• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    ik werd hier echt rustig van. Mijn bij elkaar geraapte, gesloten houding hield ik wel stevig op, maar een rust zakte wel over me heen. Ik kon prima zonder cigaretten, zeker als mijn brein genoeg stimulatie kreeg, maar koffie deed dat alles te niet. Ik keek even naar hem bij zijn woorden. "Dan stop je niet." Simpel was dat toch. Als hij graag rookte deed hij dat lekker. Er waren wel ongezondere dingen om te doen. XTC bijvoorbeeld. Door de rust had ik nouwelijks opgemerkt dat mijn peuk al tot aan het filter was opgesmeult en tegen mijn lippen brandde. Ik drukte hem uit tegen de planken naast me en gooide hem in de prullenbak. Ik had er echt een hekel aan als mensen hun zooi en peuken gewoon op straat gooiden en daar lieten liggen. Zelf ruimde ik ze dus ook netjes op. Ik dronk mijn laatste slok thee op en keek hoe James zijn broodje verslond. Er was niet echt een andere manier om te zeggen wat hij aan het doen was. "Wat was dat net tussen jij en Abby?" vroeg ik voorzichtig met een nieuwschierige twinkel in mijn ogen. Ik wilde het graag weten, maar aangezien ik het niet had gevolgd wist ik neit hoe gevoelig het lag.


    Bowties were never Cooler

    ( Wat is het begin voor de nieuwe personage's nou? Aangezien ik het niet snap... -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ nieuwe personages gaann aar de skilift en wachten daar.
    De oude personages + begelijders komen straks daarheen en nemen de nieuwe personages mee richting het huis ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    - Dus ik kan nog niet typen lol? -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    James Yaser
    Loki gooide zijn peuk ook weg en hij vroeg wat er was tussen Abby en mij en ik antwoordde: "Niets. Het was niets."
    Ik wist zelf ook wel dat het niets was, maar ik ging het niet aan de grote klok hangen. En als hij mij niet vertrouwde, vertrouwde ik hem ook niet. Ik draaide me om en zei tegen Loki: "Ik ga nog wat eten." en ik liep weg. Richting ontbijtzaal kwam de geur van koffie in mijn neusgaten. Ik vond koffie lekker ruiken. Ik ging aan de tafel zitten en schonk een kopje in. Ik deed er een scheut melk en vijf lepeltjes suiker in. Ik hield van zoet. Ik pakte een croissant en deed er jam op. Ik at hem met twee happen op en keek hongerig wat er nog meer stond.

    (Iemand voor James?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    abby staat in de keuken , En Lau en Dena zitten aan de keukentafel ;p


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik hoorde en zag direct aan hem dat hij loog, maar ik ging niet pushen. Kreeg ik het neit van hem, dan wilde Abby me het misschien later vertellen. Ik knikte toen hij naar de deur draaide. Ik bleef liever buiten tot die koffie lucht weg was. Ik had geen zin om plots op vakantie een kettingroker te worden. Ik haalde een schetsblokje en een potlood uit mijn kontzak, trok mijn benen op en gebruikte die als tafel om op te tekenen. Na mijn korte wandelingetje gister nacht door het huis wist ik precies de layout en mijn wandeling gister overdag rond het huis had me geholpen alle plekken goed vast te stellen. Vanuit mijn geheugen begon ik nu een plattegrond te schetsen. Zo kon ik later het hele plan van aanpak beter uitwerken. Ook zou ik nog naar de stad moeten, maar dat viel ook wel te regelen. De gure wind speelde met mijn haren terwijl ik onder het keukenraam rustig door kriebelde op het kleine blaadje. Ik zou het moeten kunnen lezen om er een grotere uitwerking van te maken, meer niet. Daarom kon ik nu lekker klein kriebelen en paste een hele verdieping op zo'n klein blaadje.


    Bowties were never Cooler

    [John zit ook aan tafel]


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    Ik pakte nog twee witte sneetjes en besmeerde ze rijkuit met nutella. Ik sneed ze in vier stukken en pakte het eerste stukje op. Terwijl ik kauwde bekeek ik de mensen aan tafel en ik zag een jongen zitten die me wel aardig leek. Ik bekeek hem eens goed en zag dat hij zwarte krullen had. "Heey, Ik ben James. En jij bent?" vroeg ik aan de jongen. Misschien kon ik deze vakantie wat meer vrienden maken aangezien het niet iets geweldigs ging worden met Loki. En Abby was een andere soort vriendin. "Ben je benieuwd wie vandaag komt? Ik namelijk wel." Ik hoopte dat ik een redelijk gesprek met de jongen kon aanknopen zodat ik meer over hem te weten kon komen. Ik was nieuwsgierig. Dat was ik altijd.
    (De jongen is John)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:59 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    KiliOfDurin schreef:
    [John zit ook aan tafel]


    [John zit aan de kamertafel, daar waar ze normaal eten en Dena en Laurinda zitten in de keuken.
    @Faisean. Ja, je kunt al typen. Het is gewoon, je komt onder aan, ziet de rest van de nieuwelingen etc. Als ik merk dat alle oude 'op' zijn en de nieuwelingen gearriveerd, gaan we naar onder, maar dat laat ik nog merken in een post met mevrouw Sharp. Savvy?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [John zit aan de kamertafel, daar waar ze normaal eten en Dena en Laurinda zitten in de keuken.
    @Faisean. Ja, je kunt al typen. Het is gewoon, je komt onder aan, ziet de rest van de nieuwelingen etc. Als ik merk dat alle oude 'op' zijn en de nieuwelingen gearriveerd, gaan we naar onder, maar dat laat ik nog merken in een post met mevrouw Sharp. Savvy?]


    Oké, ik zal het aanpassen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:
    (...)

    [John zit aan de kamertafel, daar waar ze normaal eten en Dena en Laurinda zitten in de keuken.
    @Faisean. Ja, je kunt al typen. Het is gewoon, je komt onder aan, ziet de rest van de nieuwelingen etc. Als ik merk dat alle oude 'op' zijn en de nieuwelingen gearriveerd, gaan we naar onder, maar dat laat ik nog merken in een post met mevrouw Sharp. Savvy?]


    Aangepast


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    John Hunter Bell
    Ik keek op toen ik een jongen tegen me hoorde beginnen en glimlachte. What the hell? Misschien kon ik nog echt vrienden hier maken. Zolang ik hunter voor een week of wat in elk geval nu kwijt was, was het het proberne waard. "John. Aangenaam." Ik stopte het laatste stukje van mijn toast in mijn mond en spoelde het weg met wat koffie. Ik knikte bij zijn woorden. "Zeker. Ik hoop dat er gezellige mensen bij zitten. Nu is het huis namelijk nog best heel stil." Daarbij viel je als freak minder op in een grote groep dan in een kleintje. Daarbij kon er altijd nog een leuke jongen bij zitten. Maar dit zei ik natuurlijk allemaal niet hard op. Deze jongen leek me opzich wel aardig, vreemd, maar aardig. al mocht ik neits zeggen over vreemd, want dat was ik ook in de ogen van eigenlijk iedereen. Ik nam mijn laatste slok koffie en vulde de beker snel bij. Koffie was een fijne start van de dag voor me en maakte me goed wakker en alert.


    Bowties were never Cooler

    Adamo schreef:

    Ella Eve Montgomery.

    Ze nam mijn hand aan na wat aarzeling en stond op door behulp van wat armkracht van mij, "Leuke trui heb je aan. Waar heb je hem gekocht ?" Ik keek beneden naar mijn trui en lachte, "Wel, door mijn luiheid koop ik veel dingen online, dus tja op 1 van de websites die ik altijd gebruik heb ik deze gevonden," antwoordde ik. Ik keek even naar achter naar mijn kamer, maar bedacht met toen dat ik best honger had. Alhoewel, mocht je hier eten wanneer je mocht of moest je wachten op de anderen ? Ik zuchtte zachtjes en beet op mijn lip waarna ik even rond me keek.
    "Laten we nog even in mijn kamer zitten, ik denk toch niet dat we mogen eten zonder de anderen." Ik glimlachte naar haar en trok haar mee mijn kamer in waarna ik de deur dichtdeed en het raam wat open zette voor frisse lucht.
    "Is er een reden dat je naar me toe bent gekomen of had je gewoon zin ?"

    Abigail Pierce

    Ik drink de laatste slokken van mijn jus d' orange op en zet het lege glas in de gootsteen waarna ik mijn knot wat beter trek. Daarna loop ik de keuken uit terwijl het geklik van mijn hakken opnieuw elke stap aangaven. Onderweg liep ik langs verschillende mensen heen, 2 meisjes aan de keukentafel en John en James bij de eettafel. Maar ik besloot aan beide geen aandacht te schenken, helemaal aan de laatste niet.
    Het irriteerde soms, maar ze waren hoog dus maakte het me langer. Dat kon ik wel gebruiken met mijn 1 meter 60.
    Ik liep regelrecht door de gang maar nam de tijd niet om mijn jas te pakken en hem aan te trekken. Mijn voeten stapten over de drempel de buitenlucht in waar ik Loki zag zitten, alleen.
    Hoe kon het ook anders, James stond bij John.
    "Wat doeee je?" en ik grinnikte, stomme phineas en ferb


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign