• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm already in trouble and school didn't even start yet. That's a new personal record,I'd say so.


    Take me to wonderland

    De hele dag wilde ik niets liever dan slapen. Nu is het eindelijk een uur waarop dat kan en ben ik natuurlijk klaarwakker en kan ik aan niets anders denken dan schrijven. Super, mijn dag en nacht ritme zijn nu compleet omgedraaid. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De hele dag wilde ik niets liever dan slapen. Nu is het eindelijk een uur waarop dat kan en ben ik natuurlijk klaarwakker en kan ik aan niets anders denken dan schrijven. Super, mijn dag en nacht ritme zijn nu compleet omgedraaid. ><

    Jeetje, dat heb ik ook!!


    -

    Dood hoor. Het forum.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga mar eens slapen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I am still awake! -danst rond- En ik ga naar "The European Bitcoin Convention" in Amsterdam, for free! Hell yeah.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 3:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm wide awake! (8) -sigh-


    Take me to wonderland

    I bet you're so disapointed now *evil laugh*

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 4:35 ]


    -

    Noooo, je gaat weg en laat me alleen? (no_chears) Toch maar slapen dan.


    -

    Heuj, Wild, mooi liedje [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    O god. Ik haat achtbanen en ik haat Walibi.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Donner schreef:
    O god. Ik haat achtbanen en ik haat Walibi.


    Je bent niet de enige :'D


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige :'D

    Gelukkig, maar.

    Ik ga zo hard mijn stem kwijt raken vandaag door al dat geschreeuw. Ik ben echt een bange scheiterd.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Terug in de bewoonde wereld!!! Thank god!!! Hoezo verslaafd aan Quizlet? :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil echt niet.(no_chears)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."