• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan
    Wil je met ze praten of niet?" Hier binnen ben je in elk geval veilig. Daar zorgen al die bodyguards hier wel voor ik chud mijn hoofd . " ikmwil met rust gelaten worden, latermwilmik best praten maar nu nog niet. Ik wil nu tot rust kunnen komen" zeg ik zacht en kijkk bangig in Twist zijn richting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskerth
    Ik knikte begrijpelijk en trok hem mee terug naar achter waar iedereen bezig was zich klaar te maken voor vandaag ondanks de kater. "Blijf dan gewoon hier. Er zijn hier genoeg bodyguards en andere spierbonken die je tegen ze kunnen beschermen. Maar je vooral geen zorgen, alles komt goed. En als ze door het publiek willen komen, lukt ze dat zoizo niet. Ik weet niet of je weet wat een moshpit of een wall of death is, maar ik kan je verzekeren, dat ze daar niet doorheen komen. In elk geval niet ongeschaad. En dan heb ik eht over hun lkijf, zowel als over hun veels te grote ego's." Ik grijnsde en plofte weer op een of andere stoel neer bij onze bus.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    . "Blijf dan gewoon hier. Er zijn hier genoeg bodyguards en andere spierbonken die je tegen ze kunnen beschermen. Maar je vooral geen zorgen, alles komt goed. En als ze door het publiek willen komen, lukt ze dat zoizo niet. Ik weet niet of je weet wat een moshpit of een wall of death is, maar ik kan je verzekeren, dat ze daar niet doorheen komen. In elk geval niet ongeschaad. En dan heb ik eht over hun lkijf, zowel als over hun veels te grote ego's." Ik glimlach en plof naast hem neer. " dankje je bent een schat oke"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lil Twist - Christopher Lynn Moore

    Verveeld wachtte ik. Ik hield niet van wachten. 'Komt er nog wat van?' gromde ik, meer tegen mezelf. Mustafa keek ik even aan en ik duwde tegen zijn arm. 'Dude, hoe vaak train jij wel niet? Twintig keer per dag, of zo?' mompelde ik. 'Ugh. Hij is weg. Wacht maar, die komt wel' Mustafa keek me afwachtend aan en ik gebaarde naar Jerry dat ie samen met Elliot en Ralph Justin moest brengen. 'Laat dat kind gewoon komen. Ik kan hem toch niks doen' zei Justin, doelend op de vier bodyguards.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Appa, kan je met Liam reageren in Evenings in London?]

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar hem. "Geen probleem. Alles komt goed. Neem wat te drinken en geniet. Misschien kunnen we later nog even gaan kijken naar de band waar Tony in speelt als je wil" Ik pakte een flesje water en nam er een grote slok uit. Ik genoot wel van dit gevoel om deel te zijn van zo'n groot festival met zo veel geweldige andere bands en mensen op het festivalterrein.


    Bowties were never Cooler

    [Tss, Twistie heeft een groter ego dan Justin, hoor :<. Yeah, sure! Ik doe het rond acht uur, goed? Het kan wat kort worden in verband met mijn telefoon]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [weet ik nog zo net niet, maar goed. Allebei hun ego's zijn te groot.
    Is goed, maar dan zit ik wel achter de tv voor de onthulling van de 12 doctor!]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Geen probleem. Alles komt goed. Neem wat te drinken en geniet. Misschien kunnen we later nog even gaan kijken naar de band waar Tony in speelt als je wil" ik glimlach en pak ook een flesje water. " lijkt me wel leuk ja. Maar geniet je er dadelijk lekker van.' Ik glimlach en geef een knuffel. " ik weet niet wamneer je moet optreden"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar hem en trok hem op mijn schoot. "We hebben een schema en 30 minuten van te voren worden we altijd gehaald door de tourmanager om naar het podium te vertrekken." Ik glimlachte en hield hem dicht tegen me aan. Zo kon ik nog best wel even blijven zitten als het aan mij lag.


    Bowties were never Cooler

    [Pft, hij doet wel heel erg goede dingen :<. Twist is ook keilief]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [spugen op fans en een telefoon van een fan in zijn broek stoppen? Niet echt iets wat bij mij onder het kopje bescheiden en lief valt]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik glimlach blij als hij me op zijn shcoot legt en leun wat naar achter tegen hem aan. "We hebben een schema en 30 minuten van te voren worden we altijd gehaald door de tourmanager om naar het podium te vertrekken." Ik knik en geniet er van. Zo kon ik wel uren zitten. Met mijn hoofd tegen zijn borst starend naar zijn gezicht

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zowat meer dan twee keer per maand naar ziekenhuizen gaan om fans op te zoeken, als het koud is op eigen kosten pizza en warme chocolademelk uitdelen aan fans die buiten staan te wachten, steeds aan goede doelen doneren, heb je een uurtje?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Alsnog doe je sommige dingen niet, hoe veel andere dingen je wel doet. ]


    Bowties were never Cooler

    Lol ik volg de discussir niet maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan