• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ Nou hebben wij toch mooi de perfecte oplossing KiliOfDurin ^^ Ik zeg Doen! hihi]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Het is eigenlijk best lastig dat de nieuwe personages nu weer eeuwen moeten wachten enzo, aangezien de meesten die ook een nieuwe personage hebben dus niet of bijna niet reageren.. terwijl de anderen gewoon door kunnen rpg'en.. :l
    Dan raak je snel kwijt waar je gebleven bent enzo,,


    Little do you know

    [ laat de nieuwen anders gewoon rechtstreeks naar het huis komen ofzo?]

    [ mwhaha abby bang la me nie lachen ]

    Abigail Pierce
    Ik grinnikte om Loki zijn gedrag met 'jonge dame'. Hij sleept James naar de hoek en laat zich op zijn eigen bed ploffen.
    "We werden net gewekt, maar daar ben je doorheen geslapen. Ik ga me even aankleden. Ben zo terug." Waarna hij de kamer verlaat.
    Ik was alleen met James en zijn gezicht verraadde al dat dat heel gezellig ging worden.
    "So, zeg. Jij hebt een ochtendhumeur. De begeleidster is al drie keer komen kloppen en jij slaapt er zo door heen? Ik wilde je eigenlijk komen vragen of je met we zou willen ontbijten, maar ik zie dat je al een vriendje hebt. Misschien moet je je bed nog wat korter bij hem schuiven. Zal hij gezellig vinden."
    Jup gezellig en ik ga rechtop zitten. "Waar slaat dat nou weer op. Dat ik het beter met Loki kan vinden dan met jou dat ligt aan je eigen gedrag.! En weetje, misschien doe ik dat ook wel." Ik meende er geen zak van maar als het James kwader maakte, dan graag. Hij had het zelf uitgelokt.
    Hij stond op en ging voor me staan met zijn armen over elkaar.
    "Moet ik nu werkelijk bang van je worden?"
    Ik sta op uit het bed en ga tegenover hem staan.
    "Prima, verlaat jij zelf de kamer. Of moet ik je eruit sodemieteren want ik doe het met alle plezier James!"
    Mijn handen zet ik in mijn heupen, als hij nou dacht dat ik bang voor hem was, dan had hij het wel heel fout. En de kamer uitgooien, waarom niet. Ik gaf er geen fuck om. Nergens om, dus ook hier niet om.
    "Nou?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik weet niet waar ik moet beginnen]


    26 - 02 - '16

    Het zou wel leuker zijn als de nieuwe gewoon de route naar het huis al weten enzo en dat ze gewoon door mogen lopen of zo..


    Little do you know

    Ailurophilia schreef:
    [Ik weet niet waar ik moet beginnen]


    [Aankomen onder bij de skilift. Uitstappen, kusjekusje, daaaaag mams, daaags paps, ik ga jullie missen?

    @Roww, check mijn allereerste post, daar waar bij staat 'belangrijk, lees, etc.']


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dena Fields

    'Dank je, alsnog. Hunter is vandaag wel een stuk rustiger dan normaal,' zei John tegen mij. Ik glimlachte alleen maar kleintjes. Het deed mij goed John te kunnen helpen. En ook al wilde ik het niet toegeven, het deed mij wel goed om Hunter een flink af te vallen. Hij had me gisteren inderdaad alle hoeken van de kamer laten zien en dit was een soort van dankjewel, ik wist het niet. 'Zullen we gaan ontbijten?' Ik knikte en volgde John naar onderen. De tafel was al gedekt en ik schonk wat koffie in een mok en gaf de koffie aan John. Er waren niet veel mensen onder en ik was best benieuwd wie er allemaal zou zijn.

    Ethan Brooks

    Er waren al wat meer mensen gekomen en ik dacht even om hoi te zeggen, maar ik besloot het toch maar niet te doen. Wat nu als.. ze had stom vonden. Oeh, wat nu als ze depressief en/of agressief waren. Een kleine beweging zou hen al kwaad maken en ik wist zeker dat er toch wel een paar psychopaten in dat huis zouden zitten. Ik wist niet was het was maar plots stond ik op. Ik hief de backpack op mijn rug en liep naar het meisje en de jongen toe en wendde me tot de jongen. Hij zag er niet heldhaftig uit, en wat kon het kwaad. 'Haai,' zei ik. 'Ik ben Ethan.' Ik slikte even. 'Ga je ook naar het huis?' Ik hoopte dat het zo was, anders stond ik nu voor paal.
    >To Pete.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Toen ik terug de kamer in kwam leek er oorlog te zijn uitgebroken tussen James en Abby. Zijn spieren stonden gebold en zij stond vrij sassy voor hem. In vergelijking met hem was ik al helemaal een dun scharminkel, maar ik was wel langer, ondanks de afwezigheid van de vele spieren. Ik liep zo stil mogelijk achter James langs om mijn pjama op mijn bed te leggen en mijn vuile goed in de wasmand te doen. Daarna liet ik me terug op mijn bed zakken om mijn telefoon en andere belangrijke spullen in mijn zakken te stoppen. Evenals het feit dat ik de ring die ik van mijn moeder had gekregen aan mijn ring schoof. Het was de trouwring van mijn biologische moeder geweest, dat geloofde het weeshuis tenminste, en zat een beetje ruim om mijn spichtige vingers. De sterke geur van koffie drong mijn neus binnen. Dat was een van de geuren die ik 's ochtends dus niet wilde ruiken. Ik werd er misselijk van en kreeg de drang ervan om een peuk op te steken. "James, ga je mee naar buiten?" vroeg ik zacht terwijl ik het pakje peuken en mijn aansteker uit het nachtkastje haalde en in mijn kontzak stopte. Ik wist dat hij ook nog wel eens een peuk opstak en alleen buiten staan roken was ook niets. Ik hoopte niet dat ze elke dag ons wakker gingen maken met koffie, anders moest ik binnekort weer nieuwe hebben.


    Bowties were never Cooler

    Bradley 'Brad' Miles
    Ik had net mijn spullen ingepakt en stond inmiddels klaar bij de auto. Het wachten was op mijn vader, die zijn kopje koffie nog even op moest drinken. Daarna werd de auto van het slot gehaald en kon in mijn spullen in de kofferbak zetten. Mijn vader raadde me aan een jas mee te nemen. Een mooie dikke zwarte jas die zelfs winddicht was. Ik vond het lichtelijk overdreven, maar toen er bijna een ruzie van kwam besloot ik hem toch maar mee te nemen. De autorit duurde lang, het leek wel uren te duren voordat we er eindelijk waren. Toen we er waren gaf mijn vader me nog een aai over mijn hoofd. Dwars door het haar dat ik netjes had gedaan voor vandaag. Het zat nu weer helemaal in de war. 'Bedankt pap' mompelde ik lichtelijk sarcastisch. 'Niet gek doen hè? Bel me wanneer er iets is' zei hij. 'Pap, we zitten in de bergen' mompelde ik. 'Oh ja!' zei hij. 'Kijk dan maar, oke? Maar doe geen dingen die ik ook niet zou doen' zei hij vriendelijk. Ik zag dat hij met zijn hand richting mijn hoofd ging. 'Als je het maar laat' zei ik zacht. Mijn vader glimlachte even en gaf een schouderklopje. 'Veel plezier zoon' zei hij voordat hij in de auto verdween. Ik glimlachte een beetje ongemakkelijk en zwaaide hem vervolgens uit toen hij wegreed. Daarna liep ik richting de skilift. De route was met bordjes aangegeven, dus ik moest het makkelijk kunnen vinden.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 20:54 ]


    26 - 02 - '16

    James Yaser
    Abby kwam voor me staan en ze zag er echt sexy uit. Ik smolt bijna helemaal van binnen en ik wilde haar aanraken. Op dat moment liep Loki de kamer weer in en vroeg aan mij of ik ook een peukie wilde gaan roken. Ik knikte en zei tegen Abby: "Sorry, ik had niet zo tegen je uit moeten vallen. Het spijt me. Knuffel?" Ik wachtte op haar antwoord terwijl ik vroeg: "Vrede?" Ik klonk net zo'n klein kleutertje wat ruzie had gehad met een ander kleutertje en de schooljuf was erachter gekomen dus moesten we vrede maken. Onze schooljuf ging dan altijd met ons in een hoekje staan en dan bleven we heel lang stil staan en op een moment zei ze dan: "Degene die het eerste sorry zegt krijgt een snoepje." En ik wist dat omdat ik heel vaak ruzie had gehad, dus ik zei al sorry voordat zij was uitgesproken. Ik kreeg mijn snoepje en we hadden opnieuw ruzie. Ik glimlachte bij deze herinnering. En ik keek Abby aan en ontspande mijn spieren.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    John Hunter Bell
    Ik glimlachte toen ze instemde met ontbijten. Ik liep voor haar uit naar beneden op mijn sokken. In de keuken schonk ze koffie voor ons in. Ik pakte de mok aan en nam een slok. Heerlijk, al dronk ik het zelf vaak sterker. "Dank je" zei ik rustig. Ik liep rustig naar de tafel en liet me aan een stoel zakken. Ik legde een stukje toast op het bord en smeerde er boter op voor ik een hap nam. Dit had ik nodig. Een goed ontbijt om sterk de dag te beginnen. Vandaag kwamen de nieuwelingen. Zelf waren we hier ook niet heel lang, maar toch voelde het of de anderen echt nieuwelingen waren in de kleine groep die we hadden gevormd. Ik kande als nog maar weinig mensen, maar goed. Ik nam nog een hap toast en nam nog een slok koffie. Dit was echt heel fijn.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Loki kwam terug de kamer binnen en verstoorde mijn kwade bui door aan James te vragen of hij mee ging een sigaret roken. Bah.
    James stemde in maar was blijkbaar nog niet klaar.
    "Sorry, ik had niet zo tegen je uit moeten vallen. Het spijt me. Knuffel?"
    Normaal was ik totaal niet vergevingsgezind, nu ook niet eigenlijk. Totaal niet, ik bedoel, ik had Loki een vriend was al bijna te veel voor me. Dus wat zou het mij als ik ruzie zou maken met James?
    Maar James ging om met Loki net als ik en om nou elke keer ruzie te maken. Ja.
    "Prima" Ik sloeg mijn armen kort om hem heen en liep daarna richting mijn tas om er een outfit uit te halen.
    "Ik ben omkleden"
    Daarmee verliet ik de slaapkamer en liep de badkamer in, deed de deur op slot en deed mijn pyama en ondergoed uit wat ik verwisselde voor een nieuw setje ondergoed en een nieuwe outfit.
    Met een borstel ging ik snel door mijn haar waarna ik het op stak in een slordige snelle knot.
    Mijn ogen werden aangezet met bruine oogschaduw, zwarte eyeliner, oogpotlood en wat mascara.
    Mijn tanden werden netjes gepoetst en vervolgens smeerde ik een licht rode lippenstift op mijn lippen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Een kort glimlachje schoof even over mijn gezicht bij James zijn knikje. Nu was ik niet alleen, daarbij was dit wel zo netjes. Ik stond op en wachtte op hem bij de deur van de kamer. Ik keek toe hoe hij en Abby weer vriendschap sloten. Toen ze wegliep on zich om te kleden trok in aan zijn mouw. "Kom. Ik heb peuken." Ik duwde de deur open en trok hem zacht met me mee naar beneden en naar de buiten deur. De koffie geur deed me alleen erger willen roken. Onderweg voor mijn laarzen pakte ik nog een mok van het aanrecht en schonk die vol met thee voor ik er ook melk bij deed. Met de mok in mijn hand liep ik naar de gang. Ik trok daar mijn laarzen aan en liep zonder ze te strikken de kou in, zonder ook maar aan een jas te denken. Buiten nam ik eerst een slok thee. Daarna haalde ik het pakje cigaretten uit mijn kontzak en stak er een op. Daarna hield ik het pakje en de aansteker uit naar James. In de tussentijd inhaleerde ik diep. Dit voelde heel erg goed na al die koffie dampen.


    Bowties were never Cooler

    [ zo ik heb schrijfkriebels wat betekend dat ik niet op missalice ga wachten want die is om 10 uur terug en James is toch weg :'D hihi x'D]

    Abigail Pierce
    Ik bekeek het resultaat en kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk wel heel erg bleek was geworden met de donkere make-up onder andere door mijn rode lippen.
    Uit mijn toilettas pak ik een rozige blush en een kwast waarmee ik hem licht op mijn wangen aanbreng waarna het er al een stuk beter uitziet.
    Ik neem mijn pyjama weer mee naar de slaapkamer en zie dat Loki en James al weg zijn.
    Het was weer goed maar toch zat een ding me dwars maar ik zie dat je al een vriendje hebt.
    Wat bedoelde hij daarmee? Loki was mijn vriendje niet dat wist ik ook wel. Maar waarom dan die opmerking van hem?
    Dat je Al een vriendje hebt.
    Hij mocht niet op me vallen, ik maakte amper vrienden en aan relaties deed ik al helemaal niet. Mijn spullen leg ik neer op het bed waarna ik er zelf naast plof.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,