• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I don't like people who pretend to be a fan of something.

    Veronica Mars vs sleep. Hmm.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe fake sommige mensen zich eel niet voordoen O_O


    -

    Het klinkt alsof ik iets gemist heb...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Boooooyaaaaah!

    Wat een verschrikkelijk kutrooster. Zeven tussenuren en vijf keer tot 16.10. Het meest belachelijke is nog dat ik gewoon aardrijkskunde zou hebben met de andere aardrijkskundeklas, en dat zou me drie tussen uren schelen. Let's pray dat ik daar heen kan en met een beetje geluk kan ik dan dinsdags zelfs vrij hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wannabe.


    Deep inside, I've never felt alive

    Awake and the sun is shining. D:
    Here we go again: I have to pull myself out of bed, get coffee, make myself a cheese and sambal sandwich and read a book or I'm gonna draw.
    The hardest part is to get out of bed. :')

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 9:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me zo slecht. Ik wil gewoon dat er iemand naar me luistert en me helpt. Fuck it. Fuck. It.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oh fuck. Nog steeds niet uit bed. Quizlet is tè verslavend. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Celebrity Juice en Koffie in de ochtend? Perfection!!! (wbw)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vandaag zou je jarig zijn.. :c

    Maar ik wil naar jou toe vanavond ;-;
    Laat dat feest op magische wijze niet doorgaan ...


    i put the fun in funeral

    Capricious schreef:
    Ik voel me zo slecht. Ik wil gewoon dat er iemand naar me luistert en me helpt. Fuck it. Fuck. It.


    Mijn pb staat open mocht je het even kwijt willen ;)

    OT: Yaaayyyy mijn Within Temptation shirt is in de was gekrompen en nu past ie eindelijk! (yeah)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb écht geen zin om ook maar iets te doen vandaag. Ik voel een pyjamabeddag aankomen met veel thee en films, yeahhh.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."