• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'ohh zo lief'ik word nog rpder dan ik al was. . 'E waar is liam dan nu?' Vraagt ze en ik vap stil. 'in het ziekenhuis'fluister ik. 'we gingen naar de stad toen voelde Emma zich niet lekker en ik ook niet en toen kreeg ik last van mijn claustrofobie. Zayn heeft me eholpen en Liam dacht dat ik Zayn zag zitten en toen is hij voor een auto gesprongen en ligt in coma'een paar tranen rollen over mijn wangen. 'zayn kan gedachte lezen dus ik heb een soort van gepraat met Liam'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    Met grote ogen luister ik naar zijn uitleg. Oke, dat is wel het laatste dat ik verwachtte. 'Wauw' is het enige dat ik kan uitbrengen. 'Dat wist ik niet... En...wauw' stamel ik erbij. Ik zie er vast heel dom uit nu maar laat dat maar. Ik mis veel te veel. 'Zal ik je anders een keer naar het ziekenhuis brengen? Zelf wil ik ook wel graag zien hoe het met Liam gaat.' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'wauw, dat wist ik niet, en wauw' stamelt ze 'Zal ik je anders een keer naar het ziekenhuis brengen? Zelf wil ik ook wel graag zien hoe het met Liam gaat. ik knik. 'Ik ga morgen weer naar hem toe. Ik ehb vandaag wat spullen gebracht'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Met grote ogen kijk ik Emma aan. Ik moet mezelf steeds weer opnieuw wakker schudden om verder te lopen want dit werkt niet. Ik hoor toch duidelijk mijn naam vallen? IK HOU VAN JE. OKE!!! Dit wordt creepy! Ze kan niet van me houden, ik heb er nooit iets van gemerkt. En...ik wil haar niet kwetsen. Ik voel niks voor haar. nog niet... Ik zucht een keer diep en trek haar in een random kamer. Gelukkig een bezemkast, ik zou de gevolgen niet willen overzien als het een...als de kamer bezet was of iets dergelijks. 'Emma,...' zeg ik maar ik kom niet verder. Ik ga met mijn rug tegen me muur leunen en kijk haar recht in haar (welkekleur) ogen. Als ik verliefd was he dan was ik nu verdronken en had ik me laten gaan... Maar ik moet het Emma zeggen. 'Ik-ik houd niet van je. Sorry. Ik moet gewoon eerlijk zijn. Ik hoor je gedachten constant' net alsof ze in mijn hoofd kruipt bijna... 'Ik zou graag willen zeggen dat het wel zo was, maar ik kan niet liegen. Ik vind het vreselijk om je te kwetsen maar..ik houd niet van je. nog niet...' dat laatste mompel ik er nog achteraan. Tja, als er iemand is hier waar ik op zou vallen. ik bedoel kijk naar haar prachtige glanzende (vulhierdekleurvanhethaarin) lokken, en haar glinsterende (kleur) ogen die elk moment dof kunnen worden door mijn harde woorden. Haar perfecte lengte zodat ze net iets kleiner is dan ik. Haar schattige lach, haar lieve neusje, ARGH! Wat denk ik nu wel niet ineens?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik knik en laat mijn blik naar de grond varen om vervolgens na te denken. Ik staar naar de grond maar onderbreek mezelf met een geeuw. Snel zet ik mijn hand voor mijn mond. 'Ik denk dat ik zo maar ga slapen' lach ik. 'Dan kan ik ook uitgerust op bezoek bij Liam' voeg ik er aan toe.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nieuwe dag doen??

    Niall

    Ik denk dat ik zo maar ga slapen' lach ik. 'Dan kan ik ook uitgerust op bezoek bij Liam' geeuwt slze en ik knik. 'moet ik hier if mag ik ook in de temt dlapen?? Ik merkd at ik LIam zijn trui nog steeds aanhad. 'lou en ik hadden een kampvuur gemaakt toen ok hout ging zoeken en vanaf dat is het een zwart gat tot ik hier wakker werd" vertel ik Lisa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Een opluchting voel ik toch vanbinnen, ' ik wist dat toch al wel het maakt niet uit. Ik wil ook gewoon super graag vrienden zijn je bent me maatje! ' Zeg ik met een glimlachje. Ik kijk vanonder mijn wimpers in zijn ogen wat ik beter niet kon doen want alsof er riviren om me heen beginnen te komen waar ik in verdrink. ' Uhm zullen weer gaan? ' Zeg k met een oprecht lachje. ( Emma's ogen zijn feldonkergroen beetje moskleur met fel blauw en lange bruine lokken kastanjebruin met onder een uitgegroeide dipdie en ze is 1.72) ik trek hem aan zijn pols zachtjes mee naar buiten en sluit de deur. (Het is toch nog geen nieuwe dag?) 'Zullen we dalijk rond 7u samen een ontbijtje gaan halen?' Zeg ik met een speelse lach 'zaynnn ben jij nog niet moe jij houd toch van slapen?' Zeg ik en kijk hem betrapt aan hahaa ik lach even en ik ga spontaan tegen de muur zitten waar ik hem nog steeds aan zijn pols mee had dus hij maakte bijna een snoepduik tegen de muur dat me hard doet lachen waarna hij half op me schoot terecht komt en ik grinnek even om mijn genialen actie.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Merle?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zo deel een is klaar syraks buren en cerassing vollegas van mn broer. Ik haf bij nn knie en elleboogblaren hahaha trax lekker wijn en rose bier zuipem bahahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Was bij een vriendin. Bleef ook wat langer dan verwacht :$ sorry dat ik het niet gemeld had)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ze niemde me maatje. Maatje. Ik snap niet waarom ik daar zo'n probleem van maak maar...het is apart. Ik laat mezelf vervolgens ook gewoon meetrekken en volg Emma haar -typische- vage acties niet. Wat omgemakkelijk kom ik van haar schoot en ga naast haar sitten. (Ik weet niet precies hoe, want ksnap het niet helemaal:$). 'Emma toch' grinnik ik. Ik haal een hand door mijn haar en kijk ver olgens denkend naar boven. 'En voor een keer kan ik mijn schoonheidsslaapje wel overslaan hoor' zeg ik al lachend.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa:

    Ik denk dat het verstandig is dat je dan gaat slapen. Het is voor jou al helemaal een drukke dag geweest' druk ik hem nog op het nart. Ik sta op en aai even over zijn hoofd. 'Doe wat je wilt, maar ik ben doodop. Ik ga lekker in de caravan slapen. ' zeg ik al rekkend. Ik geef hem een kusje op zijn kruin en maak vervolgens aanstalten om weg te lopen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Hahaa x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Merle ben je er nog want dan doe ik over kwartier Emma xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Ik denk dat het verstandig is dat je dan gaat slapen. Het is voor jou al helemaal een drukke dag geweest'  iknknik. "weltrusten. Ik ga nog even douchen" ik glumlach. Ik loop baar de tent en spring onder de douche en daarna kruop ik in bed en vql in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan