• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Brookelle Payne.
    Het spijt me. Krijg ik terug. Snel begin ik terug te typen. Het is net zo goed mijn schuld. Had ik maar niet zo veel moeten drinken. X B. Een seconde later krijg ik nog een bericht.Brooke, mijn telefoon ligt nog bij jullie volgens mij.. Kan ik die morgen op komen halen? x Alli. Fuuuck. Ze heeft dus die van mij gelezen. Wanhopig verwijder ik hem en typ snel een oke terug alsof er niks is gebeurd. Maar het bericht isaangekomen, en het kwaad geschied. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ooit zal de waarheid aan het licht komen. En dan kwam Liam erachter. Als hij het niet al wist...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    . Ik hoor dat mijn mobiel geluidjes maakt en haal hem weer tevoorschijn.. Snel open ik het berichtje van Harry. Nee, ik weet helemaal niks meer van gister. En nee, je bent niet irritant Ni. Je bent altijd vrolijk en dat werkt aanstekelijk. Niet zo onzeker zijn (; X H. ik glimlach zwak. Het was gek hoe de jongens meestal wisten hoe ik me voelde maar ik was blijkbaar een open boek. I . "Ja misschien is het beter om chagrijnige mensen gewoon met rust te laten."Misschien meende ze het wel niet ,maar was ze gewoon geïrriteerd door je vrolijkheid? ' ik dacht na en knik. Die kans was er natuurlijk ook. 'dankje Emma' zeg ik zachtjes maar wel meenend . 'dus Loueh ligt nog heerlijk te snurken" ik gniffel kort.


    Emma Sarah Tomlinson

    Nial knikte even. 'dankje Emma' zei hij zachtjes en ik glimlachte even. 'Dus Loueh ligt nog heerlijk te snurken" gniffelde hij en ik grinnikte even ,waarna ik knikte. "Ja die luierik is met niets wakker te krijgen."zeg ik lachend en daarna sta ik op. "Kom ,we kunnen Liam maar eens beter helpen ,door verder op te kuisen."zeg ik ,waarna ik mijn hand uitsteek om hem recht te trekken. Zodra hij recht stond glimlachte ik even. "Nu nog een smile op je gezicht en we kunnen beginnen."zeg ik met een grinnikje. Met mijn vingertopjes duw ik zijn mondhoeken wat omhoog en ik gniffel dan even ,waarna ik me dan weer focus op de troep. "Oké ,ik ruim het afval wel op ,ga jij dan vegen? "stel ik voor ,terwijl ik al verschillende flesjes bier opraap."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    Ik hoor zelfs in mijn kamer dat ik een berichtje krijg en ik bijt snel op mijn lip om het niet van frustratie uit te schreeuwen. Ineens komt Alli aanlopen en gaat naast me zitten. 'Ik heb Brooke gesmst of het goed is als ik mijn telefoon morgen op kom halen. Ze had trouwens nog iets gestuurd over dat het haar eigen schuld was en dat ze teveel gedronken had. Waar ging dat over?' vraagt Alli. Ik haal mijn hand door mijn haar en bedenk een smoesje. 'Ze was een paar keer bijna knock-out gegaan, maar toen heb ik haar opgevangen en zijn we even naar buiten gegaan,' ergens ben ik er trots op dat ik zo snel een leugen heb verzonnen maar aan de andere kant wil ik niet tegen Alli liegen. Ik neem mijn mobiel over en staar naar het de berichtjes.
    -Het is net zo goed mijn schuld. Had ik maar niet zo veel moeten drinken. X B.
    -Brooke, mijn telefoon ligt nog bij jullie volgens mij.. Kan ik die morgen op komen halen? En wat is je eigen schuld trouwens? x Alli
    Ik zucht even en typ dan snel wat naar Brooke. Ik heb snel een smoesje verzonnen, jij bent zogenaamt een paar keer bijna knock-out gegaan oké?
    Ik verstuur het berichtje en wacht dan op antwoord van Brooke.

    Liam Payne
    Delisha ziet er vrolijk uit. Zou dat door mij komen? Ik hoopte het wel, want daar zou ik me gevleid door voelen. Ook al voelde ik me ook vrolijk, en dat was inderdaad ook door haar gekomen. Maar het is beter als het van twee kanten komt, niet waar? Vrolijke mensen zien er altijd een stuk leuker uit, vind ik altijd. Ik had er een uur geleden dan waarschijnlijk verschrikkelijk uitgezien. De nare dingen van gisteren ben ik al bijna vergeten. En eigenlijk vind ik het eigenlijk niet eens zo erg meer dat ik met Delisha heb gezoend. Ook al is ze nuchter een stuk leuker, maar dat zijn de meeste mensen naar mijn mening. Mensen met alcohol op zijn mij te opdringerig, terwijl zij zelf beweren dat daardoor hun remmingen verdwijnen. Bullshit. Alcohol laat niet zien wie je echt bent, alcohol creëert een slechtere versie van mensen die zonder veel beter afzijn. Zoals Delisha dus, en mijn zusje. Niet meer aan denken. Ik kijk Delisha aan en lach. Denk aan de leuke dingen, dingen die je laten lachen, denk ik. 'Ik kan niet zelf beoordelen of ik goed kan zoenen vrees ik,' lach ik een beetje beschaamd. Ik voel gewoon dat ik ondeugend kijk, dus mijn lach wordt breder. Op het laatste wat ze zei antwoord ik: 'Bedankt. Dat is echt lief.' Mijn brede lach verandert in een verlegen glimlachje. 'Ik vind het zeker ook geen marteling om met jou te praten,' grap ik dan maar, om de boel wat luchtiger te houden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:31 ]


    I can't define who I am.

    Brookelle Payne.
    Ik heb snel een smoesje verzonnen, jij bent zogenaamt een paar keer bijna knock-out gegaan oké? Ik trek een wenkbrauw op. Ik kijk een tijdje levenloos naar het berichtje als ik besef dat ik iets terug moet typen. Oke, is goed. Tegen Alli, zeker? En moet ik nog komen, of kom jij nog, of wat is het plan? x B. Versturen. Nagelbijtend ga ik op mijn bed zitten, en pak mijn gitaar weer. Ik begin de akkoorden van Wake Me Up van Avicii te spelen, en laat me helemaal gaan bij het zingen en gitaar spelen. Vervolgens begin ik ook nog aan When I'm Gone van Lulu and the Lampshades, en pak hem er dan er daarna bij met de beker. Alles om de tijd te verdrijven en zorgen dat dat berichtje aankomt en Harry weer wat terugstuurt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan.

