• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Masr schreef:
    (...)
    Haha, true.
    Maar als ik soms hoofdstukken achter elkaar niets extra's bij mijn hoofdstuk zette, waren er ook vijf van de tien reacties met "snel verder".
    Liever een teken van leven dan niets, vind ik zelf!


    Daar ben ik het wel mee eens,
    ik wil niet zeggen dat het niet vriendelijk is of slechter is dan niks.
    Ik vind alleen dat ik persoonlijk als schrijver weinig met zo'n reactie kan.
    Daarom prefereer ik liever reacties met meer diepgang :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Daar ben ik het wel mee eens,
    ik wil niet zeggen dat het niet vriendelijk is of slechter is dan niks.
    Ik vind alleen dat ik persoonlijk als schrijver weinig met zo'n reactie kan.
    Daarom prefereer ik liever reacties met meer diepgang :P

    Ah, dat kan ik natuurlijk zeker niet ontkennen en ben ik het mee eens!
    Zeker wanneer ik heel hard mijn best gedaan heb op een hoofdstuk.


    However, kan iemand mijn vraag beantwoorden, pretty please?! (:0


    Masr schreef:
    The time is now, the day is here!
    [Credits to Alain Boublil en Claude-Michel Schönberg.]


    Finally!
    But just to be sure; soms zet ik iets neer van "drop kudo's en reacties als je het leuk vond".
    Niets geen eisen of wat dan ook.
    Technisch gezien overtrad ik toen en nu de regels niet (echt), moet ik dat ook aanpassen?
    Want als ik hoofdstukken van maanden geleden na moet gaan kijken …
    Stiekem heb ik wel iets beters te doen in mijn vakantie.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Er staat niet dat het niet mag, dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen. Reacties geven heeft ook niks met de top te maken.

    Ik snap zelf alleen niet of ik nou echt alles uit mijn verhalen moet halen, want dan kan ik 5 verhalen gaan nakijken of er iets in staat terwijl 3 daarvan al zijn afgelopen. Daar eb ik geen regels mee overtreden, omdat het toen nog mocht, en nu schrijf ik niet mer aan die verhalen, dus vind ik het eerlijk gezegd onzin, maar moet het dus echt uit alle creaties worden gehaald (inclusief verhalen die afgelopen zijn en waaraan niet meer geschreven word)?


    Zijn we lui? Haha


    26 - 02 - '16

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Er staat niet dat het niet mag, dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen. Reacties geven heeft ook niks met de top te maken.

    Ik snap zelf alleen niet of ik nou echt alles uit mijn verhalen moet halen, want dan kan ik 5 verhalen gaan nakijken of er iets in staat terwijl 3 daarvan al zijn afgelopen. Daar eb ik geen regels mee overtreden, omdat het toen nog mocht, en nu schrijf ik niet mer aan die verhalen, dus vind ik het eerlijk gezegd onzin, maar moet het dus echt uit alle creaties worden gehaald (inclusief verhalen die afgelopen zijn en waaraan niet meer geschreven word)?



    Pom Schreef:

    Zijn we lui? Haha



    Nee, aha.
    maar er gaat gewoon veel tijd in zitten.


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    MeXMalik schreef:
    (...)


    Nee, aha.
    maar er gaat gewoon veel tijd in zitten.


    Tja, dan had je er gewoon niet om moeten vragen (;
    Heb ik ook niet gedaan dus geen werk voor mij.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Tja, dan had je er gewoon niet om moeten vragen (;
    Heb ik ook niet gedaan dus geen werk voor mij.



    Ik dacht dat het geen kwaad kon,
    maar ja, jammer voor mij. aha. (:


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Er staat niet dat het niet mag, dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen. Reacties geven heeft ook niks met de top te maken.

    Ik snap zelf alleen niet of ik nou echt alles uit mijn verhalen moet halen, want dan kan ik 5 verhalen gaan nakijken of er iets in staat terwijl 3 daarvan al zijn afgelopen. Daar eb ik geen regels mee overtreden, omdat het toen nog mocht, en nu schrijf ik niet mer aan die verhalen, dus vind ik het eerlijk gezegd onzin, maar moet het dus echt uit alle creaties worden gehaald (inclusief verhalen die afgelopen zijn en waaraan niet meer geschreven word)?


    Dan had je er maar niet om moeten vragen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou ik vraag me af of je een story mag vernoemen naar een lied en dat er ook bijzet als soundtrack dus dat mensen weten dat hetvnietvan jou is.


    You're my one in a million

    we krijgen nu waarschijnlijk in de verhalen dingen zoals:

    neem vooral geen abo (A)
    kudo vooral niet! (A)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Pom schreef:
    (...)

    Zijn we lui? Haha


    Pom schreef:
    (...)

    Tja, dan had je er gewoon niet om moeten vragen (;
    Heb ik ook niet gedaan dus geen werk voor mij.


    Lahey schreef:
    (...)

    Dan had je er maar niet om moeten vragen :')


    Wat zijn we weer lekker aardig. Er stond nergens dat het niet mocht. Ik heb toen ook niet de regels overtreden. En ik ben niet lui, ik heb gewoon betere dingen te doen dan 800 hoofdstukken nakijken voor deze onzin. Dat je die regel invoert, oke dan, dat snap ik, maar laat de stories die afgelopen zijn dan gewoon voor wat het is.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 20:23 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Wat zijn we weer lekker aardig. Er stond nergens dat het niet mocht. Ik heb toen ook niet de regels overtreden. En ik ben niet lui, ik heb gewoon betere dingen te doen dan 800 hoofdstukken nakijken voor deze onzin. Dat je die regel invoert, oke dan, dat snap ik, maar laat de stories die afgelopen zijn dan gewoon voor wat het is.


    Nou sorry hoor, period? Dat tweede bedoelde ik gewoon als een geintje.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 20:29 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij dat ik dat nooit gedaan heb (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgens mij moeten sommigen blij zijn en waarderen dat zij hun trouwe abonnees niet in moeten leveren …


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Masr schreef:
    Volgens mij moeten sommigen blij zijn en waarderen dat zij hun trouwe abonnees niet in moeten leveren …


    Exactly. 411 abo's lijkt me echt iets om trots op te zijn. En die gaan heus niet weg als je de vraag om kudo's weghaalt :')

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 20:31 ]


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor, period? Dat tweede bedoelde ik gewoon als een geintje.


    Ik snap wel dat het maar een grapje was, maar het is te veel werk en het heeft geen doel omdat het toch in spoilers en zo staat.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 20:39 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila