• (Violet?)
    Harry:

    Ik voel me kapot, gebroken, maar dan letterlijk. Ik mag blij zijn dat ik nog leef, maar hoe kom ik hier weg? Gelukkig is Rhine veilig, daar ben ik blij o- dan hoor ik haar stem mijn naam roepen. Ik probeer wat te zeggen maar kan niks uitbrengen. Ik weet niet hoe of waarom, maar het is te pijnlijk. Ik hoor wat takjes kraken achter me en weer valt mijn naam. Uit Rhine haar mond nogwel. Ik voel hoe ze me knuffelt en geniet even. Ze geeft me energie, dunno how. Nu moet ik even terug... 'Rhine, w-wat doe je hier?' vraag ik zwak. Oh...stom voor mij natuurlijk. Nee maar ik was zo dom om dat nog niet te merken na haar geroep en geschreeuw. 'Rhi, kan je me helpen. I-ik denk ddat mijn been vastzzit' vraag ik.

    Rhine

    Ik knik, te bezorgd om iets uit te kunnen brengen. Daar lagen we dan, onder al die blaadjes en takken van deze boom. Ik kruip wat meer naar onderen, en zie dat er een hele grote tak op ligt. Ik bijt op mijn lip, pak het vast en probeer het dan met alle kracht die ik heb hem op te tillen. Het ding is loodzwaar, en bang dat ik hem meteen weer laat vallen schuif ik een paar centimeter op zij en laat hem naast Harry's been vallen. Ik kom weer bij Harry liggen. "I-Ik dacht dat je d-dood was." stotter ik. Mijn onderlip trilt. "De heide is gigantisch, we komen nooit optijd bij de camping. Maar we moeten toch ergens schuilen. Toen kwam een idee bij me op. Het was een radeloos idee, maar oke. "Harry. Ik denk dat we hier het veiligst zitten. Er stonden geen bomen omheen, hij kan niet meer op ons vallen en het is niet meer het hoogste punt in de omgeving. En omdat het zo'n grote boom is bieden de takken ons bescherming."

    Liam:

    Mijn ogen schienen meteen vol met paniek. Ik slik en zeg: 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' en zet een fake-lachje op. Fuck, waarom moest ik dat ook hardop zeggen?! Straks weet hij het en-en wil hij niet meer met me. Ik ben een moordenaar! Hij mag het niet weten! Ik wil hem niet kwijt, nooit!

    Niall

    : 'Hij...hij is naar een gekkenhuis gebracht. Daar komt hij voorlopig niet uit' Ik zucht opgelucht. ' dan heb ik daar ook geen last meer van' Ik was altijd al zo goed gelovig geweest, daardoor was ik altijd snel geraakt.

    Emma :
    'Ik speel wat triangel... maar het zingen gaat me volgens mij beter af' mompelt Zayn. ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zeg ik enthusjast. 'Dus een lied, engels natuurlijk... Waarover wil je het doen?' vraagt hij ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' Vraag ik hem rustig en ik begin liams stukje te zingen en aan te slaan op de gitaar. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' Zing ik waarna ik even stop. En zing dan veder. Als ik ook Niall zijn stukje gedaan heb stop ik met de rest van het nummer. En wacht wat hij er van vind.

    Zayn:
    ' Dat is echt leuk dat hoor ik echt zelden ' zegt ze. Neemt ze dat echt serieus? 'Eh ik maakte maar een grapje over die triangel hoor' zeg ik ter verduidelijking. ' ehm ik heb een nummer moments geschreven maar ik moet het laatste stuk nog doen wil je me daar bij helpen? Dan kun jij dat ook zingen als je wilt?' vraagt ze. Ik knik en luister aandachtig. 'Shut the door turn the lights off i wanna be with you i wanna feel your love i wanna lee beside you i can not hide this even no i try. ' begint ze. Ze neemt een rust en gaat dan verder. Ik knik en zeg: 'Goed lied, mag ik wat proberen?'. Ik pak haar tablet(sorry als het niet klopt, ik volg alle spullen niet meer ) en open een notitie. Even denk ik na en typ dan:
    Flashing lights in my mind, goin' back to the time. Playin' games in the street, kickin' balls with my feet. Dancin on with my toes, standing close to the edge. There's a pile of my clothes at the end of your bed. As I feel myself fall, make a joke of it all. Ik heb ondertussen veel rusten genomen, maar ben toch redelijk trots op het resultaat. 'Sorry dat het zo lang duurde maar is dit iets?' vraag ik als ik hde tablet teruggeef aan Emma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 18:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [zullen we verder rpgen
    had k gezien

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 14:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Een steek van pijn maar ook een bom vol vlinders gaat door me heen ans hij me kust. Voorzichtig duw ik hem van me af. Ik pak hem bij zijn schouders en kijk hem aan. 'Het is beter voor je. Je Geloof en je Familie stonden altijd op nummer 1, en ik wil niet dat dat zomaar veranderd. Het-het hoort er gewoon bij Niall. En wie weet...iiss dit mmisschien nniks' vertel ik. Naar mate het einde van de zin naderd, hoe meer moeite ik ermee krijg. 'Je hoeft niet eens van me te houden' zeg ik zacht. Waarom zou hij? Hij moet zijn leven omgooien anders, nee. Dit-dit is beter zo. Toch?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Het is beter voor je. je geloof en je familie stonden altijd op nummer 1, en ik wil niet dat dat zomaar veranderd. Het-het hoort er gewoon bij Niall. En wie weet... iss dit mmisschien nniks' ik bijt hard op mijn lip en zie dat hij het ook moeilijk heeft. 'Je hoeft niet eens van me te houden' ik schud mijn hoofd. 'Weet dat ik van je houd' ik draai me weg om verder in huilen uit te barsten. Daarna pak ik mijn mobiel en sms naar mijn broer. 'wil je me bellen, i need ye' sms ik. Emma roept dat we een pauze hoduen e ngelijk stap ik eruit en loop een stukje weg.

    [ wil jij greg doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg:

    Ik zit lekker lui op de bank een filmpje te kijken als ik ineens een sms krijg. Ik graai mijn mobiel uit mijn broekzak. Als ik Niall zie staan zet ik de tv meteen op pauze. onee, wat is er nu weer gebeurt? Ik dacht dat ze het op dat kamp wel zouden regelen. Hm, blijkbaar niet. Ik sta op en loop even naar buiten om vervolgens Niall te bellen. Ik hoor de bekende biep-jes en tik ongeduldig op de grond. Als hij opneemt zeg ik meteen: 'Vertel het maar Niall'. Het is volgens mij wel goed om zijn hart even te luchten. 'Je bent toch niet weer gepest?' vraag ik snel. Want dan haal ik hem daar meteen weg. Het doel was nieuwe vrienden. Ik ben beniuwd.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Vertel het maar Niall' zegt de stem van Greg gelijk, en ik voel me gelijk weer wat rustiger. 'Je bent toch niet weer gepest' Ik zucht zacht. 'Greg, alsjeblieft laat me eerst uitpraten voor je ophangt. Ik ehm, iemand van school was er ook en die ehm, heeft dingen gedaan en Liam een vriend van me was toen heel lief en nu zijn we verliefd. Dus ik vertelde hem dat ik bang was voor jullie en nu is het uit omdat hij niet boven jullie wou staan maar ik wil dat helemaal niet en ik wil jullie niet verliezen en ik weet niet wat ik moet doen' ratel ik hysterisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg:

    'Wow Niall, even een stukje terugspoelen. Jullie zijn verliefd? Ben je daar heel zeker van?' vraag ik. Tja, ik snap dan wel dat hij helemaal hysterisch is. Ik weet ook niet of mam, pap, en de rest het goed zouden vinden. Het mag niet van ons geloof, maar ons geloof zegt ook dat God alles doet voor een reden. Als iemand bijvoorbeeld overlijd wil God die persoon alleen maar in de Hemel hebben. Hij of zij zal daar vast een taak hebben. Het punt is: God doet alles met een reden, en daarom mogen we Niall niet veroordenen(...).


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Wow Niall, even een stukje terugspoelen. Jullie zijn verliefd? Ben je daar heel zeker van?' gelijk word ik bang. 'Ja, ik weet het zeker, ik ben verliefd op Liam'snik ik. 'Ik wil jullie niet kwijt maar ik houd van jullie zo erg maar ook van Liam' snik ik en ik laat me zakken tegen een muurtje niet boeiend of de rest me zou zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Greg:

    'Oke, nou dan moeten wij dat maar accepteren. Tja, God heeft het vast zo gewilt' leg ik hem uit. Als het zo is, is het zo, en wij moeten daarmee leven. 'Maar ben je daarom zo overstuur? Dat je het ons moet vertellen? Ik wil het zo wel tegen mam en pap voor je zeggen' probeer ik. Ik bedoel hij heeft vast al moeite om het tegen mij te zeggen. Laat staan mam rn pap.
    (echt ik vind het zo raar om mam en pap te zeggen. Ugh. Papa zo...ugh. Ik ben half nederlands half fries dus ja... het is mama(in het fries zou dat mem zijn) en heit (in het nederlands papa...vaag) Just...weired)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [hahaha

    NIall Horan

    'Oke, nou dan moeten wij dat maar accepteren. Tja, God heeft het vast zo gewilt'. 'Maar ben je daarom zo overstuur? Dat je het ons moet vertellen? Ik wil het zo wel tegen mam en pap voor je zeggen' Ik staar even ongelovig voor me uit. 'M-meen je dat?' fluister ik half in schock. 'I-ik dacht dat, dat jullie me uit de familie zouden gooien' zeg ik zachtjes. 'En als je dat wilt doen echt heel graag, wil je me dan sms'en of bellen als je het weet? ahh thanks Greg je bent de beste broer ooit' zeg ik dankbaar. 'Dankje en hopelijk tot snel of tot op skype; we hangen op en gelijk een stuk vrolijker loop ik terug naar de auto. 'ze accepteren het, we kunnen weer samen zijn Lili'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zo eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, Greg vind het goed dus iedereen vind het goed. xD]
    Liam:

    'Wie zegt dat?' vraag ik. Ik moet er wel zeker van zijn. Straks blijkt dat het toch niet geaccepteerd wordt door de rest van de familie. Hoe kan hij in zo'n korte tijd iedereen informeren en hun goedkeuring krijgen. Ik zou het graag willen, maar ik weet gewoon dat het nog niet geheel goed zit. Het moet goed, en dan pas voel ik me ook weer goed. Tja...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niall Horan

    'wie zegt dat?' hij kijkt me vragend aan. 'Greg mijn broer, en hij verteld het zo mijn ouders en sms't het me. Ik hoor een pling en ontgrendel mijn mobiel. 'YESYESYES' roep ik uit als ik het lees. 'Mijn ouders accepteren het maar ze willen wel met ons praten en jou ontmoeten ahh yees' roep ik super blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Het komt nog niet echt bij me binnen dat zijn ouder het geaccepteerd hebben. Het hele 'ouders' idee al niet. En ik ben er al helemaal niet zeker van of zijn ouders mij zullen accepteren. Ik bedoel, ik ben het probleem. Mijn nog trillende handen haal ik door mijn haar en zet ze vervolgens op mijn bovenbenen. 'Geweldig' breng ik met moeite uit. Ik meen het ergens wel maarzoals ik al zei, het komt niet echt bij me binnen,


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan brb

    'geweldig' zegt hij moeilijk en ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Wat is er Liam, je maakt het uit door mijn ouders, zij accepteren wat is nu het probleem?" vraag ik bozig. Gelijk besef ik dat ik stom bezig ben. 'sorry li ik wl je gewoon niet kwijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Oh fijn is hij nu ook nog eens boos. hij verontschuldigd zich en ik wuif het weg. 'Sorry het komt gewoon nog niet helemaal bij me binnen.. Ik ben het niet gewent' probeer ik uit te leggen met mijn blik nog naar de grond. 'Ik hoop dat je het wat snapt maar het is wat lastig voor me' voeg ik er aan toe. Ik zucht en leg mijn handen in mijn haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3