• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Moest vanalles doen. Een hond van mensen uitlaten die verderop wonen. Boodschappen, enzo. Sorry...)
    Zayn:

    Al lachend volg ik Niall de tent in. Ik ga op mijn bed zitten, dat jammergenoeg tegenover dat van de res zit. Ach, heb ik wel mooi uitzicht. Mijnnblik gaat om en om naar niall en zijn gitaar. Na het liedje klap ik, het blijft mooi klinken. Oke, nu moet ik een onderwerp verzinnen anders valt het stil. 'He Em, heb je je kunnen redden zonder ons?' Vraag ik. Ach die zal vast wel een douche genomen hebben en vanalles geluisterd hebben. Teminste, voor zover ik haar ken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik wordt even rood als Zayn klapt. He Em, heb je je kunnen redden zonder ons" ik pak de slaapzak van Liam en trek een trui van hem an. Ik snuif zijn geir op en ga lekker lliggen. " trudyen allemaal"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Lou verdwijnt alweer hij is echt schattig, als lou ongeveer 7minutjes weg is komt niall binnen en pakt gelijk zijn gitaar, en begint te spelen, ik pak me leptop leg hem aan de oplader net als me blackberry n me iphone me tablet is nog vol dus die hoeft er niet in. ' Ik ga even me tanden poetsen, ik verwissel eerst even snel me broek voor een kort slaap shortje. En rits vervolgens me vest dicht en ga met me toillet tas naar de wasruimten, ik haal me makeup eraf en doe me haar in een vlecht, vervolgens poets ik me tanden en ga nog even plassen als ik klaar ben bekijk ik me zelf nog even in de spiegel en verwissel me shirt in een hempje.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Ik ben nu in de stad met mams, en ik ga dalijk om half 6 naar de film love and honor, en ik ga in die tussen tijd ga ik nog naar de bieb, en ja in die tussentijd heb k vast nog wel even tijd maar dan weten jullie dat schatjes, jullie mogen straks best emma doen, wil jij dat dan eventueel doen yv? Het maakt eigenlijk niet uit wie het doet :p maar ehm, ik dacht, als lou dat klaar is met douche hij emma nog tegen komt en haar laat schrikken als ze bezig is met der tanden poetsten ofzo, :p datn kan ik dat dalijk altijd nog veranderen in me vorige bericht.x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    'Truste Nialler. Droom maar lekker over...Liam ofzo' zeg ik droog. Fijn... Ik kijk om me heen maar er is verder niemand in de tent. Ik mag dan wel moe zijn, ik heb ineens ontzettend veel dorst. Ik sla de dekens van me af en loop naar buiten. Ik neem een bekertje water en heb die binnen een paar slokken al op. Het volgende bekertje heb ik ook al snel op, en die daarna neem ik mee naar het bankje. Ik ga zitten en kijk omhoog. Ik heb de sterrenhemel altijd al prachtig gevonden. Ik blijf huiveren terwijl ik af en toe een slok neem. Prachtig dit.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall ahoram

    Truste Nialler. Droom maar lekker over...Liam ofzo' ik glimlach en val al snel in slaap. Iets later word ik wakker en ik kijk om me heen. Ik mis Liam. Ik bijt hard op mijn lip en ga uit de slaapzak. Met mijn gitaar stevig vast geklemd loop ik naar buiten en wandel wat. Ik kom aan bij het kleine strandje en plof neer. Het strandje waar ik hem de ketting gegeven had. Ik pak mijn gitaar en begin een eigen gemaakt nummer te spelen zachtjes snik ik, ik wou in Liam zijn armen liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Na een lange uitgebreide douche doe ik hem toch maar uit. Mijn handen zijn verrimpeld, lekker. Ach ik heb er lang genoeg onder gestaan om het grootste deel van mijn 'zorgen' er af te spoelen. Ik kleed me aan en stap uit het hokje. Ik ga voor de spiegel staan en leun over de wasbak. Nog net zo lelijk als altijd, en dat sippe gezicht zal straks heel opvallend zijn. Ik schud mijn hoofd en zet weer een andere versie van mijn fake-smile op. Perfect. Mijn haar laat ik wel even drogen. Ik doe morgen wel gel in ofzo. Met mijn spullen sjok ik verder. Opeens zie ik Emma tandenpoetsen. De neppe lach maakt plaats voor een grijns. Ik loop op haar af en leg mijn handen snel op haar ogen. 'Is Emma-tje nog niet klaar met poetsen? Nee dat is ze nog niet he? Neee' zeg ik met hetzelfde stemmetje als niet zo lang geleden. Ik haal mijn handen weer weg en probeer mijn grijns op te houden. Die is al sneller geloofwaardig dan mijn fake-smiles, alhoewel die ook niet gemerkt worden. Ik bekijk mezelf in de spiegel naast haar mezelf en schud als een hondje wat water uit mijn haar. 'He lekker poetsen, ik ga terug naar de tenten. Ik moet wat energie sparen voor morgen' zeg ik. Vervolgens loop ik het gebouw uit en ik zie al dat Zayn op het bankje zit. Niet dat hij snel opvalt met zijn haar enzo, alleen ik sta nog in de fake-smile fase. Dat heb ik nu wel vaak genoeg gezegd zeker? 'He Zayn' zeg ik met -jaja daar is hij weer- de fake-smile. 'Louis, waarom fake-smile?''vraagt Zayn. Dafuq? 'Oh nee dat zijn je gedachten sorry. Mag ik me niet mee bemoeien' lacht hij. 'He ik ga slapen' zeg ik maar. Straks weet hij veel te veel. 'Prima. En dit heb ik al gezegd tegen Liam, maar sorry dat ik niet 'gericht' kan gedachtenlezen' zegt Zayn. Ik knik -dit keer met een klein oprecht lachje- en loop de tent in. Ik wurm me meteen in mijn slaapzak en probeer zo snel mogelijk te slapen. niet zoveel zorgen.
    Een tijdje later rol ik voor de zoveelste keer om. Het is te heet en ik ben nog helemaal niet moe! Ugh. Ik sta op en besluit om een eintje te lopen. Wat is er nou nog meer? Ik mis Violet zeker, maar er moet nog wat zijn! En ik wordt er gek van dat ik dat nog niet weet. Ik loop naar het strandje waar ik toen met haar was. Mijn oren worden verwelkomt door de prachtige klanken van een gitaar en het mooie stemgeluid van Niall. Ik kijk van een afstandje toe en zie dat hij verdrietig is. Zal ik naar hem toe gaan? Proberen kan toch geen kwaad...? En anders zegt hij het wel. Ik kom langzaam tevoorschijn. 'Niall?' vraag ik zacht. en BAM ik klink ook serieus. Dat is zeldzaam. Ach... Ik stap voorzichtig iets dichter naar hem toe. 'Gaat het?' vraag ik. Ach, fuck it. Ik kniel bij hem neer en trek hem in een knuffel. Een knuffel...iets wat ik vaak fijn zou vinden. Hopelijk kan ik Niall een beetje helpen...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 15:48 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    wacht ik pas m ff aan yvonTANAA...hehe

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 15:48 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Als het liedje af is staar ik maar de in de maan glinsterende golven. " niall gaat het?" Ik schrik op als Loujis naast me zit en me omhelsd. Zachtjes snik ik tegen zijn schouder aan. " ik mis iedereen Lou. Mijn ouders, broer en Liam." Snik ik. " jullie zijn wel hartsikke lief maar ik mis iedereen gewoon"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall

    Als het liedje af is staar ik maar de in de maan glinsterende golven. " niall gaat het?" Ik schrik op als Loujis naast me zit en me omhelsd. Zachtjes snik ik tegen zijn schouder aan. " ik mis iedereen Lou. Mijn ouders, broer en Liam." Snik ik. " jullie zijn wel hartsikke lief maar ik mis iedereen gewoon"

    Louis:

    Ik wrijf voorzichtig over zijn rug terwijl ik hem laat uithuilen. 'Ik begrijp het' zeg ik eigenlijk veel te zacht. 'Misschien als Liam beter is kan je al iets eerder naar huis. Of misschien mag je ze bezoeken en later terugkomen. We- we verzinnen wel iets oke?' zeg ik. Ik wil hem graag helpen, volgens mij vind niemand het leuk dat hij zo verdrietig is. Misschien...kan ik Liam overhalen ofzo. 'Zal ik morgen anders mee naar Li?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hij wrijft zachtjes over mijn rug. 'Ik begrijp het' 'Misschien als Liam beter is kan je al iets eerder naar huis. Of misschien mag je ze bezoeken en later terugkomen. We- we verzinnen wel iets oke?' zegt hij " maar ik wil juist niet maar huis, hier heb ik temkste vrienden en Liam in de buurt" snik ik. ik voelde me nu echt een aansteller, ik leek wel zwanger maar echt om de kleinste dingen huilde ik. maar dat kwam deels omdat ik dit allemaal niet gewend was. mensen dieom me gaven, voor me opkwamen 'Zal ik morgen anders mee naar Li?' Ik knik " ik vind het goed, en ik weet dat Emma en Zayn ook wel willen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik slik. Ergens had ik gehoopt dat ik niet meehoefde. Niet dat ik Liam niet mag! Dat is het zeker niet, maar ik voel me alleen maar een last als ik meega. 'Misschien doet een belletje met je ouders wel wonderen' zeg ik nadat ik hem voorzichtig heb losgelaten. Bemoedigend leg ik mijn hand op zijn bovenbeen en aai er overheen. 'Het komt wel goed. Liam is sterk, dat weetje' voeg ik toe.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    meega. 'Misschien doet een belletje met je ouders wel wonderen " ik knik zachtjes en voel zijn hand op mijn been.Het komt wel goed. Liam is sterk, dat weetje' voegt hij toe en ik knik.m" dankje Lou" zucht ik en trek hem nog een keer in een knuffel gewoon omdat het kan, en ik van knuffels hield.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma is coming! :p
    Omg er zijn hier 1D posters! Van de film! Ik denk dat ik de trailer van de boys dalijk ook te zien krijg (: yeahh.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Louis:

    Ik sluit mijn ogen even als hij mij in een knuffel trekt. Het voelt gewoon fijn punt. Ik wil zijn hoop niet later vervagen, dus ik zeg maar niet dat ik echt echt hoop dat Liam weer opstaat uit zijn coma. En daarbij hoop ik dat er geen complicaties zijn. Straks is hij verlamd of lijdt hij aan geheugenverlies. 'Niall? Wil je nog even hier blijven of wil je gaan slapen? En wil je dat ik bij je ben of niet?' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3