• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eeeeindelijk mijn nul-uren contract binnen en hij loopt tot 01-07-2014. Yessss!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    It's such a boring day...


    Take me to wonderland

    Ik geef Percy Jackson 'n kans, ga nu The lightning thief kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Meh, eigenlijk helemaal geen zin in straks... Hoewel het wel een doorbreking is van mijn dagelijkse vakantie-sleur.

    Waarom praat je tegen mij?! Opeens besta ik wel weer? >.<

    O jee, een sociale activiteit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben obsessed met een jurkje die ik had moeten kopen.. Zal ik naar de winkel bellen en vragen of ie er nog is of ben ik dan heel debiel?


    You are beautiful, you are love.

    Je bent echt heel anders als ik er niet ben, daar kom ik nu pas achter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Juniper schreef:
    Ik ben obsessed met een jurkje die ik had moeten kopen.. Zal ik naar de winkel bellen en vragen of ie er nog is of ben ik dan heel debiel?

    Foto?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Restrictions, restrictions...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou zo veel van deze glazen. :')


    •*• Lululu •*•

    Mijn nieuwe medicijnen zijn zo groot o.O Waarom?:(

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Foto?

    Yeah I wish, als ik het online kon vinden, zou ik het wel besteld hebben. x)
    Tis zwart, zo'n rits aan de voorkant en boven aan beide kanten van die marine-achtige knoopjes. Maar moeilijk uit te leggen. :W


    You are beautiful, you are love.

    Juniper schreef:
    (...)
    Yeah I wish, als ik het online kon vinden, zou ik het wel besteld hebben. x)
    Tis zwart, zo'n rits aan de voorkant en boven aan beide kanten van die marine-achtige knoopjes. Maar moeilijk uit te leggen. :W

    Kan je de stad niet gewoon weer even in?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik word gewoon depressief door over de verschillende soorten stemmingsstoornissen te leren waaronder depressie. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury