• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    'Liam..laten we zeggen dat hij er helemaal oke mee is' antwwordt ik. Oh ik zou jullie nu zo grag willen zien! Behalve als jullie heel uitbundig zoenen want dan blijf ik nog wel even in coma hoor. en vervolgens grinnik ik. 'Just dance is goed, maar ik moet inderdaad eerst even wat eten. Tja toen ik jou zag had ik niet zo'n honger meer' zeg ik daarna. Voor ik het weet krijg ik een kusje, en ik kan het niet laten om tussendoor te glimlachen. Ik tik op haar neus en zeg: 'maar jij hebt mooiere ogen'. Even kan ik haar ogen bewonderen en volgens mij bespeur ik een twinkeling. Vervolgens verbreekt ze het oogcontact en ik luister aandachtig naar haar lied. 'Ohh dankje! Ugh maar nu heb ik geen lied voor jou. Ik voel me nu echt slecht. En vooral omdat ik het ook niet kan want ik bespeel geen instrument...' Zeg ik. Ik sla een arm om haar heen en druk een kusje op har slaap. 'Maar dankje' herhaal ik nog even.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    Met grote ogen kijk ik hem aan. Ik had niet verwacht dat het zo er was. 'E-en dat is normaal op kamp?' Vraag ik. Tja, je weet het maar nooit. Maar dan zal ik voorzichtig zijn... 'Dus jij en zayn? Of liam en..of?' Vraag ik ongemakkelijk. 'Sorry...ik ben vast ontzettend irritant met al die vragen' zeg ik. Ik begrijp het wel. Ik mag meezwemmen, en het enige wat ik doe is vragen stellen...

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 12:01 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    E-en dat is normaal op kamp?' Ik haal mijn schouders op " ik weet het niet maar er is al zoveel gebeurd" zeg ik zacht... 'Dus jij en zayn? Of liam en..of?' " Ik ben nog steeds met Liam, Zayn is gewoon mijn beste vriend' 'Sorry...ik ben vast ontzettend irritant met al die vragen" ik schud mijn hoofd." Nee joh het mag bestik snap eat je het wilt weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Waarom staat er daar boven liam?' Ik zal zo Emma doen eerst zo honden uitlaten.x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Oeps automatisme hehe ik verander t even)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    'Mag ik anders eens mee op bezoek?' Vraag ik hoopvol. Even is het stil. 'En heb je nog andere hobbys, op af en toe zwemmen na dan?' Vraag ik oprecht geïnteresseerd. Nu ik mag vragen...ga k gewoon door hoor. Waarom niet?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nall

    'Mag ik anders eens mee op bezeok" ik knik dat het goed is 'En heb je nog andere hobbys, op af en toe zwemmen na dan?" Ik gniffelkory. " ik zwem nooit ik had er nu zin in. Uhm ik schrijf liedjes, ik zing en ik speel piano en gitaar mijn grootste honbby is eten" ik begin te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    Ik begin te giechelen en sla snel een hand voor mijn mond. Ik probeer maar gewoon door te gaan en zeg: 'bij mij ligt het iets anders. We hadden nooit echt veel eten en om ons te vermaken verzonnen we eigenlijk musicals met ook liedjes.' Leg ik uit. 'Sorry nu begin ik over mezelf dat hoort niet uh' zeg ik. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik moet ook altijd weer zo heel vaag in een gesprek voeren...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik begin te lachen " dat geef niet zullen we verder zwemmen?" Stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katie:

    Ik kijk op en knik. Ik begin borstcrawl te zwemmen en kijk achter me. Ik begin op mijn rug te zwemmen. 'Kom je?' Vraag ik met een lachje. Ik draai me weer om en duik dan even onder water. Ik zwem als een soort zeemeermin veder. Wacht...hoe lang zwem ik hier al? Ik kom rustig omhoor een mijn ogen scannen de omgeving.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ze knikt en we beginnen te zwemmen 'Kom je?" gniffelend zwem ik verder. Grijnzend duik ik onderwater en pak haar been vast en trek aan haar been. Lachend zwem ik weer omhoog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Bew/geeninspiratiexd)
    Emma :
    'Gekkie' zeg ik lachend. En druk een vlinderzacht kusje op zijn wang. ' Ik maak even wat te eten voor je. ' En loop richting het 'keukentje' ik maak even snel 3tosties klaar en pak 2glazen druivensap. 'Alstubliefftt' zeg ik hem wat droogjes en grinnek daarna even. Verliefd kijk ik stiekem naar de hongerige jongen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Katie:

    Weer duik ik onder water. Ik schrik van iets aan mijn been. Ik kijk achterom en zie daar niall. Als ik weg wil zwemmen laat hij los en gaat omhoog. Ik kom weer boven water en vraag: 'moest je lucht happen Horan?'. Ik leg een hand op zijn schouder en plaag: 'het is niet erg als je niet zo lang onder water kan blijven'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ze schrikt maar door het drukke gevoel ga ik weer snel omhoog. 'moest je lucht happen Horan?'. Iik gniffel: 'het is niet erg als je niet zo lang onder water kan blijven' 'Ik heb claustrofobie en ook in water heb ik er wel eens last van'leg ik haar uit en glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Ik lik over mijn lippen als ik het eten zie. 'Thanks Em!' Zeg ik waarna ik haar een kusje op de appel van haar wang plaats. Ik begin rustig te eten en ik kijk naar Liam. 'Oh sorry Li dit is best wel gemeen recht voor je neus. Ik bedoel jij krijgt het door een slangetje...' Zeg ik. Het is dat ik het hoor aan je gesmak, maar mijn ogen zijn dicht remember? 'Oja...' Zeg ik. 'Ik ben ook niet echt zo slim...'


    Gotta get, gotta get out of my head <3