand wil delen.'
    Ik knikte langzaam terwijl mijn grijns steeds breder werd. 'Hoe kan ik het goedmaken met je Boo? En waarom moet ik het eigenlijk goedmaken, want ik heb niets gedaan.'
    Ik drukte mijn lippen tegen zijn voorhoofd, om Louis erna weer aan te kijken. 'Heel lief en heel schattig.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry knikte langzaam, terwijl zijn grijns steeds breder werd. 'Hoe kan ik het goedmaken met je Boo? En waarom moet ik het eigenlijk goedmaken, want ik heb niets gedaan.'
    Hij drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd, om me daarna weer aan te kijken. 'Heel lief en schattig.'
    'Je moet het goedmaken omdat je mij jaloers maakt en een schattig en lief iemand voor jezelf houd, en dat is niet aardig,' zei ik.
    Ik ging nog wat dichterbij hem liggen. 'En er zijn zoveel manieren om het goed te maken. Bijvoorbeeld deze,' fluisterde ik.
    Alsof ik als een magneet naar hem toegetrokken werd, kwam mijn gezicht alsmaar dichterbij die van Harry, tot onze lippen elkaar uiteindelijk raakten.

    [LARRY <3]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Je moet het goedmaken omdat je mij jaloers maakt en een schattig en lief iemand voor jezelf houd, en dat is niet aardig,' zei Louis. Iets waardoor ik zacht grinnikte. 'Lou, je weet donders goed dat ik jou met niemand wil delen. Als het niet goed is en ik het goed moet maken..met alle plezier dan.'
    Louis ging nog wat dichterbij me liggen waardoor mijn greep rond hem iets verstrakte. 'En er zijn zoveel manieren om het goed te maken. 'Bijvoorbeeld deze,' fluisterde ik.
    Zijn gezicht alsmaar dichterbij die van mij, tot onze lippen elkaar uiteindelijk raakten.
    Heel eventjes verstijfde ik, want deze had ik niet gelijk aan zien komen. Maar toch ontspande ik al snel en kuste de jongen terug. Mijn hand verplaatste zich naar zijn wang en ik moest heel eerlijk zeggen dat deze manier van goedmaken me wel beviel. Maar natuurlijk omdat het Louis is en blijft.

    ( :9~ )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer