• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:51 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Emily May Carter
    "Helemaal niet," antwoordde hij fel terug. "Ik geloof er helemaal niets van," zei ik. "Maar goed, als je zelf wilt geloven dat het niet zo is, dan doe je dat toch lekker." Ik liep richting de tent en ging zitten op de plek waar ik net ook zat en opende het tijdschrift weer. Wat afwezig bladerde ik door de bladzijdes. Ik las hier en daar vluchtig wat koppen door. Vervolgens keek ik weer op naar Joey. "Blijf je daar de rest van de dag staan?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lucy Elianne Miller
    Nadat ik Thomas gedag heb gezegd, loop ik over het strand op zoek naar Jenna. Volgens mijn ouders moet ik op mijn zusje passen, al kan ze volgensmij al best op zichzelf passen met haar 14 jaar. Als ik om me heen kijk zie ik overal groepjes jongeren, oudere stellen en gezinnen met jonge kinderen. Mensen van alle soorten en maten. Uiteindelijk kom ik aan bij de gespierde jongens waar Jenna bij zat, die overigens een stuk ouder dan haar zijn.
    'Hey,' zegt één van de jongens, terwijl hij me overduidelijk bekijkt. Ik rol geïrriteerd met mijn ogen. Hier heb ik nu even geen zin in. 'Sorry, mijn zusje zat net bij jullie. Waar is ze?'
    'Ze moest gaan, zei ze. Maar jij mag wel blijven,' zegt hij met een irritante grijns. 'Nee dankje.' zeg ik, geforceerd glimlachend. Ze is dus al vertrokken zonder mij. Dan ga ik me ook geen zorgen meer om haar maken. Ik vervolg mijn weg naar de tent.
    Eenmaal bij de tent, zie ik zoals verwacht Jenna op een stoel zitten met haar iPod-oortjes in. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Ik groet mijn ouders en neem plaats op een andere stoel met een tijdschrift.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    River Liam Lawrence

    Dominic grinnikte even. "Je moest eens weten hoe vaak ik mijn zusje zat ben. Dat is gewoon een de relatie tussen broers, of broers en zussen denk ik" antwoorde hij."En tweeling zijn betekend niet meteen dat je op elkaar moet lijken" vervolgde hij dan "Je broer is denk ik ook toe aan vakantie, jullie zien elkaar continu neem ik aan. Ik zou me er niet teveel van aantrekken als ik jou was" zei hij dan en ik knikte even. "Ja ,je hebt vast gelijk ,bedankt."zeg ik met een glimlachje. "Waar kom je vandaan River, Daarmee bedoel ik waar je momenteel woont, of in welk land. Aangezien je hier op vakantie bent" vroeg hij dan. "Ik ben van LA "zeg ik dan. "Waar kom jij vandaan?"vroeg ik dan maar terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dominic Campbell

    "Ja je hebt vast gelijk, bedankt" zegt River met een glimlachje. "Ik ben van LA" antwoord hij. "Waar kom jij vandaan?" vraagt hij uiteindelijk maar terug. "Australië " antwoord ik. "Heb familie in de buurt wonen, die staan naast ons op de camping. Van hun hebben we ook een camper geleend." Ik haal mijn schouders wat op. Ik vind het zelf maar niks maar ik had mijn vader beloofd het te proberen dus dat doe ik dan maar ook. Dat is ook de reden waarom ik deze jongen aangesproken heb. Normaal zou ik dat namelijk nooit doen. "Ben je alleen met je broer?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    "Australië "Beantwoorde hij mijn vraag."Heb familie in de buurt wonen, die staan naast ons op de camping. Van hun hebben we ook een camper geleend." vertelde hij dan en haalde zijn schouders op . "Ben je alleen met je broer?" vroeg hij me dan en ik schudde mijn hoofd. "Nee samen met mijn ouders en broer ,we komen hier al vijf jaar na elkaar."zei ik dan. "Een soort van Familie ding."zei ik schouder ophalend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dominic Campbell

    River schud zijn hoofd. "Nee samen met mijn ouders en broer, we komen hier al vijf jaar na elkaar. Een soort familie ding" zegt hij schouder ophalend. Ik knik grinnikend. "Ja.. Hier ook. Mijn vader probeert dan wel elk jaar ergens anders heen te gaan. Ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer in. Maar hij vind het heel leuk telkens met me zusje en mij en zijn achterlijke vriendin. Dus doe ik het maar voor hem" Ik rol even met mijn ogen. "Ik sta hier pas twee dagen of zo maar ik vind het hier echt ontzettend saai"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    River Liam Lawrence

    Hij knikte grinnikend. "Ja.. Hier ook. Mijn vader probeert dan wel elk jaar ergens anders heen te gaan. Ik heb er eigenlijk niet zo'n zin meer in. Maar hij vind het heel leuk telkens met me zusje en mij en zijn achterlijke vriendin. Dus doe ik het maar voor hem" zei hij en rolde dan met zijn ogen en ik knikte begrijpelijk. "Gescheiden ouders?"vroeg ik hem ,omdat hij het alleen over zijn vader had en nu ook over de vriendin van zijn vader. Moest vast niet fijn zijn. "Ik sta hier pas twee dagen of zo maar ik vind het hier echt ontzettend saai" vervolgde hij. "Nou er zijn hier best wel coole dingen te doen ,je hebt de strandbar ,verschillende activiteiten ,normaal kun je ook bootjes huren en je kunt ook nog altijd naar de stad gaan in de avond ,dan zijn de dansclubs en bars open. "zei ik met een glimlachje. Joey en ik hadden al bijna alles gedaan hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dominic Campbell

    "Gescheiden ouders?" vraagt River en ik knik. "Ja, vanaf mijn 16e of zo al" antwoord ik. "Nou er zijn hier best wel coole dingen te doen, je hebt de strandbar, verschillende activiteiten, normaal kun je ook bootjes huren. En je kunt ook nog altijd naar de stad gaan in de avond. Dan zijn de dansclubs en bars open" zegt River met een glimlach. Ik glimlach even kort terug. "Ja alleen de meeste zijn een stuk jonger of twee keer zo oud als ik" ik slaak een diepe zucht. "Normaal vermaak ik mezelf wel, beetje achter de meisjes aan. Maar als ik dat ga doen hier word ik als pedofiel gezien" Ik grinnik kort.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Joey
    'Ik geloof er helemaal niet van,' zei ze 'maar goed, als je het zelf wilt geloven dat het niet zo is, dan doe je dat toch lekker.' Ik bleef naar haar kijken maar zweeg. Ze ging terug naar de tent om weer door haar tijdschrift te bladeren. 'Blijf je daar de rest van de dag staan?' Vroeg ze toen. Ik keek geschrokken op en schudde toen mijn hoofd. Ik trapte even uit frustratie door het grind en maakte toen weer aanstalten om weg te gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    River Liam Lawrence

    Dominic knikte om mijn opmerking. "Ja, vanaf mijn 16e of zo al" antwoorde hij en ik knikte even kort.als ik dingen begon op te sommen glimlachte hij kort."Ja alleen de meeste zijn een stuk jonger of twee keer zo oud als ik" hij slaakte een zucht. "Normaal vermaak ik mezelf wel, beetje achter de meisjes aan. Maar als ik dat ga doen hier word ik als pedofiel gezien" zei hij dan en ik haalde mijn schouders op. "Leeftijd maakt toch niet zoveel uit? Tenzij ze jonger dan 16 zijn."mompel ik dan. "Mijn ouders schelen ook meer dan 5 jaar ,ik weet alleen niet hoeveel."zei ik dan schouder ophalend. De laatste tijd zijn er mensen van 40 die met meisjes van 18 rondlopen ,dus...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily May Carter
    Joey schudde zijn hoofd en trapte wat door het grind. Weer maakte hij aanstalten om weg te gaan. "Niet zo sip Joey," riep ik hem achterna. "Je hebt tenslotte altijd nog je rechterhand."

    Zo kort, sawry, ik weet echt niets.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Niet zo sip Joey,' riep ze terwijl ik omkeek. 'Je hebt tenslotte altijd nog je rechterhand,' een sarcastische lach verliet mijn mond waarbij ik wat dichterbij haar kwam. 'Je wilt me niet weg hebben hé?' Zei ik toen en lachte dit keer even kort en spottend. 'Ik wist het wel. Word je vriendin niet gek van je? Phoebe? Of hoe heet ze, je zit namelijk de hele tijd alleen.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Je wilt me niet weg hebben hè?" zei Joey, kort en spottend lachend. "Ik wil je heel graag weg hebben, alleen je blijft hier steeds een beetje rondhangen als je weg wilt lopen," zei ik. "Ik wist het wel. Word je vriendin niet gek van je? Phoebe? Of hoe heet ze, je zit namelijk de hele tijd alleen." Ik lachte sarcastisch. "In tegenstelling tot jou heb ik nog vrienden, jij bent op vakantie met je ouders," zei ik lachend. "Bovendien zit ik pas net voor het eerst alleen, dus je hoeft ook niet zo te overdrijven."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Ik wil je heel graag weg hebben, alleen je blijft hier steeds een beetje rondhangen als je weg wilt lopen,' zei ze op mijn - soort van - vraag. Ze lachte daarna even sarcastisch om dan ook een net z'n gemeen antwoord te geven. 'In tegenstelling tot jou heb ik nog vrienden, jij bent op vakantie met je ouders,' zei ze nog steeds lachend. 'Bovendien zit ik pas net voor het eerst alleen, dus je hoeft ook niet zo te overdrijven.' Ik beet even kort op mijn lip om vervolgens geïrriteerd met me ogen te rollen. 'Ik heb in ieder geval meer vrienden hier dan jij,' zeg ik dan en kijk even opzij om te zien of er geen mensen aankwamen. 'Trut,' sis ik dan en wrijf even door mijn blonde haren. 'Je doet wel alsof je alles bent hé?' Zeg ik dan en loop wat achteruit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "In heb in ieder geval meer vrienden hier dan jij," zegt hij. "Dat zal wel zo zijn, maar waar zijn ze dan?" vroeg ik aan hem. "Trut," hoor ik Joey sissen. "Je doet wel alsof je alles bent hè?" zegt hij. Ik lach even hardop. "Dat doe ik helemaal niet, ik verdedig mezelf alleen maar, aangezien ik van die knulletjes als jij niet zo maar van alles laat zeggen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."