    '"Ja die luierik is met niets wakker te krijgen." lacht ze en ik lach zachtjes mee. . "Kom ,we kunnen Liam maar eens beter helpen ,door verder op te kuisen." Ik dacht na maar bedacht me dat ik het ook fijn zou vinden als iemand mij zou helpen als mensen een zooi hadden gemaakt. Ik help haar een beetje mee door op te staan en gniffel weer zachtjes "Nu nog een smile op je gezicht en we kunnen beginnen." haar vingers duwde het omhoog waardoor ik grinnik. 'Dat zag er vast heel charmant uit' knipoog ik vreindschappelijk naar Emma. "Oké ,ik ruim het afval wel op ,ga jij dan vegen? " Ik knik. 'Woonkamer en keuken hoeven al niet meer die heeft mister Horan al gedaan. Maar de slaapkamers en badkamer kunnen misschien wel gedaan worden. Ik weet namelijk niet waar mensen geslapen hebben. En kan ik het niet beter gewoon gelijk dweilen' ik kijk Emma vragend aan. Tsja ze was een vrouw, en vrouwen wisten dat blijkbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte even. 'Woonkamer en keuken hoeven al niet meer die heeft mister Horan al gedaan. Maar de slaapkamers en badkamer kunnen misschien wel gedaan worden. Ik weet namelijk niet waar mensen geslapen hebben. En kan ik het niet beter gewoon gelijk dweilen' Zei hij en keek me vragend aan. "Ja dat is vast een goed idee. Naar boven dan."grinnik ik ,waarna ik hem help met een dweil naar boven te brengen. Zodra we boven zijn kijk ik Niall aan. "Ik denk dat de badkamer het minst vuil is ,dus die kun je al beginnen dweilen ,dan ga ik het afval vanuit de kamers wegdoen. "zeg ik tegen hem ,waarna ik een kamer binnen ga ,waar Louis nog ligt te slapen. Ik raap de flesjes alcohol op en gooi alle blikjes en andere vuiligheid weg en zo vervolg ik de andere kamer. Als alles opgeruimt is plof ik uitgeput op het bed. Daarna denk ik een beetje terug aan gisteren. Was het zo erg in de kast? Ik weet wel dat ik hem gezoend hebt ,maar was er dan meer gebeurt. Vaag heriner ik me dat ik iets zwoel in zijn oor gefluisterd had en ,daarna een spoor van kusjes in zijn nek had gedrukt. Ik schudde het uit mijn hoofd en stond dan op om vervolgens Niall te zoeken. Nog half in gedachten botste ik hard tegen hem op ,waardoor we beiden op de grond vallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    "Ja dat is vast een goed idee. Naar boven dan." ik gniffel alweer een keer en Emma helpt me naar boven met alle zooi. Zo niet handig., een lange stok en allerlei zooi wat mee ging. "Ik denk dat de badkamer het minst vuil is ,dus die kun je al beginnen dweilen ,dan ga ik het afval vanuit de kamers wegdoen. " Ik knik en pak een van de mee genomen flesjes. Ik kieper 'eéén flesje half in leeg en begin water erbij te doen. Ik zit uit te testen hoe zo'n dweil uberhaupt werkt , want dat ding past nooit van zijn leven in die emmer als iemand tegen me om botst. Ik struikel over de emmer waardoor ik ook val en kei hard begin te lachen terwijl het pijnlijk was, maar hey zo was ik gewoon. 'uhm ik moet nog beginnen hoor, maar Emma hoe past dit in die emmer?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delisha Malik
    Het was vreemd, maar tegelijkertijd goed, om te zien hoe de stemming over kon slaan. De stemming zou normaal juist omgekeerd moeten zijn door sommige dingen die gezegd waren. Toch vond ik het in de verste verte niet erg dat de vrolijkheid er nu wel hing door de ander. Tenminste dat nam ik aan. Dat was alleen maar beter, toch? Zeker met leuk gezelschap, zoals eerder mijn mond verliet. Mijn vermoeden zei dat dit stukken beter was dan gisteren en mijn herinneringen die langzaam terug kwamen ook. Daar had de opheldering ook voor gezorgd, want nu kon ik de gebeurtenissen tenminste plaatsen en de rest kwam automatisch. Ergens had ik ook khet idee dat sommige dingetjes toch nog wel een klein voordeel hadden gehad. Al was ik daar nu niet echt mee bezig. Mijn aandacht en blik waren meer gericht op de jongen naast me zat, die blijkbaar ook deels in zijn eigen gedachten was weggezonken. Ik wierp hem een glimlach toe, maar al snel verliet een lach mijn mond. Het waren niet alleen die woorden, maar ook de manier Liam het zei en dan de blik die het afmaakte. 'Misschien dat je dan toch iemand anders moet laten oordelen,' lachte ik en prikte hem in zijn zij. 'Je ben niet stiekem plannen aan het verzinnen, hé?' Plaagde ik waarna ik mijn hoofd schudde bij zijn laatste woorden. 'Het is niet lief. Het is niets meer dan de waarheid,' verliet mijn mond terwijl mijn glimlach werd breder bij zijn woorden en de verlegen glimlach. 'Dat lucht zeker op, want anders hadden we toch een heel groot probleem gehad.