• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    ' Dus jij bent nu nog niet moe?' Mopel ik vol ongeloof. Ineens schiet weer in me hoofd dat ik hem net maatje noemden, misschien klonk dat wel wat raar.. Maar ik wou hem dan dus gewoon laten weten dat ik het ookals vrienden zie onze relatie, is goede vrienden maar, hoeveel weten we nou van elkaar,? Kijk ik weet wel hoe hij zo beetje denkt, en dat ik duidelijk ben in mezelf om maar zo te zeggen als mensen 3dagen mij vol gezien hebben weten ze hoe ik inpresiepe ben,, maar wat weten we nou echt van elkaar? Naja dat komt later wel, dat hoeft nu niet.. Ik denk ineens weer aan de microfoontjes.. Vervolgens aan papa. Zijn grote hand legt hij in me gezicht mijn vader zijn grote handen met eelt van alle levens jaren. Ik mist nog het meest zijn handen. Hoe hij me altijd gerust ermee kon stellen, en zijn lippen mis ik ook natuurlijk mis ik papa helemaal maar zijn gezicht en zijn handen zijn mijn belangrijkste bij hem. Hoe hij me altijd bij zich trok toen ik nog zo klein was en we altijd samen tv lagen te kijken ik kon dan ook zo op hem in slaapvallen. Ik voeg tranen opkomen en veeg ze schuur van me wangen af. Niet huilen Emm, pap is trots op me. Dat ik zorgzaam ben ik weet het gewoon ik lag voor de laatste keer in zijn handen in het ziekenhuisbed ik zat aan de rand van zijn bed hij pakte me gezicht voor het laatst en keek me aan. Zoals alleen hij dat kon. En hij zei me alleen '" Emma , me liefste denk aan alles wat ik je geleerd heb en onthoud wie je vrienden zijn ik hou zo veel van je" en drukte een kus op me voor hoofd." Ik hou ook van jou pap, zal altijd aan je denken." En een traan gleed er toen over me wang hij lachte nog licht naar me en liet zijn handen uit me gezicht glijden en ik zag hoe hij langzaam zijn laatste zucht uit pufte. Het was over hij was overleden. Ik zag de twinkel in zijn oog veranderen in een doffe verwondering die steeds beter zichbaar werd terwel hij me nog steeds aan kijk zijn hand lach nog op de mijne. Terwel ik hem er amper vanaf durfde te halen nam me moeder me huilend mee zelf kon ik het amper geloven maar toen de zusters en dokter binnen kwam wist ik het zeker.. Papa was overleden.. Tranen glijden langs me wangen. ' Het is niks ' zeg ik zacht in me zelf. En neem even een hap adem..


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    En weer volg ik de hele belevenis. Net alsof ik er ook was, of zou moeten zijn. Met een blik vol medelijden kijk ik Emma aan. Ik zie haar tranen en kan bijna haar pijn voelen. Niet precies natuurlijk. Ik buig wat verder over de stoel om mijn hand bemoedigend op die van haar te leggen. Ik negeer even alles wat erbij komt kijken, Emma is mijn prioriteit nu. Ik houd hem voorzichtig vast en het enige wat k vezrder oe is haar medelevend aankijken. Het lijkt me het beste om nu niks te zeggen en gewoon te laten weten dat ik er ben voor haar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Nog stukje doen Merl?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall slaapt sl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall slaapt sl
    uhmm okee, dat lijkt me loghies x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik bedoelde dat mullie dan ook kunnen slapenen we een nieuwe dag beginnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo n nieuwe dag doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ik ga zo eerst douche x.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ik ben straks 2 ongeveer weken op vakantie, maar waarschijnlijk wel wifi...ja......:$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (Ik ben straks 2 ongeveer weken op vakantie, maar waarschijnlijk wel wifi...ja......:$)


    DAT ZEG JE SIREUS NU PAS!!? :l


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Wat moeten we dan doen als dit topic vol is ??


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nieuwe makenn waarmeer weer rpgrn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okee


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    niallsister schreef:
    Okee
    miss kan niall naar lisa komen ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Nog online hebben jullie gezien dat ik een storie wil schrijven? Alleen me leptop dus dood is.. Xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin