• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww
    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    De vrouw deed best lang over het knippen van mijn haar. Er moest namelijk best veel af. Erg gezond was het namelijk niet meer, maar gelukkig zag ik er nog wel toonbaar en als mezelf uit toen ze klaar was. Ik bedankte haar en stond op. Mijn hand stak ik uit naar Niall die op me zat te wachten. Nu konden we samen gaan afrekenen en teruglopen naar het terrein. Dan kon ik hem hopelijk nog het festivalterrein laten zien voor de fans kwamen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Na een lange tijd was Alex ook klaar en stak hij zijn hand uit die ik aannam. We rekende af en liepen weer rustig terug.
    " je ziet er goed uit met een fris koppie" glimlach ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    We rekenden allebei af en liepen weer de straten van LA op. Het begon nu wel goed heet te worden. Dat werd veel drinken. Ik glimlachte bij Niall's woorden en woelde zelf even door zijn haren. "Jij ziet er ook prima uit met je nieuwe haar." Bij de poort van het backstage terrein liet ik mijn pasje zien en Angelo liet ons binnen. Dat was een grote vierkante Mexicaan die iedereen die niet binnen hoorde buiten hield, maar echt een grote teddybeer als hij je mocht. Binnen liet ik me op een klapstoel voor de bus zakken. "Dus, heb je zin om het terrein te zien, of blijf je liever hier tot de rest allemaal met een grote kater en de helft chagerijnig uit bed komt?" ik glimlachte naar hem en woelde zelf nog eens door mijn kortere haren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik voel zijn hand weer eens door mijn haren gaan "Jij ziet er ook prima uit met je nieuwe haar." . 'Heey nu is mijn haar uit model' zeg ik op een extreme gaytoon. Ik geniet van de veel ste warme zon. Ik vond warmte en de zon prima maar niet te warm dan werd ik chagerijnig meestal. '"Dus, heb je zin om het terrein te zien, of blijf je liever hier tot de rest allemaal met een grote kater en de helft chagerijnig uit bed komt?" vraagt hij als we weer op het terrein zijn e nin de bus zitten. 'Ik wil het terrein wel zien' glimlach ik. 'wil je ook wat water?" ik pak een glas en vul hem waarna ik hem achter over gooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar hem en kwam weer uit mijn stoel. "graag. Maar ik denk dat we het best vast kunnen gaan, want zodra de hekken openen wordt het een gekkenhuis daar buiten. 7 podia en de grootste namen van de alternatieve genres. Vanaf 12 uur beginnen de acts en om 11 uur gaan de poorten open. Het is nu half 11, dus we moeten wel opschieten. Jij kan later altijd nog tussen het publiek gaan staan. De meesten zullen je toch niet herkennen." Ik liep naar hem toe en pakte zijn hand. "En niet opkijken van de spierbonken die al rondlopen, die zijn alleen nog even aan het helpen de laatste dingen voor te bereiden, maar ze zijn allemaal echt super aardig als je hier thuis hoort, dus no worries." Ik drukte een kus op zijn voorhoofd. Ik was eigenlijk best opgetogen om hem mijn 'thuis' te laten zien.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Kom, Justin' zeurde Twist. 'Ja, ja, Christophertje lief van me. Oh sorry, moet ik Christopher Lynn zeggen?' pestte ik hem. Hij had voorgesteld om alles gewoon even te vergeten en wat te lopen. Jazzy was goed terecht om ze mocht met een zuster meelopen die ze helemaal geweldig vond, en de zuster was gek op haar. 'Waar wilde je heen dan?' gromde Twist. 'Ja, hallo, het was jouw idee!' riep ik zowat uit. We liepen nu al zo'n dik anderhalf uur rond. 'Hè, kan ik je telefoon even lenen?' vroeg mijn beste vriend. Verbaasd gaf ik hem mijn telefoon. Die gooide hij hard op de grond, om er vervolgens op te trappen en de kapotte delen hard tegen een ruit aan te gooien. Verbijsterd keek ik hem aan. 'Verdomme, Twist!' Gelijk vloog ik op hem af, waarbij hij me van hem afduwde. 'Dude, rustig' mompelde hij. Vermomming hadden we niet, en we waren eerst door de drukke straten gegaan, dus had ik Kenny gebeld alleen die zat in Miami. Hij had Elliot en Ralph gestuurd, mijn twee andere bodyguards. Ik had er nog meer alleen met Mustafa en Jerry van Twist hoefde het niet. Twist en ik hadden ons kapot gelachen toen Jerry kwam. Ik wist ook niet hoe beliebers erop kwamen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    "graag. Maar ik denk dat we het best vast kunnen gaan, want zodra de hekken openen wordt het een gekkenhuis daar buiten. 7 podia en de grootste namen van de alternatieve genres. Vanaf 12 uur beginnen de acts en om 11 uur gaan de poorten open. Het is nu half 11, dus we moeten wel opschieten. Jij kan later altijd nog tussen het publiek gaan staan. De meesten zullen je toch niet herkennen." En niet opkijken van de spierbonken die al rondlopen, die zijn alleen nog even aan het helpen de laatste dingen voor te bereiden, maar ze zijn allemaal echt super aardig als je hier thuis hoort, dus no worries." ik glimlach. 'laat jou huis maar eens zien'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar hem en trok hem aan zijn hand mee door de hekken naar het terrein. Ik trok hem mee langs de kraampjes, podia en andere dingen hier. Ik begroette de bodyguards en liep rond als een leeuw in zijn koninkrijk. Ik eindigde bij het hoofdpodium waar wij zouden afsluiten vannacht. Ze waren al druk bezig met soundchecken. Ik klom met wat moeite over het dranghek en op het podium. "Mag ik?" vroeg ik en de jongen knikte. Ik glimlachte naar Niall en begon Remembering Sunday te zingen. Zo zou hij nog zacht bekend raken met onze muziek, want straks zouden we knallen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Nieuwsgierig kijk ik rond. Dit was heel anders dan het wereldje dat kk gewend was. Alex klimt over de hekken heen en begin te zingen. Ik leun wat op de hekken en geniet ervan. Dit was niet mijn smaak maar het was mooi. Toen hij kaarwas klapte ik even. " datwas mooi" glimlach ik en keek rond. " ow er lopen daar al mensen" en ik wijs in de richting van een paar kleine meisjes en twee jongens. " zijn die meisjes niet wat jong"

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik stopte met zingen toen Niall vroeg of die kinderen die er liepen niet wat jong waren. "Ze lijken me een jaar of 14, dat betekent dat hun ouders denk ik in de oudertent zitten en zij hier tot een uur of 12 rondbanjeren, misschien iets langer maar niet veel." zei ik accoustisch. "Kom het podium op. Dan nemen we de snelle route terug." Ik keek naar de bodyguard die nu tussen het podium en de dranghekken het dichst bij me stond. Volgens mij was het Jeff. "Jeff, kun je mijn vriend hier even over het hek en op het podium helpen?" Hij knikte met een glimlach en tilde Niall alsof hij niets weegde op en zette hem zo naast me op het podium. Thanks, man." zei ik voor ik Niall's hand pakte en hem van het podium terug backstage sleepte.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ze lijken me een jaar of 14, dat betekent dat hun ouders denk ik in de oudertent zitten en zij hier tot een uur of 12 rondbanjeren, misschien iets langer maar niet veel."  ik knik oke dat was bdst logish eigenlijk. . "Kom het podium op. Dan nemen we de snelle route terug."bik knuk en een man tilt me op en zet me op het podium.'dankje en jemig jij bent sterk'zeg ik tgen de man. We grijpen elkaars hand en lopen weer wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Fuck' mompelde Twist. We stonden voor grote hekken, overheen klimmen ging nog lang duren. Twist keek even rond en zijn gezicht verstrakte opeens. 'Ralph, Elliot, Jerry, blijf bij Justin en laat hem niet gaan. Er wordt hier geen moord gepleegd' mompelde hij. 'Wat? Hoezo?' Verbaasd keek ik hem aan. Twist liep met Mustafa weg en ik keek rond. Toen zag ik het. Diep in de verte, vooral omdat ik geen lenzen in had of bril op had, zag ik een bekende jongen. Verbazing ging over tot woede. Even bedankte ik Twist snel in mezelf dat ie me had verteld dat mijn bril in mijn zak zat. Wel slecht, zo konden er krassen opkomen maar dat boeide me niet echt nu. Snel zette ik hem op en bekeek het nog eens goed. Onmiddellijk wilde ik rennen, maar de drie bodyguards hielden me tegen. Ik zag dat Twist naar voren liep bij de hekken en hard 'Niall' riep.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Niall "ik kijk op en kijk in de verte. Twist zag ik in mijn richting lopen en ver weg zag ik Justin. 'a-alex?' ik kijk banh rond. 'Justin en twist zijn daar"bang pak ik zinn hand vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij zij dat de man heel sterk is. "Dat is z'n baan." zei ik voor ik hem rustig mee trok over het podium. Opeens hoorde ik Niall's naam schreeuwen. Ik negeerde het maar tot ik Niall bang achter me hoorde piepen. Ik trok hem backstage en keek hem recht aan. "Wil je met ze praten of niet?" Hier binnen ben je in elk geval veilig. Daar zorgen al die bodyguards hier wel voor." Bij elk podium stonden er minimaal 2, dus Niall zou veilig zijn.


    Bowties were never Cooler