• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Cairde schreef:
    (...) (Ik mag jullie wel nou ja jou. En die kim een beetje. En ik sluit jullie helemaal niet buiten) Kan je een praattopic aanmaken?


    (je mag mij alleen niet omdat ik zeg wat ik denk, en dst boeit me niet want ik vind jou ook niet aardig, en als ze mila en chloe niet mag in de rpg maakt niet uit, maar geef het dan gewoon eerlijk toe om misverstanden te voorkomen)

    xkimx124 schreef:
    (...)

    (je mag mij alleen niet omdat ik zeg wat ik denk, en dst boeit me niet want ik vind jou ook niet aardig, en als ze mila en chloe niet mag in de rpg maakt niet uit, maar geef het dan gewoon eerlijk toe om misverstanden te voorkomen)
    (AHAHAH schat. Wie zegt dat dat de reden is? Kan je in mijn geheugen kijken? Ik vind het niet eens zo erg da je zeg wat je denkt want als ik dat moest doen kwam hier waarschijnlijk een grote bekvecht. En nee jouw vind ik nu ook niet mee zo aardig :] Jij bent gewoon het domste meisje dat ik ooit ontmoet heb. Ik zeg duidelijk dat ik ze niet mag in de RPG. En dat jij nu zegt dat ik jullie niet aardig vind?)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 0:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    || D.Von Hesseling. ||

    ik stapte achter Aiden aan en legde ook mijn kleren en mobiel op een ligstoel,waarna ik nog net een glimp op kan vangen van Aiden die in het zwembad springt. Langzaam laat ik me in het zwembad glijden als iemand klaagt over haar outfit. " Ik denk dat hij graag gedaan had gezegd, Mi Amore." Zeg ik glimlachend en neem wat afstand van hem zodat ik niet per directo onder geduwd kan worden. ik glimlach nog eens zoet naar de outfitklaagster en hou dan Aidrn weer in de gaten.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Andrew Flynn Rodriguez

    Aiden glimlachte en liep al voorop ,waarna ik hem volgde ,de hal in.D stond al te wachten en hij tikte haar aan ,waarna hij even rondkeek en dan richting het zwembad liep ,waarna D en ik hem volgden. Bij het zwembad aangekomen ,was ik blij dat mijn spullen er nog lagen ,maar ah ,wie wil er nou een gebruikte handdoek jatten ? Ik lachte even toen ik zag dat Brandon en Chloe ,helemaal nat warden geplonsd door Aiden . D was ook al het water in .Ik deed mijn schoenen uit en ik nam een aanloopje ,om vervolgens het water in te duiken.
    Als ik boven kwam ,zwom ik eerst een baantje of 3 en daarna ging ik richting Brandon ,Chloe en Mila. "Hey ,heb ik iets gemist?"vroeg ik hun met een grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Waar kan ik Niamh naar toe sturen? ]

    Thysia schreef:
    [ Waar kan ik Niamh naar toe sturen? ]
    (Rose en Bentley?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Benjamin Aidan Daniels
    Eenmaal onderwater zwom ik naar Brandon toe en ging aan zijn schouders hangen waardoor ik em weer ophoog kon trekken. Ik keek glimlachend naar het meisje dat ik ook kletsnat had gemaakt. "Het spijt me, maar je moet niet naast een zwembad gaan zitten als je niet nat wil worden." Ik ging iets meer op Brandon's linker schouder hangen en keek hem aan. "Dus, wat zijn de plannen voor vanavond?" vroeg ik onschuldig. Toen keek ik weer even naar de meisjes. "Ik ben Brandon's broertje Aidan trouwens." Daarna draaide ik me om zijn schouder heen en ging voor hem staan. Dit was mijn eerste keer in Ibiza en ik kende het alleen van de verhalen van hem, en die verhalen zorgden er neit voor dat ik me gemakkelijk voelde over wat we vanavond gingen doen, al wist ik dat dat gevoel weg zou zijn na een goed glas Whiskey.


    Bowties were never Cooler

    Chloe Jade Gabriels
    De jongen die ons net nat heeft gesprongen stelt zich voor als Aiden het broertje van Brandon. Dan zegt hij dat het niet zo slim was om met kleren aan naast het zwembad te gaan zitten. 'Tjaa. We kunnen niet allemaal zo slim zijn als jij. Ik ben Chloe Jade Gabriels.' Grijns ik dan en ik hoor nog dat een meisje zegt dat hij wel graag gedaan zou hebben gezegd. Evenlater springt Andrew d'r ook weer in, maar nu maakt het me niet uit, ik ben toch al nat. 'Nou je hebt gemist dat Jaylee en Mila een... Creatief meningsverschil hadden? En dat Jaylees broer boos op me is doordat ik het voor Mila opnam. En Brandon hier, gaat lekker stappen met mevrouw kamer 98, zoals Mila al zei. Waar was je?' Geef ik als antwoord op zijn vraag en ik kijk hen vragend aan.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 12:19 ]

    Mila Yara Evans

    Ik zat met brandon en chloe bij het zwembad, chloe had zich al helemaal omgekleed. Toen kwam er ineens een jongen het water inspringen, waardoor chloe helemaal weer nat was. Ik keek de jongen lachend aan en keek daarna naar chloe. 'Kijk dat krijg je er nu van als je met kleren aan bij het zwembad gaat zitten' lach ik. De jongen stelt zich voor als het broertje van brandon. 'Ik ben mila yara' en kijk dan even van brandon naar aiden. 'jullie lijken helemaal niet zo op elkaar' ik had niet heel veel tijd om na te denken, want daarna kwam andrew het water weer in en vroeg of hij nog wat gemist had. 'Nouja dat wat chloe dus zegt' ik kijk even voor me uit. 'Ik wert niet hoe het nu met het uitgaan zit, maar mij lijkt het eigenlijk wel het leukste om met zijn allen te gaan denk ik, maarja' ik wiebel wat met mijn voeten in het water.

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    Ze schiet in de lach en dat gaat een paar minuten niet over. ''Zoals wie'' grijnst ze. 'Rose.. Misschien Niamh.' lach ik. Ik grinnik en neem een laatste trek van de joint. Ik druk hem uit en gooi hem door het raam. Het zal wel ergens in de bosjes terecht komen. ''Die Chloe en Mila krijgen sowieso geen V.I.P. kaarten'' zegt ze en ik lach even. 'Aww, vind JayJay ze niet zo aardig.' zeg ik alsof ze een klein kind is. Ik grijns even en schud mijn hoofd. Ik sta op en loop naar de deuren van het balkon. Ik leun een beetje over de rand en zie Rose en Ty nog bij het zwembad. 'Hé Rose, is het goed als ik je vanavond even ontvoer naar de VIP-sectie?!' roep ik lachend.


    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    'Rose.. Misschien Niamh.' lacht hij. Ik kijk even de kamer rond. Het was niet echt schoon. Maar je kon het ook niet verwachten van een jongen. Ik kijk Angelo even aan die zijn joint net door het raam gooit. Ik stond even op en trok mijn jurk even recht. Hij lach even. Aww, vind JayJay ze niet zo aardig.' zegt hij tegen me alsof ik een klein kind ben. Ik snuif even met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. ''Jij zegt het nog op zijn zachts uigedrukt.'' Ik kijk hem grijnzend aan. waarna ik achter hem aanloop naar het balkon. 'Hé Rose, is het goed als ik je vanavond even ontvoer naar de VIP-sectie?!' Ik kijk even waar het meisje zit maar al snel heb ik door dat Angelo zijn ogen gericht zijn op het meisje waar mijn broer bij zit. ''Je had het volgensmij niet eens moeten zeggen. Waarschijnlijk zou mijn broer haar toch al meenemen''

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 15:13 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Andrew Flynn Rodriguez

    Aiden had al kennis gemaakt met Chloe en Mila toen ik aankwam.'Nou je hebt gemist dat Jaylee en Mila een... Creatief meningsverschil hadden? En dat Jaylees broer boos op me is doordat ik het voor Mila opnam. En Brandon hier, gaat lekker stappen met mevrouw kamer 98, zoals Mila al zei. Waar was je?' antwoorde Chloe op mijn vraag. Ik moest even nadenken ,maar dan besefte ik ,dat ik die Jaylee en haar broer nog niet ontmoet heb. 'Nouja dat wat chloe dus zegt' zei Mila instemmend. "Oh ,niet zo'n goede start ,met hun dus... En ik was naar de sportzaal. Het was me hier even te druk en daar ben ik Aiden en D tegengekomen."antwoord ik. "Hebben jullie me gemist misschien?"grijns ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angelo Jay Suaréz

    Ze snoof even en keek me even met opgetrokken wenkbrauwen aan. ''Jij zegt het nog op zijn zachts uigedrukt.'' zegt ze grijnzend en ik lach even. ''Je had het volgensmij niet eens moeten zeggen. Waarschijnlijk zou mijn broer haar toch al meenemen'' zegt Jaylee als ze naast me staat. 'Dan heeft hij pech, want ik was sowieso al eerder.' lach ik zacht. Ik zie Rose lachen en zwaaien. 'Haha, is goed, als je Ty ook ontvoert.' Schreeuwt ze. Ik knik even, maar dat ziet ze vast niet. 'Natuurlijk, maar hij zou sowieso meegaan! Broer van deze hier!' roep ik en ik geef een knikje naar Jaylee.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Ik wacht even op Brandon met reageren, goed?]


    Bowties were never Cooler

    BAMMM VOLLL


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,