• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat is echt leuk!


    Your make-up is terrible

    Nooit getweet door iemand, maar ik ben wel vaker eens op de radio geweest als luisteraars vraag. Wel vet dat jij het hebt!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 23:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hatsumomo schreef:
    Dat is echt leuk!


    -

    Ik had ooit eens na het kijken van my BFF van Paris Hilton getweet: 'Ah, Audrey and Onch are so cute together!' en toen heeft Onch mij iets als 'Aww, thank you!' terug gestuurd. :')

    Maar volgens mij is dat wel het type dat al zijn mentions nagaat.


    Let the Night embrace you

    Haha dat is echt awesome :'D En mijn Twitter is een faal, dus nee, ik word uberhaubt nooit geretweet

    Sagitta schreef:
    Ik had ooit eens na het kijken van my BFF van Paris Hilton getweet: 'Ah, Audrey and Onch are so cute together!' en toen heeft Onch mij iets als 'Aww, thank you!' terug gestuurd. :')

    Maar volgens mij is dat wel het type dat al zijn mentions nagaat.

    Toch is het wel leuk!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LeDerp schreef:
    Haha dat is echt awesome :'D En mijn Twitter is een faal, dus nee, ik word uberhaubt nooit geretweet


    Queer zijn is gewoon alles

    Da't is echt wel awesome! =D

    Magic Man (pop groepje) heeft ooit een tweet van mijn tussen zijn favorieten gezet omdat ik de lyrics van Paris in een tweet had geplaatst op een vrolijke zingdag. Ik heb zero followers en werd nog nooit gefavoriet of getweet (+ ik ben dol op MM) dus ik fangirlde er helemaal op los, haha. :3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 0:28 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Claeresh schreef:
    Da't is echt wel awesome! =D

    Magic Man (pop groepje) heeft ooit een tweet van mijn tussen zijn favorieten gezet omdat ik de lyrics van Paris in een tweet had geplaatst op een vrolijke zingdag. Ik heb zero followers en werd nog nooit gefavoriet of getweet (+ ik ben dol op MM) dus ik fangirlde er helemaal op los, haha. :3

    Dat is echt gaaf ja!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leuk! Ik heb twee keer een berichtje van voetballer Klaas-Jan Huntelaar gehad. Dat vond ik erg leuk van hem, vooral ook omdat hij een van mijn favorieten is in het Nederlands Elftal.
    Ook eens een tweetje van Ruben van der Meer, haha.

    Maar het leukste vind ik nog wel dat ik bij het Duitse FCBNews (het nieuws van FC Bayern) werd vermeld waar Dante (verdediger Bayern) bij was. Haha, dat was echt heel onverwacht omdat ik die ochtend nog een casual tweet had gestuurd om Arjen Robben succes te wensen voor de Champions League finale van die week.

    Dit soort dingetjes zijn altijd tof. ;D


    ars moriendi

    Sagitta schreef:
    Ik had ooit eens na het kijken van my BFF van Paris Hilton getweet: 'Ah, Audrey and Onch are so cute together!' en toen heeft Onch mij iets als 'Aww, thank you!' terug gestuurd. :')

    Maar volgens mij is dat wel het type dat al zijn mentions nagaat.

    Oh mijn god, Onch! :'D <333333
    En nee, ik niet. Maar ik zit ook niet zo vaak meer op twitter. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ribery schreef:
    Leuk! Ik heb twee keer een berichtje van voetballer Klaas-Jan Huntelaar gehad. Dat vond ik erg leuk van hem, vooral ook omdat hij een van mijn favorieten is in het Nederlands Elftal.
    Ook eens een tweetje van Ruben van der Meer, haha.

    Maar het leukste vind ik nog wel dat ik bij het Duitse FCBNews (het nieuws van FC Bayern) werd vermeld waar Dante (verdediger Bayern) bij was. Haha, dat was echt heel onverwacht omdat ik die ochtend nog een casual tweet had gestuurd om Arjen Robben succes te wensen voor de Champions League finale van die week.

    Dit soort dingetjes zijn altijd tof. ;D

    Dat is inderdaad wel heel gaaf.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ah, dus toch geen acceptatie voor het team. Dit is ook gaaf. :'D

    Ik ben nog nooit getweet door wie dan ook, want ik heb geen Twitter. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    asdfghjkl; so cool ^^ een vriendin van mij is wel een aantal keer getweet door celebs maar ik niet (k heb ook geen twitter lol)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Leuk! En neen, ik Twitter niet.


    Bad decisions make good stories.