• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -




    Het praat- en rollentopic, je kunt nog meedoen!
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:51 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Thomas Joëll Hatkins
    "Het wordt vast wel leuk. Je moer het gewoon zelf leuk maken. Als je de hele dag alleen maar gaat zonnen.. wordt het snel saai." Zeg ik. Dan vraagt ze hoe oud ik ben. "Ik ben 23" antwoord ik. Ik stop het boodschappenlijstje in mijn zak en leg het schrijfblokje met de pen weer terug achter de bar. Ik draai me om op de kruk zodat ik met mijn gezicht richting het water zit. Ik neem nog wat slokjes van mijn water en kijk even rond. "Je moet een keer op zo'n banaan gaan." Zeg ik. "Het is leuker dan je denkt".

    (Ik heb nog altijd River vrij ;3 ,Wie wil? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Ik heb nog altijd River vrij ;3 ,Wie wil? )


    [Dominic kan wel?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    [Dominic kan wel?]


    (Is goed :3 Waar is Dominic? River zit ergen op een bankje ,depressief te wezen :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Is goed :3 Waar is Dominic? River zit ergen op een bankje ,depressief te wezen :'3 )


    [In t meer maar hij kan wel naar de camping lopen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    [In t meer maar hij kan wel naar de camping lopen?]


    (River zit ook dicht bij het meer ^^ ,schrijf jij dan een stukje? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dominic Campbell

    Na nog even op het water gedreven te hebben opmijn surf plank, besluit ik maar weer richting de camping te gaan. Ik loop het water uit, dan richting de camping met mijn surfplank onder mijn arm. Als ik er bijna ben zie ik een jongen op een bankje zitten. Ik frons even als ik merk dat hij helemaal alleen ben. Ik ben normaal niet zo social aangelegd. Maar als ik het nog een beetje leuk wil hebben op deze camping zal ik wel moeten. "He, is alles wel oke?" Vraag ik na mijn hand even door mijn halflange natte haren gehaald te hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lucy Elianne Miller
    'Het wordt vast wel leuk. Je moet het gewoon zelf leuk maken. Als je de hele dag alleen maar gaat zonnen.. wordt het snel saai." zegt hij. Ik haal een hand door mijn haar en lach zacht.
    'Ik ben 23,' zegt hij dan, als antwoord op mijn vraag. Ik had gelijk, hij is wel wat ouder. 'Ik ben 18.' zeg ik vervolgens. Ik voel me jong, en dat terwijl ik me toch altijd wel oud voel als ik zeg dat ik 18 ben. Het klinkt zo volwassen.
    'Je moet een keer op zo'n banaan gaan,' stelt Thomas voor. 'Het is leuker dan je denkt.' Mijn ogen lichten op. 'De banaan? Als kind vond ik dat geweldig! Ik heb het nu al jaren niet meer gedaan, maar het zal vast leuk zijn met wat vrienden.'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    River Liam Lawrence

    "He, is alles wel oke?"hoorde ik een mannelijke stem zeggen ,waardoor ik opkijk. Een man van rond de 22 ,met een surfplank onder zijn arm geklemdhad het tegen me en haalde een hand door zijn natte haren ,hij was vast gaan surfen. "J-Ja ,het gaat wel."mompel ik zacht en zucht even. "Het ligt nogal ingewikkeld."vervolg ik er dan zacht na.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Joëll Hatkins
    Ze zegt dat ze zelf 18 is en ik knik even. Als ik de banaan noem lichten haar ogen op en vertrld ze dat ze dat als kind geweldig vond. Ik lach even. "Als je een keer op de banaan wil, moet je naar de activiteitentent" zeg ik. "Die staat iets verderop" ga ik verder en ik wijs even naar de tent. "Er zijn nog meer dingen die je op het water kan doen." Vertel ik nog. Ik drink mijn flesje water leeg en zet het lege flesje op de bar.

    [Niet zoveel inspiratie.. sorry.]

    Joey
    Ik was River kwijt en ging nu richting de camper terug. Het zand werkte me erg tegen en ik liep naar de stoep toe om daar vervolgens mijn slippers aan te trekken. Ik keek bij elk tentje naar binnen en gaf het op na één of twee tentjes en zag de camper al staan. Ik stopte even en veegde het zand van mijn voeten af, het deed pijn wanneer ik liep en ik had dan ook erge behoefte om te zwemmen of douchen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    Ik was hetzelfde tijdschrift aan het lezen als voordat Phoebe en ik naar het strand waren gegaan. Ik las het nu inmiddels voor de tweede keer, maar ik had niet echt iets beters te doen. Ik wist niet waar Phoebe rondhing en voor de rest kende ik nog niet zoveel mensen op de camping. Iedereen die ik wel kenden was überhaupt ook al iets aan het doen. Ik zuchtte even toen iets de warme zonnestralen onderbrak. Ik plaatste mijn hand boven mijn ogen zodat ik kon zien wie of wat er stond. Het was een persoon, aan het silhouet te zien was het een jongen. "Je staat in mijn zonlicht," zei ik tegen hem. Ik keek even naar hem en bladerde vervolgens weer verder in mijn tijdschrift.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 14:09 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Joey
    Ik keek verbaasd op naar een meisje, waarvan de stem me bekend voorkwam. 'Je staat in mijn zonlicht,' zei ze en ik fronsde even. Ik zag nu wat duidelijker dat het Emily was. 'Ah, ik hoor dat je me gemist heb,' zei ik waarbij ik me slippers weer aandeed. Ik stapte wat opzij en kwam vervolgens naar haar toe. 'Je kon heus wel vragen of ik bij je wilde zitten,' zei ik en lachte even kort.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emily May Carter
    "Ah, ik hoor dat je me gemist heb," zei het silhouet. Ik zuchtte. Joey. Zou River nog naar hem op zoek zijn? Joey stapte wat opzij en kwam vervolgens naar me toe gelopen, waardoor ik nu ook zijn gezicht goed kon zien. "Je kon heus wel vragen of ik bij je wilde zitten," zei hij. Hij lachte even kort. Ik lachte sarcastisch mee. "Je bent nu in ieder geval uit mijn zonlicht gekomen. Dan heb je in ieder geval nog iets bereikt in je leven jongen," zei ik tegen hem. Ik bladerde weer verder in mijn tijdschrift. "Je broer is trouwens naar je op zoek," zei ik afwezig. "Al snap ik niet waarom, aangezien je je als een vreselijke kwal tegen hem hebt gedragen." Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek toen bedenkelijk op. "O, maar dat doe je natuurlijk wel vaker."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."