• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Nog steeds niemand voor Lizzy?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ik reageer als rowwert heeft gereageerd met matty :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik reageer als rowwert heeft gereageerd met matty :D


    + Als ze reageert met Mabel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    + Als ze reageert met Mabel!


    een wachtrij voor rowwert x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Bitch, Please.
    Who doesn't love them? O.O
    And Elena is just too stupid to realise the only one she really loves is Damon.. But she ignores him beceause he's 'the bad one' like.. Bitch Please! Stefan is the ripper here -.-
    Matt Johnson
    Ze plant haar lippen in mijn nek waarna ze steeds verder kusjes naar beneden plaatst tot ze zelfs onderwater is met haar hoofd. Een hese kreun rolt over mijn lippen als ze bij de rand van mijn boxer komt, waardoor er een kietelent gevoel door mijn buik raast.
    Als ze weer boven water komt drukt ze haar lippen weer op de mijne en ik voel hoe haar tong ongeduldig de mijne op zoekt. Als haar handen naar mijn boxer grijpen en deze uit trekken doen mijn handen automatisch hetzelfde bij haar onderbroekje. Door mijn gretigheid til ik haar een stukje op om haar ondergoed van haar benen te laten glijden. Zonder enige moeite te doen om hem uit het water te halen. Ik til haar een stukje op om vervolgens mijn lippen in haar hals te plaatsen en langzaam een spoor van kusjes achterlaat naar beneden toe.


    Echt hé, nu krijg ik weer een stukje van een film in mijn hoofd :'D
    'I want to put something into you!' .. 'no, not really putting something into you..!'
    Geweldig :')
    En dat in een zelfmoord film O.O

    Oops.. ik vergeet Mabel steeds x'D
    Ga nu bezig c:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 17:32 ]


    Little do you know

    Patholoog schreef:
    Anna Sharp

    Ik zakte op mijn knieën voor haar neer. 'Ik haat haar!' zei Mabel boos. Dat was echt prettig, een ruzie tussen twee kamergenoten. Het kwam wel vaker voor, maar al direct op de eerste dag. Ik zuchtte even. 'Mabel, ik moet weten, is het alleen een kater of heb je nog meer pijn?' vroeg ik haar. Ik hoopte dat het bij een irritante kater bleef en ik haar een pijnstiller kon geven en haar nog even naar bed kon laten gaan. Als het meer was.. Ik hoopte gewoon dat het alleen een kater was. 'Omschrijf gewoon, wat voel je?'


    Mabel Winter
    ''Mabel, ik moet weten, is het alleen een kater of heb je nog meer pijn?'' vraagt mevrouw Sharp me dan ''Omschrijf gewoon, wat voel je?'' vervolgt ze. Ze klinkt nogal bezorgt of zo..
    "Ik heb gewoon enorme hoofdpijn.. en ik ben enorm misselijk" mompel ik terwijl ik mijn hand op mijn bonkende voorhoofd leg. De zure massa die zojuist steeds weer omhoog bleef komen blijft gelukkig nu in mijn maag zitten. Ik háat misselijk zijn..
    "Ik ben vaker misselijk.. maar ik heb gewoon een zwakke maag.." mompel ik zuchtend "als ik iets eet wat sterk is en wat ik nog nooit gegeten heb dan word ik al snel misselijk" vervolg ik. Zwakke maag, dat zat in de familie volgens mijn vader.


    Oké ik heb de neiging Mabel zwanger te maken? x'D
    Waaróm heb ik dat? XD
    But.. But.. Who's the dad? :'D
    Who raped Mabel?? D:
    Nah.. I guess.. not..?


    Little do you know

    stupid bitch elena
    I mean, ik heb Matty ofcourse maargoed, anders zou ik toch voor Damon gaan?

    wacht, Matt, Matty, Damon, Ik
    ha ik doe gewoon kwartet :'D :$ oops :$
    grapje


    mabel zwanger hihi :D

    pil beschermt 97% toch? :'D
    neegrapje dat doe ik matt niet aan xd
    maar ik kan lautje morgen wel ineens ziek laten worden xd alles in de stress hebt ze griep xD



    Laurinda Pearl

    Mijn mond ligt ongeduldig op die van hem en mijn tong speelt haar eigen spel. Matt tilt me iets op en laat mijn onderbroek van mijn benen glijden, fijn die mag ik dus straks gaan opduiken. Of ik laat hem dat opduiken.. Wacht dat is straks, nu seks met Matt klopt ook.
    Matt tilt me een klein stukje op en plaatst zijn lippen in mijn hals wat me opnieuw scherp naar adem laat happen. Ik wist dat ik daar gevoelig was, daar was ik met David wel achter gekomen. Maar het voelde zo goeed.
    Terwijl Matt zijn lippen hun weg naar beneden vinden glijd mijn ene hand door zijn haar en mijn andere langs zijn borst tussen onze lichamen door.
    Mijn zetten zich in mijn onderlip, niet omdat ik nerveus ben keer maar uit genot en ik slik een keer.


    kort stukje, sorry ben even eten :) ben met half uurtje terug ;d

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 17:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jaa x'D
    Matt helemaal in shock van 'Fuck Fuck Fuck! Eerste keer en meteen raak' x'D
    Matt gewoon Lau het dorp in sleuren om een test te kopen en dan ergens in de toiletten van een restaurant of zo kijken wat de test zegt :'D
    En dan zegt de test: No baby's inside that belly, Bitch! en dan Lau met een droevig gezicht naar matt x'D
    Lovely :')
    Matt krijst het hele restaurant bij elkaar, Lau zo van 'Matt! Rustig!' en ze laat de test zien :'D

    En nu weer een Matt Reactie c:
    En btw..
    Damon is mine! D:
    The very first moment he sees me he's like 'I'm gonna marry her!' ^^
    Totally x'D


    Little do you know

    Anna Sharp

    Ik keek Mabel even bezorgd aan en pakte toen wat water zodat zij wat kon drinken om haar maag te stillen. Ik stond op. 'Weet je zeker dat het alleen maar een kater is, of zou het ook iets anders kunnen zijn?' vroeg ik haar, terwijl ik de kastjes doorzocht. De meiden hadden hier en daar al wat neer gezet, maar het meeste was nog van ons. In een van de kastjes vond ik het medicijnenkoffertje. Uit mijn zak haalde ik de sleutelbos en maakte het koffertje open. Op ieder koffertje zat een slot zodat niet iedereen zomaar medicijnen kon nemen. Ik keek vluchtig erdoorheen en haalde toen een bont doosje eruit. Ik opende het en gaf haar het pilletje waarna ik de beker navulde. 'Hier,' zei ik toen. 'Dit remt de misselijkheid als het goed is.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Matt Johnson
    Ik hoor hoe ze naar adem hapt als mijn lippen haar hals raken, ik heb haar gevoelige plekje dus al gevonden.. Komt goed van pas.
    Haar ene hand gaat door mijn haren en haar andere staat tegen mijn borst. Ik laat haar weer terug het water in zakken zodat ze weer gewoon kan staan en kijk haar aan. Mijn ogen zitten vol met pretlichtjes als ik haar aankijk. Een glimlach verschijnt op mijn lippen, Matty heeft dus ook zijn naughty kanten..

    Mabel Winter
    Ze vraagt of het echt alleen een kater is en niet iets anders waardoor ik haar nijdig aan kijk.
    "Denkt u nu serieus dat ik zwanger ben of zo?" vraag ik haar verontwaardigt met een snufje beledigdheid "Ik ben vorige week nog ongesteld geweest en ik zou niet weten van wíe ik dan toevallig zwanger ik zou moeten zijn aangezien ik nog helemaal maagd ben" vervolg ik geërgerd. Dacht ze nu echt dat ik zo was als al die andere meiden die al op hun vijftiende seks hadden? Nee. ik ben zestien en nogsteeds maagd. Ik ben ook niet van plan om nog seks te hebben voor ik een jongen heb gevonden waar ik écht van houd..
    Dan geeft Mevrouw sharp me een pilletje ''Hier, Dit remt de misselijkheid als het goed is.'' zegt ze erbij.


    Ik wil Mabel zwanger hebben.. x'D
    Wie o wie..? ^^

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 18:09 ]


    Little do you know

    Haha :'D
    Maar wie is dan de vader? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    o my goosh :'D amaaazing
    of die test het fout hebben , wil ook nog wel eens gebeuren en zeggen hé mommy! Hé daddy! My name is little Matty :'D

    mwhahahahhahaa xd
    eviil xd


    ben bezig met abby schrijven ondertussen hoor;'D

    Laurinda Pearl
    Matt laat me opnieuw zakken zodat mijn voeten de bodem weer raken. Zijn ogen staan zo damn leuk als hij me aankijkt en hij glimlacht. Werkelijk? We hebben bijna seks en nu breekt dat masker door? Ik ben goed!
    Ik ga dichter tegen hem aanstaan. De hand die op zijn borst lag glijd langzaam naar beneden verder onder water.
    Zodra ik zijn Matty bereikt heb kijk ik hem met plagende oogjes aan en wrijf er een keer langs maar doe verder nog niks, zijn reactie afwachtend pak ik hem vast en begin Matt langzaam af te trekken.
    Ik had wel iets gedaan met David hoor, het feit dat ik maagd was hoefde niet te zeggen dat ik nooit wat gedaan had.
    Mijn mond leg ik ondertussen in zijn hals en ik begin te zuigen tot er een mooie plek ontstaat. Noem het een aandenken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Scimmia schreef:
    Haha :'D
    Maar wie is dan de vader? D:



    rafje :"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)


    rafje :"D


    Hahahahaha xD Lol (banana)
    Nou vertel eens Mabes. Wie was het (wbw)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Abigail Pierce

    "Hey" zegt ze terug "Ik ben Lyric, Lyric Sage." Ik kijk nogmaals op "Abigail Pierce, maar de meesten noemen me hier Abby. Wat jij fijn vind." En ik berg mijn tekenblok weer op. Ze hoefde niet te zien wat er in mijn dagboek stond, niemand hoefde dat te zien.
    Lyric liet zich neerzakken op haar bed en begon en vissengraat vlecht te maken. "Oeh, wil je dat bij mij ook een keertje doen? Ik kan het niet... helaas valt hij altijd halverwege uit elkaar.." zeg ik grinnikend. Het lukte me echt nooit. Ik was een ramp in mijn haar doen. "Hey je vind het toch niet erg als ik mijn haar ombre maak?" vraagt Lyric na me even aarzelend aangekeken te hebben. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee hoor, ga je gang. Het is ook jou kamer."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign