• Dat overkwam mij dus net. Ik werd getweet door Orny Adams, Hij is niet heel erg beroemd, maar hij speelt Coach Finstock, één van mijn favoriete personages in Teen Wolf, mijn favoriete tv-serie, en hij is een comedian in de USA en doet stand up. Ik had het absoluut niet verwacht, want het was een kwartier nadat ik het getweet had en het lijkt mij dat hij toch aardig wat mentions krijgt.

    Proof:



    Hebben jullie een tweet gehad van iemand die beroemd is (op welke schaal beroemd dan ook)?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ^ Jezus, wil je niet alles bumpen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben getweet door Gerard Way (My Chemical Romance), Beau Bokan, Matt Traynor en Jared Warth (allemaal Blessthefall) :'D

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 17:48 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Awesome!
    Ik ben wel eens getweet door Toby Turner en Seth Hendrix (YouTubers), Harry Shum Jr (Mike Chang van Glee) en Louise Brealey (Molly van BBC's Sherlock). :)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Cody Simpson followde mij, maar ik heb vorig jaar dat account verwijderd.. (want er stonden gênante tweets op van een paar geleden in mijn "belieber"tijd)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Gers pardoel haha, het was 2 uur 's nachts en hij tweette dat hij ging slapen, en ik antwoordde, slaaplekker! en hij antwoordde geloof ik dankjewel ofzo.

    Nooit gehad. ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    -

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 17:48 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.