• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:07 ]

    Verwelken schreef:
    (...)

    Wauw, eindellijk iemand die minder heeft dan ik *O*

    Hoeveel heb jij er dan?

    IrishNialler schreef:
    (...)zoals in een actratiepark.... in sommige dingen mag mijn broer niet omdat hij te lang is en dan na twintig minuten wachten ben je er staat er boven tot 1.90 M en vervolgens een stuk verder tot 2M dus mijn broer ging gewoon bukken en er toch in omdath ij eigenwijs is

    Dat is ook lullig als je ergens niet in mag omdat je te groot bent :/ Ik zou er dan ook in gaan, ze controleren het toch bijna niet. Ik ben een paar keer in attracties geweest waar je min.1.60 moet zijn. De attracties zijn dan leuk, maar de stoelen zitten dan voor geen meter.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Father schreef:
    (...)
    Ligt eraan hoe groot je bent. Bijna iedereen is kleiner dan mij, maar goed. Als je groter dan 1.90 bent, dan vind ik je eng ja.

    Dus je vindt meiden die kleiner dan 190 zijn niet eng? Lolol.
    Alrighty then, omdat je zei dat je lange meisjes eng vond, maar je bedoelde langer dan jij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IrishNialler schreef:
    (...)yes dan vind je mij niet eng. alleen mijn pa en mijn broer dan weer wel.. hoe lang ben jij dan

    Ik vind lange meisjes eng, niet lange jongens. Ik ben 1.90, misschien heel iets groter.

    Draculea schreef:
    (...)
    Als ik die hakken koop ben ik dus officieel eng! :Y)

    Jep :Y)

    Morticia schreef:
    (...)
    Dus je vindt meiden die kleiner dan 190 zijn niet eng? Lolol.
    Alrighty then, omdat je zei dat je lange meisjes eng vond, maar je bedoelde langer dan jij.

    Ja, dat bedoelde ik. Sorry to disappoint you :Y)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 18:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Dat is ook lullig als je ergens niet in mag omdat je te groot bent :/ Ik zou er dan ook in gaan, ze controleren het toch bijna niet. Ik ben een paar keer in attracties geweest waar je min.1.60 moet zijn. De attracties zijn dan leuk, maar de stoelen zitten dan voor geen meter.
    ahah dat is balen dan ja. Tsja hij was zes cm te groot, komop wat is zes centimeter.... Maar ipv dat ze dat in het begin zetten maar nee joh lekker op het einde doen-_- Al is lang zijn niet altijd leuk ik vind het meestal wel leuk maar dat komt omdat ik ben thuis klein en voor de rest groot. en als je weg gaat of naar een concert kun je alles zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Father schreef:
    (...)
    Jep :Y)

    Ik ben een meisje maar geen 1.90m dan mis ik 6 cm=(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Draculea schreef:
    (...)
    Hoeveel heb jij er dan?


    7, waarvan 4 sneakers zijn.


    -

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh dat is slim! :Y)


    Yup en zo kan mijn zusje ze ook nog lenen met haar grote voeten haha.
    Maar ik heb echt kleine voeten en soms is dat ook vervelend aangezien ze ook iets te klein zijn voor mijn lengte. Vaak zijn de schoenen of te groot en hebben ze ze niet kleiner, of uitverkocht. En ik val vaak over mijn voeten/slecht evenwicht omdat ik te kleine voeten heb. (cat) Dat is pas raar!


    Your make-up is terrible

    IrishNialler schreef:
    (...)ahah dat is balen dan ja. Tsja hij was zes cm te groot, komop wat is zes centimeter.... Maar ipv dat ze dat in het begin zetten maar nee joh lekker op het einde doen-_- Al is lang zijn niet altijd leuk ik vind het meestal wel leuk maar dat komt omdat ik ben thuis klein en voor de rest groot. en als je weg gaat of naar een concert kun je alles zien.

    Volgens mij is elke lengte net niet goed :'D. Iedereen in mijn huis is ongeveer de zelfde lengte. We hebben nauwelijks hoge kasten. En als we ergens niet bij kunnen, roepen we gewoon onze vader. Ik ga noch naar een concert met mijn moeder (Nog kleiner), maar we hebben al een staanplaats uitgezocht zodat we alles kunnen zien ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het een mooie lengte, vooral met hakken dan ook, vaak accentueert het je lange benen nog meer :D

    Ik ben 1.65 en zal graag jouw lengte hebben (A)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Volgens mij is elke lengte net niet goed :'D. Iedereen in mijn huis is ongeveer de zelfde lengte. We hebben nauwelijks hoge kasten. En als we ergens niet bij kunnen, roepen we gewoon onze vader. Ik ga noch naar een concert met mijn moeder (Nog kleiner), maar we hebben al een staanplaats uitgezocht zodat we alles kunnen zien ^^
    ahah inderdaad. Bij mij niet ik ben de kleinste met 1.84 m, mijn ma is 1.86 m mijn vader 1.99 en mijn broer van net achttien is 2,06 maar hij groeit nog zo'n 2cm per maand.... Met 1D concert ging iedereen op haar stoelen staan en ik stond er gewoon op de grond en ik keek er nog overheen=) was wel handig. Een ook met carnaval is het zeker handig in de warme kroeg, dan zit je niet tegen ruggen aan te kijken enzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Father schreef:
    (...)
    Ja, dat bedoelde ik. Sorry to disappoint you :Y)

    Je stelt me niet teleur, hoor. Het was simpelweg niet helder. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Je stelt me niet teleur, hoor. Het was simpelweg niet helder. :Y)

    Ik ben niet helder :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IrishNialler schreef:
    (...)ahah inderdaad. Bij mij niet ik ben de kleinste met 1.84 m, mijn ma is 1.86 m mijn vader 1.99 en mijn broer van net achttien is 2,06 maar hij groeit nog zo'n 2cm per maand.... Met 1D concert ging iedereen op haar stoelen staan en ik stond er gewoon op de grond en ik keek er nog overheen=) was wel handig. Een ook met carnaval is het zeker handig in de warme kroeg, dan zit je niet tegen ruggen aan te kijken enzo.

    Als ik op vakantie ben in Frankrijk hebben ze altijd bedden die vrij kort zijn. Mijn vaders voeten staken helemaal uit. Ik, mijn zus en moeder konden gewoon normaal in slapen. Of bussen met een laag dak (Vaak zijn dat bussen waar je bijvoorbeeld met school ergens naar toe gaat). Iedereen moet dan bukken en ik loop gewoon normaal door. Al is broeken kopen wel irritant. Broek zijn altijd te lang ._. Al kwam ik 1 keer een broek tegen die te kort was...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Okammy schreef:
    (...)

    Dat is toch wat vrouwen altijd doen met schoenen? Ze kopen en vervolgens in de kast zetten en dan zeiken dat ze geen mooie schoenen hebben? (cat)


    Ik zeg niks xD
    Nee het valt mee de meeste schoenen draag ik wel.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.