• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Emily May Carter
    "Ik zal altijd voor jou trakteren," zei Joey met een zwak glimlachje. Hij raakte zachtjes mijn arm aan. Ik rolde weer even met mijn ogen. Hij hield echt ook niet op. "Maar, ehm, ik ben hier nog maar sinds vanochtend, dus jullie moeten me wel de weg wijzen," zei Lucy lachend. Ik lachte ook even. Ik had geen idee waar de jongens iets wouden drinken, ik ging er van uit dat ze naar de strandbar wouden, maar misschien was er nog wel een ander tentje in de buurt waar ik nog niet vanaf wist. "Probeer je altijd de hele camping aan de haak te slaan?" vroeg ik aan Joey. Het kwam er uit voordat ik er erg in had.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Ik slenterde een stukje door het water tot we weer op het soort van strand terecht kwamen. 'Maar, ehm, ik ben hier nog maar sinds vanochtend, dus jullie moeten me wel de weg wijzen,'zei Lucy lachend waardoor ik een glimlachje opzetten. River en ik waren van plan naar de strandbar te gaan, dat is waar we meestal heen gingen en waar de meeste gezelligheid was. Ik keek even naar Emily die plots een rake opmerking maakte. 'Probeer je altijd de hele camping aan de haak te slaan?' Ik fronsde even en wreef toen even door mijn haar. 'Valt wel mee, het zijn meestal de meisjes zoals jou die daarin trappen.' Ik glimlachtte even naar haar en wendde toen mijn gezicht af. Ik keek richting de strandbar die waarschijnlijk overvol zat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    Joey fronste even na mijn vraag en wreef door zijn haar. "Valt wel mee, het zijn meestal de meisjes zoals jou die daarin trappen," glimlachte hij. Ik lachte even hardop. "Dan heb je toch echt een verkeerde indruk van mij vriend," zei ik lachend, terwijl ik op zijn schouder klopte. "Ik trap niet zo snel in zulke gladjakkers, misschien moet je het eens bij dat meisje proberen." Ik wees naar een meisje die vlak bij de strandbar stond. Ze had blond haar en zag er vanaf deze afstand niet zo slim uit. "Is dat niet iets voor jou?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Ze lachte hardop en klopte op mijn schouder. 'Dan heb toch echt een verkeerd eindruk van mij vriend,' zei ze lachend. 'Ik trap niet zo snel in zulke gladjakkers, misschien moet je het eens bij dat meisje proberen.' Ze wees naar een meisje met blond haar. Het was geen compliment en ik keek haar nog steeds fronsend aan. 'Is dat niet iets voor jou?' Ik rolde overdreven met mijn ogen en keek toen weer naar Emily. 'Let maar op, uiteindelijk wordt het niet dat meisje maar ben jij het die mij wilt.' Ik keek even opzij en kwam toen wat dichterbij haar lopen. 'Ik weet heus wel wat je denkt.' Het was een pittig meisje en ze leek zich totaal niet in te houden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Is dat niets iets voor jou?" zei hij, rollend met zijn ogen. "Nee, niet echt mijn type," antwoordde ik, schuddend met mijn hoofd. "Let maar op, uiteindelijk wordt het niet dat meisje maar ben jij het die mij wilt. Ik weet heus wel wat je denkt," zei hij. Ik lachte weer even. "Ik denk het niet," zei ik. "Ik heb niet zo'n zin in iemand die ik elke ochtend nog naar school moet brengen en vervolgens ook weer moet ophalen," zei ik met een grijns.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Ik denk het niet,' zei ze. 'Ik heb niet zo'n zin in iemand die ik elke ochtend nog naar school moet brengen en vervolgens ook weer moet ophalen,' voegde ze eraan toe met een grijns. Moeilijk wreef ik met mijn hand in mijn nek en wendde toen mijn gezicht van haar af. 'Dat heb je er vast voor over,' zei ik uiteindelijk en keek haar weer aan. Ik bekeek haar even opvallend en stapte toen op steen voor de strandbar. Ik had niet meer op iemand anders gelet dan Emily en iedereen bleek vast mee te luisteren naar onze eindeloze discussie.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Dat heb je er vast voor over," zei Joey uiteindelijk. "Ik betwijfel het," zei ik. Ik was sowieso niet van de vaste relaties en ik wou al helemaal niet iemand die jonger was dan mij, dan voelde ik me net zo'n cougar. Ook al was het verschil nog zo klein. Ik wist niet eens hoe oud Joey was, maar ik had zo'n vermoeden dat hij jonger was. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg ik aan Joey. Nu klonk het waarschijnlijk net of ik interesse in hem had, maar ik wou het graag weten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Ik betwijfel het,' zei ze en ik schudde even lachend mijn hoofd. Ik wist heus wel dat ze het niet erg vond. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' Vroeg ze daarna en ik keek haar grijnzend aan. 'Intresse? Ik ben 19,' zei ik uiteindelijk en bekeek haar nogmaals. 'Jij?' Vroeg ik toen. Ik wist nu al dat ze ouder was, waarschijnlijk niet veel. Maar ze zag er ouder uit dan mij, dat kwam waarschijnlijk ook door mijn lengte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [gosh hi, what happened?]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [gosh hi, what happened?]


    (Nou Dominic ,Avah en Thomas zitten met elkaar te praten dacvht ik en ,Lucy is bij Joey ,Phoebe ,Emily en River gekomen en ze gaan nu iets drinken aan de strandbar ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    River Liam Lawrence

    Ik volg het gesprek niet echt tussen Joey en Emily ,maar het ging over dat hij een flirt van of zoiets. We komen aan bij de strandbar ,waar het redelijk druk is.
    Ik hoorde het gesprek tussen Emily en Joey ,waar ze vroeg hoe uit hij was ,waarop hij antwoorde dat hij 19 was en ik knikte even. "Ja Joey en ik zijn een tweeling."zeg ik dan met een glimlachje ,ookal leken we niet echt op elkaar ,daarom dachten ook veel mensen dat ik Joeys vriend was .

    (sorry kort :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    "Interesse? Ik ben 19," antwoordde hij. "Nee," antwoordde ik. Hij was ouder dan ik hem geschat had. "Jij?" vroeg hij. "Twintig," antwoordde ik. "Ja, Joey en ik zijn een tweeling," vertelde River. Ik glimlachte even. "Echt? Ik vroeg me al af of jullie vrienden of broers waren," zei ik. "Jullie lijken niet echt op elkaar, wat voor jou een compliment is River," zei ik met een glimlachje. Ik keek even snel naar Joey, om zijn reactie te peilen en kijk dan weer voor me uit.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Tonto schreef:
    Dominic Campbell

    "Volgens mij heb je je surfleraar gevonden" zegt de jongen."Nou, jullie mogen wat mij betreft alles proberen, hoewel ik niet denk dat ik het ooit ga leren hoor. Mijn talenten liggen in hele andere gebieden. Kijk, als ik nou kon dansen op de surfplank," ik sta op. "Zelfs dat zou nog kunnen" antwoord ik. Dan pak ik mijn surfplank. "Het begint allemaal met erop leren staan. Laat ik toevallig mijn surfplank bij me hebben" zeg ik dan. Ik glimlach naar Avah, op een iets wat flirterige manier. Niet over duidelijk, maar slechts een beetje. Tsjah ik zal wel ouder zijn maar een beetjeblok zou toch wel mogen? Ik vind van wel in ieder geval. Wat de rest denkt boeit me niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mismi schreef:
    Thomas Joëll Hatkins
    Dominic grijpt meteen zijn kans en begint met het feit dat je moet leren erop te kunnen staan. Ik blijf rustig zitten en wacht af wat Avalee gaat doen. Ik laat mijn blik ondertussen weer over het strand en meeryje gaan, waar alkes nog altijd rustig is. Het is meestal rustig. Af en toe zijn er kibderen die buiten de lijnen gaan en die dan even terug moet sturen. Buiten de lijnen varen bootjes, die het grootste gevaar vormen.

    Ik had eigenlijk wel zin in een avondje lekker surfen. Hoewel kk vanochtend ook al even gesurft heb.

    [mag ik vic droppen bij river enzo? :3]


    And right from that moment, you took my breath away.