• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ehm ergens heb ik vast wel een foto, xd. Ik weet alleen niet hoe dat moet. Qq. Heb je nog lang internet? Want ik heb het echt nodig xd.pff heet en vvling.)
    Emma :
    Ik hoor aan de stem die meezingt dat het Zayn is. Ik zing maar gewoon door ik spoel me zelf af en doe het gordijn open om vervolgens mijn handoek om me heen te slaan en erdaarna ook altijd nog 1om me haar bind en die omhoog opsteek. FACK ik stond hier net naakt, toch.. Kut. 'Ehm whoops?' Zeg ik terwel ik me wangen warmen voel worden. Ik merk dat die handoek ook niet te klein is dus ik pak alsnog maar even mijn groote van de stapel en laat de kleine vallen ja hij heeft me nu tochal gezien snel wint ik het om. Ik stap naar buiten om me haar even in een nieuwe strakke knot boven op me hoofd te maken en breng ook gelijk een beetje make-up aan. 'Zayn, kan ik me even aankleden? Alleen?' Grinnek ik. Aangezien hij nog in de badkamer was. 'Of je moet ook willen douche?' Grinnek ik. En stap naar binnen en begin me af te drogen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    ' ik doe dat elke morgen mag ik mee zwemmen?' ik knik. ' tuurlijk ik ben ney al op en neer eweest' glimlavh ik. ' het is best te doen maat hen je dan badkleding?' ik kijk haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Volgens mij wel ja :) )
    Zayn:

    Voor ik het weet stapt ze de douche uit. Ik kijk wat paniekerig en ongemakkelijk om me heen. Eh sorry? Hier had ik in ieder geval gen rekening mee gehouden... Ik kijk naar het plafond en priegel wat met mijn vingers. Nou wat ik zg zag er niet verkeerd uit maar- zayn! Serieus?
    'Nu je het zegt...ik kan eigenlijk wel een douche gebruiken. Maar ik kan ook gewoon eerst daar wachten als je dat prettiger vind?' Vraag ik aan Emma. Eerlijkgezegd schaam ik me niet beslist snel voor mijn lichaam. En wat zou er anders zo interessant zijn? Ik ben gewoon een jongen en dat geldt ook voor Emma. Niet dat zij een jongen is! Maar ze is alleen maar een meisje. Ik bedoel voor mij is ze speciaal maar er is ook niks is en- ugh.. Ik houd mezelf amper bij.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik beschouw mijn ondergoed gewoon als een bikini. Het ziet er precies hetzelfde uit' zeg ik. Snel trek ik mijn sportkleding uit en ren het water in. Ik ga even kopje onder, en kom klappertandend boven. Ik vind het op het strand staan in een bikini of iets dergelijks best ongemakkelijk, maar eenmaal in het water voel ik me ietsje bedekt. Ik zwem rustig naar niall. 'Niall?' Vraag ik voorzichtig. 'Nou...weetje ik hoor niet alles want..nou ik weet eigenlijk niet waarom maar.. Ik was gewoon benieuwd...als ik het mag vragen.. Nouja...liam..en jij en het ziekenhuis...wat is er eigenlijk gebeurd?' Vraag ik ontzettend ongemakkelijk. Ik begin te blozen en wendt snel mijn blik af.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Van mij mag je dan wacht ik wel even tot je er onder staat dan ga k even bij liam zitten' zeg ik rustig aangezien ik zie dats zayn wat gespannen lijkt. Ik neem plaats bij liam en pak zijn hand. ' Wauw li, vandaag zie je er echt goed uit. Je krijgt wat meer kleur in je wangen en je handen voelen weer wat warmer.' Zeg ik hem rustig. 'Ik had nu graag gewoon hardop met je willen praten ik mis je stem , die me rustig maakt en kalmeert waar ik mee kan lachen. Zal ik een beetje gel in je haar doen en een washandje op je hoofd leggen raam klein stukje open doen ' zeg ik rustig ' haha ik lijk wel een zuster' zeg ik lachend. 'Zaynn sta je eronder?' Ik stap naar binnen en pak een lang soort zwart hempje die bij me kont wat langer is en doe een kort bruin shortje aan met daar onder sneakers. 'Ik ben klaar Zayn have fun, en stress je niet zo, stress is niet goed voor je.' En ik grinnek nog even en sluit de deur achter me.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Zodra ze weg is spring ik zo snel mogelijk onder de douche. Ik leun tegen de muur en laat de stralen hun gang gaan. Hoe kan ik verliefd zijn op Emma? Ik bedoel ze is geweldig maar- wacht is dat het niet? Ik vind haar geweldig.. Is dat liefde? Vaag... Ik schrik van een deur die opengaat. Ik luister rustig naar Emma. 'Em, wacht!' Zeg ik maar Ze is al verdwenen. Lol onder de douche. Uh-huh. Ik weet alleen 1 ding...nee! Ik moet ook beslist daar aan denken? Logisch als Emma me niet wil. Ik leun opnieuw tegen de muur en probeer me te ontspannen.. Mijn gedachten dwalen af naar Emma. Ik fantaseer over hoe het zou zijnom haar vriendje te zijn. En dan gaan we naar de duinen om een wandeling en op de hoogste duin wachten we. We zien de zon onder gaan en dan kijken we elkaar aan- wacht hoe lang sta ik hier al? Uh ik moet stoppen. Het zal toch niet gebeuren. Ik draaimde douche uit en drrog me vervolgens af. Ikmtrek mijn kleding aan en besteed dan iets langer aan mijn haar. Het moet wel goed zitten, zeker omdat Emma et tegenaan moet kijken en- ugh!
    Als ik eindelijk klaar ben kom ik de kamer weer binnen waar liam ligt en emaa zit naast hem. 'Hey' zeg voorzichtig waarna ik de deur sluit. Ik pak een stoel en ga een paar meter van emma zitten. Ik voel de ongemakkelijke sfeer tussen jullie. Ik weet niet of ik numweg moet aan, maar ik kan sowiso niet veel. Ik neem in ieder geval aan dat je het haar nog niet hebt gezegd? zegt Liam. 'Nee' zeg ik zacht en ik kijk omlaag. Dit keer zijn het niet mijn schoenen maar mijn handen die ik zie. Ik weet gewoon even niet wat te doen..


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Hey' hoor ik een engelstem zeggen. Ik glimlach even naar hem. Waarom gaat hij zo ver weg zitten? Terleurstelling overspoeld me ik kijk naar liam. Ik hoor zayn op eens 'nee'mompelen. 'Zayn? Kan ik je even spreken?' Vraag ik en neem hem mee de gang op. 'Ehmm, ik wou dat van vanochtend eigenlijk vergeten? Maar..' Ik stop met praten en zoen hem maar gewoon. Zijn tedere lippen proeven de mijne. Ik open mijn mond langzaam en het gaat veder naar een (ikbenhetwoordkwijtgodverxd) echte profecionelen (geenideeofhetgoedisxd) zoen. Ik plaats mijn ene hand in zijn nek en laat de andere op zijn borst rusten. Waarna ik rustig de zoen stop. 'Sorrie.. ' Stamel ik wat onhandig uit.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Passionele? Hehe


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nouuu haha x hoelang mag je nog schrijven??x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik knik en loop braaf achter haar aan. Je weet dat je-'jaja' fluister ik naar Liam. Nu moet ik het gaat gewoon zeggen. E ik zou gewoon het gewoon nog graag uitstellen omdat ik dan gewoon met haar om kan gaan...beter dan na ik het gezegd zou moeten hebben... Ach. Ik luister maar ze kapt zichzelf af door me te zoenen. Verdoofd blijf ik staan. En probeer langzaam mee te gaan. Net op het moment wanneer ik wat los kom stopt ze. 'Sorry' zegt ze. Ik schud mijn hoofd. Oke tja dan maar zo want dat is zoooo erg. Not. Ik pak haar gezicht tussen mijn beide handen en probeer hem op mij te richten. Ik druk een kort kusje op haar lippen en laat vlug los. Ik zou het graag door willen katen gaan maar ik moet het nu zeggen. Met mijn ene hand streel ik met mijn duim langs haar wang en met mijn andere haal ik een verloren plukje haar van Emma achter haar oor. Ze is zo prachtig. 'Emma. Sorry maar..ik heb gelogen. Nou eigenlijk niet echt maar nu...wat ik wil zeggen is...ik houd nuw wel van je. E pn ik snap het als je het vaag vindt mof je niks meer met me te maken wil hebben-' en verder kom ik gewoon niet. Ik ben bang dat de brok in mijn keel duidelijk word. Ik laat haar los ik krab opnieuw achter mijn hoofd terwijl ik op mijn lip bijt. Waarom moet dit altijd zo moeilijk?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Dunno. Ik hoop nog lang heheh dit is lol)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Opeens stopt hij met praten.. Ik moet hem nu eigenlijk voor zijn hoofd slaan. ' Ik kom dichterbij zo dicht bij als het kan sta ik tegen hem aan ik kijk omhoog en fluister tegen zijn lippen ' ik wil alleen jou' waarna ik hem liefdevol&passivol zoen. Na een tijdje laat ik hem los en laat me tegen de muur zakken waarna ik Zayn het zelfde zie doen. Ik pak zijn hand vast en begin er mee te spelen. ' Zayn Twijfel Alsjebliefd Nooit Maar Dan Ook Nooit Meer Zo Aan Je Zelf.' Zeg ik hem streng waarna ik hem een kusje op zijn mondhoek. Waarna ik naar hem lach. 'Zullen we zo terug naar liam? '


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Het gaat allemaal zo snel voor me. Maar haar laatste zin komt goed bij me binnen. Vooral omdat ik er niet erg zeker over ben. Nooit meer over mezelf twijfelen. Ik slik. Dat gaat me gewoon niet lukken. Gelukkig vraagt ze al snel of we naar liam gaan.ik begin te glimlachen en loop met haar hand nog ast terug. 'Hee li, guess what?' Zeg ik vrolijk. Ik straal helemaal. Nee ik snap het al. Maar jullie zijn dus officieel samen? vraagt hij. Nou...echt heel officieel is het nog niet. Wacht! 'Wacht even' zeg ik en ik druk een snel kusje op Emma haar haren, omdat ik wat groter ben is dat iets handiger. Ik loop naar de badkamer en zie daar zoals verwacht mijn ketting hangen. Het is alleen een simpele zilveren ketting, maar ik heb hem al heel lang. Ik haal hem snel op en loop terug. Ik ijjk om me heen en kniel voor Emma neer. Snel zeg ik: 'dus zijn we nu officieel samen?'. Ik houd het kettinkje omhoog en kijk haar met een glimlach aan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 0:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Automaties doe ik me hand voor me mond. 'Jaa !' Zeg ik blij 'awh dat is zo lief van je!' Ik voel hoe hij een ketting bij me om doet die perfect past bij me microfoontje. 'Dankje Zayn.' En ik geef hem een kus op zijn wang waarna ik zijn hand weer vast pak. ' Wat zegt liam? Of slaapt ie? Neetoch?' Vraag ik aan zayn. Ik speel wat met zijn vingers. ' Zullen we zo just dance doen?' (Ik weet het het is een ziekenhuis ach lekkerboeiend. Je hoort ook nooit dokters, haha. ) 'Zayn? Heb je geen honger? Je hebt je onbijt laten staan.' Grinnek ik, ik pak voor mezelf een pak koekjes. Zijn prachtige ogen kijken recht in de mijne. Waarna ik hem een kusje geef. ' Je hebt prachtige ogen..' Verliefd kijk ik naar hem WOW********** wat zei ik net je hebt prachtige ogen mygod ik kan mezelf wel voor me kop slaan alsof hij dat zelf niet weet ohh soms ben ik zo droog eh. Ik pak me gitaar en begin een klein stukje te zingen. ' Je bent me alles me leven ik bewonder je. Je geeft me kracht want ik zweef in de wolken, ik kan niet zonder je je bent bijzonder want jij lieveschat geeft een leven zonder zorgen (2x)(mica ik zweef in de wolken) het klinkt raar maar voor mij is het ook wennen je bent de inhoud van mijn teksten' en ik kijk hem met een stralende lach aan terwel ik even bloos om mijn (eigen) geschreven liedje. 'Was speciaal voor jou.' Zeg ik tegen hem


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    t. 'Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik beschouw mijn ondergoed gewoon als een bikini..' o ik stem in'daar heb je gelujk in"ik het water ko je tog niets zuenniall. Nou...weetje ik hoor niet alles want..nou ik weet eigenlijk niet waarom maar.. Ik was gewoon benieuwd...als ik het mag vragen.. Nouja...liam..en jij en het ziekenhuis...wat is er eigenlijk gebeurd?'voorzuchtig kijkt zee aan"tuurlijk mag je dat vragen. Hij was jaloers op me. We warem naar de stad en Emm en ik raakte ziek. En na een claustrofibie en hyperventilatie aanval knuffelde Zayn me dus hij dacht dat ik Zayn leuk vind. Hij ia voor een auto gesprongen en ligt in coma. Maar Zayn kan met hem praten"glimlach uk zwakjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan