• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    " zal ik het anders meteen gelijk zeggen?" Ze knuffelt me en veegt mijn tranen weg en ik knik. " dankje Em, en ik hoop echt dat jij ook je liefde en geluk vind want dat verdien je, degene waarmee mij je leven mag delen moet teots op je zijn op alles wat je doet" zeg ik zacht en lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma:

    Ik begin te stralen door zijn woorden. 'Heelmerg bedankt nialler' zeg ik voor ik opta. 'Ik ben zo terug, hopelijk met Liam...' Zeg ik. Ik loop naar buiten en mijn ogen moeten eert even alle nieuwe mensen in elkaar opnemen. Waar wie allemaal vandaan komen... Ach het zal me een worst wezen. Mijn ogen zoeken liam en vinden hem al snel. Ik loop op hem af en neem hem mee naar een eindje an de groep af. Ik adem even diep in en verel,liam alles wat ik weet dat nial me heeft verteld.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After schreef:
    Rhine

    Ik voelde zijn lippen kort op die van mij, en kreeg vervolgens een knipoog. "Ik moet even mijn pyjama uitdoen, ik ben zo terug." Ik wuifde naar hem toen hij terug naar de tent liep, en om een of andere reden kwamen er steeds meer meisjes hier. Vreemd. Ik liep naar Harry toe, en glimlachte.

    [And I can't stop myself from smiling.

    Ik ben even naar de manege en er zijn maar twee pagina's bij? *applause*]


    Quote naar pagina 8 ;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam:

    Met grote ongelovige ogen kijk ik Emma aan. 'D-dat wist ik niet' stotter ik. ' now go 'n get your man' lacht Emma. Ik knik en loop de tent in. Mijn waterige bruine ogen boren in de waterige ijsblauwe ogen van niall. Ik loop op hem af en kniel bij hem neer. 'Ik wist het hele verhaal helemaal niet. Het spijt me zo! Is er iets dat ik kan doen om het goed te maken?' Vraag ik overstuur.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nall

    Als Emma weg is ga ik lekker liggen en luister naar de geluiden van de natuur. Liam komt binnen gelopen en kijkt me aan. Ik wist het hele verhaal helemaal niet. Het spijt me zo! Is er iets dat ik kan doen om het goed te maken?' Vraagt hij overstuur en ik glimlach zwak. " hier bij me komen liggen en me stevig vast houden" zeg ik zachtjes. Met Liam bij me voelde ik me veiliger

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 15:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahah)
    Harry:

    Ik merk dat ik mijn haar nog niet heb gedaan. Ik loop terugmom mijn gel te pakken. Ik loopmde tent opnieuw uit en loop tegen Rhine op. Meteen begin ik te grijnzen. 'He, ik moet even mijn haar doen. Ben zo terug' zeg ik en ik verdwijn richting het toiletgebouw. Ik ben wat langer bezig dan normaal. Ik weet niet waarom, maar ik wil er vandaag wat extra goed uitzien. Ik stop de laatste paar plukjes in mijn kuif en draai het potje gel dicht. Ik ren terug naar de tent en stop de gel terug. Ik spuit nog snel wat deo op en loop naar buiten. Ik loop op Rhine af en vraag meteen 'zullen we zo even gaan wandelen?' E met een brede glimlach kijk ik haar vragend aan.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 15:47 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Meteen nam ik Niall in mijn armen en ging bij hem liggen. Dit is geweldig. Alles is weer goed. Ikmdraai ons zo dat ik met mijn voorhoofd en neus tegen die van Niall lig en grinnik. 'Je bent zo leuk' fluister ik. Na een tijdje begin ik me toch wat af te vragen. ' eh niall... Wat is er precies gebeurt met jack...toen hij weer bij bewistzijn was?' Vraag ik nieuwgierig.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'Je bent zo leuk' fluistert hijen ik bloos. ' eh niall... Wat is er precies gebeurt met jack...toen hij weer bij bewistzijn was?' Nieuwsgierig kijkt hij me aan en ik slik even. " hij ehm, duwde me op de grond en sloeg me eerst en nam me aan mijn kraag terug naar de douche. Hij, hij bedroog me daar met een mes en ik moest verder waar hij was gebleven. Ik,ik,ik moest bij hem en hij deed het bij mij." Fuister ik zacht. " en toen zei hij dat niemand van me houdt en dat jij met een meisje weg zou zijn gegaan en niemand wat om me gaf. En toen heeft hij me weer gesneden en hijmwou me doden" ik laat hem mijn pols zien die roodgekleurd en besmeurd waren door de krassen inmijn pols en ik laat hem de snede in mijn wang zien. " hij had weer alles opgenomen" zeg ik trillend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Okey that's very bad.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Melis, moet ik het anders ff veranderen ik ben echt dood vandaag....?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ja graag. Summer romance.

    Ik ben ook dood. Doodmoe. Ik ben vanmorgen wel naar een manege geweest : D

    En ik heb een hele voorraad chocolate chip coockies.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam:

    Voorzichtig pak ik zijn pols en slik als ik de diepe snee zie. 'Niall, je weet dat ik altijd van je zal houden! ' zeg ik meteen na zijn verhaal. Ik strijk even langs de wond. 'Heeft hij je hier gesneden?' Vraag ik. Domme vraag, natuurlijk. Ik kan het zelf zien, maar hij had het over meer sneeen. Ik laat het rusten en pak zijn hoofd om vervolgens weer tegen mijn borst te drukken. 'Maar gelukkig kan hij je nu niks meer doen' momel k wat in mezelf. Hopelijk heeft hi het niet gehoort,maar anders verzin ik wel een smoesje ofzo.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    OhmygowdMELISSSSS. Koekjes? en CHOCOLATE CHIP!?!?!?!!! O.o gemenerd


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nou sorry ;(

    Maar jij hebt vrienden. Mikayla komt zaterdag pas hierheen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall

    Li oakt voorzichtig mijn pols vast zie. 'Niall, je weet dat ik altijd van je zal houden! ' ik knik even en krimp ineen als hij over het wondje voorzichtig heen gaat.'Heeft hij je hier gesneden?" Ik knik zwakjes, niet alleen daar" fluister ik en ik merk dat ik rood wordt. Oe wat had het nut ervan als hij wist dat hij me daar gesneden had? Ik moet vanavond eerst douchen, misschien kon ik samen met Li. Ik voelde me niet bepaald veilig zonder iemand erbij. Mijn hoofd rust weer bij Liam zijn borst. " wil je met mij douchen Li?" Smekend met pruiloogjes kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan