• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jack Herbert Populi

    Ik liep door het bos, maar had nog weinig gevonden. *rommel* "Ik heb honger." Zeg ik in mezelf. Ik pak wat eten uit mijn tas en ga zitten op een uitgelopen wortel. Ik begin wel die 'soortgenoten' leuk te vinden, nou maar hopen dat die wolvin ook aardig doet. Hoe lang duurt het überhaupt om als wolf hier naar toe te gaan. Ook moet ze toch ook voelen wat wij voelen, dus ze zou ons ook gewoon kunnen vinden. Ik zit wat vlees te eten die ik gister nog had gekookt, het was wel wat kouder geworden, maar ach vlees is vlees. Ik zit ook een beetje te bedenken wat er gebeurt kan zijn. Misschien is ze gewoon niet ons komen zoeken, nee dat kan niet anders zouden ik en Matt haar niet nog meer voelen. Misschien is ze dan in een val getrapt, want als een andere wolf pijn lijd word het gevoel ook sterker. "Nou ik ga maar verder." Zeg ik en ik loop dan door op het gevoel af.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Kamalia Serigala Bulan
    Terwijl ik bomen op me bedenk ik me dat ik even goed in een wolf kan veranderen want niemand ziet het en dat gaat een stuk sneller. Ik blijf staan verander mezelf in een wolf en ren weer verder. De bomen komen steeds sneller op mij af en ik hoop dat ik ergens iemand van de roedel kan vinden. Ik ren en blijf rennen maar ik hoor geen geluid meer van Matthew, hij kan veel beter weer even gaan janken of zo. Hij maakt het mij alleen maar moeilijker. Daarom jank ik zelf even zachtjes in de hoop dat een van de roedel het hoort.

    met hoofdletters voor karmin. Sorry maar dat vergeet ik zelf altijd


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jack Herbert Populi

    Ik loop door het hele bos en nog kom ik haar niet tegen, ik heb achter elke boom gekeken en elke struik uit elkaar gerukt en ik vind echt niks, alleen wat konijntjes en eekhoorns. Ik voel het gevoel wel sterker worden dus ik kom steeds meer in de buurt van haar. ''Ahoe!'' Hoor ik haar huilen. ''Ahoe!'' Huil ik terug.
    Ik ben dus in haar buurt en begin te rennen. Ik zag haar uiteindelijk zittend wachten op een boomstronk of er iemand kwam. Ik loop naar haar toe en zeg, ''Hoi.''. ''Eindelijk, daar zijn jullie.'' Zegt ze. En probeert achter me te kijken om te zien wie er mee zijn. ''Euhm, ik ben maar alleen hier gekomen.'' Maak ik haar duidelijk. ''Jemig.'' Zegt ze. ''Maar ik weet waar de anderen zijn, mijn naam is trouwens Jack.'' Zeg ik. ''Aangenaam Jack, mijn naam is Kamalia.'' Zegt Kamalia. ''Nou kom je?'' Vraag ik en ik sta te wachten bij de rand van het dichtbegroeide gedeelte van het bos.

    [En ja ik heb het gevraagd!]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 15:55 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Lumineers schreef:
    (Oeps ^^' )
    Mattheus Levi Collins

    ''Ik kan nog niet opstaan'' grinnikte ze ,voordat ik er was. Het duurde heel even of ze was al opgedroogd en kreeg weer benen. Ze stond op ,om daarna haar kleren af te kloppen. Mijn vraag beantwoorde ze met een simpele "Ja" ''Door mijn ketting kan ik onderwater ademhalen. Ik kan het ook zonder , maar dan gaat het iets moeilijker.'' legde ze met een glimlach uit. Ik knikte even ,al begreep ik niet echt waarom ze hem nodig heeft.
    ''Als ik jouw nu mijn ketting geef kan je ook onderwater ademen'' zei ze ,bij die gedachte moest ik zachtjes lachen. Een zwemmende wolf. Zoiets zou echt om te lachen zijn."Zorg maar dat je hem niet verliest,want als die in slechte handen is, dan zal het niet goed zijn."mompel ik dan.


    Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle

    Eigenlijk klonk het verschrikelijk raar. Een wolf die kon zwemmen. "Zorg maar dat je hem niet verliest,want als die in slechte handen is, dan zal het niet goed zijn." mompelde hij. Hij had gelijk! Ik had daar niet bij stil gestaan. Als een jager mij ketting in zijn handen kreeg zou het het einde van de wezens betekenen. Als ze eenmaal in het water zouden kunnen komen zouden alle Meerminnen en meermannen binnen no time zijn uitgeroerd. ''Je hebt gelijk'' mompel ik. ''Maar hij zou nooit in de verkeerde handen vallen.''. Om de ongemakelijke sfeer te verbreken vraag ik waar zijn roedel is. ''Waar is je roedel eigenlijk?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mattheus Levi Collins

    ''Je hebt gelijk'' mompelde ze ,blijkbaar had ze daar nog niet over nagedacht. ''Maar hij zou nooit in de verkeerde handen vallen."zei ze dan en ik glimlachte zwakjes. ''Waar is je roedel eigenlijk?'' Vroeg Dawn me dan en net op dat moment ,hoorde ik het gehuil van een andere wolf. Bij deze wist ik wel wie het was. Kamelia. Ik kende haar wel en meestal hadden we wel een meningsverschil,maar goed. Daarna hoorde ik het gejank van een andere wolf ,waarbij ik gokte dat het Jack was."Hier ergens."antwoord ik Dawn dan. Ik wist niet precies waar ,maar het klonk wel dichtbij. Ik besloot ook eens een wolvenhuil te laten ,als teken dat ik ze heb gehoord. Ze gingen was naar me toe komen aangezien ik Alpha ben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Azaria Dione Telesto

    De radio staat nog maar net aan, als ik iets belangrijks hoor. 'Belangerijk nieuwsbericht! Deze namiddag werd een gestoorde man ,van 54 jaar oud opgepakt en weggevoerd ,men had zijn computergegevens kunnen kraken en ondervonden ,dat hij gevaarlijke wezens heeft gefokt. Blijf vooral binnen en bescherm jullie familie ,zolang die wezens leven ,zijn we niet meer veilig. Einde nieuwsbericht.' Shit. Dit is niet goed. Dit is helemaal niet goed. Dit betekent dat ik hier niet zal kunnen blijven, anders wordt ik ontdekt! Oke, ik moet hier weg. Snel pak ik al mijn belangrijke spullen. Eigenlijk dus alleen de oude parelketting die ik ooit vond. Ik loop naar buiten en probeer zo onopvallend en relaxed mogelijk naar het strand te gaan zodat ik daar terug de zee in kan gaan. Niemand mag zien dat ik helemaal in paniek ben. Of wacht eens, de mensen zijn zelf ook in paniek dus is het eigenlijk helemaal niet erg om er paniekerig uit te zien.
    Na tien minuutjes lopen ben ik eindelijk bij het strand. Het is zo raar om weer terug te gaan

    {sorry voor late reactie. Ik had mijn laptop een paar dagen niet bij me, heb ik veel gemist?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Melusine Aedefos.

    Als hij me in zijn armen neemt stopt het rillen na een tijdje. Ik nestelde me nog wat meer tegen hem en en sloot mijn ogen. "Dit lijkt wel een date." Mompelde Drew. Mijn wangen kleurden dieprood. Natuurlijk had ik er wel eens over gefantaseerd. Misschien had ik zelfs een kleine crush op hem. Maar nu ik het Drew zelf hoorde zeggen, klonk het... apart. "Vind je?" Tot mijn onzet stamelde ik een beetje. Ik opende mijn ogen en keek in zijn chocoladebruine (?) ogen. "We zijn gewoon hele goede vrienden. Soulmates, misschien. De enige sirenes op aarde..." mijn stem stierf langzaam weg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Melusine Aedefos.

    Als hij me in zijn armen neemt stopt het rillen na een tijdje. Ik nestelde me nog wat meer tegen hem en en sloot mijn ogen. "Dit lijkt wel een date." Mompelde Drew. Mijn wangen kleurden dieprood. Natuurlijk had ik er wel eens over gefantaseerd. Misschien had ik zelfs een kleine crush op hem. Maar nu ik het Drew zelf hoorde zeggen, klonk het... apart. "Vind je?" Tot mijn onzet stamelde ik een beetje. Ik opende mijn ogen en keek in zijn chocoladebruine (?) ogen. "We zijn gewoon hele goede vrienden. Soulmates, misschien. De enige sirenes op aarde..." mijn stem stierf langzaam weg.


    Drew Tyler Frankle(Bij matthew wacht ik even op de weerwolven)

    Haar wangen kleurde rood. Is ze nou echt verliefd op me. ''Vind je'' kwam onhandig uit haar mond. Volgensmij kwam het bij haar over als een echt date. "We zijn gewoon hele goede vrienden. Soulmates, misschien. De enige sirenes op aarde..." ze keek me diep in mijn ogen aan. Het leek wel of ik half in een film leefde. Waarom verduidelijkte ze het zo? Wou ze bevestiging dat we gewoon vriendin waren. ''Melusine ben jij op mij verliefd?'' vragend keek ik haar aan. Liegen kon ze toch niet tegen mij.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melusine Aedefos.

    Hij stelde de vraag gewoon recht op de man af. Of op de vrouw, in dit geval. Ik beet op mijn lip enschudde mijn hoofd. "Ik weet het niet. Ik kan aljaren met je lachen, ik vertel je mijn geheimen, we oefenden samen met zingen... Ik weet het niet." Zei ik nogmaals. Ik stond op en sprong meteen sierlijke duik het water in. Ik keek naar de vissen om me heen, en voelde hoe ik langzaam kalmeerde. Al wist ik bijna zeker dat Drew achter me aan zou komen. Ineens werd ik overspoeld door eenzaamheid. Als ik aan dit rotgedoe Drew zou kwijtraken, had ik niemand meer. Dawn zou aan haar broers kant staan, en dan was ik helemaal alleen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Melusine Aedefos.

    Hij stelde de vraag gewoon recht op de man af. Of op de vrouw, in dit geval. Ik beet op mijn lip enschudde mijn hoofd. "Ik weet het niet. Ik kan aljaren met je lachen, ik vertel je mijn geheimen, we oefenden samen met zingen... Ik weet het niet." Zei ik nogmaals. Ik stond op en sprong meteen sierlijke duik het water in. Ik keek naar de vissen om me heen, en voelde hoe ik langzaam kalmeerde. Al wist ik bijna zeker dat Drew achter me aan zou komen. Ineens werd ik overspoeld door eenzaamheid. Als ik aan dit rotgedoe Drew zou kwijtraken, had ik niemand meer. Dawn zou aan haar broers kant staan, en dan was ik helemaal alleen.


    Drew Tyler Frankle

    "Ik weet het niet. Ik kan al jaren met je lachen, ik vertel je mijn geheimen, we oefenden samen met zingen... Ik weet het niet." mompelde ze. ''Ik weet het niet'' stotterde ik. Ik was bij de helft van mijn zin of ze sprong het water in ''Melusine wat doe je nou'' met een plons was ze in het water. Ik schud mijn hoofd ''Wat ik allemaal doe voor een meisje''' mompelde ik. Ik sprong het water in. ''Melusine Melusine Melusine waar ben je'' zong ik. Bij de naam Melusine zag ik alle visjes een richting opzwemmen. Met vaart zwom ik achter ze aan tot ik bij haar terecht kwam. Ik pakte haar schouder. Ik krapte even op mijn achterhoofd. Dit was moeilijk te zeggen tegen me beste vriendin.''Ik denk dat we beter vrienden kunnen blijven''. Ergens in mijn achterhoofd weet ik toch dat het nooit meer hetzelfde zal zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Mag ik een jager aanmaken?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -Fffffuuuuuuu. Weer een post kwijt.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tara Kynigós
    Ik knik instemmend over zijn plannen, en loop dan naar het krakkemikkige oude kraantje om water in te schenken. Ik pak een glas, spoel die om, en hou hem onder de kraan. Hij is oud en roestig, maar het water komt rechtstreeks uit de onbevuilde grond hier, en is schoon. Tenminste, ik drink het als ik hier ben, en nog nooit ben ik er ziek van geworden. Of mijn immuunsysteem is eraan gewend geraakt. Ik zet het water voor hem neer. Ik ga naast hem staan, en kijk naar het boek. Ik lees de teksten: er staat meer informatie in dan ik had durven dromen. Als ik een plaatje zie van een vampier met een houten staak door zijn hart, stokt mijn snelle lezersblik even. Wat is Alex's motivatie? Wat wilt hij, zodra hij een wezen overmeesterd heeft? Als we samen gaan jagen, wil ik op een lijn zitten met hem. "Korte vraag," zeg ik, en ik bemerk dat mijn stem schor is. "Wat wil je doen met de wezens?" Ik pauzeer even, "Die wapens. Waar zijn ze voor bedoeld?"


    Tijd voor koffie.

    Alexander Cam Gabriëls

    Ze knikte instemmend met mijn plan en liep dan richting haar keuken.Niet veel later kwam ze terug me een glas en zette die voor me neer.
    "Korte vraag," zei ze met een schorre stem en ik kijk haar schuin aan. "Wat wil je doen met de wezens?" ze stopte even met praten "Die wapens. Waar zijn ze voor bedoeld?" Ik dacht even na hoe ik het zou verwoorden.
    "Nou ,ik wil ze vooral vangen en niet moorden."begin ik en weeg nog even mijn woorden." Mijn pijlen ,zijn bedoeld om de wezens tijdelijk ,pijnlijk te verlammen"zei ik dan uiteindelijk. Ik wist niet of Tara iets afwist van mijn tweelingbroer.Hij was namelijk ook een jager.
    "Als ik ze gevangen heb ,ga ik ze ondervragen en daarna zie ik wel."vervolg ik uiteindelijk. Ik wilde weten wat ze met mijn vader hadden gedaan. Waar hij of zijn lichaam was.Ik wilde hem vinden en wreken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Wie voor Austin?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,