• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Mouek.
    - Louis William Tomlinson || Licorne.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Depay. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Thysia || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Go || Melissa.
    Lumineers || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WhiteToms || ?.


    Het begin:
    Het is de ochtend na het feest, en herrineringen komen terug. De meesten herrineren alleen met wie ze zelf in de kast zijn geweest, en niet dat van de andere. De meiden spreken met elkaar af en de jongens proberen te verwerken wat er is gebeurt. Het feest was in huize Payne, waar iedereen nu wakker wordt en zich beseffen wat zich heeft afgespeeld.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 9:45 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [sorry ben gewoon te enthiosiast....]

    Niall Horan
    'Hartstikke gezellig, maar soms wel super irritant.' hoor ik Avah nog zeggen en ik bijt zachtjes op mijn lip.
    "Hé Horan, ik ben geen Assepoester hé. Dweilen die handel." zeg Liam en ik knik. Tsja ik was degene die alles nat maakte en ik wist dat ik eht dan moest opruimen. 'Ha ha." hoor ik Liam nog sarcastisch zeggen. 'Ik ruim het dadelijk wel op, ik trek eerst wat anders aan' kalmeer ik Liam die niet vrolijk leek. "Ik weet niet echt ,ik zal het aan mijn broer moeten vragen of hij dan mee wil." ik kijk naar Emma en knik kort.'Misschien moet ik hem maar eens wakker maken. ' mompelt ze en verlaat ons. Ik slaak weer een zucht en loop zonder wat te zeggen naar de badkamer. Was ik echt zo irritant en een vreetzak? Zelfs mijn zusje zei dat ik irritant was, oké dat zei ze niet precies maar het kwam er wel op neer voro de rest. Ik slaak weer een zucht en spring snel onder de douche. als ik weer aangekleed ben vraag ik aan Liam waar alles ligt. 'Dus dan kan ik alles drogen en dan schoonmaken maar gelijk' zucht ik weer met mijn hoofd er niet bij. Het zat me dwars,dat ze me irritant noemde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delisha Leila Malik
    Mijn ogen vergrootte zich iets terwijl mijn herinneringen van gisteren heel langzaam terugkwamen. Het waren te kleine, losse dingen om het achter elkaar te kunnen plakken of er überhaupt iets uit te kunnen halen, maar als het zo doorging, kon het nooit lang duren voor dat wel het geval was. Al wist ik wel dat er een iemand was die me anders de antwoorden kon geven. Iets wat misschien toch handiger was. Diep van binnen had ik zeker ook het gevoel dat het zou helpen, maar ook voelde ik angst. De angst dat hij iets met dit allemaal te maken had en dat ik iets stoms of verkeerd had gedaan. Ik haalde mijn telefoon uit mijn zoek en zocht naar het nummer van Liam. Heb je enige idee wat er gisteren, of beter gezegd vannacht, gebeurd is? Ik heb namelijk het idee dat je me meer kan vertellen. Heel even beet ik twijfelend op, maar drukte toen toch op verzenden, om erna mijn telefoon weer weg te stoppen en naar Brooke te kijken. De deur duwde ik iets verder openen, om vervolgens tegen de deurpost aan te gaan staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Niall stemt gelukkig in om zijn eigen troep achter zijn kont op te ruimen, waarna hij naar boven vertrekt om zich eerst even om te kleden. Van boven hoor ik mijn mobiel het verschrikkelijke irritante, harde notificatiegeluidje maken dat zich altijd afspeelt als ik een bericht heb. Shit. Zuchtend loop ik ook naar boven. Waarom had ik dat ding dan ook in de hoek gesmeten? Nou ja, hij doet 't tenminste nog. Op de gang onderweg naar mijn kamer kom ik Delisha tegen. Ik weet niet of ze me ziet, dus snel richt ik mijn hoofd naar beneden en loop snel door naar mijn kamer. Daar aangekomen kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Ik had op z'n minst wel hoi kunnen zeggen. Maar ik kon de smaak van haar lippen en tong die ze aan me had opgedrongen niet zomaar vergeten. Ik ril. Het was niet dat ze niet aantrekkelijk was, want dat was ze zeker, maar het was het zusje van Zayn.. en ik wist hoe beschermend hij was tegenover zijn familie. Ik kon hem geen ongelijk geven. Ik kon Harry's hoofd ook wel van zijn lijf afrukken... Zayn zou dat waarschijnlijk ook bij mij doen. Hij mocht echt niks te weten komen! Gebukt zoek ik mijn mobiel, die ik terugvind op een stapel met kleren. Gelukkig was m'n telefoon nog ongedeerd. Ik open Whatsapp. Oh God, het was van Delisha.
    Heb je enige idee wat er gisteren, of beter gezegd vannacht, gebeurd is? Ik heb namelijk het idee dat je me meer kan vertellen
    En ik was net zomaar langs haar heengelopen! Ik zucht. Ze dacht vast dat ik haar negeerde, ook al klonk dat idee best aanlokkelijk. Ik zweef twijfelend met mijn vingers boven de toetsen van mijn mobiel.
    Nee, sorry. Ik weet niks meer.
    En zo verstuurde ik spijtig genoeg één van mijn eerste leugens.


    I can't define who I am.

    Delisha Leilia Malik
    Ik hoorde dat iemand de trap opkwam lopen en niet veel later gevolgd werd door nog een persoon. Een van de twee zou ik wel kunnen raden door het geluid wat uit een andere kamer kwam, want het moest Liam zijn. Zeker omdat ik net nog een bericht naar hem had gestuurd en nog geen seconde later..Ach, het was volgens mij wel duidelijk waar ik heen wilde met dit verhaal. Ik kreeg mijn gelijk toen ik hem vanuit mijn ooghoeken voorbij zag lopen zonder een woord te zeggen. Ergens had ik echt het idee dat mijn vermoeden juist was, maar ik besloot toch nog heel even te wachten op zijn antwoord. Alleen zou daar hoogstwaarschijnlijk een ander antwoord naar voren komen. Dit was geen reactie die ik van hem had verwacht of tenminste herkende.
    Mijn ogen sloot ik voor een seconde toen er nog meer losse herinneringen naar bovenkwamen en een zachte zucht verliet mijn mond. Het moest toch te plaatsen zijn? Het moest toch eigenlijk als puzzel in elkaar worden gezet? Een compleet plaatje of een deel waar je al iets aanhad? Een deel wist ik wel al en dat was dat ik nooit meer zoveel zou drinken.
    Ik opende mijn ogen weer en pakte mijn telefoon die vermeldde dat ik een bericht had. Natuurlijk was deze afkomstig van Liam, want iemand anders kon ik zo niet verzinnen.
    Nee, sorry. Ik weet niks meer.
    Mijn wenkbrauw trok ik op en besloot maar gewoon naar zijn kamer toe te lopen. Misschien toch nog iets slimmer dan het via Whatsapp te vragen, maar dat had meerdere redenen.
    Ik klopte zacht op de deur en bleef gewoon staan. 'Liam, ik weet dat dit niet klopt.' zei ik zachtjes, omdat niet iedereen het hoefde te horen, en hield mijn telefoon omhoog. 'Niet door de woorden, maar door je reactie. Vertel me gewoon wat je weet, want ik hou mijn mond verder toch wel. Het is gewoon dat ik het dan zelf weet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Nee, een dvd is goed.' beantwoord ze mijn vraag glimlachend. Ze staat op en pakt een random dvd uit de kast om die daarna in de dvd-speler te doen. Niet echt geconcentreerd kijk ik naar het scherm. Alli wringt zich naast me in de stoel en kruipt dan een beetje weg achter mijn armen. Ik sla mijn beide armen om haar heen en ze legt haar hoofd op mijn borst. Na een tijdje trilt mijn telefoon maar ik besteed er geen aandacht aan. Plotseling schiet me wat te binnen. Als Liam alles weet nog van gisteravond... Ik kreun even en leg mijn hoofd in m’n nek. Dat heb ik weer... Ik probeer mijn aandacht weer te vestigen op het scherm, maar het lukt niet echt. Iedereen heeft met het plan ingestemd en de eerste die in de kast mogen zijn Liam en Delisha. Dronken door de alcohol begon iedereen te juichen. Ik open mijn ogen om die daarna weer te sluiten. Komop, ik moet me toch wat herinneren. Na Liam en Delisha is het de beurt aan mij en Brookelle. Ik slik even en schrik op door de aftiteling van de film. Ik kus Alli op haar wang en til haar zo zachtjes mogelijk op. Ik haal de dvd eruit en ruim alles op. Ik richt mijn blik weer op Alli en zie dat ze er nogal moe uitziet. Ik leg haar op de bank en pak een deken, die ik over haar heen leg. Ik ga op een andere stoel zitten en speel ongeduldig met mijn telefoon. ‘Wat herinner jij je nog van gister?’ vraag ik benieuwd aan Alli. Plotseling herinner ik me het berichtje. Deze open ik en ik zucht als ik zie wat erin staat. Zoals ik het al zei: we vertellen niemand iets. Maar ik denk dat Liam het wel weet.. Ontken dat we iets gedaan hebben, oke? De anderen hebben ook wat uitgespookt, ik weet het zeker. X H Ik verzend het berichtje en bedenk me dan pas dat ik mijn merkteken eronder heb gezet ‘X H’. Denkbeeldig sla ik mezelf voor mijn hoofd, waarna ik lipbijtend kijk naar mijn kleine zusje.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 15:37 ]

