• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle


    'Welkom terug Jay.' Grinnekt hij waarna hij een Vodka voor zichzelf openmaakt. Mijn hoofd begint al een beetje te duizelen. ''Mag ik ook een vodka'' glimlachend kijk ik hem aan. Mijn Tequila gooi ik met een boogje in de prullenbak naast het bed. Mijn oog valt nu pas op een joint die hij in zijn handen heeft en nu uittrapt. Ik voel dat zijn ogen over mijn lichaam heen gaan. Onzeker kijk ik wat naar beneden. Ik hield er helemaal niet van als jongens me zo aankeken. Alsof ze je elk moment van je kleren wouden ontdoen. 'Niet slecht.' ik grijns. Het was hem blijkbaar goed ogevallen. Ik pakte mijn telefoon erbij. Jenn werk je vanavond? Kan je 12 V.I.P. pasjes voor me regelen? x Jay stuur ik naar Jenna. 12 was wel een beetje veel gevraagd maar je moet altijd voorbereid zijn op iets. Na 2 minuten zie ik mijn schermoplichten. Ik sta voor de eerste keer aan de deur Jay. Loop gewoon naar het begin en ik geef je de pasjes x Jenn ik grijns en leg mijn Iphone weg. ''Het is geregeld. We moeten gewoon naar voren lopen. Voor de zekerheid heb ik 12 V.I.P. pasjes''

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 2:27 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    ''Mag ik ook een vodka'' vraagt ze terwijl ze me glimlachend aankijkt, en ik knik. 'Ofcourse.' glimlach ik en gooi de vodkafles met een boogje op haar schoot. Ik kijk even toe hoe ze op haar Iphone zit en ze kijkt al snel op terwijl ze de Iphone weg legt. ''Het is geregeld. We moeten gewoon naar voren lopen. Voor de zekerheid heb ik 12 V.I.P. pasjes'' zegt ze en ik knik. 'Zo zo, hoeveel gezelschap verwacht je?' grap ik grijnzend en grinnik zacht. Ik neem nog een slok van mijn vodka en kijk naar het plafond. Het draaide al een heel klein beetje, maar ik kan nog lang door gaan.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    || D.Von Hesseling. ||

    ik begin te lachen. " Jammer dat je zo ver weg gaat zitten." Grinnik ik terwijl ik de tranen wegveeg. Nog zo iets, ik droeg bijna geen make-up dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. " Maar zwemmen lijkt me Pri-ma. Over een kwartier in de lobby? " zobder op verder antwoord te wachten loop ik weg naar mijn kamer en kleed me terug om in een bikini. Nu dezelfde als de roze maar nu in de kleur zwart, met een kort broekje en een hempje. Op mijn slippers sta ik precies een kwartierater in de lobby mijn vader, moeder , broer en vriend te smsen dat ik veilig aangekomen ben.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik grijnsde toen ik haar zag lachen. "Gewoon om niet in jou val te trappen." Ik sprong op en leunde tegen de muur. Ik knikte bij haar vraag, maar ze was al weg. Een kwartier... Dan kon ik nog 10 minuten even oefenen en dan mijn zwembroek aantrekken. Ik hield toch mijn boxers eronder aan. Dat deed ik dus en na 10 minuten liet ik me op het bankje zakken om rustig de banden van mijn voeten en handen te wikkelen. Toen die eraf waren trok ik mijn hemd en shorts uit voor ik mijn zwembroek over mijn kont trok en hem vast maakte. Ik dronk nog wat water en borg toen alles op in mijn rugzak. Ik legde mijn handdoek bovenop en liep toen naar de loopband waar de jongen nogsteeds op liep. Ik rustte mijn armen op de bovenkant en keek hem aan. "Ga je mee? of blijf je hier?" vroeg ik rustig terwijl ik mijn plakkerige krullen uit mijn gezicht veegde.


    Bowties were never Cooler

    Andrew Flynn Rodriguez

    Ik volgde half hun gesprek/gevecht mee ,maar ik begreep het niet zo ,dus besloot ik maar me weer verder te focussen op het lopen. Toen ik hun niet hoorde keek ik even om. Het leek wel alsof D aan het huilen was ,maar later bleek alles een beetje in scène gezet te zijn. Ik haalde even een hand door mijn al wat plakkerige haren en ging dan weer verder met lopen.Ik keek op toen ik Aidan hoorde. Hij leunde met zijn armen tegen het apparaat. "Ga je mee? of blijf je hier?"vroeg hij me terwijl hij met zijn hand ,de krullen uit zijn gezicht haalde. "Ja is goed ."zeg ik instemmend en zet daarna de loopband af.
    Ik had eigenlijk mijn zwemshort al aan ,dus op mij moesten ze niet meer wachten. Mijn badhanddoek lag nog op een ligstoel bij het zwembad ,dus ik was al zeker van mijn plaats.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    ''Mag ik ook een vodka'' vraagt ze terwijl ze me glimlachend aankijkt, en ik knik. 'Ofcourse.' glimlach ik en gooi de vodkafles met een boogje op haar schoot. Ik kijk even toe hoe ze op haar Iphone zit en ze kijkt al snel op terwijl ze de Iphone weg legt. ''Het is geregeld. We moeten gewoon naar voren lopen. Voor de zekerheid heb ik 12 V.I.P. pasjes'' zegt ze en ik knik. 'Zo zo, hoeveel gezelschap verwacht je?' grap ik grijnzend en grinnik zacht. Ik neem nog een slok van mijn vodka en kijk naar het plafond. Het draaide al een heel klein beetje, maar ik kan nog lang door gaan.


    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    Met gemak vang ik de vodka in mijn handen. Met mijn tanden maak ik hem open en nam een grote slok. 'Zo zo, hoeveel gezelschap verwacht je?' Ik haalde mijn schouders op. Als ik jongens daar ontmoet moet ik ze mee kunnen meenemen naar de V.I.P. ruimte. ''Mijn broer, Linn , Ik weet niet of Bell ook een wilt? Brandon, jij en ik'' som ik allemaal op. ''Oowja en jouw neef'' 7 mensen dus. Ik denk dat Bentley ook nog mensen meeneemt dus het is geen probleem. '''7 mensen dus. Ik denk dat Bentley ook nog mensen meeneemt. Zijn kamergenoot ofzo'' Ik pak de vodka van de tafel en neem er weer een grote slok van. Mijn hoofd begon te draaien. Ik heb altijd trauma's overgehouden aan Alcohol. ''Hoelaat is het''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]


    Bowties were never Cooler

    Angelo Jay Suaréz

    Ze haalt haar schouders op nadat ze een slok van haar vodka nam. 'Mijn broer, Linn , Ik weet niet of Bell ook een wilt? Brandon, jij en ik. Oowja en jouw neef'' zegt ze en ik knik. Zeven mensen tot nu toe. '''7 mensen dus. Ik denk dat Bentley ook nog mensen meeneemt. Zijn kamergenoot ofzo'' zegt ze en ik knik. 'Natuurlijk, en ik kan natuurlijk altijd nog wat mensen ontvoeren. ''Hoelaat is het'' vroeg ze na een tijdje en ik kijk op mijn gouden Rolex. 'Kwart voor acht... de avond gaat langzaam.' lach ik. Ik zet de fles vodka van mij weg en steek de joint weer aan. Ik was pas op de helft dus..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Cairde schreef:
    (...)

    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    Met gemak vang ik de vodka in mijn handen. Met mijn tanden maak ik hem open en nam een grote slok. 'Zo zo, hoeveel gezelschap verwacht je?' Ik haalde mijn schouders op. Als ik jongens daar ontmoet moet ik ze mee kunnen meenemen naar de V.I.P. ruimte. ''Mijn broer, Linn , Ik weet niet of Bell ook een wilt? Brandon, jij en ik'' som ik allemaal op. ''Oowja en jouw neef'' 7 mensen dus. Ik denk dat Bentley ook nog mensen meeneemt dus het is geen probleem. '''7 mensen dus. Ik denk dat Bentley ook nog mensen meeneemt. Zijn kamergenoot ofzo'' Ik pak de vodka van de tafel en neem er weer een grote slok van. Mijn hoofd begon te draaien. Ik heb altijd trauma's overgehouden aan Alcohol. ''Hoelaat is het''


    [Chloe en Mila gingen toch ook met Brandon, Linn en Jaylee uit?]

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik glimlachte toen hij zei dat het goed was en ik duwde me weer van het apparaat af. Geduldig wachtte ik op hem tot hij klaar was. Daarna liep ik met rustige passen richting de lobby waar D stond te wachten. Ik tikte op haar schouder en keek toen rond om te zien waar we heen moesten om naar het zwembad te gaan. Ik zag het bordje en liep er naartoe. Eenmaal bij het bad zag ik natuurlijk mijn broer met een of ander meisje. het zou ook weer eens niet. Ik gooide mijn tas op zijn handdoek. Ik controleerde even of mijn mobiel en alles uit mijn zakken waren, wat zo was want die lagen op mijn kamer en de sleutel zat in mijn tas. Daarna rende ik naar het zwembad en maakte zo een bommetje dat Brandon compleet zijk nat werd, inclusief zijn ow zo geliefde haar en spieren.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 19:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Chloe Jade Gabriëls
    Ik zit nog steeds met Mila op de rand van het zwembad bij Brandon als we ineens nat worden. Ik laat een zacht jammergeluidje horen en roep: 'oh nee he!' Ik rol met mijn ogen en kijk naar mijn zeiknatte outfit. Ik dacht dat ik eindelijk klaar was om uit te gaan. Nou niet dus. Nu moest ik weer andere kleren aan trekken. Ik zucht. Ik knijp mijn haren uit en kijk naar mijn stoffen pumps. Ook helemaal nat. Dat werd dus een compleet nieuwe outfit. Ik zie dat het al kwart voor acht is. Misschien moeten Mila en ik ons zo even klaar gaan maken. 'Hé Mila. Het is al kwart voor acht. Moeten we ons zo niet even omkleden? Ik moet ook even iets anders aantrekken.' Zeg ik tegen Mila en ik tik haar aan. Dan wend ik me tot te andere jongen. 'Hé, nog bedankt he!' Zeg ik en ik schenk hem een nep glimlach.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:02 ]

    Rose Di Loreno.

    'Hoi.' Zegt de jongen met een glimlach. 'Zit je ook te zonnen?' Vragend kijkt hij me aan. Ik moet wegkijken anders krijg ik weer een rooie kop. 'Wat ben ik toch weer charmant. Ik heet Bentley, maar je mag me Ty noemen.' Zegt hij grijnzend. Ik grinnik even en zeg dan 'Oke, hoi Ty, ik ben Rose, ik heb geen bijnaam dus Rose is goed genoeg.' Ik glimlach even en bedenk dan dat hij zojuist mijn lelijke tanden heeft kunnen zien. Shit shit shit, ik draai m'n hoofd met een ruk de andere kant op en hoop dat hij het niet gezien heeft... Dat stomme roken ook. Over roken gesproken, ik heb al lang geen sigaret gerookt. Ik vergeet helemaal dat ik mezelf net nog zat aftezeuren op het roken, en steek zonder dat ik het door heb een sigaret op. Ik kijk Ty aan, zou ik het vragen? En voor ik het weet is het mijn mond uit 'Wil je ook een sigaret?'


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    Rose Di Loreno.

    'Hoi.' Zegt de jongen met een glimlach. 'Zit je ook te zonnen?' Vragend kijkt hij me aan. Ik moet wegkijken anders krijg ik weer een rooie kop. 'Wat ben ik toch weer charmant. Ik heet Bentley, maar je mag me Ty noemen.' Zegt hij grijnzend. Ik grinnik even en zeg dan 'Oke, hoi Ty, ik ben Rose, ik heb geen bijnaam dus Rose is goed genoeg.' Ik glimlach even en bedenk dan dat hij zojuist mijn lelijke tanden heeft kunnen zien. Shit shit shit, ik draai m'n hoofd met een ruk de andere kant op en hoop dat hij het niet gezien heeft... Dat stomme roken ook. Over roken gesproken, ik heb al lang geen sigaret gerookt. Ik vergeet helemaal dat ik mezelf net nog zat aftezeuren op het roken, en steek zonder dat ik het door heb een sigaret op. Ik kijk Ty aan, zou ik het vragen? En voor ik het weet is het mijn mond uit 'Wil je ook een sigaret?'


    Bentley Tyler 'Ty' Frankle

    Ze kijkt weg. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar aan. Was ik niet mooi genoeg? Of was ze gewoon verlegen. Ik denk het 2e aangezien het eerste me wel zou verbazen aangezien ik gewoon verbazingwekkend ben. Ze glimlacht. Mijn gezicht betrekt even. Ze had zulke mooie tanden. Ze stonden een beetje scheef en sommige stukjes waren geel. Oke, hoi Ty, ik ben Rose, ik heb geen bijnaam dus Rose is goed genoeg.' Ze draait haar gezicht met een ruk om. ''Niet zo verlegen'' mompel ik. Nadat ik het had gezegd stak ze een sigaret op. Ik vind die dingen niet echt netjes voor een meisje. Ik wuif het weg als ze vraagt of ik ook een wil. ''Doe ik niet aan sorry'' Mijn blik glijd op mijn horloge. Geschrokken sta ik op en pak al mijn spullen bij elkaar. Het was gewoon al 8 uur s'avond en om 9 uur had ik afgesproken. ''Wat doe je vanavond'' lip bijtend kijk ik haar aan. Ze moest snel antwoord geven aangezien ik weg moest.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    Ze haalt haar schouders op nadat ze een slok van haar vodka nam. 'Mijn broer, Linn , Ik weet niet of Bell ook een wilt? Brandon, jij en ik. Oowja en jouw neef'' zegt ze en ik knik. Zeven mensen tot nu toe. '''7 mensen dus. Ik denk dat Bentley ook nog mensen meeneemt. Zijn kamergenoot ofzo'' zegt ze en ik knik. 'Natuurlijk, en ik kan natuurlijk altijd nog wat mensen ontvoeren. ''Hoelaat is het'' vroeg ze na een tijdje en ik kijk op mijn gouden Rolex. 'Kwart voor acht... de avond gaat langzaam.' lach ik. Ik zet de fles vodka van mij weg en steek de joint weer aan. Ik was pas op de helft dus..



    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    Hij knikt na mijn opsomming. 'Natuurlijk, en ik kan natuurlijk altijd nog wat mensen ontvoeren.'' Ik schiet in de lach en kom de eerste paar minuten niet bij. ''Zoals wie'' grijns ik. Ik kreun even nadat ik een briesje langs mijn heen voel gaan. Het was echt koud. 'Kwart voor acht... de avond gaat langzaam.' ik knik. Hij stak de joint opnieuw op. Iets waar Bentley en ik het mee eens waren. We hielden allebij niet van rokers. Drinken konden we nog wel maar derest kon zo mijn keelgat in. Ik nam nog een slok van mijn Vodka waarna ik hem met een grote boog de prullebak ingooi. ''Die Chloe en Mila krijgen sowieso geen V.I.P. kaarten'' En als ze er toch een krijgen zorg ik er gewoon voor dat ze worden teruggestuurd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rose Di Loreno.

    'Niet zo verlegen.' Hoor ik hem mompelen. Ik wil bijna sorry zegen maar dat staat nog stommer dus kuch ik maar wat. Ik zie dat hij de rook wegwuift en het ziet er grappig uit dus ik lach wat in mezelf. 'Doe ik niet aan.' Zegt Ty dan. 'Oh oke.' Geschrokken springt Ty van zijn ligstoel af. Schrik ik hem af met m'n sigaretten? 'Wat doe je vanavond?' Hij kijkt me aan en ik kijk met veel moeite terug. 'Uhm ik zou uitgaan met ene Angelo, maar ik zie hem nergens... Hoezo?'


    Don't cry because it's over, smile because it happened.