• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    "Met wat? Ik weet van niks." fluisterde hij. vervolgens rende hij richting de duinen, en liet zich op het topje in het zand vallen. "Kom je achter me aan?" vraagt hij als hij naar beneden is gerold. Ik lachte en rolde ook naar beneden. Daar lag ik schaterend in het zand. Ik ging naast Harry liggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry:

    Ik ga boven de shaterende Rhine hangen en bestudeer haar gezicht. 'Je bent zo mooi alsje lacht' floep ik er uit. Meteen worden mijn ogen groot en slik ik. Tja, ik kan het niet terugnemen, en om nu weg te gaan... Ik bijt op mijn lip maar dwing mezelf om niet weg te kijken. Way to go styles, way to go. Kapdaar nou eens mee harry! Grrrrr


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Hijgend kijk ik Liam aan. " dat was ehm, fijn" mompel ik en druk me tegen hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik grinnik even. 'Volgens mij moet ik even opnieuw douchen' is mijn opmerking.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Rhine

    "Je bent zo mooi als je lacht." zegt hij. Het lijkt alsof hij het perongeluk zei. Zijn ogen worden groot en hij slikt "Ahw, wat lief. Je bent zo cute." glimlach ik. Hij beet op zijn lip. "En sexy..." mompelde ik er achteraan.

    [Sorry, kort. Maar ga nu naar de tennisbaan.]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nall

    Hard begin ik te lachen " oke dat is wel waar" zeg ik schaterlachend

    Kotrt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol de beginpost. Niall en dat ene kutwijf.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emily is the name


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Lekker tennissen :) of hangen. Whatevah)
    Harry:

    'Awh wat lief. Je bent zo cute' zegt ze. Nou, ze vat het in ieder geval niet verkeerd op. Niet dat dat de bedoeling was... Ikmeende het wel. En cute? Dat is ook voor het eerst. 'En sexy...' Mompelt ze. Kijk dat hoor ik vaker. Alleen niet van Rhine. Oke, ook van Rhine maar het is zo fijn dat ze het zegt. Well, it's now or never. Ik buig voorover om vervolgens mijn hoofd te kantelen, ogen te sluiten, en mijn lippen op die van haar te drukken, waardoor de vlinders in mijn buik vrij losvliegen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Haha, vrij losvliegen xD


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik douche mezelf nog even schoon, en vervolgens droog ik me ook af. 'Moet jij niet ook eens gaan douchen lekkerding?' Plaag ik.
    (Jij bent lui, ik ben lui. Nee echt dat gaat zo makkelijk bij mij)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Nall

    Hard begin ik te lachen " oke dat is wel waar" zeg ik schaterlachend

    Kotrt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Haha, je valt in herhaling nialler'

    Hahhahahah LOL


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Lachend spring ik weer onder de douche en spel me af.
    Lachend schud ik mijn hoofd hard heen en weer zodat Liam nat word en droog me af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Nialler! Tja dan moet ik al jou handdoeken maar gebruiken om mezelf droog te maken want je hebt me helemaal nat gemaakt' zeg ik. Het sarcasme druipte er gewoon vanaf. 'Wow, dat zou er echt verkeerd uitkomen als ik een meisje was' merk ik dan op voor ik weer begin te lachen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3