• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ribery schreef:
    (...)
    Ah sorry, maar dat vind ik dan zo zielig. :'P Doe gewoon normaal en stuur eens wat als je echt iets te melden hebt. Als je ooit wat terug krijgt is het alleen maar leuk meegenomen.
    Ik gaf antwoorden op de vragen die ze ons stelde of ik wenste ze een goeie dag als ze iets tweetten als ze wat gingen doen.

    Ribery schreef:
    (...)
    Ah sorry, maar dat vind ik dan zo zielig. :'P Doe gewoon normaal en stuur eens wat als je echt iets te melden hebt. Als je ooit wat terug krijgt is het alleen maar leuk meegenomen.

    Dat had ik (het laatste gedeelte dus). Ik reageerde nergens op, ik vermelde hem alleen in mijn tweet. Het merendeel van de tijd zijn de tweets die je bij mij voorbij ziet komen, retweets van interessante dingen :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:23 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik schreef Hello naar Cody Simpson en toen volgde hij me. Niet dat ik dat door had, haha.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ooit een tweetje terug gekregen van Alfie Deyes :'D Niet echt een celebrity maar dat maakt me niks uit :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben zeven keer getweet door Nederlandse celebs en dat was vijf van de zeven keer één persoon.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    Ik ben zeven keer getweet door Nederlandse celebs en dat was vijf van de zeven keer één persoon.

    Doe je goed :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, ik heb geen Twitter. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Helaaaaas. Ik ben maar een nederig persoontje, daarnaast heb ik mijn Twitter account op slot. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik stond in de bio van Union J door een typfout^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik stond in de bio van Union J door een typfout^^

    Hahahaha! Dat is wel heel gaaf!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik werd een keer getweet door Colton Haynes, hij is acteur en speelde voor 2 seizoenen in Teen Wolf en speelt nu in Arrow.
    Man wat was ik blij zeg, ik ben zo'n fan van hem <'3


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    AdindaSmit schreef:
    Ik werd een keer getweet door Colton Haynes, hij is acteur en speelde voor 2 seizoenen in Teen Wolf en speelt nu in Arrow.
    Man wat was ik blij zeg, ik ben zo'n fan van hem <'3


    Ik ken Colton aangezien ik getweet werd door Orny en hij ook in Teen Wolf speelt :'D
    God, I miss Colton.
    Wel heeeel erg gaaf!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De zanger/rapper flo rida heeft me een tijdje gevolgd nadat hij iets van mr retweette, geen idee meer wat xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    De zanger/rapper flo rida heeft me een tijdje gevolgd nadat hij iets van mr retweette, geen idee meer wat xD

    Nice ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik ken Colton aangezien ik getweet werd door Orny en hij ook in Teen Wolf speelt :'D
    God, I miss Colton.
    Wel heeeel erg gaaf!


    ja omg dat is ook gaaf, Orny is awesome en zijn personage ook!
    Ik mis Colton ook heel erg in Teen Wolf, jammer dat hij er uit is ): maar wel leuk dat hij nu ook in Arrow speelt


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran