• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Rose Di Loreno
    Ik besluit om nog maar even te gaan liggen. Ik loop naar het zwembad en zie dat er nog maar een paar plekjes over zijn. Ik heb geen zin om bij die oude oma's te gaan zitten dus leg ik mijn handdoek op een ligstoel naast een jongen. Shit, een jongen. Denk ik bij mezelf. oke, zeg gewoon hoi en doe verder niks. 'Hoi.' Zeg ik een beetje verlegen. Ik zet mijn zonebril op en kijk om me heen. Dat is het fijne van zonnebrillen. Je kan alles en iedereen aanstaren zonder dat het echt opvalt. onopvallend kijk ik naar de jongen naast mij. Hij is niet lelijk... Maarja wie valt er nou op verlegen meisjes... Niemand.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    Rose Di Loreno
    Ik besluit om nog maar even te gaan liggen. Ik loop naar het zwembad en zie dat er nog maar een paar plekjes over zijn. Ik heb geen zin om bij die oude oma's te gaan zitten dus leg ik mijn handdoek op een ligstoel naast een jongen. Shit, een jongen. Denk ik bij mezelf. oke, zeg gewoon hoi en doe verder niks. 'Hoi.' Zeg ik een beetje verlegen. Ik zet mijn zonebril op en kijk om me heen. Dat is het fijne van zonnebrillen. Je kan alles en iedereen aanstaren zonder dat het echt opvalt. onopvallend kijk ik naar de jongen naast mij. Hij is niet lelijk... Maarja wie valt er nou op verlegen meisjes... Niemand.


    Bentley Tyler ''Ty'' Frankle

    Geiriteerd liep ik weg bij Jay. Op zulke momenten irriteert ze me echt. Angelo irriteerde me evenmin. Ze negeerde me allebei compleet. Ik wenk de vrouw van de cocktails ''Blauwe graag'' mompel ik afwezig. Ik deed mijn zonnebril aan en ging liggen op de ligstoel waar ik net op was gaan zitten. Dan maar lekker zonnen. Genietend kijk ik naar de zon. 'Hoi.'' hoor ik verlegen. Ik draai mijn hoofd meteen 90 graden. Waarschijnlijk had ze het tegen mij. ''Hoi'' glimlach ik. Ik zet mijn zonnebril af. ''Zit je ook te zonnen'' vragend kijk ik haar aan. ''Wat ben ik toch weer charmant. Ik heet Bentley maar je mag me Ty noemen'' grijnzend kijk ik haar aan. Ik vond het wel schattig dat ze verlegen was.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    ''Hoevaak ga je nog grijnzen?'' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen. Ik lach even kort, 'Vaak.' is mijn korte maar duidelijke antwoord. Het is me al duidelijk dat dit niks word, maar oké. Het is niet dat ik meer in gedachten had met haar dan een nachtje. Heel eerlijk? Ik weet wie ik hier wil, en nu moet ik er alleen voor zorgen dat ik haar krijg. Ik schrik op uit mijn gedachten als mijn hand van haar heup wordt gehaald en ik grinnik zachtjes. Dan niet.. Genoeg meisjes die wel aandacht van me willen. Ik sluit mijn ogen even, al is dat niet te zien door mijn zonnebril. Verveeld kijk ik op als mijn telefoon weer gaat en neem op. Na een heel Spaans gesprek met mijn neef zucht ik en hang op. 'Geweldig.' mompel ik...


    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    Verveeld kijk ik vooruit. Ik zat nog steeds op Angelo zijn schoot maar het begon knap te vervelen. En jammer genoeg voor hem ben ik niet het One Night stand type. Ik ga liever een relatie aan. One Night stand waren overbodig bij mij. Ik kon heus wel zonder seks. Ookal vind ik het wel jammer dat ik mijn maagdelijkheid ben verloren aan zo'n klootzak als Samuel. Ik deinsde een beetje naar achter omdat ik shrok van een deuntje. Angelo neemt de telefoon op en begint een heel spaans gesprek wat ik versta. Had ik hem niet verteld dat ik Spaans was? ''Geweldig'' mompelt hij als hij heeft opgehangen. ''Waar ging dat over'' vraag ik nieuwsgierig. Ik wist er natuurlijk alles van maar dat kon hij beter niet weten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    ''Waar ging dat over'' vraagt Jay nieuwsgierig en ik kijk haar aan. Oh ja, zij was er ook nog. Wat? Als je je verveelt vergeet je dat al snel. 'Nou, het goede nieuws is dat mijn "coole" neefje ook uitgaat. Het slechte nieuws, die twee rotbroertjes van hem gaan mee.' mompel ik geïrriteerd. Als ik twee mensen in de familie moest kiezen die ik nooit meer zou spreken zouden het wel die twee zijn. Met dat brave, betweterige gedrag van ze. Geïrriteerd pak ik nog een cocktail van het dienblad dat langs komt, en neem twee grote slokken. Dan maar alvast indrinken, dan werd het hier nog leuk. Mijn blik glijd even naar Rose en Ty en ik zucht even. Ik kijk naar Jay en neem nog een kleine slok. 'Is hier nog wat te doen of wat' zeg ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    Hij kijkt me aan. 'Nou, het goede nieuws is dat mijn "coole" neefje ook uitgaat. Het slechte nieuws, die twee rotbroertjes van hem gaan mee.' mompeld hij geiriteerd. Ik haal mijn schouders op. ''Ik kan V.I.P. kaarten regelen?'' vragend keek ik hem aan. ''Mijn nicht werkt daar. Als ze vanavond werkt komen we ook zonder moeite binnen'' Het was eerst gepland dat ik bij mijn nicht zou gaan logeren maar Bentley zou op het laatste moment met me meegaan dus het was niet meer nodig. Geiriteerd pakt hii weer een cocktail. Ik wenk de vrouw dat ik een roze wil die ze me ruw in de handen duwt. Geiriteerd keek ik haar aan. 'Is hier nog wat te doen of wat' instemmend knik ik. Ik was het helemaal eens met hem. ''Ik heb het koud'' Het was dan ook geen verassing. Het was al 7 uur en de zon ging steeds lager staan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    Ze haalt haar schouders op, ''Ik kan V.I.P. kaarten regelen? Mijn nicht werkt daar. Als ze vanavond werkt komen we ook zonder moeite binnen'' zegt ze en ik kijk haar aan. 'Als dat me van die 16-jarige rotjochies afhelpt, graag.' mompel ik. ''Ik heb het koud'' zegt ze opeens en ik knik. 'Laten we dan maar naar binnen gaan.' zeg ik en zet haar van mijn schoot af. Ik drink de cocktail in een paar slokken op en gooi het glas in het water. Er was toch bijna niemand meer in, en het personeel zal het wel opruimen. 'Wat ga je doen, klaarmaken?' vraag ik. 'Of indrinken in mijn kamer.' zeg ik met een kleine grijns.

    [Ugh, ik heb echt goede oordopjes nodig -.-]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    Ze haalt haar schouders op, ''Ik kan V.I.P. kaarten regelen? Mijn nicht werkt daar. Als ze vanavond werkt komen we ook zonder moeite binnen'' zegt ze en ik kijk haar aan. 'Als dat me van die 16-jarige rotjochies afhelpt, graag.' mompel ik. ''Ik heb het koud'' zegt ze opeens en ik knik. 'Laten we dan maar naar binnen gaan.' zeg ik en zet haar van mijn schoot af. Ik drink de cocktail in een paar slokken op en gooi het glas in het water. Er was toch bijna niemand meer in, en het personeel zal het wel opruimen. 'Wat ga je doen, klaarmaken?' vraag ik. 'Of indrinken in mijn kamer.' zeg ik met een kleine grijns.

    [Ugh, ik heb echt goede oordopjes nodig -.-]


    Jaylee ''Jay'' Bow Frankl

    'Als dat me van die 16-jarige rotjochies afhelpt, graag.' mompelt hij. ''Chill ze zijn zestien. Hoe erg kunnen ze zijn'' grijns ik.Plagend geef ik hem een duw. Ik weet precies hoe erg het kan zijn. Toen Bentley 16 was ging hij ook door een periode waar hij nu liever niet over praat. Hij knikt. 'Laten we dan maar naar binnen gaan.' ik knik instemmend. Ik voel dat ik naast hem neer word gelegd. Met een paar grote slokken drinkt hij zijn cocktail op. Ik had mijn roze cocktail nog steeds in mijn handen en was niet van plan om hem snel op te drinken. 'Wat ga je doen, klaarmaken?Of indrinken in mijn kamer.' Hij kijkt me lichgrijnsend aan. ''Indrinken'' Met een hoog tempo loop ik richting Bentley. ''Ik ga naar Angelo zijn kamer. Zie je om 9 uur'' Ik pakte mijn jurkje
    en binnen 10 seconde had ik hem al aan. ''LEGGO'' glimlach ik en loop achter Angelo aan.


    (Same)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 1:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Opnieuw: wat heb ik gemist?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    [Opnieuw: wat heb ik gemist?]
    ( Mia is boos op Jay. Bentley en Chloe hadden een menischverschil. Rose zit bij Bentley. Niahm zit trouwens bij bel als ik het niet verkeerd begreep en Angelo en Jaylee gaan nu indrinken. Het is rond 7 uur s'avonds.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    'Chill ze zijn zestien. Hoe erg kunnen ze zijn'' grijnst ze en ze geeft me een plagend duwtje. 'Op een schaal van een tot tien? Honderduizend plus.' zeg ik. Ik kijk haar aan en mijn grijns wordt iets breder als ze ''Indrinken'' zegt. Ik kijk toe hoe ze naar Ty loopt, maar ze staat al snel weer voor mijn neus. Ze trekt haar jurkje snel aan, ''LEGGO''. Ik lach even en loop naar de lift. Die is er al snel en we stappen in. Al snel zijn we op mijn verdieping en ik loop naar mijn kamer die ik al snel open heb. Nou, zoek een plek zou ik zeggen. Ik ga me even omkleden, half dan.' lach ik en ik verdwijn in de badkamer. Ik trek een zwarte jeans aan en een witte blouse die ik open laat. Ik loop de kamer weer in en open mijn koffer. 'Oké, wat wil je.. Vodka, Whisky, Breezer, Wijn, Bier, Tequila.' som ik op. 'En jij vind blowen niet erg hé, of wel?' lach ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    'Chill ze zijn zestien. Hoe erg kunnen ze zijn'' grijnst ze en ze geeft me een plagend duwtje. 'Op een schaal van een tot tien? Honderduizend plus.' zeg ik. Ik kijk haar aan en mijn grijns wordt iets breder als ze ''Indrinken'' zegt. Ik kijk toe hoe ze naar Ty loopt, maar ze staat al snel weer voor mijn neus. Ze trekt haar jurkje snel aan, ''LEGGO''. Ik lach even en loop naar de lift. Die is er al snel en we stappen in. Al snel zijn we op mijn verdieping en ik loop naar mijn kamer die ik al snel open heb. Nou, zoek een plek zou ik zeggen. Ik ga me even omkleden, half dan.' lach ik en ik verdwijn in de badkamer. Ik trek een zwarte jeans aan en een witte blouse die ik open laat. Ik loop de kamer weer in en open mijn koffer. 'Oké, wat wil je.. Vodka, Whisky, Breezer, Wijn, Bier, Tequila.' som ik op. 'En jij vind blowen niet erg hé, of wel?' lach ik..



    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    'Op een schaal van een tot tien? Honderduizend plus.' ik grijns naar hem. Zijn grijns word nog breder dan hij alwas toen ik instemde met het drinken. Ik schud mijn hoofd zo onopvallend mogelijk. Als hij maar niet dacht dat hij me dronken ging voeren en volgende dag met me in bed belanden. Want zelf als ik dronken ben kan ik goed nadenken. Huppelend stap ik de lift in die ons zo snel mogelijk naar onze locatie brengt. Soms met wat tussenstopjes om mensen op te pikken. Bewonderend loop ik in zijn kamer. Hij was anders dan die van de mijne. Maar hoe kan het ook. Ik ben een meisje en hij is een jongen. 'Oké, wat wil je.. Vodka, Whisky, Breezer, Wijn, Bier, Tequila.' somt hij op. ''Tequila is goed'' ik veeg een pluk haar achter mijn oor. 'En jij vind blowen niet erg hé, of wel?' lacht hij. ''Ik vind het niet erg als jij het doet'' glimlach ik. ''Zelf doe ik het niet''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    ''Tequila is goed'' zegt ze en ik knik. Ik open een vak onderaan mijn koffer en pak een fles tequila eruit. 'Hier' glimlach ik en gooi hem op haar schoot. Ik pak een zolver blikje en open hem. Mijn neef en ik deden dit zovaak. Het was geen sterk spul zodat je helemaal stoned bent na een trek, maar ook niet zo heel mild. Ik steek hem aan en neem een kleine trek. 'Dus.. Mode opleiding afgerond, gaat een acteeropleiding beginnen, sounds interesting.' zeg ik. 'Helemaal als je uit Italië komt, daar wonen echt de meest luie mensen ooit.' lach ik. 'Waar kom je vandaan, want als ze daar allemaal zo druk zijn met hun toekomst.' zeg ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Oh god, me ma is volgens mij dronken -.-"]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Angelo Jay Suaréz

    ''Tequila is goed'' zegt ze en ik knik. Ik open een vak onderaan mijn koffer en pak een fles tequila eruit. 'Hier' glimlach ik en gooi hem op haar schoot. Ik pak een zolver blikje en open hem. Mijn neef en ik deden dit zovaak. Het was geen sterk spul zodat je helemaal stoned bent na een trek, maar ook niet zo heel mild. Ik steek hem aan en neem een kleine trek. 'Dus.. Mode opleiding afgerond, gaat een acteeropleiding beginnen, sounds interesting.' zeg ik. 'Helemaal als je uit Italië komt, daar wonen echt de meest luie mensen ooit.' lach ik. 'Waar kom je vandaan, want als ze daar allemaal zo druk zijn met hun toekomst.' zeg ik..



    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    In een handmatige beweging vang ik het flesje. Ik maak hem meteen open met mijn tanden en zet hem in mijn mond. Ik neem een grote slok ervan. ''Is het goed als ik me even ga omkleden en weer terug kom? Dan kunnen we zo meteen weg'' ik wacht niet op een antwoord en loop regelrecht naar mijn kamer. ''Jurkjurkjurk'' mompel ik zachtjes tegen mezelf. Ik gris een een strak jurkje dat net tot over mijn kont komt uit mijn koffer. Aan mijn onderug tot en met onder mijn kont was het dicht. En bij mijn borsten was het ook zwart. Snel deed ik mijn make-upp vrijwel meteen daarna trok ik mijn zwarte pumps aan. Met een borstel ging ik door mijn haren heen. Ik keek in de spiegel voor het eindresultaat. Ik haalde mijn schouders op.''Het was niet slecht. Grijnzend liep ik terug naar Angelo zijn kamer waarna ik weer een grote slok nam van mijn drank en met een plof op het bed ging zitten.


    Lees S.V.P. de beschrijving van de jurk want de jurk ziet er niet zo uit als op de foto.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 1:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Angelo Jay Suaréz

    ''Is het goed als ik me even ga omkleden en weer terug kom? Dan kunnen we zo meteen weg'' zegt ze en ik knik, maar ze is al weg. Ik haal mijn schouders op en neem nog een trek van de joint tussen mijn vingers. Ik pak snel mijn telefoon en open Whatsapp. Hey, we kunnen je irritante rotbroertjes dumpen. Een chick hier kan VIP regelen. stuur ik naar hem. Ik krijg binnen een minuut antwoord terug. Great, hoef ik die niet overal heen te sleuren lees ik. Ik grijns even en kijk op als ik Jay hoor. Ze loopt grijnzend de kamer in waarna ze een grote slok neemt en met een plof op het bed ging zitten. 'Welkom terug Jay.' grinnik ik en open voor mezelf een fles vodka. Ik neem twee slokken en druk de joint uit. Ik laat mijn ogen over haar glijden en knik goedkeurend. 'Niet slecht.' zeg ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable