• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Drew Bray Quinn - Faisean
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Melody Jasons - MissCastle
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Faisean


    De groepen
    Komt eraan zodra de tijd rijp is!


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 13:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    Ik werd wakker van een gewicht dat met volle kracht boven op mijn lichaam lande. "Oef, auw"
    Mij op die manier wakker maken, ja dat dacht ik dus ook. Nog zonder mijn ogen te openen gooide ik het lichaam zonder pardon van me af op de grond, een plof geluidje liet me weten dat het gelukt was.
    Mijn groene ogen opende ik half om te zien dat Loki bij de deur stond en James op de grond lag.
    "Krijg je der van, waag het nooit weer mij zo wakker te maken want ik schop je naar buiten. Het deed zeer eikel, dat had ook op een andere manier gemogen." mompel ik nog half slapend.
    Jup ook in de ochtend was ik niet de aardigste als me iets niet beviel. Ik zou het hoe dan ook zeggen ochtend, middag, avond of midden in de nacht dat maakte niks geen verschil.
    Mijn ogen keken even naar Loki "Goedemorgen" Waarna ik mijn hand voor mijn mond sla om een gaap te verbergen.
    "Laat je dat toe? Help je lieve kamergenoot eens." en ik wees naar James zo van Hallo? Had je niet kunnen zorgen dat ik kon blijven slapen? Waarna ik me op mijn zij draai met mijn gezicht naar de jongens toe zodat ik ze beide in de gaten kon houden.
    Ik gaf een korte blik op de wekker en keek daarna ongelovig weer naar de twee jongens.
    "Serieus? Zo vroeg? Jullie hebben niks beters te doen om deze tijd?"

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 20:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dena Fields

    'Wat is er, mop? Wil je een herhaling van gister?' hoorde ik Hunter's stem klinken als John mij heeft beschuldigend van het verkiezen van Hunter boven hem. 'Sorry John,' mompelde ik zachtjes en gaf Hunter een harde slag op zijn gezicht. 'Hunter, ben je helemaal betoeterd? Weet je niet hoe zwaar John het heeft? Geloof me, ik weet wat John doormaakt en daar heeft hij je niet bij nodig.' Ik voelde me koud worden van zenuwen, maar ik beet door. 'Als ik merk dat jij nog een keer zo doet tegen John, krijg je een probleem, ventje.' Ik hield mijn vinger gevaarlijk kort bij zijn neus. 'Geen seks meer voor jou, totdat jij aardig doet tegenover jezelf.' Ik haalde mijn vinger weg en realiseerde me toen hoe grappig dat laatste had geklonken, maar tegenlijk zag ik ook de ernst ervan in. 'John, je mag weer,' zei ik droog terwijl ik hem een hand reikte om hem op te trekken. Ik pakte zijn broek en reikte hem die aan, toen hij recht stond. 'Sorry van daarjuist. Maar hé, maak je maar geen zorgen over Hunter en mij. Het was ook mijn schuld. Ik had het gewoon al lang niet meer gedaan.' Ik glimlachte kleintjes. 'Alles komt goed, schatje,' citeerde ik van een of andere reclame die ik lang geleden had gezien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik weet niet of jullie het door hebben eh, maar Loki en James slapen bij elkaar op de kamer..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ze hebben gewisselt]


    Bowties were never Cooler

    Patholoog schreef:
    [Ik weet niet of jullie het door hebben eh, maar Loki en James slapen bij elkaar op de kamer..]


    I know, maar we zijn gewisseld zonder dat de begeleiding dat wist dus... Laat de heibel komen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Mijn topics. Ik geef jullie nadat ik gegeten heb mannetje naamloos X)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [ aangepast :) Iknow, maar Abby had de vorige nacht illegaal in James bed geslapen omdat ze niet bij haar eigen kamergenoot wou want die kende ze nog niet. En toen had Loki de 2de dag aan James gevraagd of hij met abby van kamer wou wisselen en toen zei james ja, dus dat klopt wel, alleen slaapt abby nu in de kamer van james en james in de kamer van abby. En ik was te lui om een hoofdletter te gebruiken bij elke naam want mijn shift is kapot -_-
    stomme shift]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    [ aangepast :) Iknow, maar Abby had de vorige nacht illegaal in James bed geslapen omdat ze niet bij haar eigen kamergenoot wou want die kende ze nog niet. En toen had Loki de 2de dag aan James gevraagd of hij met abby van kamer wou wisselen en toen zei james ja, dus dat klopt wel, alleen slaapt abby nu in de kamer van james en james in de kamer van abby. En ik was te lui om een hoofdletter te gebruiken bij elke naam want mijn shift is kapot -_-
    stomme shift]


    [Ze heeft nog geen kamergenoot.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Ik liet James aarzelend binnen en sloot de deur achter hem. "Die heeft mij wel wakker gemaakt, maar onze schone slaapster niet." fluisterde ik. Net toen ik haar wakker wilde maken lag James al bovenop haar, waardoor er een scherpe scheut van een vreemde emotie door me heen schoot. Dat was het vast als iemand je vertrouweling pijn deed. Ik had namelijk ook nog nooit een vertrouweling gehad. Gelukkig lag hij al snel op de grond en was het gevoel weg. Een trotse glimlach verscheen op mijn gezicht. "Goede morgen, jongedame." zei ik galant en ik boog voor haar als een soort butler. Ik grijnsde kort bij haar woorden. "Sorry, jonge dame" zei ik met een kakkerige butlerstem. Ik pakte James bij de kraag van zijn shirt en sleepte hem met wat moeite naar de hoek van de kamer. "Hij zal u niet meer tot last zijn, jongedame." Ik ging op mijn eigen bed zitten en haalde mijn schouders op. "We werden net gewekt, maar daar ben je doorheen geslapen. Ik liet me achterover vallen en grabbelde onder het bed een overhemd met korte mouwen en een broek vandaan, ook een schone boxer en sokken. "Ik ga me even aankleden. Ben zo terug." Ik stond weer op en liet de badkamer in. Daar borstelde ik alle kliten en krullen uit mijn haren voor ik mijn kleren aantrok. Zo. Weer een hele nieuwe Loki vandaag.


    Bowties were never Cooler

    nee maar dat had ze wel snapje? dus toen hadden ze dat al gedaan. En toen hadden wij in het praattopic al besproken dat we abby gewoon hier lieten slapen en james op die andere kamer]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    nee maar dat had ze wel snapje? dus toen hadden ze dat al gedaan. En toen hadden wij in het praattopic al besproken dat we abby gewoon hier lieten slapen en james op die andere kamer]


    De personages die niet meer mee doen bestaan niet, hebben ook nooit bestaan. Dus ze had ook geen kamergenoot (:


    Little do you know

    [ Ja noh ik ga niet alles aanpassen dat snappen wij ook wel, dan is ze gewoon zonder toestemming daar gaan liggen en heeft ze James opnieuw de kamer uit geflikkerd gisteravond omdat ze geen zin had in haar eigen te gaan slapen. Einde verhaal Oke?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [En Loki had geen zin om met James te slapen als hij ook met Abby kon slapen]


    Bowties were never Cooler

    John Hunter Bell
    Ik luisterde stil mee naar Dena en Hunter. Ik had het gevoel of hij het leek te snappen en de sanctie van geen sex kwam hard op hem aan. Toen ze zei dat ik terug mocht komen kreeg ik hem vrij snel weer eronder. Mijn wang deed wel heel erg veel pijn. Damn dat meisje had een stevige rechtse hoek. Ik wreef over mijn wang en klauterde met mijn hulp weer op mijn voeten. "Ik snap het en hij ook niet, dus dan loopt het denk ik erg snel." Ik wist er niets van. Ik had nog nooit sex gehad. Ik liet mijn hand van mijn wang zakken en pakte mijn andere kleren van de grond op. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en keek haar aan. "Dank je, alsnog. Hunter is vandaag wel een stuk rustiger dan normaal." zei ik met een klein glimlachje. Ik vond het maar niets omdat ik geen problemen of vreemde situaties wilde, maar hierdoor had ik hem wel weer onder controle. Ik deed rustig mijn broek en sokken aan. Over mijn shirt trok ik een trui en haalde een hand door mijn zwarte krullen. "Zullen we gaan ontbijten?" Mijn maag rammelde en ik rook koffie. Mmmmmm... Koffie.


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    Abby gooide me van het bed af en Loki sleepte me naar de hoek. Hij ging zich omkleden en ik was even alleen met Abby. "So, zeg. Jij hebt een ochtendhumeur. De begeleidster is al drie keer komen kloppen en jij slaapt er zo door heen? Ik wilde je eigenlijk komen vragen of je met we zou willen ontbijten, maar ik zie dat je al een vriendje hebt. Misschien moet je je bed nog wat korter bij hem schuiven. Zal hij gezellig vinden." Ik was behoorlijk pissig en mijn elleboog, waarmee ik me had opgevangen, bonkte pijnlijk. Ik stond op en ging voor haar staan, mijn armen over elkaar en mijn spieren opgebold. Ik hield er niet van als mensen andere mensen hun vuile klusjes lieten opknappen. Ik deed het het liefst gewoon zelf. Als Abby nu bang was, dan was het haar schuld. Ze mocht zich nu maar eens snel verontschuldigen. Ze mocht nu maar niet denken dat ik haar zou laten gaan voor die Loki. Ze was van mij!!!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 20:34 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||