• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:51 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    [Ja daarom, haha c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Joey
    Ze schoof een stukje van me af en ik beet even op mijn lip. 'Luister jij dan echt niet? Dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, voorlopig al helemaal niet,' zei ze. Ze stond op en haalde een hand door haar prachtige blonde haren. 'Je denkt echt dat je elk meisje kunt krijgen hé? Nou reality-check, dat kun je niet, ik trap er niet in. Er zijn genoeg meisjes op het strand dus zoek er daar maar eentje uit, genoeg keus.' Ik stond ook op en liep wat naar achter en gebaarde wat met me handen. 'Doe is rustig,' zei ik wat zachter. 'Je weet niet wat je mist,' zei ik er pesterig achterna.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    Joey stond nu ook op, liep wat naar achter en gebaarde wat met zijn handen. "Doe is rustig. Je weet niet wat je mist," zei hij wat pesterig. Ik keek even zuchtend omhoog en daarna weer naar Joey. "Dat weet ik heel goed en ik ben hartstikke blij dat ik het mis," zei ik. "Dus waarom zou je je energie in mij verspillen, terwijl je deze tijd al tien meiden aan de haak had kunnen slaan. Waar wacht je op? Er is vast wel iemand gek genoeg om in je gladde praatjes te trappen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Ik negeerde haar opmerking en keek haar even strak aan. 'Dus waarom zou je je energie in mij verspillen, terwijl je deze tijd al tien meiden aan de haak had kunnen slaan. Waar wacht je op? Er is vast wel iemand gek genoeg om in je gladde praatjes te trappen.' Ik trok mijn wenkbrauw even omhoog en grinnikte daarna even. 'Je hebt iets speciaals,' zei ik en streek door mijn korte blonde haren. 'Iets speciaals.. Het maakt je mooi.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Je hebt iets speciaals," zei hij. "Iets speciaals..Het maakt je mooi." Ik lachte even, maar stopte toen ik zag dat hij het serieus meende. "Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat dit soort complimentjes geen effect op mij hebben?" vroeg ik aan Joey. Ik rolde even met mijn ogen. "Trouwens, je kent me niet eens. Je gaat alleen maar op iemands uiterlijk af. En weet je wat? Dat maakt je nog een grotere eikel dan ik al vond. Gefeliciteerd."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat dit soort complimentjes geen effect op mij hebben?' Vroeg ze en ik haalde mijn schouders even nietswetend op. 'Trouwens, je kent me niet eens. Je gaat alleen maar op iemands uiterlijk af. En weet je wat? Dat maakt je nog een grotere eikel dan ik al vond. Gefeliciteerd.' Ik keek haar even verbaasd aan.Ik kwam weer wat dichter naar haar toe en pakte haar hand. 'Ik ken je goed genoeg,' zei ik en glimlachte even zwakjes.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    Joey kwam naar me toe gelopen en pakte mijn hand. "Ik ken je goed genoeg," zei hij met een zwak glimlachje. Ik trok mijn hand weg en wees dreigend naar Joey. "Dat doe je niet en waag het niet nog een keer om met je tengels aan me te komen," zei ik. Ik deed aan aantal stappen naar achter en liet mijn hand weer zakken. "Nee is nee," zei ik, "Ik hoef het toch niet voor je te spellen?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Ze trok haar hand weg en wees dreigend richting ij. 'Dat doe je niet en waag het niet nog een keer om met je tengels aan me te komen,' zei ze waarna ze een aantal stappen naar achter deed om haar hand te laten zakken. 'Nee is nee,' vervolgde ze. 'Ik hoef het toch niet voor je te spellen?' Ik rolde met mijn ogen en stak mijn hand op als teken dat ik het niet meer zou doen. 'Jij hebt ook een lekker humeurtje.' Ik maakte aanstalten naar het paadje richting onze camper. 'Overdreven dramaqueen.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    Joey stak zijn hand op, als teken dat hij het niet meer zou doen. "Jij hebt ook een lekker humeurtje," zei hij. Ik rolde met mijn ogen. "Ik heb geen humeurtje," mompelde ik. "Ik heb je alleen vaak genoeg verteld dat ik niet geïnteresseerd in je ben," zei ik. "Overdreven dramaqueen," zei hij, terwijl hij aanstalten maakte om weg te lopen. "Pardon?!" vroeg ik verontwaardigd. "Je lokt het zelf uit hoor."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    'Pardon?!' Roept ze verontwaardigd en ik lach even hardop. 'Je lokt het zelf uit hoor,' voegt ze eraan toe waarbij ik al een stukje verder was gelopen. 'Lok ik het uit?' Herhaal ik dan. 'Jij bent degene die nu weer het laatste woord wilt hebben,' roep ik terug waarbij ik even stop. 'Bitch,' mompel ik dan en blijf even staan terwijl ik haar bekijk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dominic Campbell

    "J..ja het gaat wel" mompelt de jongen. "Het ligt nogal ingewikkeld" zegt hij dan na een zucht. "Wat niet mate" zeg ik grinnikend. "De hele wereld is ingewikkeld. Het is vakantie, en jij zit te kniezen. Is het zo erg? Of wil je je vakantie er door laten verpesten?" Vraag ik. "Sorry ik ben Dominic trouwens. Wilde niet gemeen over komen hoor" voeg ik er aan toe.

    (Sorry dat t een kort stukje is.)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emily May Carter
    "Lok ik het uit?" herhaalt Joey. "Jij bent degene die nu weer het laatste woord wilt hebben." Hij stopt. "Als jij gewoon normaal had gedaan, had ik niet zo gereageerd. Dus ja, jij bent degene die het uitlokt," zeg ik. "Bitch," mompelt hij, terwijl hij me bekijkt. "Volgens mij vind je me alleen maar een bitch omdat je me niet kan krijgen," zeg ik met een grijns. "In dat geval ben ik graag een bitch."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    River Liam Lawrence

    "Wat niet mate" zei hij grinnikend. "De hele wereld is ingewikkeld. Het is vakantie, en jij zit te kniezen. Is het zo erg? Of wil je je vakantie er door laten verpesten?" zei hij dan en ik kijk hem verbaasd aan ,gelijk had hij wel. "Sorry ik ben Dominic trouwens. Wilde niet gemeen over komen hoor" zei hij dan en ik glimlach zwakjes. "Aangenaam ,ik ben River."stelde ik mezelf dan voor aan hem. "En het is mijn broer ,hij is me zat."mompel ik daarna zachtjes. Ik haalde een hand door mijn haar. "Ondanks dat we een tweeling zijn ,lijken we totaal niet op elkaar."zucht ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dominic Campbell

    De jongen kijkt me eerst verbaast aan, en dan glimlacht hij zwakjes. "Aangenaam, ik ben River" antwoord hij dan. "En het is mijn broer, hij is me helemaal zat" River haalt zijn hand door zijn haar en weer grinnik ik. "Ondanks dat we een tweeling zijn lijken we totaal niet op elkaar" zucht hij. "Je moest eens weten hoe vaak ik mijn zusje zat ben. Dat is gewoon een de relatie tussen broers, of broers en zussen denk ik" antwoord ik. "En tweeling zijn betekend niet meteen dat je op elkaar moet lijken" voeg ik er aan toe. "Je broer is denk ik ook toe aan vakantie, jullie zien elkaar continu neem ik aan. Ik zou me er niet teveel van aantrekken als ik jou was" Ik glimlach maar even. "Waar kom je vandaan River, Daarmee bedoel ik waar je momenteel woont, of in welk land. Aangezien je hier op vakantie bent"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Joey
    'Volgens mij vind je me alleen maar een bitch omdat je me niet kan krijgen,' zei ze met een verdomd irritante grijns. 'In dat geval ben ik graag een bitch.' Ik trok me wenkbrauw op en keek haar even verbaasd aan. 'Helemaal niet,' antwoordde ik fel terug. Er zat een kern van waarheid in maar no way dat ik dat zou toegeven.


    Everything is illuminated by the light of our past.