• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Angelo Jay Suaréz

    ''Ik weet'' glimlachte ze en ik knik weer. Ik kijk toe hoe ze enthousiast begint te vertellen, ''Mode''. Ik knik even goedkeurend en leun wat naar achter. 'Mode hmh?' grijns ik en ik knik weer. 'Ach, als je ooit een model nodig hebt... I'm available.' grijns ik en knipoog weer. Ik had al wat modellenklusjes gedaan, mijn grootste klus was toen voor Adidas. En natuurlijk die ene keer voor Dolce and Gabbana. 'Ik heb ervaring?' probeer ik en ik lach even. Misschien had ze me ooit gezien in een reclame of op een poster ofzo. Weet ik veel.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    ''Ik weet'' glimlachte ze en ik knik weer. Ik kijk toe hoe ze enthousiast begint te vertellen, ''Mode''. Ik knik even goedkeurend en leun wat naar achter. 'Mode hmh?' grijns ik en ik knik weer. 'Ach, als je ooit een model nodig hebt... I'm available.' grijns ik en knipoog weer. Ik had al wat modellenklusjes gedaan, mijn grootste klus was toen voor Adidas. En natuurlijk die ene keer voor Dolce and Gabbana. 'Ik heb ervaring?' probeer ik en ik lach even. Misschien had ze me ooit gezien in een reclame of op een poster ofzo. Weet ik veel.



    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    Hij knikt goedkeuren. 'Mode hmh?' trots knik ik. Ik was trots dat ik hem heb afgerond. ''Na de vakantie ga ik een acteeropleiding doen'' glimlach ik. Hoewel ik Mode als eerst heb gedaan kies ik acteren wel meteen boven mode. ''Misschien herken je me wel van die pringles reclame. Ik maak ook veel reclame spotjes voor Nike en Jordan'' Ja ik was echt een acteerfreak. Elke opdracht die ik kreeg heb ik nooit afgeslagen. 'Ach, als je ooit een model nodig hebt... I'm available.' grinnikend kijk ik hem aan. ''Ik zal er aan denken'' ik steek mijn duim omhoog. 'Ik heb ervaring?' Ik glimlach. ''Ik zie het. Je hebt niks voor niks blokjes'' ik prik hem in zijn buik. ''Wat doe je vanavond''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    ''Na de vakantie ga ik een acteeropleiding doen'' glimlacht ze en ik knik weer goedkeurend. 'Zo zo, busy bee.' grijns ik en houd mijn hoofd een beetje schuin. ''Misschien herken je me wel van die pringles reclame. Ik maak ook veel reclame spotjes voor Nike en Jordan'' zegt ze en ik knik. 'Ik wist dat ik je ergens van moest herkennen.' lach ik. 'In Italië hebben ze wel een voice over met je gedaan.' lach ik. ''Ik zal er aan denken'' zegt ze waarna ze haar duim opsteekt. ''Ik zie het. Je hebt niks voor niks blokjes'' zegt ze waarna ze in mijn buik prikt. Ik haal nonchalant mijn schouders op, 'ach ja, mooi toch.' lach ik. ''Wat doe je vanavond'' vraagt ze. 'In mijn hotelkamer gamen.' zeg ik en kijk haar grijnzend aan. Het was een grap, kijken of zij dat wist..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    ''Na de vakantie ga ik een acteeropleiding doen'' glimlacht ze en ik knik weer goedkeurend. 'Zo zo, busy bee.' grijns ik en houd mijn hoofd een beetje schuin. ''Misschien herken je me wel van die pringles reclame. Ik maak ook veel reclame spotjes voor Nike en Jordan'' zegt ze en ik knik. 'Ik wist dat ik je ergens van moest herkennen.' lach ik. 'In Italië hebben ze wel een voice over met je gedaan.' lach ik. ''Ik zal er aan denken'' zegt ze waarna ze haar duim opsteekt. ''Ik zie het. Je hebt niks voor niks blokjes'' zegt ze waarna ze in mijn buik prikt. Ik haal nonchalant mijn schouders op, 'ach ja, mooi toch.' lach ik. ''Wat doe je vanavond'' vraagt ze. 'In mijn hotelkamer gamen.' zeg ik en kijk haar grijnzend aan. Het was een grap, kijken of zij dat wist..
    '

    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    'Zo zo, busy bee.' grijnst hij. ''Always'' hij wou er volgensmij gevoel in zetten door zijn hoofd schuin te zetten maar ik merkte er niet veel van. 'Ik wist dat ik je ergens van moest herkennen.' lacht hij. ''Iedereen kent mij'' overdreven heupwiegend liep ik het water in. Ik draaide me lachend om waarna ik mijn broekje weer goed zetten en overdreven heupwiegen terug liep. ''Zo doe je het'' lachend kijk ik hem aan. Nonchalant haalt hij zijn schouders op na mijn compliment. 'ach ja, mooi toch.' lacht hij. ''In mijn hotelkamer gamen'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Ik grijns naar hem waarna ik op zijn schoot ga zitten. Ik buig me wat naar zijn oor. ''Je gaat niet liever uit met mij'' lipbijtend kijk ik hem aan. Een relatie zou dit niet worden. Ik had niks met zulke jongens.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 2:58 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan en ploft vervolgens met een grijns op mijn schoot. Ik lach wat en laat een arm rustig om haar heup liggen. Ze buigt wat naar mijn oor en ik blijf gewoon rustig zitten. ''Je gaat niet liever uit met mij'' zegt ze terwijl ze me lipbijtend aan kijkt. Ik kijk recht in haar ogen en grijns breed. 'Dat was sarcasme, darling.' grijns ik. 'But if you insist...' mompel ik en zak wat onderuit. 'I will join you.' grijns ik. Ik drink de laatste druppels van mijn cocktail en kijk haar aan. 'Kom op, dacht je echt dat ik helemaal loner hier zou blijven? Misschien mijn kamergenoot of dat vechtersbaasje die dat doet, maar het is een no-go voor mij.' fluister ik in haar oor.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan en ploft vervolgens met een grijns op mijn schoot. Ik lach wat en laat een arm rustig om haar heup liggen. Ze buigt wat naar mijn oor en ik blijf gewoon rustig zitten. ''Je gaat niet liever uit met mij'' zegt ze terwijl ze me lipbijtend aan kijkt. Ik kijk recht in haar ogen en grijns breed. 'Dat was sarcasme, darling.' grijns ik. 'But if you insist...' mompel ik en zak wat onderuit. 'I will join you.' grijns ik. Ik drink de laatste druppels van mijn cocktail en kijk haar aan. 'Kom op, dacht je echt dat ik helemaal loner hier zou blijven? Misschien mijn kamergenoot of dat vechtersbaasje die dat doet, maar het is een no-go voor mij.' fluister ik in haar oor.



    Jaylee ''Jay'' Bow Frankl

    Hij lacht wat en laat zijn arm rusten op mijn heup. Hij kijkt recht in me ogen en grijnst breed. 'Dat was sarcasme, darling.' grijnst hij. 'But if you insist...' mompel ik en zak wat onderuit. 'I will join you.' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. ''Hoevaak ga je nog grijnzen?'' Hij grijnste echt tévaak naar mijn doen. Hij drinkt de laatste druppels van zijn cocktail op. Hij drinkt snel. Mijne was niet eens op de helft. 'Kom op, dacht je echt dat ik helemaal loner hier zou blijven? Misschien mijn kamergenoot of dat vechtersbaasje die dat doet, maar het is een no-go voor mij.' ik knikte en haalde zijn hand van mijn heup af. Het kriebelde behoorlijk.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) (Dat kunnen anderen mensen vinden. Je kan niks veranderen aan hoe hun reageren)


    (anderen reageren niet vreemd, dat die alleen jij, en dan kun je het wel zo gaan draaien dat jaylee niks doet, maar je weet zelf ook wel dat dat anders is.)

    KiliOfDurin schreef:
    Benjamin Aidan Daniels
    Ik grijnsde toen ik haar neer zag ploffen. Ik liet me niet zomaar onderuit halen. Mijn ogen verzachtten wat toen ik tranen in haar ogen zag. Ik ging op mijn hurken zitten net buiten haar bereik. Het kon namelijk ook een truc zijn. "Gaat het?" vroeg ik zachtjes en voorzichtig. Ik was op mijn hoede voor een nieuwe aanval, maar tegelijkertijd bang dat ik haar per ongelijk pijn had gedaan. Ik ging met een hand door mijn klevende bruine krullen. "Zullen we maar gaan gaan zwemmen anders?" Ik wilde eigenlijk nog even doorgaan, maar zwemmen was ook wel goed.


    Bowties were never Cooler

    Mila Yara Evans

    Ik hoorde hoe jaylee wat grinnekent in brandons oor zei, en zei daarns tegen brandan dat ze kamer 98 had, dus dat hij haar daar mocht ophalen vanavond. Omdat ik een beetje genegeerd werd ging ik weer op het bedje liggen. Wat had die meid toch? Ik had mijn excuses aangebodrn en nog zo blijven doen, volgens mij wilt ze alle jongens gewoon voor haar alleen. Even later kwam chloe naast me liggen, en vroeg wat dingen, maar ik was er niet echt bij met mijn hoofd. 'Oh sorry wat zei je chloe iets over uitgaan?' Ik hoopte dat ze het niet al te erg vond dat ik het niet goed hoorde. 'Vind je het erg als ik even naar brandon toe ga, als je wilt mag je best nee' zeg ik tegen chloe en sta op, om vervolgens naast brandon te gaan zitten. 'hoi' zeg ik tegen hem en stoot hem even aan. 'Dus je gaat vanavond uit met mevrouw kamer 98?' Zeg ik lachend en knik even richting jaylee die bij een jongen op schoot zit. 'Hey brandon als je nu denkt ik een bitch ben, zo ben ik normaal niet hoor' zeg ik een beetje verlegen en wiebel met mijn tenen in het water. Oke waarom word ik verlegen?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 10:23 ]

    Chloe Jade Gabriëls
    'Oh sorry wat zei je chloe iets over uitgaan?' Vraagt Mila ineens en ik merk dat ze er niet zo goed bij is met haar hoofd. 'Ja, of je me vanavond op kwam halen in mijn kamer. 96?' Ik kijk haar vragend aan, maar ze gaat alweer verder. 'Vind je het erg als ik even naar brandon toe ga, als je wilt mag je best mee' Zegt ze tegen me en ze staat op om vervolgens naast Brandon te gaan zitten. Ik loop maar achter haar aan en ga veilig op de rand zitten zonder ook maar iets van mijn kleren nat te maken. Ik besluit da het handiger is om mijn pumps uit te trekken dus die zet ik op de kant en zo kan ik toch nog met mijn benen in het water. Ik hoor net nog hoe Mila 'hoi. Dus je gaat vanavond uit met mevrouw kamer 98?' Zegt en ze knikt jaar Jaylee. 'Hey brandon als je nu denkt ik een bitch ben, zo ben ik normaal niet hoor' Zegt ze een beetje verlegen en ik krijg een beetje medelijden met haar. 'Hoelaat gaan we vanavond eigenlijk uit? 9 uur ofzo? Het is nu namelijk half 7' Mompel ik dan en ik haal een hand door mijn haar.

    xkimx124 schreef:
    (...)

    (anderen reageren niet vreemd, dat die alleen jij, en dan kun je het wel zo gaan draaien dat jaylee niks doet, maar je weet zelf ook wel dat dat anders is.)
    ( Zoals ik eerder a zij ij vatte het misschien verkeerd op. Jaylee deed inderdaad niks. Omdat je genegeerd word? Ze zij gewoon hooi)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    ''Hoevaak ga je nog grijnzen?'' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen. Ik lach even kort, 'Vaak.' is mijn korte maar duidelijke antwoord. Het is me al duidelijk dat dit niks word, maar oké. Het is niet dat ik meer in gedachten had met haar dan een nachtje. Heel eerlijk? Ik weet wie ik hier wil, en nu moet ik er alleen voor zorgen dat ik haar krijg. Ik schrik op uit mijn gedachten als mijn hand van haar heup wordt gehaald en ik grinnik zachtjes. Dan niet.. Genoeg meisjes die wel aandacht van me willen. Ik sluit mijn ogen even, al is dat niet te zien door mijn zonnebril. Verveeld kijk ik op als mijn telefoon weer gaat en neem op. Na een heel Spaans gesprek met mijn neef zucht ik en hang op. 'Geweldig.' mompel ik...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Is er iemand voor Rose?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    [Is er iemand voor Rose?]
    (Bentley? Hij ligt in een ligstoel)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) (Bentley? Hij ligt in een ligstoel)
    [Oke :} ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.