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall was over de emmer water gestruikeld ,waardoor we nu in een plas lagen en hij begon hard te lachen ,waardoor ik ook zachtjes giechel. Vreemd ,ik giechelde niet vaak.'uhm ik moet nog beginnen hoor, maar Emma hoe past dit in die emmer?" vroeg hij dan en ik kijk hem even aan. "Oh ,ja juist ,sorry ,ik was er even niet met mijn gedachten bij."ratelde ik en bloos dan lichtjes . "Sorry."zeg ik dan wat rustiger ,ik sta op en steek mijn hand uit om hem recht te trekken. "Ik zal je zo wel uitleggen hoe een dweil werkt."zeg ik met een waterig glimlachje. Waar was ik mee bezig? Ik trek hem recht en zet de emmer weer recht en daarna haal ik het vod van de dweil. "Kijk ,die vod steek je in het water ,dan wring je die uit en dan pas op de trekker."leg ik uit. terwijl ik het uitlegde toonde ik het ook voor doormiddel van het planje water ,dat we veroorzaakt hadden op te vegen en uit te wringen in de emmer. "Hier."zeg ik ,voordat ik de vod naar hem gooi. "Nu over dat daar en je kunt dweilen."zeg ik lachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    "Oh ,ja juist ,sorry ,ik was er even niet met mijn gedachten bij."Rateld ze en ze kleurt rood, ow dat was echt schattig."Sorry."Ze staat op en steekt haar hand uit om me omhoog te helpen. "Ik zal je zo wel uitleggen hoe een dweil werkt."Ik knik weer en kijk geconcentreerd . "Kijk ,die vod steek je in het water ,dan wring je die uit en dan pas op de trekker."Ik kijk aandachtig en trek een wenkbrauw op. "Hier.Ik vang hem op waardoor ik nat word en gniffel. "Nu over dat daar en je kunt dweilen."zegt ze lachend. 'Waarom maken ze dan geen emmers of dat ding kleiner dan scheelt dat minder moeite'mopper ik. 'Uhm hoe moet ie hier aan dan?" bloos ik en glimlach. Oke ik zet me echt voor lul. Ik had in mijn huis gewoon een kleine die ik in de emmer kon steken en anders hield ik dat ding gewoon onder de kraan en dan was het ook schoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    . 'Waarom maken ze dan geen emmers of dat ding kleiner dan scheelt dat minder moeite'mopperde hij ,wat me zachtjes deed grinniken.'Uhm hoe moet ie hier aan dan?" vroeg hij dan en er verschenen lichte blosjes op zijn wangen ,wat hem erg schattig maakte. Ik schudde die gedachte uit mijn hoofd en nam de vod van hem over en daarna de trekker.Ik toonde voor hoe je de vod eromheen moest doen en haf het dan aan hem. "Zo ,nu weet je dat ook weer. "glimlach ik .
    "Kan ik je nog ergens mee helpen?"vroeg ik hem dan. Nu Louis nog slaapt kon ik mezelf maar beter nuttig maken door hier nog wat te helpen.
    Ik keek hem schuin aan en glimlachte dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik kijk toe hoe ze hetmom doet. 'Zo ,nu weet je dat ook weer. "glimlacht ze en ik pak hem aan.
    "Kan ik je nog ergens mee helpen?"vraagt ze en ik denk na. '2wat gedweild moet worden is schoon qua afval. Ik probeer te dweilen dus nee eigenlijk niet" glimlachend begin ik zo goed mogelijk te dweile. Zo moeilijk was het niet en eens in de twee weken of elke week dieed ik het. Alleen de mijne was gewoon makkelijker dan dit vage apparaat.al snel was ik klaar en kijk tevreden. " ahh verdomme, ehm Emma hoe kom ik nu daar weer?" Ik was zo slim geweest om me op te sluiten in een hoekje. Ik was vanuit de deur zo richting de kast bezig geweest enik had niet nagedacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    'Wat gedweild moet worden is schoon qua afval. Ik probeer te dweilen dus nee eigenlijk niet" antwoorde Niall glimlachend en ik knikte even ,waarna ik op de trap ga zitten ,toekijkend hoe hij zit te dweilen,wat hij best goed deed. Ik deer los en maakte er een vlecht in ,aangezien ik dat handiger vind. Hij leek zo gefocust ,dat hij niet doorhad dat hij zichzelf in een hoekje had vastgezet. " ahh verdomme, ehm Emma hoe kom ik nu daar weer?" vroeg hij me en ik lachte even kort. "Nou er zijn 2 opties ,of je blijft daar zitten tot alles opgedroogd is ,of je doet je schoenen en sokken uit "zeg ik simpel en kijk hem geamuseerd aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Hora

    Nou er zijn 2 opties ,of je blijft daar zitten tot alles opgedroogd is ,of je doet je schoenen en sokken uit "lachend kijkt ze me aan.. " ben ik blij dat ik geen Louis ben en tinkvoeten heb. Haal jij dan een handdoek want dan worden ze nat" mopper ik als een wijf. Snel trek ik het uit en gooi het richting Emma waarna ik snel ren waardoor ik natuurlijk, hoe verassend, moet uitglijden en hard op mijn gezicht ga. " great nu kan ikweer opnieuw beginnen" zucht ik verslagen als ik merk dat ik een bloedneus heb gekregen en op de grond wat bloed ligt. Ik ren naar de wc waar ik wat papier haal en die onder mijn neus prip en dan weer terug naar Emma ga. " ik ruim het wel op als dit gestopt is" zucht ik. Sms werd ik echt gek van mezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan