• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bieberen schreef:
    Leuk!
    Ik ben getweet door Cody Simpson, Ernie Halter, Ben Saunders [meerdere keren een dm gesprek mee gehad], een danser van Justin [al was dit wel op intagram] en Justin Bieber.
    Justin volgt me op een account dat ik samen met een vriendin heb, op m'n eigen accounts volgt die me niet. C:

    Oh en Ben, Ernie & Cody volgen me allemaal op m'n persoonlijke account, waar ik ook die tweets op heb gekregen. (:

    Dat is echt veel O:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ben geretweet door Picture me broken, gevolgd door Lapis Lazuli (Zweedse symphonic metalband. Als je veel over Nightwish tweet, krijg je vanzelf zulke volgers) en meerdere malen geretweet door Bardo Ellens. En ook geretweet en getweet door de zanger van MakeBelieve (ik tweette dat hij in het voorprogramma van Avril Lavigne de hele tijd "sick!" zei en toen stuurde hij: 'sick!' haha) en ook door Brizzyvoices, da's een youtuber.


    Searching heavens for another earth

    Ha, vet c:
    Ik doe niet zo veel op Twitter, dus helaas niet.


    Tijd voor koffie.

    Ben Saunders en Glennis Grace stelt opzich niet zo veel voor, wacht nog steeds op me follow van one direction :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb nog nooit iets getweet


    ©1998

    Super leuk voor je!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik word gevolgd door One Direction en Harry en Niall. Ik ben zelf nog 2 keer geretweet door Justin bieber en ik moet er alleen nog voor zorgen dat hij me volgt.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 12:38 ]

    Hatex schreef:
    Ik word gevolgd door One Direction en Harry en Niall. Ik ben zelf nog 2 keer geretweet door Justin bieber en ik moet er alleen nog voor zorgen dat hij me volgt.

    Wow O:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aww wat leuk!
    Ik heb wel twitter maar eigenlijk enkel om mensen te volgen, ik zet er nooit iets op.
    Wel volgt Ray William Johnson (youtuber) me zonder eigenlijk enige reden want ik heb hem nooit getweet ;d


    effort never betrays you

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Wow O:
    Ik heb er voor moeten spammen.

    Hatex schreef:
    (...)Ik heb er voor moeten spammen.


    Maar wat zeg je dan in z'n tweet? Ik vraag het me altijd af, want volgensmij kom je met '' i love you, follow me please '' nooit zo ver, naja ik dan :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:
    (...)

    Maar wat zeg je dan in z'n tweet? Ik vraag het me altijd af, want volgensmij kom je met '' i love you, follow me please '' nooit zo ver, naja ik dan :'D
    Nee dat moet je echt niet doen. Als hij bijvoorbeeld tweet : morning everybody good? moet je echt niet gaan fangirlen [Pleas follow me pleas] Ik gaf netjes antwoord op zijn vraag en toen volgde hij me terug! Ik had natuurlijk wel hashtag #FollowBack en #FB gebruikt.

    Hatex schreef:
    (...)Nee dat moet je echt niet doen. Als hij bijvoorbeeld tweet : morning everybody good? moet je echt niet gaan fangirlen [Pleas follow me pleas] Ik gaf netjes antwoord op zijn vraag en toen volgde hij me terug! Ik had natuurlijk wel hashtag #FollowBack en #FB gebruikt.


    Ja, ik had ookal van dat spammen afgezien, en je had trouwens ook echt wel geluk gehad! :') Maar vind het wel leuk voor je :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:
    (...)

    Ja, ik had ookal van dat spammen afgezien, en je had trouwens ook echt wel geluk gehad! :') Maar vind het wel leuk voor je :D
    Ik ben trouwens ook nog gevolgd door Ariana vorig jaar volgde ze elke vrijdag 100 mensen.

    Hatex schreef:
    (...)Ik heb er voor moeten spammen.

    Ah sorry, maar dat vind ik dan zo zielig. :'P Doe gewoon normaal en stuur eens wat als je echt iets te melden hebt. Als je ooit wat terug krijgt is het alleen maar leuk meegenomen.


    ars moriendi