    Liam James Payne
    Terwijl ik nog haast verdoofd naar mijn scherm kijk wordt er op de deur van mijn kamer geklopt. Verschrikt laat ik opnieuw mijn mobiel vallen, en ik kijk op. Natuurlijk... Delisha. "Liam, ik weet dat dit niet klopt," zegt ze, en ze houdt haar telefoonscherm omhoog. Fuck. Ik had anders moeten reageren... "Niet door de woorden..." Oh. Daar was dus niks mis mee geweest... "maar hoe je reactie," gaat ze verder. "Vertel me gewoon wat je weet, want ik hou mijn mond vertel toch wel. Het is gewoon dat ik het dan zelf weet." Ik nam aan dat ze doelde op mijn gedrag toen ik haar tegen was gekomen in de gang. "Luister Delisha..." zeg ik. "Ik weet echt niks. Ik heb gisteravond voor het eerst gedronken omdat iedereen dat deed, en dat is niet echt goed gevallen. Ik heb echt enorme koppijn, dus sorry dat ik net niets tegen je zei. Maar ik wil gewoon slapen. Ik weet echt niks meer... ik kan voor geen meter tegen drank," ratel ik. Ik sla mijn ogen neer. Liegen voelt echt niet goed, maar om eerlijk te zijn gaat het me niet heel slecht af. "Ik heb mijn lesje wel geleerd. Het enige dat ik nog weet is dat ik heel snel afhaakte en toen naar boven ben gegaan om te gaan slapen."

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 15:44 ]


    I can't define who I am.

    Chelsey Alli Styles
    Ik merk hoe Harry zich niet kan concentreren op de film maar besluit er maar geen aandacht aan te besteden. Hij heeft vast genoeg dingen aan zijn hoofd en Harry was niet de persoon om daar over te praten. De aftiteling van de film komt in beeld en Harry geeft me snel een kusje op mijn wang. Hij staat op en ruimt alles weer op. Een zwak glimlachje siert mijn gezicht als hij zijn blik weer op mij richt. Hij pakte me op en legt me op de bank waarna hij een deken pakt en deze over me heen legt. Té bezorgd, zoals ik al eerder zei. Ach, hij bedoelde het goed!' Hij gaat op een andere stoel zitten en ik zie hoe hij ongeduldig met zijn telefoon speelt. Ik kijk hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat herinner jij je nog van gister?' vragt hij waarna hij met zijn telefoon begint te spelen. Ik haal even mijn schouders op. 'Niet veel.' zucht ik zacht. 'Ik weet dat we Seven Minutes in Heaven deden en het enige wat ik weet is dat ik met iemand met donkere ogen was..' zeg ik en ik bijt even nadenkend op mijn lip. Donkere ogen.. Wie zou dat kunnen zijn? Ik wist dat dit hopeloos was want zo goed kende ik Harry's vrienden niet, en zeker niet goed genoeg om te weten welke kleur ogen ze hadden. 'Weet jij nog met wie je was?' vraag ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Delisha Leila Malik
    Het duurde heel even voor ik het geratel goed kon ontcijferen met de hoofdpijn, maar slaagde er uiteindelijk toch in. Het waren dan ook de laatste woorden die zorgde dat mijn herinneringen scherper werden en ik wazig voor me uitkeek. 'Ik blijf bij dezelfde woorden, als die ik ervoor riep.' zei ik lachend, nadat ik weer op het matras zat en een nieuw glas met drinken leeg had gedronken. Mijn blik ging naar de jongen die opstond en naar boven vluchtte. Ik schudde mijn hoofd en keek terug naar Liam die inmiddels zijn ogen neer had geslagen. Welke woorden bleef ik bij? Waarom liep dit zo?
    Een zachte zucht verliet mijn mond, want het waren teveel vragen zonder ook maar een enkel antwoord. 'Weet je Liam, ik zal het hier wel bij laten, ook al kunnen de woorden er bij mij echt niet in. Je zal er een goede reden voor hebben en dan kan ik er niets anders aan veranderen. In dat opzicht lijk je dan best wel op Zayn, want die komt ook precies zo over, maar met hetzelfde punt.' zei ik en glimlachte liefjes. Het was ook helemaal niet slecht bedoeld of zo en misschien was het beter dat ik er toch zelf achterkwam. 'Maar volgens mij heeft iedereen zijn lesje wel geleerd, want iedereen weet niets tot nauwelijks iets.'
    Ik draaide me om, om weer terug te lopen naar Brooke en wierp nog een blik over mijn schouder. 'Je weet me te vinden als het nodig is.' zei ik voor ik echt weer terugliep naar Brooke. 'Sorry, ik moest heel even iets vragen.' verontschuldigde ik me weer bij haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NIall Horan

    LIam vertel me waar alles staat en ik loop erheen. In mijn rode trui en spijkerbroek loop ik op slippers naar de kast en pak de spullen eruit. Ach waarom maakte ik niet gelijk ook de woonkamer schoon. Dan konden ze geen last van me hebben. Ik zucht weer zachtjes omdat ik van mezelf gek word. Heel de tijd blijf ik maar piekeren en nadenken. Ik loop naar de keuken en pak warm water en een sopje. 'Iedereen ophoepelen alsjeblieft' vraag ik ze zacht. Natuurlijk reageert de helft niet dus laat ik het maar gaan. Ik begin in de keuken en al snel is de plas water weg en zuchtend begin ik aan de woonkamer. Zacht in mezelf begin ik te zingen terwijl ik de woonkamer aan het dweilen ben. Mijn ouders zouden hier voor me echt een prijs geven aangezien ik altijd te lui ben. Oke niet in mijn eigen appartement want daar wil ik gewoon dat het schoon is punt. Dat was een van de weinige plekken die ik echt schoon hield en een keer in de week poetste. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en bekeek even of ik berichtjes had. Een bericht van Hazza. Ik heb nog niks gehoord, wat was/is er aan de hand? Je kan me vertrouwen, dat weet je toch? X H. IK glimlach zwakjes. Er is momenteel niet veel, iedereen is nogal pissed off. Weet jij nog veel van gister?? En Hazz, even eerlijk, ben ik echt zo irritant? X N typ ik terug. Ik moest gewoon weten of hij me ook irritant vond. Ik plof neer en zucht even.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 18:44 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brookelle Payne.
    Hoe hard ik het me ook probeerde te herinneren, ik wist niet meer hoe ik Harry's sweater aan had gekregen. Zoals ik het al zei: we vertellen niemand iets. Maar ik denk dat Liam het wel weet.. Ontken dat we iets gedaan hebben, oke? De anderen hebben ook wat uitgespookt, ik weet het zeker. X H Ik typ snel terug dat het oke is en zie dan de x. Mijn hart maakt onwillekeurig een sprongetje. Waarom? Ik wist het niet. Ik keek op naar Delisha en klopte naast me op het bed. "Wat weet jij nog?"

    -Sorry moet eten.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Louis leek niet wakker te worden ,dat had hij wel vaker als hij te diep in het glas gekeken had. Ik zucht even en zet me even naast hem neer op de grond.
    Ik bekijk mijn berichten even ,maar er was niets bijzonders. Verveeld kijk ik even naar mijn nagels en het verbaasde me best welke kleur nagellak ik aan had ,vast zonder nadenken gedaan. Ik zucht en stond op. Ik porde nog een keer in Louis' buik en ging daarna naar beneden. Als ik beneden was keek ik verbaasd op. Het was hier opgekuist ,daarna keek ik de kamer rond en zag ik Niall zitten. Hij leek niet al te blij... Ik beet zachtjes op mijn lip en loop naar hem toe ,waarna ik naast hem ga zitten en hem vragend aankijk. "Scheelt er iets?"vraag ik hem ,met een lichtbezorgde toon in mijn stem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan.

    In mezelf ben ik me aan het uitschelden. Waarom kon ik niet gewoon afblijven van eten, ik bedoel kom op ik ga er niet dood aan of zo. Oké sprak ik mezelf toe, vanaf nu eet ik drie gewone maaltijden en mag ik twee kleine snacks tussen door. Dan had ik toch nog wat lekkers om te eten en dan tsja misschien leek ik dan minder een vreetzak. Ik kijk op als de bank een beetje in deukt. Emma met een vragend gezicht, great nu gaan ze ook nog eens vragen wat er is en lijk ik weer een klein kleutertje. "Scheelt er iets?" een licht bezorgde stem klonk door. Moeilijk weet ik een glimlach eruit te persen en schud mijn hoofd. 'Nee hoor, zou er iets moeten zijn?" zeg ik zo opgewekt nodig.. Ik moest dus nodig op acteer lessen gaan want zelfs ik hoorde dat het gewoon bagger en gespeeld klonk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delisha Malik
    Mijn hand haalde ik door mijn haar en ik bleef denken, denken, denken. Niet alleen om mijn herinneringen op te doen, maar ook over de reactie van Liam, want iets klopte er niet aan. Volgens mij kon ik er nog wel verhaal halen, maar was er vannacht iets gebeurd wat voor problemen kon zorgen. Misschien voor hem, mij of juist voor ons allebei. Mijn gedachten werden verstoord door de stem van Brooke en keek daardoor ook weer op. Langzaam liep ik naar haar toe, om vervolgens naast haar plaats op het bed te nemen. 'Wat ik nog weet.' Heel even beet ik op mijn lip en trok een bedenkelijk gezicht. Ik had het idee dat mijn gevoel toch goed zat, maar kon dat natuurlijk niet zomaar zeggen. Voor hetzelfde geldt zat ik er deze keer wel helemaal naast. 'Ik weet dat ik iets teveel heb gedronken en niet kon stoppen met lachen, maar verder is het helemaal leeg. Op een paar kleine, losse dingetjes na, maar daar valt niet veel uit te halen.' Antwoordde ik en trok mijn benen op, om mijn armen eromheen te slaan. Pas toen viel mijn blik op het gene wat ik aanhad en kwam tot de conclusie dat ik me straks ook wel eens om mocht gaan kleden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brookelle Payne.
    "Wat ik nog weet." zegt ze lipbijtend. "Ik weet dat ik iets teveel heb gedronken en niet kon stoppen met lachen, maar verder is het helemaal leeg. Op een paar kleine, losse dingetjes na, maar daar valt niet veel uit te halen." Ze trekt haar benen op en slaat haar armen er omheen. "Ik weet nog vrij veel." zeg ik toonloos. Ik geloof Delisha niet over die kleine dingetjes. Ze weet meer dan dat ze wil toegeven. Maar ja, dat deed ik net zo goed. "Maar ik weet niet of het nou allemaal echt is gebeurd of het een hele vage, realistische droom was." Wat je realistisch noemt, dat met Harry. Ondertussen zit ik nog steeds te peinzen over de sweater. Ik was bang voor het antwoord, eerlijkgezegd. Bang dat ik nog iets veel en veel ergers had gedaan dan met de broer van mijn beste vriendin gaan. Als dat al mogelijk was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Hij glimlacht eventjes ,maar het ziet er niet echt heel vrolijk uit. Hij schudde zijn hoofd even. 'Nee hoor, zou er iets moeten zijn?"vroeg hij geacteerd en ik kijk hem fronsend aan. "jij moet zeker geen acteur worden."mompel ik en kijk hem dan aan. "Je kunt me het heus vertellen ,ik zeg niets door.'zeg ik tegen hem en leg even kort mijn hand op zijn schouder ,maar al snel haal ik die er weer van af. "Gaat het over gisteren?"vraag ik hem dan ,en kijk hem eventjes aan.
    Ik ging even kort met een hand door mijn bruine haren en doe deze dan in een staart. "Of gaat het over iets anders?"vervolg ik erna. Ik kijk hem weer vragen aan in zijn mooie zeeblauwe ogen.Ik schudde vlug die gedachte dat ik zijn ogen mooi vond uit mijn hoofd en kijk dan ergens anders heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH