• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Laoch
    ~ Harry Edward Styles || Gimlas
    ~ Liam James Payne || Makeilon
    ~ Niall James Horan || bombersweet
    ~ Zayn Javadd Malik || Escuela

    De meiden:
    ~ Mia Olympe Blossom || Ellison
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Vexy
    ~ Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia || Anthos
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 16:35 ]


    Reality's overrated.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Ik hoor Liam naar me toe lopen, voel de trillingen zelfs, zo alert ben ik op zijn bewegingen. Hij legt zijn hand op mijn wang. Met zijn andere hand glijd hij zachtjes door mijn haren heen. Zijn lippen drukt hij even in mijn nek en hij gaat dan even naar beneden. Vlak boven mijn borsten. Zijn lippen raken de huid nét. Echt net. Dan buigt hij zijn hoofd weer naar achteren. Ik kreun gefrustreerd en trek Liam dan aan zijn shirt naar me toe. Mijn adem slaat tegen zijn lippen aan. Ik kijk naar zijn lippen, dan in zijn ogen, en dan weer naar zijn lippen. Dat is het moment dat ik me echt niet meer in kan houden en ik bal mijn hand - die het shirt nog steeds vast heeft - tot een vuist en druk mijn lippen op die van hem. Mijn tong tikt tegen zijn onderlip, bij wijze van vragen naar toestemming. Mijn andere hand laat ik naar beneden dwarrelen.
    "Onze verdieping?' vraag ik hem dan. Niet dat mijn stem nog klinkt als mijn stem.


    Reality's overrated.

    Don't let it die!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik zal vanavond wat schrijven, mijn zus is jarig :3]

    Thysia schreef:
    [Ik zal vanavond wat schrijven, mijn zus is jarig :3]


    Van harte (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik ga morgen, 26 juli, op vakantie t/m 9 augustus. Het is nog onzeker of ik wifi heb, maar iemand anders mag Liam wel zolang besturen.]


    "Family don’t end in blood”

    [NOEK IS BACK ;p]


    Reality's overrated.

    [Paynez went Maberu.]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 20:55 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn kreunt gefrustreerd en trekt me aan mijn shirt naar haar toe. Ik voel haar adem tegen mijn lippen. Dawn's blik glijd naar mijn lippen, dan naar mijn ogen, dan weer naar mijn lippen. Daarna balt ze haar hand tot een vuist, de hand die het shirt nog steeds vast heeft, en drukt haar lippen op die van hem. Haar tong tikt tegen mijn onderlip, vragend om toestemming. Haar andere hand dwarrelt naar beneden.
    'Onze verdieping?' vraagt ze me. Haar stem klinkt ineens heel anders.
    Ik knik met een grote grijns en sla mijn armen om haar middel, waarna ik haar galant optil. Ik kan het niet laten mijn handen op haar kont te leggen.

    [Ik heb in het vakantiehuisje zelf geen wifi, maar in het centrum, bij de bar enzo, wel, dus als ik daar zit kan ik wel reageren. Misschien reageer ik tot ik terug ben (9 augustus) wel minder vaak dan normaal, maar ik kan wel reageren (:]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam knikt met een grote grijns en slaat zijn armen om mijn middel, waarna hij me optilt. Zijn handen legt hij op mijn kont en ik grinnik een beetje zachtjes. Mijn lippen druk ik weer kort op die van hem en ik haal even mijn handen door zijn haar, waardoor het een heel grote rommel word. Ach, goed toepasselijk bij mijn haar, dat na daarnet ook een rotzooitje is geworden. Zelfs dit frustreert me nog erger, die handen op mijn achterwerk lijken de ultieme manier om me nog meer te plagen. Ik weet niet hoor, maar na dat geplaag van daarnet ben ik gewoon- tja.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Dawn grinnikt zachtjes door mijn actie en drukt haar lippen kort op die van hem. Ze haalt haar handen even door mijn haar, waardoor het meteen rommelig zit.
    Aangekomen bij onze verdieping leg ik haar op het bed en kus haar zachtjes op haar lippen. Ik leg mijn hand op haar wang en laat die tergend langzaam naar beneden glijden, via haar hals naar haar borsten, via haar borsten naar haar buik en zo nog verder, waarbij ik hetzelfde slome tempo aanhoud.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Bij de eerste verdieping, en daarmee dus die van Liam en mij, aangekomen legt hij me op het bed en kust me zachtjes op mijn lippen. Zijn hand legt hij op mijn wang en laat die extreem, gewoon tergend, langzaam naar beneden glijden, via mijn hals naar mijn borsten. En via daar naar mijn buik. Mijn handen leg ik op zijn rug en laat deze hierover glijden. Stukje bij beetje rol ik het stof omhoog. Met mijn lippen zoek ik zijn nek op. En beroer de huid met mijn tong.
    "Please Liam, stop teasing me," fluister ik. Oh, wat klinkt mijn stem toch raar.


    Reality's overrated.

    [Iemand die met Dessy wil praten? Ze staat nog steeds helemaal alleen ergens in de gang met haar koffers!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne.
    Dawn legt haar handen op mijn rug en laat ze eroverheen glijden. Stukje voor stukje rolt ze de stof van mijn t-shirt omhoog. Haar lippen zoeken mijn nek en beroeren de huid met haar tong.
    'Please Liam, stop teasing me,' fluistert ze.
    Ik grijns. 'Misschien... Misschien ooit...' antwoord ik geheimzinnig. Ik laat mijn handen verder naar beneden glijden waar ik mijn hand even optil als ik bij haar geslachtsdeel kom, zodat ik die oversla, waarna ik daar net onder verder ga en mijn hand over de binnenkant van haar bovenbeen laat glijden.

    [Awkward, awkward, awkward.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam grijnst. "Misschien... Misschien ooit..." antwoord Liam geheimzinnig.
    Zijn handen vervolgen hun weg naar beneden, mijn geslachtsdeel slaat Liam echter over door zijn hand even op te tillen en ik grom.
    "Please, Liam, I'm begging you. Please."
    Mijn tanden zet ik even in zijn nek. Waarna ik hem smekend, met een klein pruillipje en puppyoogjes, aankijk.


    Reality's overrated.

    [Oeps, ik ben vergeten te zeggen dat ik op vakantie ben. Zondag ben ik weer terug (voor een week) en zal ik weer actief reageren. Sorry!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa