• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:51 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mijn topics :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics

    River Liam Lawrence

    Emily knikte enthousiast. "Ja! Ik kan niet geloven dat er eindelijk iemand is die dezelfde smaak in muziek heeft!" zei ze met een brede glimlach en ik glimlach ook. "Ik heb een muziek maatje!"grinnik ik vrolijk. Toen ik het over Joey had knikte ze. "Misschien moet je dat maar doen ja," zei ze en ik knikte zacht.
    "W-wil je me dan helpen zoeken?"vroeg ik haar zacht. Nou ja ,ze kon het niet goed vinden met Joey ,maar ik wilde haar hier ook niet achterlaten dan ,tenzij ze wel hier wilde blijven natuulijk. Ik zag Lucy aan de bar zitten ,wat mijn gevoel dat Joey me achter gelaten heeft nu totaal bevestigd.


    Emily May Carter
    "Ik heb een muziek maatje!" grinnikte River vrolijk. "W-wil je me dan helpen zoeken?" vroeg hij aan mij, over de zoektocht naar Joey. Ik zuchtte even en dacht na. "Is dat nou wel een goed idee?" vroeg ik na een korte stilte. "Ik bedoel, hij is vast niet ver en als je hem vindt is dit iets wat jullie tweeën moeten oplossen," zei ik. "Bovendien staat Joey waarschijnlijk totaal niet op mij te wachten," zei ik met een lachje. "Maar ik kan mijn nummer wel geven? Als je hem dan niet kan vinden kun je me altijd bellen?" stelde ik voor. Ik voelde me toch wel een beetje schuldig dat ik niet wou helpen zoeken naar Joey.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    Emily zuchtte even en dacht na. "Is dat nou wel een goed idee?" vroeg ze na een korte stilte. "Ik bedoel, hij is vast niet ver en als je hem vindt is dit iets wat jullie tweeën moeten oplossen," vervolgde ze en ik knikte zachtjes. "Bovendien staat Joey waarschijnlijk totaal niet op mij te wachten," zei ze met een lachje en ik grinnik ook even. "Ja dat is wel waar."zei ik zuchtend. "Maar ik kan mijn nummer wel geven? Als je hem dan niet kan vinden kun je me altijd bellen?" stelde ze dan voor en ik glimlachje. "Ja dat is goed."zei ik instemmend ,aangezien mijn mobiel nog in ons busje zat ,nam ik een pen van de bar ."En dan geef ik jou mijn nummer ,voor het geval dat.. Euhm ,Je weet wie ik ben?"stel ik dan met een zacht grinnikje voor.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 10:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    "Ja dat is wel waar," zei River zuchtend. "Ja, dat is goed," zei hij, terwijl hij een pen van de bar pakte. "En dan geef ik jou mijn nummer, voor het geval dat. Euhm, je weet wie ik ben?" stelde hij met een grinnikje voor. Ik lachte ook even. "Is goed," zei ik knikkend. Ik pakte twee bierviltjes en schoof één daarvan naar River. Op de ander schreef ik mijn nummer, die ik vervolgens met pen en al naar River toe schoof. Ik was even vergeten dat ik mijn mobiel bij de tent had laten liggen, maar die zou ik zo wel ophalen. Anders zou River straks voor niets bellen, aangezien ik dan niet eens op kon nemen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    Emily lachte ook even en antwoorde dan knikkend ,dat ze het goed vind. Ze nam 2 bierviltjes en haf er eentje aan mij,aangezien we maar 1 pen hadden liet ik Emily eerst. Ze schoof het bierviltje en pen mijn kant toe toen ze klaar was en daarna schreef ik mijn nummer op het lege bierviltje. en haf die dan aan haar en daarna legde ik de pen weer terug. "Nou ik zie je later wel weer hé."zei ik met een zwak glimlachje tegen haar. Ik had hier liever nog even gebleven en nog wat met haar gepraat ,maar ik moest het goedmaken wat Joey. Ik stond op en zwaaide nog even kort naar haar ,om dan vervolgens de bar weer uit te gaan. Misschien moest ik eerst eens naar ons busje gaan en daar kijken ,daarna als hij daar niet zit ,verder zoeken op het strand. Toen ik bij ons busje kwam ,vond ik hem niet ,ik nam mijn gsm maar en ging dan weer naar buiten ,weer het strand op. Na even zoeken ,vind ik hem dan toch. "Joey!"roep ik en ren naar hem toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emily May Carter
    "River gaf het bierviltje met zijn nummer aan mij en legde de pen weer terug. "Nou ik zie je later wel weer hè," zei hij. Ik knikte. "Doe wel voorzichtig hè," zei ik nog voordat hij weg ging. Ik bleef even zitten en liep toen uiteindelijk ook de bar uit, richting de tent van Phoebe en mij. Het bierviltje legde ik naast mijn telefoon neer en vervolgens pakte ik wat te drinken en ging ik op de handdoek voor de tent liggen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Na een tijdje gezeten te hebben op het strandje was ik er klaar mee. De zon scheen te fel en ik had me niet ingesmeerd. Ik wou net opstaan toen ik me stem hoorde, ik kreunde even geïrriteerd en stond toen volledig op om een gebaar te maken naar Joey dat hij weg moest gaan. Ik had geen zin in hem, ten eerste had ik het gevoel dat Emily hem leuk vond en tweede was hij zo egoÏstisch bezig als was. 'Ga toch weg,' zei ik terwijl hij dichter bij kwam.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    River Liam Lawrence

    Joey kreunde geïrriteerd en maakte een gebaar dat ik weg moest gaan ,waardoor ik zachtjes op mijn lip beet ,maar toch naar hem toeliep. 'Ga toch weg,' zei hij dan. "M..Maar ,ik "mompel ik stotterend en kijk daarna naar de grond. "Het spijt me. Ik wil het goedmaken met je."mompel ik dan zacht en kijk hem even aan. Waarom doe ik toch alles verkeerd? Ik wende mijn blik af en keek naar de grond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    'M..Maar, ik,' mompelde hij stotterend en keek naar de grond. Ik trok een wenkbrauw en op en lachte even kort en spottend. 'Het spijt me, ik wil het goedmaken met je,' mompelde hij er nog achterna en keek me aan. 'Wat wil je goedmaken dan? Ik ben je helemaal zat man,' zei ik daarna en spuugde voor hem op de grond. Hij wendde zijn blik af en keek naar de grond en ik pakte me zwarte rugtas op die we eigenlijk altijd samen deelde.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    River Liam Lawrence

    Joey trok zijn wenkbrauw op en lachte kort en spottend. 'Wat wil je goedmaken dan? Ik ben je helemaal zat man,' zei hij en spuugde daarna voor me op de grond.Ik voelde me gekwetst,waarom ben ik een mislukkeling ,zelf mijn eigen broer moet me niet meer. "H.Het spijt me."mompel ik zacht . Aangezien Joey ,me niet meer wilde ,besloot ik maar te gaan ,ik liep weg van Joey ,weg van mijn problemen. Ik plof neer op een bankje. Ik haalde het bierviltje uit mijn broekzak en keek er even naar ,ik nam mijn gsm en sloeg haar nummer op en stuurde haar vervolgens een berichtje. 'Hey ,River hier. Ik heb Joey gevonden ,maar hij is razend op me.' steurde ik naar haar. Ik zuchtte zachtjes en ging met een hand door mijn haar. Soms vroeg ik me echt af ,waarom ik nog leefde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey
    'H.. Het spijt me,' zei hij haast smekend en niet veel later was hij alweer weg. Ik zuchtte geërgerd. Ik kon het heus wel zonder hem, zeker wanneer hij dacht dat ik dat niet kon. Ik liep de tegenovergestelde richting in als River en ging voor de strandbar zitten op een bankje wat er al zolang stond als ik me kon herinneren. Ik wreef even door mijn haar wat alle kanten op stond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand voor dominic?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]