• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    nee, al heb ik wel twitter, maar ik gebruik het amper


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou mijn Twitter eens uit zijn lijden moeten verlossen. Verwijderen dus, want ik zit er nooit op en celebrities gaan mijn shit nooit tweeten. :')


    Take me to wonderland

    Awesome!
    Mijn tweet is ooit gefavoriet door de kat van Josh van Union J. (Ja, ze hebben twitteraccounts voor hun huisdieren gemaakt. Bij Maxxy& Arthur zijn het fans, mij Oreo en Lola zijn het JJ en Josh. Dus eigenlijk heeft Josh mijn tweet gefavoriet.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Was ooit geretweet door Spencer Pratt, vraag me niet waarom want het was een gemene tweet over The Hills. Maar ach. Ben wel gevolgd door een aantal Celebs, dat is ook altijd leuk ^^


    To infinity and beyond •

    Imber schreef:
    Ik zou mijn Twitter eens uit zijn lijden moeten verlossen. Verwijderen dus, want ik zit er nooit op en celebrities gaan mijn shit nooit tweeten. :')


    26 - 02 - '16

    Ik heb pas twee dagen een fanaccount, dus nog niet heel actief. Wel heb ik het voor elkaar gekregen dat Cody Simpson me heeft gevolgd. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Awh, dat is echt leuk. Ik ben een keertje getweet door MKTO en gevold door Ollie Marland :'D.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 11:14 ]

    Alphabeat heeft me getweet zonder dat ik ze heb gementioned en volg. En dat vind ik toch nog wel een prestatie, en een American Idol winnaar die volgde me ooit en heeft me ook getweet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat is leuk :3 Ik ben ook getweet door de zanger van Glamour Of The Kill maar dat was omdat ik ze live gezien had en hij daarop geantwoord had.

    Ah, dat is echt leuk!
    Mijn tweets zijn nog nooit geretweet door een celebrity, tenzij je Unicef meetelt, haha.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Leuk bij iedereen! Bij mij word ik wel eens gevolgd door onbekende celebrities waar ik nog nooit van mijn leven van heb gehoord.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Leuk bij iedereen! Bij mij word ik wel eens gevolgd door onbekende celebrities waar ik nog nooit van mijn leven van heb gehoord.

    Haha, ik heb dat ook.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Super vet! Nee, ik ben wel geretweet door mijn favoriete ontwerper Bas Kosters - dat was ook super vet. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk!
    Ik ben getweet door Cody Simpson, Ernie Halter, Ben Saunders [meerdere keren een dm gesprek mee gehad], een danser van Justin [al was dit wel op intagram] en Justin Bieber.
    Justin volgt me op een account dat ik samen met een vriendin heb, op m'n eigen accounts volgt die me niet. C:

    Oh en Ben, Ernie & Cody volgen me allemaal op m'n persoonlijke account, waar ik ook die tweets op heb gekregen. (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 11:40 ]

    Ik zit eigenlijk bijna nooit op Twitter, maar Gabrielle Aplin heeft mij wel al getweet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?