• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Vernon
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - BUYTHESTARS
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Gereserveerd - tamtam12
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:03 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Dominic Campbell

    Ik loop even rond op de camping en begin het steeds meer te haten. Vooral als ik mijn moeder, waarmee ik al jaren geen contact meer heb, voor haar Camper zie zitten. Snel loop ik naar onze eigen twee caravans. "He ben je weer terug?" vraagt mijn vader. "Ga weer weg ook" antwoord ik. Ik loop de caravan die ik met mijn zusje deel in, pak mijn surfboard en loop er weer uit. "Dag Dominic" zegt de vriendin van mijn vader, die amper iets ouder is dan ik. Ik kijk haar even kort aan. 'Waar ga je heen?" vraagt mijn vader en ik rol met mijn ogen. "Surfen, Zeg, je moet eens een blokje om lopen, is leuk" Dan loop ik snel met woeste stappen weg naar het strand. Daar probeer ik zo snel mogelijk naar het water te komen en natuurlijk val ik plat op mijn gezicht. Ik rol me om. "En bedankt lieve heer, nog iets anders voor me in petto?" mompel ik terwijl ik naar de lucht kijk. Ik krabbel overeind en begin het zand van mijn gezicht, borst en sixpack te vegen als ik iets in mijn ooghoek zie bewegen. Er zitten een jongen en een meisje, en natuurlijk ben ik precies voor hen gevallen. Ik bekijk ze snel en kort. Beiden knap, voor zover ik een jongen als knap kan beschouwen. " Excuzes moi" zeg ik en glimlach kort.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thomas Joëll Hatkins
    Ze neemt het broodje van me aan. "Zullen we dan rond 8 uur bij het restaurant afspreken? Dan pik ik je daar op..." vertel ik. Als ik de appel op heb gooi ik klokhuis weg in de vuilnisbak. Ik pak de mandarijn en begin daaraan. Op een gegeven moment komt iemand nogal gehaast het strand oogelopen met een surfboard. Ik vraag me af hoe hij hier gaat surfen, aangezien het een meer is eneer is en er geen golfen zijn. Voordat ik hem dasrop kan wijzen, struikelt hij en valt hij plat voor ons neer in het zand. "Excuzes moi" zegt hij. "Alles goed?" Vraag ik maar even, al ziet hij er prima uit, geen wondjes of iets. "Als je wil surfen kan je beter naar het strand gaan." Ga ik verder. "Op een meer zijn niet echt golfen waar je op kan surfen.. tenzij je wou gaan drijven of iets dergelijks. Je kan beter naar het strand gaan, die is 20 km hiervandaan. Al moet ik zeggen dat de golfen vanavond pas echt top zijn en het is dan een stuk rustiger. Nu zijn er te veel toeristen in de zee om lekker te kunnen surfen.." vertel ik hem.

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Ik knikte vrolijk, op Thomas' vraag of we dan rond acht bij het restaurant zouden afspreken en at rustig mijn broodje op. Ik had net de laatste hap doorgeslikt, toen mijn aandacht werd getrokken door een jongeman die wel heel snel richting het water liep. Nog voor ik mij af kon vragen waar hij in vredesnaam mee zou kunnen zitten dat hij geneigd was zo snel te lopen, viel hij voor onze voeten. Ik kon het niet helpen om zachtjes te grinniken, toen ik merkte dat hij niet echt veel pijn had of zo.
    'Excuzes moi,' zei hij en ik stopte met lachen. Mijn ogen gingen even langs zijn lichaam. Damn, wat een sixpack. Ik trof het wel vandaag met het uitzicht. Niet dat ik super veel met jongens bezig was, maar ik was niet blind. Thomas begon gelijk een heel verhaal over dat hij beter naar het echte strand kon gaan, maar dat de golven vanavond waarschijnlijk beter zouden zijn, waarop ik hem in zijn zij prikte.
    'Hij komt niet voor de golven, joh. Dat zie je toch zelf ook wel. Hij komt voor jou. Hij is overduidelijk voor je gevallen,' zei ik lachend, waarna ik de jongeman even verontschuldigend aankeek. 'Grapje, heb je niks bezeerd?'


    Happy Birthday my Potter!

    Dominic Campbell

    "alles goed?" vraagt de jongen en ik knik. "Als je wilt surfen, kan je beter naar het strand gaan. Op een meer zijn niet echt golfen waar je op kan surfen. Tenzij je wou gaan drijven of iets dergelijks. je kan beter naar het strand gaan, die is 20 km hier vandaan. Al moet ik zeggen dat de golven vanavond pas echt top zijn, en het is dan een stuk rustiger. Nu zijn er te veel toeristen in de zee om lekker te surfen" zegt de jongen. En diep van binnen voel ik irritatie vanwege de bet weterig heid. "Dat weet ik" antwoord ik. "Ik ga vanavond ook naar het strand om te surfen. Ik heb alleen geen opblaas gedoe om me te drijfen, doe dat sowieso liever met mijn surfplank. Maar bedankt" Antwoord ik 'Hij komt niet voor de golven, joh. Dat zie je toch zelf ook wel. Hij komt voor jou. Hij is overduidelijk voor je gevallen,' Zegt het meisje en voel me even beledigd. Dan kijkt het meisje me verontschuldigend aan. 'Grapje, heb je niks bezeerd?' Ik ben heel vergevings gezind voor knappe meisjes en ik glimlach dan ook vriendelijk. "Ik heb niks, dankjewel"

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:41 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thomas Joëll Hatkins
    Ik knik even als hij reageert op mijn uitleg. Volgens mij was vandaag niet zijn beste dag. Dan grapt Avalee dat ie voor mij is gekomen en letterlijk voor me is gevallen. Ik grinnik. "Tjs, wie zou niet voor mij vallen" grap ik terug. " maar ik denk dat ie eerder voor jou valt als voor mij" zeg ik en ik prik haar nu in der zij. "Misschien wil hij je wel die surfles geven vanavond" zeg ik geamuseerd. Ze vraagt nog of ie niks heeft en hij glimlach even naar haar en zegt dat ie niks heeft.Ik eet mijn mandarijn op en sta nog een keer op om de schil weg te goiien en het doosje van het lunchpakket. Het flesje water heb ik er al uitgehaald en dan ga ik weer terug. Ik ga weer zitten. Dan zie ik een klein jochie huilen en roepen om zijn mama. Ik sta op en loop naar hem toe. Het blijkt dat hij zijn moeder kwijt is. Ik til hem op en loop terug. Ondertussen vraag ik zijn naam en vraag ik hoe zijn moeder eruit ziet. Ik haal een ijsje voor hem bij de ijskar en loop terug naar Avalee en de onbekende jongeman. Ik vertel de jongen dat als we bij deze vlag en dit gebouw blijven, zijn moeder hem zo ophaalt. Ik ga weer zitten en zet hem op mijn schoot.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:25 ]

    [hij gaat weg? O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Moet kk hem laten blijven dan?? :p dan pas ik het even aan..]

    [kan :P anders heeft jouw personage niks te doen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    [kan :P anders heeft jouw personage niks te doen]


    (Idd c: )


    Happy Birthday my Potter!

    [Oke :p aangepast :p]

    [Ik heb net een personage aangemaakt, kan ik gelijk inspringen of moet ze nog goedgekeurd ofzo worden? (: ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:32 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Ik denk dat je wel kan inspringen]

    Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    'Tjs, wie zou niet voor mij vallen,' ging Thomas in op mijn grap. 'maar ik denk dat ie eerder voor jou valt als voor mij,' vervolgde hij, waarna hij even in mijn zij prikte. 'Misschien wil hij je wel die surfles geven vanavond.' Ik grinnikte zachtjes. Ondertussen had de jongeman gezegd dat hij oké was, waarop ik even knikte. Blij dat hij niks had.
    'Hmmm, tegen twee knappe surf leraren zeg ik geen nee,' zei ik wenkbrauw wiebelend. Aangezien we toch al zo vaag aan het doen waren, dat die uitspraak er ook wel bij kon. Ik keek even toe hoe Thomas opstond en een jongetje, dat blijkbaar zijn moeder was kwijtgeraakt, hielp. Het was wel goed werk dat iedereen hier deed. Op die manier kon iedereen een fijne en veilige vakantie hebben. Misschien had ik in de jaren dat ik hier niet kwam, niet altijd mijn waardering laten blijken, eigenlijk gewoon altijd niet, maar ik vond het toch zeker altijd heel knap dat iedereen hier zo zijn best deed voor de veiligheid van de gasten.
    'Dus, wat is je naam?' vroeg ik de jongeman maar, toen Thomas en het jongetje weer naar ons toe kwamen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dominic Campbell

    De jongen antwoord met een vraag wie er niet voor hem zou vallen, en zegt vervolgens dat hij denkt dat ik voor haar zou vallen, en dat ik haar misschien wel surfles wilde geven vanavond. "Hmm tegen twee knappe surf leraren zeg ik geen nee" zegt ze met een wiebelende wenkbrauw. Oh dus ze vind me knap? De jongen loopt weg, naar een klein huilend jongetje verderop. "Dus, wat is je naam?" vraagt het meisje. Ik leg de surfplank weer neer en ga op mijn hurken zitten. "Dominic Campbell en de jouwe Miss?" antwoord ik en kijk het meisje even aan met mijn blauw/groene ogen en een lichte glimlach om mijn lippen. "Dus je zoekt een surf leraar?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gvd.. heel stuk getypt.. is het ineens weg. Teringzooi

    Thomas Joell Hatkins
    Als ik terug ben en ga zitten, zijn ze bezig met zich aan elkaar voor te stellen. Dan vraagt hij of ze een surfleraar zoekt. "Of nog een surfleraar" zeg ik. "Een backup voor als ze mij niet goed genoeg vindt of aardig genoeg, of omdat ze misschien denkt dat ik haar uitlach.." zeg ik grinnikend. Dan gaat mijn telefoon. Het is de receptie met de vraag of ik toevalkig een jongetje heb gezien/ gevonden dat zijn moeder kwit is. Ik vertel dat hij hier op strand is bij mij en dat ik hier wel op haar zal wachten. Ik vertel het jongetje dat zijn moeder er zo aankomt en hij knikt even zwakjes.