• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dena Fields

    John ging aan de tafel zitten en ik keek even rond. Ik miste nog wat mensen. Laurinda, mijn BFF was er niet! 'Ben zo terug,' riep ik terwijl ik naar boven wilde lopen, maar ik kwam langzaam terug en wees op de mok. 'Dat is mijn mok met mijn koffie en als er iets uit is, krijgt diegene een probleem,' dreigde ik nog gauw tegen iedereen die al bij het ontbijt zat. Ik rende de trap op, naar kamer 6 waar Laurinda verbleef. 'Laurinda, laurinda, laurinda,' riep ik terwijl ik op haar deur klopte. 'Als je niet nu open doet, stamp ik de deur in!' dreigde ik. Oh ja, ik dreigde veel, zou dat slecht zijn? 'Laurindaah,' zong ik toen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    mobiel stukje

    laurinda Pearl

    ik had me net goed en wel uit bed gewerkt toen ik de stem van Dena mijn naam hoorde schreeuwen en vervolgens dreigen dat ze de deur zou intrappen
    Ik grinnikte en deed de deur los
    "Moggel" waarna ik uit mijn tas een setje kleren haalde en mijn pyjama verwisselde voor mijn nieuwe outfit. Dena was ook maar een meisje dus waarom.zou ik het ergens anders doen.
    Ik huppelde vrolijk naar de badkamer waar ik mijn blonde haren borstelde en in een paarsenstaart stak. Een beetje mascara en ik was klaar.
    "Klaaaaaaar" Gilde ik terwijl ik naar Dena loop.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Ik ging met Loki mee en en zei tegen hem: "Dankje." Toen we buiten waren pakte ik mijn aansteker en vroeg: "Heb je een aansteker? Anders kan je die van mij wel lenen." Ik was een beetje depri. Ik zat er erg mee in met de ruzie die ik gehad had met Abby. Ze deed ook nog zo koelbloedig met die knuffel. Zou ze mij wel willen? Misschien deed ze niet aan jongens. Ik hoopte het van niet. Ik had nog nooit zo van een meisje gehouden als van Abby. Ik pakte mijn eigen sigaretten als ik me bedacht dat Loki mij had aangeboden, dus stopte ik ze weg en zei: "O ja. Sorry. Ik weet niet wat er aan de hand met me is vandaag. Het voelt gewoon niet goed."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufreyson
    Ik glimlachte en stopte het pakje weg. Ik viste mijn aansteker uit mijn zak en stak hem aan. Ik inhaleerde heel erg diep en genoot van het gevoel dat de nicotine me gaf. "Maakt niet uit, man. Iedereen heeft soms z'n dag niet." De rook ontsnapte aan mijn lippen onder het spreken. Ik inhaleerde nog eens diep. Daarna nam ik nog een slok thee. De rook ontsnapte door mijn neus. "Ik kan gewoon niet zonder nicotine als ik koffie ruik. Ik weet niet wat het is." Ik inhaleerde nog eens en relaxte meer. Ik hield echt niet van koffie. Gaf mij maar thee. Ik dronk nog een paar slokken en ging op de veranda zitten waar net geen sneeuw lag. Ik inhaleerde heel diep en hield mijn adem even in, voor ik langzaam uitademde.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 22:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Mijn hakken klikten op de voer toen ik de kamer uitliep, de hal door om vervolgens de trap.af te gaan.
    Klik klik klik bij elke stap opnieuw. Het hele huis weet direct dat Abigail er aan komt.
    De woonkamwler loop ik door richting de keuken waar ik.een glas uit het kastje pak.
    Uit de koelkast haal ik een pak jus d' orange en schenk mijn glas vol.waarna ik het pak terug zet waar het stond en een slok neem.
    Als ik daarna naar het glas kijk zit er een lichtrode afdruk op van mijn lippenstift en ik grinnik zacht waarna ik nog een slok van mijn drinken.neem


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Oké, ik heb ook door dat er een topic is, kunnen mijn personen ergens naartoe of waar zitten we in de dag ?]

    [het is s ochtends vroeg. Een uurtje of 9 denk ik]


    Bowties were never Cooler

    [je bestaande personage is gewekt voor d'r derde dag. Je nieuwe persoon mag naar de skilift gaan]


    Bowties were never Cooler


    MissCastle schreef:
    Lizzy Franklyn
    Iemand klopte op de deur en ik schoot rechtop in bed. Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen het bed en ik begon te huilen. Blijkbaar was ik toch in slaap gevallen. Ik kleedde me vluchtig aan in mijn bed, glipte de badkamer in en deed hem op slot. Ik bekeek mezelf in de spiegel en ik zag er beroerd uit. Ik trok een borstel door mijn haar en de tranen sprongen weer in mijn ogen. Zoveel had ik nog nooit gehuild op twee dagen. Mijn ogen waren knalrood en opgezwollen. Zodra ik klaar was deed ik de deur van zijn slot en glipte ik de kamer uit, hopend dat niemand het zou merken. Dat iemand het überhaupt zou merken dat ik er geweest was. Ik zocht mijn weg naar de kamer van Ella, deze keer had ik het snel en zonder huilen gevonden. Ik klopte op de deur en wachtte dat ze opendeed. Na een tijdje wachtten dacht ik dat ze er niet was, dat ze al weg was. Of dat ze nog sliep. Ik zette me over mijn angst heen voor het eerst in mijn leven en ging tegen de muur tegenover de deur zitten.


    Ella Eve Montgomery. Chachi Gonzalez.

    Slaperig opende ik mijn ogen. Ik zou zweren dat ik iets had gehoord. Ik keek even rond, maar legde mijn hoofd uiteindelijk terug weer neer. Ik hoorde wat gestommel en een doffe klap waardoor ik mijn wenkbrauwen fronste. Er was dus toch iemand. Ik ging rechtop zitten en wreef de slaap uit mijn ogen om daarna mijn kamer rond te kijken. Het was echt enorm gezellig met mijn kamergenoot hier. Ik had nooit geklaag. Ik lachte in mezelf om mijn stomme grap. Mijn ochtendhumor was niet de beste moest ik toegeven, maar ik kon er wel altijd om lachen. Ik stapte mijn bed uit en haalde een hand door mijn haar. Bijtend op mijn lip keek ik naar de deur en naar mezelf in de spiegel. Ik besloot dat ik eerst maar kleren moest aandoen voor ik me vertoonde aan iemand. Ik had de gewoonte in enkel een shirt te slapen en sommige mensen moesten niet zien welk ondergoed ik droeg en hoe ik eruitzag als ik net wakker was. Mijn haar was niet aan te zien meestal, maar dat ging vanzelf wel weer weg. Ik liep naar mijn koffers en opende ze om er een outfit uit te halen. Zo snel als ik kon trok ik de kleren aan en deed mijn schoenen ook aan. Ik kon er niet zo goed tegen om op blote voeten of enkel kousen rond te lopen. Ik haalde een hand door mijn haren en opende de deur. Meteen kreeg ik spijt van mijn keuze om eerst kleren aan te doen toen ik Lizzy zag zitten. Ik glimlachte naar haar en stak mijn hand uit om haar recht te helpen. Ik zag dat ze niet geweend had en ergens was ik daar trots op, ook al kende ik haar nog niet echt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 23:53 ]

    Dena Fields

    Toen Laurinda open deed stond ze nog helemaal in haar pyjama. Ik stapte binnen en ze begon zich om te kleden en haar haar te borstelen. Het maakte mij niet zo heel veel uit, ik had de tijd. 'Klaar,' gilde Laurinda op een gegeven moment en ik grijnzde. 'Koffie!' riep ik en we liepen samen naar onder. De tafel in de kamer was al helemaal vol, dus ik zette me aan de keukentafel. 'Ik hoop dat we bijeen in de groep zitten,' zei ik met een brede glimlach tegen haar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lizzy Franklyn
    Ella deed de deur open en ze had een schattige trui aan. Ze stak haar hand uit en ik pakte hem aarzelend aan. Ik stond op en zei zachtjes tegen haar: "Leuke trui heb je aan. Waar heb je hem gekocht?" Ik bleef staan en wachtte tot Ella iets zou zeggen of iets zou doen. Ik bedacht me dat ik misschien voor het eerst sinds hét gebeurde. Ik was trots op mezelf dat ik het had gedurfd om Ella te vertrouwen. Ik had er volgens mij ook goed aan gedaan haar te vertrouwen. Ik kreeg meteen een klein beetje meer moed en ik werd een beetje veerkrachtiger en vrolijker. Zo had ik me in nog geen jaren gevoeld.

    James Yaser
    Ik pakte een peuk van Loki aan en stak hem aan met mijn AC/DC aansteker aan. Ik was vroeger fan geweest van AC/DC, nu hield ik meer van Guns 'n Roses. Ik bracht te peuk naar mijn mond en inhaleerde diep. Dat deed mij goed. Ik haalde hem uit mijn mond en blies de rook naar boven. Ik had er zelf altijd een hekel aan als mensen hun rook in mijn gezicht blaasden. Dus dan zou ik dat ook niet doen bij mensen. Het plafond had er vast geen last van. Het kon het in ieder geval niet zeggen. "Wat grappig, ik wil eigenlijk proberen te stoppen met roken. Maar tot nu toe is het nog niet redelijk gelukt." Ik lachte en inhaleerde nog een paar keer. Toen de peuk op was gooide ik hem in de grond en draaide er met mijn voet over. Het liet een zwarte vlek op in de sneeuw. Toen pakte ik een broodje uit mijn zak wat ik snel had meegepikt en at hem met grote happen op.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laurinda Pearl
    Dena kijkt me met een grote grijns aan, 'Koffie!' en ik liep achter haar aan naar beneden.
    Eenmaal in de keuken zet ik me naast Dena aan de keukentafel. 'Ik hoop dat we bijeen in de groep zitten,' Uitbundig begin ik te knikken.
    Dena was altijd goed om bij te hebben dat had ik wel gemerkt deze dagen, ze was net zo druk als ik! Alleen had zij een net wat grotere bek...
    "En anders zorgen we dat we bij elkaar komen" grinnik ik. "Ik moet in ieder geval leuke mensjes in mijn groep hebben want anders word ik knettergek hier...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( Mag ik een sammenvatting? )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Ella Eve Montgomery.

    Ze nam mijn hand aan na wat aarzeling en stond op door behulp van wat armkracht van mij, "Leuke trui heb je aan. Waar heb je hem gekocht ?" Ik keek beneden naar mijn trui en lachte, "Wel, door mijn luiheid koop ik veel dingen online, dus tja op 1 van de websites die ik altijd gebruik heb ik deze gevonden," antwoordde ik. Ik keek even naar achter naar mijn kamer, maar bedacht met toen dat ik best honger had. Alhoewel, mocht je hier eten wanneer je mocht of moest je wachten op de anderen ? Ik zuchtte zachtjes en beet op mijn lip waarna ik even rond me keek.
    "Laten we nog even in mijn kamer zitten, ik denk toch niet dat we mogen eten zonder de anderen." Ik glimlachte naar haar en trok haar mee mijn kamer in waarna ik de deur dichtdeed en het raam wat open zette voor frisse lucht.
    "Is er een reden dat je naar me toe bent gekomen of had je gewoon zin ?"