• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:51 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    (Ik zou wel verder willen ^^' ,maar als dit zo uitgestorven blijft... Kunnen we niet dat er in de avond een soort kampvuur is ofzo ,zodat iedereen daar op kan reageren? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik zou ook wel verder willen. En inderdaad, dat er gewoon iets 'speciaals' komt waardoor er weer van alles kan gebeuren. c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    [Ik zou ook wel verder willen. En inderdaad, dat er gewoon iets 'speciaals' komt waardoor er weer van alles kan gebeuren. c:]


    Dit, en ik had het laatste tijd beetje druk inderdaad met school maar zou nu wel kunnen opzich :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Walsh schreef:
    [Ik zou ook wel verder willen. En inderdaad, dat er gewoon iets 'speciaals' komt waardoor er weer van alles kan gebeuren. c:]


    [ Dat vind ik een goed idee! De boel een beetje op 'spicen' haha. Misschien kunnen we in het praattopic overleggen wat we kunnen doen? Anders is het hier ook zo snel weer vol haha.]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [een Hele late MT >< sorry hiervoor. Ik was alles even vergeten]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mamo schreef:
    Emily May Carter
    Joey schudde zijn hoofd ongelovig en fronste even. "Knulletje? Je bent echt vreselijk Emily," zei hij. Hij keek me strak aan. "Dankjewel, ik doe mijn best," zei ik met een voldaan glimlachje. "Je bent zo arrogant als wat en uiteindelijk zeg ik toch wat ik wil," zei hij. "Je kan ook gewoon weg gaan, dan heb je geen last meer van me. Je blijft maar zeggen wat voor een rot mens ik ben, maar ondertussen blijf je wel de hele tijd om me heen hangen."


    Joey
    'Dankjewel, ik doe mijn best,' zei ze met een voldaan glimlachje wat me van binnen deed kokhalzen. 'Je kan ook gewoon weg gaan, dan heb je geen last meer van me. Je blijft maar zeggen wat voor een rot mens ik ben, maar ondertussen blijf je wel de hele tijd om me heen hangen.' Ik kuchte even en ging daarna met kleine stappen naar haar toe. 'Wat nou als wij samen, vanavond naar dat feest gaan?' Vraag ik dan en glimlach even zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    'Wat nou als wij samen, vanavond naar dat feest gaan?' vraagt Joey, terwijl hij steeds dichter naar me toe komt lopen. Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Feest? Welk feest?' vraag ik. 'En geef mij één goede reden waarom ik er überhaupt met jou heen zou willen gaan?' vroeg ik. Zijn uitnodiging kwam ineens wel vanuit het niets, waardoor het me verbaasde. Het had me waarschijnlijk sowieso wel verbaasd, maar nu nog meer.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."