• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh én Alexander Ludwig (bekend als Cato in Hunger Games) heeft een keer op een tweet van mij gereageerd tijdens zijn ustream ;D


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Démira Jansen van de beste sing en songwriter (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    AdindaSmit schreef:
    Oh én Alexander Ludwig (bekend als Cato in Hunger Games) heeft een keer op een tweet van mij gereageerd tijdens zijn ustream ;D

    Dat had ik met Liam Payne tijdens een twitcam!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Hahahaha! Dat is wel heel gaaf!


    Ik weet het^^ enigste fan die daar ooit heeft gestaan xd. Nu heb ik er wel 2300 followers erbij:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik weet het^^ enigste fan die daar ooit heeft gestaan xd. Nu heb ik er wel 2300 followers erbij:')

    Doe je goed. :'D
    Ik heb momenteel 141 followers en dat zijn er meer dan ik zelf follow :'D Daar ben ik dus al trots op ^^

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:30 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik word gevolgd door Justin ^^ Miley. 2 keer geretweet door Justin en 1, 1 keer door Miley en 1 keer door Scooterbraun maar dat was dezelfde tweet die Justin retweette

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:33 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik weet het^^ enigste fan die daar ooit heeft gestaan xd. Nu heb ik er wel 2300 followers erbij:')


    Nu ben ik nieuwsgierig naar de tweet!


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Dashwood schreef:
    (...)

    Nu ben ik nieuwsgierig naar de tweet!


    Hier sta ik in hun bio:


    De tweet:



    Ik ben @JJUJWord, maar het moest natuurlijk @JJUJWorld zinn

    Maar ongeveer 140 mensen hebben mij al weer ontvolgd

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 9:04 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw, das echt wel cool! Vooral als je gek van hem bent!:D

    Na, ik heb zelf geen twitter, maar in de tijd dat hyves nog in was (moet je nagaan, hyves :'D), heb ik wel een keer een pb bericht terug gekregen van de toetsenist van mijn favoriete band Destine:D Ik had tijdens een concert van hun, een taart voor hun meegenomen en daarna een berichtje gestuurd of t lekker was. En ze herkende me! Ze noemde me het taartenmeisje hahaha :'D Mooie tijden... C':


    Inspiration can hit you any time

    Haha, wat cool! Maar nee, ik niet. Wel logisch ook aangezien ik nooit tweet over celebrity's en ik volg ze ook niet. Dus ik kan het ze niet kwalijk nemen(krul)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hier sta ik in hun bio:


    De tweet:



    Ik ben @JJUJWord, maar het moest natuurlijk @JJUJWorld zinn

    Maar ongeveer 140 mensen hebben mij al weer ontvolgd

    Hebben ze het zelf al doorgehad? :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Hebben ze het zelf al doorgehad? :'D


    Ja hahahah, ze hebben de bio veranderd xd hahaha, Plotseling hielden er wel veel mensen van mij^^ hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja hahahah, ze hebben de bio veranderd xd hahaha, Plotseling hielden er wel veel mensen van mij^^ hahaha

    Hahaha, kan ik me voorstellen :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben zojuist getweet door mijn favoriete band Imagine Dragons omygoood <333


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Tim Douwsma, twee keer

    https://twitter.com/timdouwsma/status/94439823900815360

    en nog eentje, toen ik zei dat we met Tim Douwsma het eurovisie songfestival in Kazachstan(?) zouden gaan winnen, en hij dat een goed idee vond. Een half jaar later streed ie tegen oa Joan Franka om er heen te gaan xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~