• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    [ Ik ga maandag op vakantie, ik kan alleen 's avonds wat posten :} ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    Rose Di Loreno.

    'Niet zo verlegen.' Hoor ik hem mompelen. Ik wil bijna sorry zegen maar dat staat nog stommer dus kuch ik maar wat. Ik zie dat hij de rook wegwuift en het ziet er grappig uit dus ik lach wat in mezelf. 'Doe ik niet aan.' Zegt Ty dan. 'Oh oke.' Geschrokken springt Ty van zijn ligstoel af. Schrik ik hem af met m'n sigaretten? 'Wat doe je vanavond?' Hij kijkt me aan en ik kijk met veel moeite terug. 'Uhm ik zou uitgaan met ene Angelo, maar ik zie hem nergens... Hoezo?'


    Bentley Tyler ''Ty'' Frankle

    Ze kucht. Ik snap de bedoeling er niet precies van maar het klonk wel grappig waardoor ik even grinik. Ze leek me wel grappig. Ik deed mijn zonnebril weer even op en nam een slok van mijn cocktail. Ik keek even rond. Er was niet meer zoveel te doen en niet zoveel mensen waren er nog. ''Oh oke.' Ik glimlach even naar haar waardoor mijn witte tanden tevoorschijn kwamen. Ze kijkt met moeite terug. Het leek wel alsof ze weg wou lopen. 'Uhm ik zou uitgaan met ene Angelo, maar ik zie hem nergens... Hoezo?' Ik draai opvallend met mijn ogen. ''Hij was met mijn zusje bezig. Ze gaan ook uit.'' Hij was dut niet alleen met mijn zusje bezig. 'Misschien kunnen we samen gaan? Welke kamer zit je?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    Ze schiet in de lach en dat gaat een paar minuten niet over. ''Zoals wie'' grijnst ze. 'Rose.. Misschien Niamh.' lach ik. Ik grinnik en neem een laatste trek van de joint. Ik druk hem uit en gooi hem door het raam. Het zal wel ergens in de bosjes terecht komen. ''Die Chloe en Mila krijgen sowieso geen V.I.P. kaarten'' zegt ze en ik lach even. 'Aww, vind JayJay ze niet zo aardig.' zeg ik alsof ze een klein kind is. Ik grijns even en schud mijn hoofd. Ik sta op en loop naar de deuren van het balkon. Ik leun een beetje over de rand en zie Rose en Ty nog bij het zwembad. 'Hé Rose, is het goed als ik je vanavond even ontvoer naar de VIP-sectie?!' roep ik lachend.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Cairde schreef:
    (...)


    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    Hij knikt na mijn opsomming. 'Natuurlijk, en ik kan natuurlijk altijd nog wat mensen ontvoeren.'' Ik schiet in de lach en kom de eerste paar minuten niet bij. ''Zoals wie'' grijns ik. Ik kreun even nadat ik een briesje langs mijn heen voel gaan. Het was echt koud. 'Kwart voor acht... de avond gaat langzaam.' ik knik. Hij stak de joint opnieuw op. Iets waar Bentley en ik het mee eens waren. We hielden allebij niet van rokers. Drinken konden we nog wel maar derest kon zo mijn keelgat in. Ik nam nog een slok van mijn Vodka waarna ik hem met een grote boog de prullebak ingooi. ''Die Chloe en Mila krijgen sowieso geen V.I.P. kaarten'' En als ze er toch een krijgen zorg ik er gewoon voor dat ze worden teruggestuurd.


    (waar ben jij mee bezig dan? Chloe en mila buitensluiten, die zouden ook gewoon mee gaan, ze misdoen jaylee helemaal niks en dan zo raar gaan doen, alles moet volgens mij om haar draaien, als mevrouw maar haar zin krijgt)

    Rose Di Loreno.
    'Hij was met mijn zusje bezig, zij gaan ook uit.' Zegt Ty. Oh lekker dan, ik heb een player aan de haak geslagen. 'Misschien kunnen we samen gaan, welke kamer zit je?' Zegt Ty en ik krijg een hartverzakking. Deze jongen vroeg me zojuist mee uit. Dit is de 2e op een avond... goed, de ene is dus blijkbaar een player maar who cares. 'Uhm... Ja lijkt me leuk, kamer 99.' Het komt er wat moeilijk uit maar dit keer zonder gehakkel. Ik neem nog een laatste haal van m'n sigaret en druk hem uit in de asbak. Ik sta op, en trek m'n bikini wat omhoog aangezien hij naar beneden was gekropen. Hopelijk zag Ty het niet want het zag er super onvrouwelijk uit. 'Hé Rose, is het goed als ik je vanavond even ontvoer naar de VIP-sectie?!' Hoor ik iemand roepen. Ik kijk omhoog en zie daar Angelo staan. Ik lach even en zwaai. 'Haha, is goed, als je Ty ook ontvoert.' Schreeuw ik terug.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 0:06 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [jaylee mag best wel een hekel aan mensen hebben en ze negeren. Ze hoeft niet ineens te doen alsof ze hen aardig vind. Maar het is niet de bedoeling dat jaylee mensen buiten gaat sluiten en dat het dan zo word, wij gaan lekker feesten en blijven jullie maar lekker alleen. Het zou fijn zijn als je hier iets aan doet en als je hen niet buitensluit. Je hoeft ze niet aardig te vinden, maar dit gaat wel iets te ver.]

    AnoukXox schreef:
    [jaylee mag best wel een hekel aan mensen hebben en ze negeren. Ze hoeft niet ineens te doen alsof ze hen aardig vind. Maar het is niet de bedoeling dat jaylee mensen buiten gaat sluiten en dat het dan zo word, wij gaan lekker feesten en blijven jullie maar lekker alleen. Het zou fijn zijn als je hier iets aan doet en als je hen niet buitensluit. Je hoeft ze niet aardig te vinden, maar dit gaat wel iets te ver.]
    {Maar zij heeft de V.I.P. pasjes. En die hoeft ze toch niet persee aan jullie te geven? Zij trekt dingen die in de RPG worden geschreven gewoon veel te persoonlijk aan.}


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) {Maar zij heeft de V.I.P. pasjes. En die hoeft ze toch niet persee aan jullie te geven? Zij trekt dingen die in de RPG worden geschreven gewoon veel te persoonlijk aan.}


    (hou a.u.b op met dit toneelstukje het is wel heel toevallig dat net chloe en mila ze niet krijgen, wees gewoon zo eerlijk en zeg gewoon dat je hun niet mag. Klaar. Heb je ooit wel eens geleerd van leuke rollenspellen maken en niet andere buitwn sluiteb)

    xkimx124 schreef:
    (...)

    (hou a.u.b op met dit toneelstukje het is wel heel toevallig dat net chloe en mila ze niet krijgen, wees gewoon zo eerlijk en zeg gewoon dat je hun niet mag. Klaar. Heb je ooit wel eens geleerd van leuke rollenspellen maken en niet andere buitwn sluiteb)
    `( Denk jij dat ik jullie niet mag? Ik mag jullie personage's niet? Zoals ik al zij jij denkt dat alles wat we schrijven op jouw gericht is en niet op Chloe. En als in alle rollenspelen iedereen elkaar mag is het ook niet leuk)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) {Maar zij heeft de V.I.P. pasjes. En die hoeft ze toch niet persee aan jullie te geven? Zij trekt dingen die in de RPG worden geschreven gewoon veel te persoonlijk aan.}


    [nee natuurlijk hoeft dat niet, dat is d'r eigen keuze, maar het komt een beetje bot over van: dan laat ik ze wegsturen enzo. Dan is het niet leuk als je met z'n tweeën overblijft.. Het was de bedoeling dat het een groep Zou worden, maar dat is het nu niet echt. Niet alleen door jou hoor, daar geef ik je de schuld niet van, maar zo maak je het alleen maar erger.]

    Cairde schreef:
    (...)`( Denk jij dat ik jullie niet mag? Ik mag jullie personage's niet? Zoals ik al zij jij denkt dat alles wat we schrijven op jouw gericht is en niet op Chloe. En als in alle rollenspelen iedereen elkaar mag is het ook niet leuk)


    [het is niet erg als je ons niet mag, prima dan is het niet zo saai. Maar buitensluiten hoeft niet oke? Verder is alles goed en je Hebt gelijk dat het saai is als iedereen elkaar mag, maar over dat buitensluiten heeft Kim wel gelijk,]

    AnoukXox schreef:
    (...)

    [nee natuurlijk hoeft dat niet, dat is d'r eigen keuze, maar het komt een beetje bot over van: dan laat ik ze wegsturen enzo. Dan is het niet leuk als je met z'n tweeën overblijft.. Het was de bedoeling dat het een groep Zou worden, maar dat is het nu niet echt. Niet alleen door jou hoor, daar geef ik je de schuld niet van, maar zo maak je het alleen maar erger.]
    ) Pff ik hoef geen ruzie met haar. Ze trektt zich alles te personelijk aan. Ik ga dan ook niet meer reageren op haar )

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 0:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    AnoukXox schreef:
    (...)

    [het is niet erg als je ons niet mag, prima dan is het niet zo saai. Maar buitensluiten hoeft niet oke? Verder is alles goed en je Hebt gelijk dat het saai is als iedereen elkaar mag, maar over dat buitensluiten heeft Kim wel gelijk,]
    (Ik mag jullie wel nou ja jou. En die kim een beetje. En ik sluit jullie helemaal niet buiten) Kan je een praattopic aanmaken?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) (Ik mag jullie wel nou ja jou. En die kim een beetje. En ik sluit jullie helemaal niet buiten) Kan je een praattopic aanmaken?


    [ik zit op m'n iPod dus dat gaat een beetje moeilijk. Ik kan het wel doen, maar dan plaats ik de hele intro er morgen bij ja?]

    AnoukXox schreef:
    (...)

    [ik zit op m'n iPod dus dat gaat een beetje moeilijk. Ik kan het wel doen, maar dan plaats ik de hele intro er morgen bij ja?]
    (Is goed)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,