• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik heb t ezien maar sorry. Ik wil me focussen op mn eiegen story en de rpgs die ik heb en ik heb een nuewe opleuding met dagen tot half zes emz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iemand zin om weer te gaan rpgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Iemand zin om weer te gaan rpgen

    Misschien straks.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Langzaam open ik mijn ogen en ik word meteen verblind door het zonlicht. Ik haal mijn hand omhoog om schaduw te veroorzaken op mijn gezicht zodat ik rond kan kijken. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en zie daar Liam liggen. Oja... Ik sta langzaam op en ga naast zijn bed staan. 'He bud, ben je al wakker?' Fluister ik. Aan de stilte kan ik concluderen dat hij nog slaapt. Ik besluit om voor mezelf maar een ontbijtje te halen. Ik draai me om maar mijn oog valt op Emma die in de stoel ligt te slapen. 'Awh', een vertederend geluidje verlaat mijn mond. Meisjes zijn zo lief als ze slapen. Behalve...in ieder geval de meeste meisjes wel... En daar hoort Emma ook bij. Alhoewel...ik heb eigenlijk nog nooit een meisje zien slapen.. Op mijn moeder enzo na dan... Maar raar. Ik kijk om me heen en zie een dekentje liggen. Ik pak hem op, vouw hem uit elkaar, en leg hem voorzichtig op Emma. 'Lekker slapen schat' fluister ik bij haar oor voor ik een kusje op haar slaap plant. Ik doe vervolgens de deur open en loop richting de eetzaal.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Wie moet ik voor jou schrijven Yv?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Um maakt niet uit

    Niall Horan

    Langzaam word ik wakker dor mijn hoofd. Ik ga wat overeind zitten en ik zie dat ik de enigste in de tent ben. Ik pak mijn gitaar en begin wat te pingelen erop. Ik zucht en stop. Ik kleed me om en bij de kraantjes was ik mijn gezicht. Dan ga ik wat eten en poets mijn tanden. Ik pak mijn zwembroek en doe hem aan. Op een paliertje krabbel ik slordig dat ik ben gaan zwemmen in het meertje in de buurt en pak watsoullen. Na vijf minuten ben ik bij het zwemmeer en leg mijn spllen bij een struik en ga het lauwe water in om naar de overkant te zwemmen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb zo geen internet meer maar schrijf wel wat op een schrijfblok en wss doe ik m vnv wel online, sorry we gaan nu rijden aaaaa o.o


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Backk)
    Katie:
    Ik hoor mijn wekker en druk hem snel uit. Ik ga rechtop zitten en rek me al gapend/geeuwend uit. Snel pak ik mijn sport kleding en bewonder het eerst. Ja, mega stom natuurlijk maar ik ben er heel zuinig op. Ik heb dit gekregen voor mijn verjaardag, en geloof me dat is heel wat voor ons. Ik heb jaren gespaard alleen om hier heen te gaan. Ugh, ik kan niet mega duidelijk denken in de ochtend. Eerst maar even joggen en dan een lekkere lange douche. Heerlijk. Dan men ik ook meteen wakker. Ik trek gewoon mijn sportkleding aan in de tent, en loop vrolijk de tent uit. Ik wil gaan joggen maar zie Niall dan zitten. Ik loop er heen en vraag: 'hey! Waarom ben jij al zo vroeg op?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik gaap en rek me uit. Ik schrik ervan dat ik niet in me bed lig dus schiet omhoog. Ik merk dat ik last heb van me nek en me rug dus besluit op te staan. Ik hoor meteen van alles kraken en knakken. Ik kijk naar Liam die er vredig bij ligt. 'Goodmorning Sunshine" zeg ik zachtjes tegen hem een druk een vlinderzacht kusje op zijn voorhoofd. Mijn maag begint hard te borrelen 'het liefst zou ik nu boven op je bed komen springen om je wakker te gaan maken en een ontbijtje te gaan halen maar dat kan nu nog niet. We gaan dat snel weer doen!" Ik stop met praten en kijk om me heen maar zie Zayn helemaal nergens? ' Ik ga even naar beneden ontbijten... Daar zal Zayn ook wel zijn ik ben snel terug. Het is nu kwart over 7 sochtends tot zo ! Roep ik hem en doe snel me haar in een donutknot en ga even met me vingers onder me ogen en doe een mentos in me mond en loop de deur uit. Ik kijk wat om me heen en zie Zayn zitten met me charmante ochtend hoofd loop ik de trap af. 'Goedemorgen'mompel ik ' ik ga even ontbijtje halen' zeg ik loop met een diembladje richting de broodjes ik neem 2 stokbroodjes met ham en pak een glas verse sju en een kopje thee en loop terug naar zayn. ' Lekker geslapen' vraag ik hem terwel ik moe levenloos voor me uitstaar en daarna toch maar een hap van me broodje neem. 'Liam zag er beter uit eh vanochtend? Hij leek weer wat meer kleur te krijgen.' Zeg ik nu wat opgewekter. En neem gelijk even mijn pillen in. Waarna ik een slokje sju neem en Zayn even aan kijk. 'Zayn? Is er iets? ,, sorrie als het niet zo is. Ik-ik dacht gewoon dat er wat wa-' maar maak me zin niet af.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Oeh hier kan ik wat mee. Hehehe MUAHAHAHAH)
    Zayn:

    Ik draai me om en die daar Emma opeens staan. Ze heeft een simpele knot in maar...ze ziet er ineens ontzettend goed uit. Ik krijg er een lach van op mijn gezicht. Snel schud ik mijn hoofd. Waar ben ik mee bezig? Ik knik en loop stil achter haar aan. Ik pak wat broodjes en jus d'orange om vervolgens mee te nemen naar de tafel. Ik ga tegenover emma zitten. Ik knik op haar vragen, ik weet even niet wat meer te doen. Het lijkt of de lucht uit mijn mond wordt getrokken als ik hem open. Ik kijk op als ze over mij begint. Bij haar woorden voel ik me apart.. Alsof ik in haar wereld besta, en ik vind het prima. Voor ik het weet heb ik haar onderbroken door haar handen vast te pakken. 'Emma..' Stamel ik. Ik kan niet meer uitbrengen, en voor ik het weet heb ik mijn lippen op die van haar gelegd. Zacht, voorzichtig, lieflijk, gewoon fijn. Ik voel wat vaags in mijn onderbuik en stop abrupt. Als ik haar aankijk besef ik wat ik heb gedaan. Ik heb haar gekust! En- en dat nadat ik ook heb gezegd dat ik niks voor haar voel. Wat een klojo ben ik! Ik laat haar handen ook los en stotter: 'i-ik. Sorry ik..weet het niet... Ik ga even...even naar de gang'. Ik sta op en loop de gang op, mijn ontbijt achterlatend. Ik ren snel naar boven en storm Liams kamer in. 'Liam! I-ik heb Emma gekust! En ik had pas gezegd dat ik niks voor haar voelde mmaar ik weet het niet zeker meer!'. Zeg ik in paniek. Ook goedemorgen. 'Oh sorry li! I-ik ga wel even ddenk ik' zeg ik paniekerig. Voor hij iets kan 'zeggen' ben ik de kamer uit. Ik kijk om me heen en zie daar de kast (waar ik ik gister met Emma ook was?). Ik ga er in, sluit de deur achter me, en laat me neerzakken langs de muur. Mijn handen heb ik in mijn haar, godver dat heb ik ook nog niet eens heb gedaan! Ugh, te veel drukte!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'hey! Waarom ben jij al zo vroeg op? Ik kijk op naar de stem en zie Katie. 'Heey, uhm ik had hoofdpijn dus besloot ik een stuk te gaan zwemmen. Ik ben net heen en weer geweest' glimlach ik zwakjes. 'en ik moest even mijn hoofd leeg maken' voeg ik er aan toe 'jij?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Dat was ook me bedoelding xd zo clifhanger zodat jij makkelijker veder kan.Q)
    Emma :
    Hij pakte mijn handen en een raarspontaan gevoel voelde ik op komen. Voordat ik er over kan na denken heeft hij zijn lippe zacht en fijn rust gevend op de mijne gelegt hij stopt ineens en schuift een stukje naar achter terwel hij me handen los laat teleurstelling overspoelt me maar ik herstel mezelf snel. 'Zayn, het maakt niet uit.' Zeg ik nog voorzichtig maar hij begint pannikerig te praten en zegt snel dat het hem spijt atans dan versta ik ervan. Hij beent weg richting de gang zoals hij zei. Achterlatend van zijn eten zonder hem. Besef ik eigenlijk hoe stom ik ben geweest. Waarom had ik hem dan ook gezegt dat ik hem leuk vond blablabla. 'Hmmff' komt er uit me mond. Ik tel snel tot 10 en probeer er even niet aan te denken en eet maar gewoon me eten op. 'Je laat je niet kwetsen door dit en er moet ook geen ongemakkelijk spanning tussen'jullie' komen dus probeer gewoon normaal te doen. Misschien wou hij kijken of die je wel of niet leuk vond. En dat vind hij niet dus dat is dan maar zo ' spreek ik mezelf zachtjes toe en haal me schouders op. ' Ja dats waar' geef ik als antwoord en probeer te "genieten" van mijn eten. Ik besluit Niall even een Whapje te sturen hoe laat hij komt. 'Hee Goedemorgen lieve Niall,, hoelaat kom je naar li? Spreek je straks! Ik hoor het wel xo Em' en verstuur dit naar hem waarna ik het geluid van me mobiel weer aanzet en vervolgens deze opberg in mijn zak. Eenmaal klaar met eten zet ik mijn spullen in het rek. En besluit naar liam zijn kamer te komen waar ik eerst even klop zodat hij weet dat ik het ben. ' Ik ben er weer Li, ik ga even gebruik maken van je luxen grijze douche ' grap ik waarna ik mijn shampoo en bodymilk pak en me handdoek mee neem ook pak ik een simpel leuk setje en neem die mee de badkamer in. Dit keer draai ik de deur maar niet op slot ik ondoe van bij kleding en draai de kraan aan ik sla de handoek naast het douchegordijn en laat de hete stralen heerlijk op me rug kletteren terwel ik me haar in sop zing ik 'Because of you van Ne-Yo' en vermaak me heerlijk ik schrik als ik ineens een geluid hoor liam kan alleen maar in bed liggen wtf? Ik zing maar gewoon door. Met me arme omhoog woel ik door me haar de heerlijk ruikende cocoskleur me neus binnen en zing rustig veder.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [ik weet niet of er info voor mij staat maar ik lees jullie stukken niet, te verslavend spel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Het eerste bij douche is...niet op slot en er komt iemand binnen hehehe.
    Hoe ziet emma der eigenlijkuit? Heb je een foto ofzo? :$)
    Zayn:

    Ugh ik haat soms dingen accepteren. Maar als ik alles naga ja dan moet ik toch wel verliefd zijn op Emma. Niet dat er iets mis is met haar, ik houd van haar dus komop. Ik krabbel overeind enmsjok naar Liams kamer. Hallo opnieuw. Ik sluit de deur achter me en krab achter mijn hoofd. 'Eh ja..sorry Li' Verontschuldig ik mezelf. Ga zitten, pak wat nootjes. Als die er staan. Ik kan ze niet voor je pakken...of zien... ik grinnik en ga zitten. 'Li...je hebt me vast gehoord maar..wat moet ik doen?' Vraag ik. Je komt meteen ter zake, goed. En het is best cool dat ik je kan helpen terwijl ik in een coma lig. Ach, ik heb vandaag een drukke dag volgens mij, het spijt me. Maar ik vind dat je het gewoon moet zeggen. Emma is niet zo'n meisje dat er meteen moeilijk over doet. ik knik. ' dankje Li zal ik doen' antwoord ik. Nu? Emma zei dat ze ging douchen. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'D-dus zze is daar? En jjij wil dat ik....douche?' Zeg ik struikelend over mijn eigen woorden. Je hebt het flink te pakken Zayn. Maar waarom niet? Je gaat niet gluren toch? 'nee! Tuurlijk niet. Maár als je het niet erg vindt ga ik even kijken. Ik bedoel niet kijken maar...je snapt me' zeg ik. Goodluck Zayn.. 'Thanks Li.' Zeg ik voor ik de deur open van de toiletruimte. Meteen overspoelt een warme golf lucht me, gemengd met prachtige klanken van Emma haar stem. Ik herken al snel het lied en sluit de deur achter me. Ik bevind me nu in het hol van de leeuw. Owhhh... Moest ik dit wel doen? Ik besluit maar verder te luisteren en op een gegeven moment zachtjes mee te zingen: 'i got a problem and I don't know what to do about it even If I could I don't know If I would quit but I doubt it I...have(?) taken by the thought of it...'. Ik stap voorzichtig dichter bij, hopend dat ze blijft zingen. Ik moet nu eigenlijk doorzingen of ze nou meedoet of niet...
    'And I know this much is true, yeah baby you have become my addiction. I'm so strung on you, I cN barely move but I like it. And its all because of you...'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (ik was vergeten dat hij zwom whoops xD uhmmm...Katie was daarheen gejogd TADAA :) )
    Katie:

    'Ik?' Zeg ik verbaasd. Thuis werd er nooit wat gevraagd aan me... 'Ehm..dit doe ik 's ochtends altijd.' Zeg ik. Nu ik hem dar zie krullen mijn mondhoeken omhoog. 'Mag ik meezwemmen?' Vraag ik onzeker, maar enthousiast. Dat lijkt me best tof! Zeggen ze dat wel? Ugh ik haat het achterlopen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3